X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הזדמנות פז ניתנת לאלה שרוצים לאכול חומוס בדמשק תמורת מסירת הגולן מחאת הדיור אינה (רק) פוליטית אלא מבשרת בעיה אמיתית הבעיה האמיתית היא (גם) צמצום שטחי המגורים רק לחדרה-גדרה מי שמטיף להיפרדות ע"י גירוש יהודים, הרי מבקש גם לטפח את 'ערביי ת.ז הכחולה', המכונים ערביי ישראל זוהי ההזדמנות לצעירי השמאל ההומאניים להוכיח: ציונות זה לא רק פאב ליד הבית אלא מלחמה דמוגרפית וגיאוגרפית שמאלנים, לכו ללוד
▪  ▪  ▪
אוכלוסיה מעורבת בלוד [צילום: פלאש 90]

"מי אמר לכם לגור ברוטשילד?"
אני לא מסכים בתכלית עם השאלה המוזרה הזו. ובכן, תל אביב היא חלק מישראל, על-אף הכינוי "מדינת תל אביב", על-אף הביטוי "בועה תל אביבית", על-אף התחושה שאנשי העיר מנותקים ועל-אף אחוזי הגיוס הנמוכים בעיר. זכותם של צעירים לגור בכל מקום בארץ ישראל. אבל צעירי השמאל חושבים קצת אחרת: אפשר לגור בכל מקום בארץ, פרט למה שמכונה "השטחים". ומה דין לוד? כדין תל אביב? לא אצל צעירי השמאל, המטיפים לדו-קיום, שחלומם מתחיל בחומוס בדמשק, ומסתיים בעוד ארוחת סושי וג'וינט בשדרות הכי מגניבות בעולם. ובכן, ודאי נשאל: איך המחאה החברתית הא-פוליטית מעלה כעת ריח פוליטי-שמאלני? מותר להם להפגין, זו חובה דמוקרטית. אבל אם דגלים אדומים מתנוססים ברחובות תל אביב האדומה, בל יתפלאו מארגניה כי יישארו לבד, ממש כמו השמאל בארץ: לבד, עם הערבים.
הקרב על הבית: מי תמך במגורשי קטיף וצפון השומרון?
לא שמאלנים ולא צעירי רוטשילד. להפך; העיר תל אביב בחרה במפלגת קדימה. תל אביב היא העיר הכי אדומה: 34 אחוז בחרו במפלגה שחרתה על דגלה את הגירוש כמדיניות, ועוד 23 אחוז במפלגת העבודה ובמרצ. סה"כ 57 אחוז בחרו במפלגות התומכות במדינה ערבית על חורבות ישובים יהודים. כל ערי המרכז המבוססות (ראשון לציון, נס ציונה, כפר סבא, רמת גן, גבעתיים, חולון, רעננה, זכרון יעקב, רמת השרון, חיפה, גן יבנה, מזכרת בתיה) תמכו במפלגת קדימה. אפילו בערים כמו פתח תקוה, ראש העין, בת ים, אור-יהודה ורחובות נרשמו אחוזי הצבעה גבוהים מאוד למפלגת קדימה).
בורגני המרכז שתמכו בהקפאת הבנייה ביהודה ובשומרון, תמכו בגירוש חמש-עשרה אלף איש, חלקם מחוסרי דיור עד היום, שהתנפלו על כל מרפסת שמש עם נוף למוסך כאילו הייתה פסגת איכות החיים, שהפכו את קורת הגג מאמצעי למטרה - מוחים נגד הממשלה. יש לממשלה אחריות גדולה מאוד, במיוחד שזו מדיניותה, וייתכן שיש להפילה דווקא מסיבה חברתית ולא פוליטית-מדינית. אולי זה החטא הקדמון של מר נתניהו. אך היכן האחריות של הישראלי המתנפל? מי שקונה חצי פיתה שווארמה ב-20 שקל קנה בית במיליון וחצי. מי שקנה מוצרים ב"טיב טעם" במאז"ה פינת רוטשילד בתל אביב התנפל על דירת חדר מעופשת ב-3,000 שקל. שכר, והתגאה שהוא גר בתל אביב, שהוא "IN" ושהוא גר בעיר הכי שווה. גם פתח תקוה וראשון לציון לא רחוקות משיאי מחיר השכירות, אבל אני לא מבחין בין ראשון לציון ורעננה, נס ציונה וכפר-סבא. מי שמבקש לצמצם את אפשרות המחיה רק לשטחים כבושים (לפי הגדרתו) מ-48' ולא מ-67' יוצא "להילחם על הבית". ציונות שנת 2011: נלחמים לגור ב(חלק מ)ארץ ישראל. גם טוב. עדיף מלרדת מהמדינה - את הארץ הם מסרו כבר לערבים. ובכן, היכן תשכנו את מגורשי העתיד? הרי הצבעתם קדימה. האם מפלגת הגירוש מציעה פתרון התיישבותי ברעננה, בראשון לציון, בראש העין המרוחקת שש דקות מגבולות המדינה השמאלנית?
צאו מה-"IN", קחו לכם ערבי מחמד
צעירי תל אביב הוכיחו כי הם מסוגלים לצאת מהבועה ולהפגין. את שורות הפגנות הענק נגד גירוש-קטיף מילאו בעיקר אנשים עם כיפה. הרגשתי אז כאילו זה מאבק תרבותי, לא רק מאבק פוליטי צר, ימין-שמאל. הרי הגבולות בין המפלגות היטשטשו, ומה שנשאר זוהי האידיאולוגיה האישית אשר נסחפה בזרם חדש, זרם גדרה-חדרה, שהצביע עבור מפלגת קדימה. זרם של אנשים בורגניים שממלאים את חניות הקניונים גם בשעת מיתון, שלפחות שליש מההוצאות שלהם הוא על מותרות-פלוס.
מי שהלך לגור בשנות השמונים בגוש קטיף היו אנשים משדרות, מבאר שבע, זוגות צעירים מהמרכז שביקשו להתרווח במחיר סביר. עד מהרה התקשורת הפכה אותם למתנחלים. כאשר כיפה מרפדת את ראשם, היה לה הרבה יותר קל. אחרי שלושים שנה, עם צו הגירוש המוזר של אריאל שרון, ילדיהם הפכו "פורעי חוק", לא בעזרת השם - בעזרת התקשורת.
התקשורת אוהבת את 'פורעי החוק מרוטשילד'. יש שם מלחמה על הבית - ממש כפי שהיה בגוש קטיף. טוב, התפאורה שונה. אין פה אידיאולוגיה, אלא הפניית אצבע מאשימה רק לעבר הממשלה, אבל בהחלט לא לעבר עצמם. שמאלני תל אביב, שהצביעו קדימה, מטיפים לדו-קיום, אוהבים לטפח את "ערביי ישראל", בעיקר במילים.
הנה, הגיעה ההזדמנות של השמאל הישן, הלאומי, והבינלאומי - שמלשין על בניית קרוואן בארץ ישראל, ולא בוכה על מתנחל שנרצח בדרך לבית שלו, שמחרים את היכל התרבות באריאל, את מוצרי ההתנחלויות, כפי שהוא מכנה את ההתיישבות בארץ ישראל. הגיע החלום של השמאל לנטוש את רוטשילד ולהשתכן ליד ערבי: לממש את חלום הדו-קיום בין ערבים ליהודים בלוד, ברמלה - הערים שהערבים מכנים אותן "פשרה".
לכו "לבעול את הארץ"
שמאלני תל אביב: צאו מהפוזה, הרי אתם מטיפים לדו-קיום - לכו ללוד, סמים כבר יש שם. עזבו את העיר שעזבה אתכם, העיר שאתם כל-כך ביחד עם כולם, אבל כל-כך לבד עם עצמכם ועם הכלב/ה. לכו לבנות במקום לבכות; כנראה שיש לכם מה ללמוד מצעירי הימין הדתי, זה שכתבתם עליו במניפסט השמאל ההזוי: "אנטישמים [...] זומבים מהופנטים שהולכים לבעול את הארץ".
"תחשבו על מוחות שטופים, זומבים מהופנטים", נכתב במניפסט "השמאל הלאומי", "תחשבו על חבורות של נערים חרמנים שהולכים לבעול את הארץ. זה מה שזה היה. הם לא הכירו בסמכות של אף אחד לעצור אותם. הם היו מוכנים לכל".
איך שגלגל מסתובב לו.
אלדד יניב, החתום על מילות השנאה, נראה משוטט באופניים תל אביביים, התגאה כי הביא עשרות אוהלים בלתי חוקיים. מדי פעם הוא קופץ להתקלח בבית, סיפרו בידיעות אחרונות.
איך האיש השונא מתנחלים חוקיים הפך מתנחל בלתי חוקי? מתנחל בעל-כורחו, יש לומר.

תאריך:  24/07/2011   |   עודכן:  24/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דו-קיום: שמאלנים, לכו לגור בלוד
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מה פתאום שנלך לגור בלוד?
שמאלני מרוטשילד  |  24/07/11 18:22
2
קישקוש מקושקש של קאשי.
אליהו חיים  |  24/07/11 22:14
3
בבחירות הבאות השמאל ידע מקומו=
יוד יוד  |  24/07/11 23:14
4
די לשביתה הפוליטית של השמאל הק
בתיה  |  24/07/11 23:59
5
הסמול מקונן על כך שהימין הלאומ
קורןנאוה טבריה  |  25/07/11 06:06
6
גדחרה
יואל קורנבלום  |  25/07/11 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
בשנת 2001 נעצרה מגמת ההתחממות של כדור הארץ, והטמפרטורה בעשור האחרון הייתה יציבה באורח חסר-תקדים. אין כל אפשרות לחזות האם בעשור הבא תירשם מגמת יציבות, התקררות או התחממות
ג'והנה קורנבלט
ב"נאום המזרח התיכון" שנשא הנשיא אובמה באמצע חודש מאי, הוא ציין כי גבולות 1967, לצד חילופי שטחים מוסכמים, צריכים להוות בסיס להסכם שלום בין הישראלים לפלשתינים
ירון זכאי
סחרירן יעיל כבנימין נתניהו הצליח להציג שיעורי צמיחה נפלאים של הדשא בגינתו ונופף בעליית התל"ג לנפש כנתון מנצח. עכשיו הוברר לכולם כי גינת נתניהו רקובה עד לשורשים
יצחק ג'קי אדרי
אנו, קבוצת המחאה "קונים פחות, שוברים מחיר", טוענים שהקרטליזם בענף המזון גרם בצורה ישירה נזקים קשים וגדולים לציבור הצרכנים בישראל כתוצאה ממחדל כשל השוק שנגרם בענף המזון
אילן נשרי
במדינה הנהדרת שלנו, זאת הנשלטת ומובלת על-ידי הנהגה מדושנת, נבחרת ה"כאילו", ראש הממשלה וחלק ניכר משריו זזים מאזור הנוחות והאי-עשייה שלהם רק כאשר מופעל עליהם לחץ, וגם אז רק למראית עין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il