X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המצלמות הביתיות עקבו אחרי הפיינליסטים עושים חזרות, מבקרים את המשפחות, מופיעים ושופכים את הלב פיסת הדוקומנטרי בפרק האחרון לפני הגמר, הייתה מעניינת יותר מרוב הפרקים של העונה בעיקר המפגש בין דוד לביא ורונה קינן
▪  ▪  ▪
נשאר אותו דבר רק יותר מוכר. דוד לביא [צילום מסך-עכבר העיר]

מה עושים רגע לפני הגמר, כשנותרו רק שלושה מתחרים ונגמרו השלבים, אבל עדיין צריך למלא עוד קצת זמן שידור בדרך אל חיפה? לכאן בדיוק נכנסות מצלמות הווידיאו הביתיות: בקמבאק מסעיר הן נשלחו לתעד את דוד לביא, חגית יאסו ולירון רמתי בימים שלפני הגמר - עושים חזרות, מבקרים את המשפחות, קופצים להופעות חפוזות בערים שמהן הגיעו, פוצחים במונולוגים מרגשים של שלושה שהגיעו עד הסוף.

סודות מאחורי המצלמות

באופן לא מאוד מפתיע, פיסת הדוקומנטרי שכוכב נולד ניפקה לנו בפרק האחרון לפני הגמר, הייתה מעניינת יותר מרוב הפרקים של העונה. בלי שופטים, בלי שירים, בלי קהל של טינאייג'ריות צווחניות בקהל ששואגות את שמו של לידור סולטן - רק הם ואנחנו. וצביקה הדר. ויואב צפיר. ושמעון בוסקילה. ורונה קינן. ומשה פרץ. ושלושת הפינליסטים של העונה הקודמת. ואליעד נחום, הילד הקטן מ"שמש" שסוף כל סוף התייצב מול המצלמות בתור החבר של חגית. אבל זהו. רשימת נוכחות די מצומצמת אם מתחשבים במה שהלך כאן עד היום.
כמובן שמידת העניין בפרק של אמש עומדת ביחס ישיר למעקב שניהלתם אחרי העונה. אם אין לכם מושג מי אלה אותם דח"ל (דוד, חגית, לירון), אז בטח שלא יעניין אתכם מה הם חושבים על הסיכויים שלהם להפוך לרוני דלומי הבאים. אבל מי שעקב וצפה וחשק שיניים מדי הכרזה על התוצאות, מצא את עצמו מסתקרן לראות אותם היום, ארבעה חודשים אחרי הרגע ההוא שהגיעו לאודישנים, כבר ישובים באחוריו של רכב אמנים, מובלים ברחבי הארץ כמו ביתן מקושט במיוחד במצעד הגאווה.
מי שעקב, ודאי מצא את עצמו נדהם ממה שכמה חודשים בפריים טיים יכולים לעשות לבנאדם: לא הרבה בכלל. הם אולי עייפים יותר וכבר מורגלים לפצוח בשירה בכל פעם שמישהו מבקש, אבל נדמה שהם עדיין לא עיכלו את מה שעבר עליהם. ואיך אפשר להאשים אותם? אלוהים יודע שהזמן טס בשבילנו, אז לכו תדעו איך הוא טס בשבילם.
אבל בואו ניתן להם עוד שנה, למי מהם שישרוד. שנה של אירועי יח"צ והשקות סלבס, כתבות שער וראיונות בגיא פינס והם כבר ידברו אחרת. בינתיים, נחמד לראות שהם הצליחו לשמר איזו מידה של תמימות ומבט שעדיין מתפלא מכל מה שקורה סביבם.

צ'ופר אחרון לפני הגמר

הפרק האחרון לעונה, הרגע שלפני הגמר, היה בחזקת צ'ופר לצופים וגם לחד"ל - עוד קצת מפגשים עם אמנים, עוד קצת מחמאות. רגע מענג במיוחד היה כשדוד התאחד עם רונה קינן. הביצוע לשיר שלה, "מבול" הוא בין השירים היחידים שייזכרו מהעונה הזו. ביצוע יפה להדהים ומושלם. החדשות על כך שהוא עומד לבצע אותו בגמר היו לא פחות ממרגשות, שוב - למי שהיה שם מהרגע הראשון ומצא את עצמו מזמזם את "אם נשרוד את המבול הפעם" דווקא בזכותו ולא בזכות השיר המקורי, היפה לא פחות.
פתאום הם חזרו להיות הצעירים שהכרנו, אסירי תודה על המעמד ועל ההזדמנות, מבוהלים מהעתיד לבוא ונרגשים. כבר כל-כך התרגלנו לראות אותם מצוחצחים על הבמה ומריצים דאחקות עם מרגלית צנעני וצדי צרפתי, ששכחנו שממש לא מזמן הם היו בסך-הכל שלושה אלמונים עם קולות יפים.
אז עכשיו אנחנו יודעים שהם עובדים קשה: בחירת שירים, חזרות, סטרס שלא נגמר. ביום שבת הכל כבר יהיה מאחוריהם ואף חשוב יותר - מאחורינו. כוכב נולד 9 לא הייתה עונה מוצלחת במיוחד, היו לה הרבה רגעים רעים וכמה מוצלחים. אבל היא תכף מסתיימת ולאט לאט גם חד"ל ייעלמו מחיינו. או כמו שאוהד שרגאיי, פיינליסט עונה 8 (מישהו עוד זוכר?) אמר: זו דווקא התקופה שתבוא אחר-כך, שתהיה קשה באמת. אולי גם בשבילנו, כי כבר עובדים על כוכב נולד 10.

תאריך:  21/07/2011   |   עודכן:  21/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוכב נולד: אולי מצלמה ביתית תעזור?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אוי זה היה משעמם
סתם_1  |  22/07/11 10:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מאיר כהן
הרדמה מקומית, ניתוחים קצרים ומשך זמן החלמה קצר, מראה טבעי ושיטה המחולקת לשלבים    חזרה של המטופל לעבודה ולתפקוד במהירות יחסית, טיפולים מסוגים שונים להשלמת המראה הטבעי ולא רק ניתוחים, מראה צעיר הנשמר לאורך שנים בזכות הטיפול המשולב
הרמן וויס
שימוש יומיומי בקרם לחות לגוף ועיסוי של אזורים העלולים לסבול מסימני מתיחה, יכולים למנוע סימני מתיחה    כדאי לצמצם את השימוש בפן    כדי להרגיע את העור ולהקל על תחושת הגרד, רצוי למרוח קרם גוף
אתי קגן
הורים שימו לב: הילדים בחופש? מעתה הם חשופים ללא מעט סכנות לרבות הפרעות קשב וריכוז, התייבשות, דלקות אוזניים ואפילו השמנת יתר    מה עושים? איך לשמור על בריאות הילדים?    מספר טיפים ורעיונות לחופש גדול עם פחות דאגות
אורן פרסיקו
אגודת העיתונאים תל אביב מצליחה מאוד: בית סוקולוב שופץ, כנסים נוסדו, היחצנים אוגדו ושכרו של המנכ"ל צמח ועלה. איך כל זה קשור לפעילות למען העיתונאים בשעתם המקצועית הקשה ביותר? תנסו לשאול בהנהלה
חיים נוי
דרמה על נשים המצפות לבני זוגן לאחר מלחמה    הצגה קולחת, האקטואלית גם לתקופות חיינו אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il