X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
איך זיכה בית המשפט אישה שככל הנראה רצחה את בתה, ולמה נסגר השבועון הרווחי באנגליה חדשות עולם בראי ישראלי
▪  ▪  ▪
קייסי אנת'וני. זוכתה במשפט [צילום: AP]

בהחלטה שערורייתית ומעוררת מחלוקת זיכה בית משפט באורלנדו את קייסי אנת'וני, אם חד-הורית ממדינת פלורידה, אשר הואשמה ברצח בתה בת השנתיים.
ביוני 2008 נעלמה הפעוטה קיילי מארי אנת'וני. כעבור חמישה חודשים של חקירה מאומצת מצאה המשטרה את גופתה של קיילי כאשר היא קבורה בתוך שקית זבל, כשפיה חסום בנייר דבק. האם קייסי, אשר לא דיווחה למשטרה על אודות היעלמות בתה, נעצרה בחשד לרצח.
ההליכים המשפטיים נגד קייסי נמשכו קרוב לשלוש שנים. במשך ששת השבועות האחרונים התנהל בבית המשפט מרתון עדויות שבמהלכן טען עורך-דינה של קייסי, ג'וז באיז, שקיילי טבעה בבריכה של המשפחה. הוא אף האשים את אביה של קיילי, ג'ורג', בכך שהתעלל בה.
לפני כשבוע, בתום שלב העדויות, החליטו המושבעים לזכו את קייסי מחמת הספק (למרות שהיא הואשמה במסירת דוח כוזב למשטרה). החלטה זו התקבלה בהלם מוחלט הן על-ידי פרשני הטלוויזיה, והן על-ידי אזרחי ארצות-הברית.
אחריתה של אימפריה
ביום ראשון (10.7.11) הופיע גיליונו האחרון של הצהובון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד". החלטה זו התקבלה בתדהמה מאחר שהוא נחשב כשבועון הנפוץ באנגליה, עם 2.65 מיליון עותקים, וכן מהווה למעשה את מוסף סוף השבוע של הצהובון הפופולרי "סאן" עם 2.81 מיליון עותקים. שני העיתונים הם בבעלותם של איל התקשורת האוסטרלי רופרט מרדוק, שיש אומרים שהקריב את השבועון על-מנת לחזק את הסאן.
מסתבר שהשבועון האזין למשפחות של קרבנות רצח, קרבנות פיגועי טרור שהתרחשו בלונדון לפני כשש שנים, וכן שיחד העיתון שוטרים והעסיק חוקרים פרטיים כדי לאגור מידע בצורה בלתי חוקית. כתוצאה מכך חברות גדולות סירבו לפרסם בשבועון, מה שהעמיד אותו בסכנת סגירה.
הכתב המשפטי של עיתון הארץ, תומר זרחין, פרסם (11.7.11) שגם ה"סאנדיי טיימס" (גם הוא בבעלות מרדוק) תכנן להאזין לראש הממשלה ולשר האוצר לשעבר גורדון בראון, וכן לפרוץ לחשבונו הפרטי.
הגיע הזמן שרופרט מרדוק ועובדיו ייחקרו בפרשה וייענשו קשות אם יימצאו אשמים.

תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  13/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס נחומסון
תהליך הדה-לגיטימציה של ישראל שהשמאל הרדיקאלי הניע וממשיך ללבותו במרץ, מהווה סכנה קיומית למדינת ישראל    על כן יש לבלום אותו בכל האמצעים החוקיים שעומדים לרשות המדינה    לצורך כך יש פרלמנט שיושבים בו נציגים של כל גווני העם, ושעליו לחוקק חוקים שיביאו לידי ביטוי את רצון הרוב
חניאל פרבר
ימי הצום והאבל שנשמרו בדבקות במשך כל הדורות מתמקדים במאורע הטראגי ביותר שחווה עם ישראל בתולדותיו - חורבן בית המקדש, וקץ עצמאותו של העם על אדמתו. ארבעה ימי הצום מציינים את מהלך המאורעות הקשורים לחורבן בית המקדש
עזרא מורד
הרקע והנסיבות של פוגרוֹם ה"פַרְהוּד" בעירק    עדוּיות על אודותיו, תוך פירוּט ההשְׁלכות של אירוע מכונן זה על חיי הקהילה בעשור שלאחריו, בין מצדדי המְשׁךְ ההִישַּׂרְדּוּת, לבין הקומוניזם לבין הציונות שהביאה בסופו של תהליך לעלייה ההמונית לישראל ב-1951-1950
אביב איינהורן
הנקודה הרגישה ברשתות קמעונאיות היא נושא התקשורת בין הסניפים, ובמיוחד בין הקופות הרושמות. פתרונות התקשורת עולים לרוב ביוקר ונראה שרק עסקים גדולים ואיתנים יכולים להרשות לעצמם את ההוצאה. עם זאת, פתרונות מחשוב ענן, מאפשרים כיום לנהל קופה רושמת, מלאי, הנהלת חשבונות, וכל היבט אחר של עסק קמעונאי באופן משותף לסניפים. לכן זמינות נתונים מכל מקום בכל זמן ושיתוף הן יכולות הכרחיות.
מתי דוד
יש פער עצום בין העשיה, הבניה והיצירה בארץ לבין מה שמשתקף בתקשורת. התקשורת מתעלמת מהעשייה החיובית במדינה. היא ממעיטה לסקר אירועים ואנשים חיוביים. רק סיפור שלילי הוא לדעתם "סיפור מעניין", הראוי לפרסום. בציבור יש כמיהה לתקשורת אחרת מזו הקיימת. קימת ציפיה ודרישה לרנסנס תקשורתי שיבטא את המציאות והדעות האמיתיות בחיינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il