X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדיניות החוץ של הנשיא אובמה היא אסון שכבר נמצא בשלב מתקדם מאוד של עשייתו. המפתח הוא התעוררות גדולה שמרכזה לאפס את החירות ברחבי העולם. זה מתחיל בהגנה על מדינת ישראל שחייבת להיות בראש סדר העדיפויות של כל אמריקני
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. מערער את קוד ההתנהגות של ארצות הברית [צילום: AP]

יש בראש וראשונה להגן על ישראל וכל השאר יבוא על מקומו. לארצות הברית אומנם יש חוב לאומי ענק, אבל זה מאפיל והוא מתגמד בגודלו בהשוואה להתמוטטות המוחלטת של מדיניות החוץ והביטחון הפנימי שלה, אשר מנווטת על-ידי ברק חוסיין אובמה, המטעה הראשי.
מדיניות החוץ של הנשיא אובמה היא אסון שכבר נמצא בשלב מתקדם מאוד של עשייתו, וישראל היא נקודת המוקד שלו. ברגע שאובמה הניח את רגלו השמאלית בבית הלבן, מלבד משחקי גולף ובזבוז אינסופי של כספים, עד לתהום הנשייה, שום דבר אחר לא היה חשוב מלבד להכות את מדינת היהודים. בדחייה מכוונת של בעלת ברית אמיתית והסכמה עם רודני העולם המוסלמי הרדיקלי וקבוצות מוסלמיות, כגון האחים המוסלמים, אובמה מערער את מרכז קוד ההתנהגות של ארצות הברית, פרוטוקול האבות מייסדי המדינה שהתעקשו עליו כל כך: החופש והחירות של כל האמריקנים, אשר העולם המוסלמי העריץ לא מאמין בו או עוקב אחריו.
שתיקת החולשה של אובמה על האיום הגרעיני של אירן, האיום של האו"ם על העולם כולו, אבל במיוחד על ישראל, האיום הגובר של האיסלאם והאנטישמיות באמריקה, או הכליפות המוסלמית בגראונד זירו הם כל הסימפטומים שמצביעים כמה שאובמה הוא באמת לא אמריקמי.
למרבה הצער, ישראל חווה את מלוא הנטל של אסון מדיניות החוץ של אובמה - מתקפה על הייסודות שעליהן נשענת החוקה האמריקנית. אובמה ממשיך בדרישותיו האגרסיביות שישראל תחזור לשולחן הדיונים עם הפלשתינים, לשיחות שהפלשתינים" גרמו להן להראות כאדים חסרי משמעות. השאלה היא, ניהול משא-ומתן עם מי, כאשר הארגון לשחרור פלשתין (אש"ף), הרשות הפלשתינית (רש"פ), הפת"ח והחמאס הם כולם מחבלים-טרוריסטים עם דרך חשיבה אחת - השמדת המדינה היהודית, ישראל ורצח העם היהודי. משא-ומתן עם מישהו מהם הוא כמו צעד מניעה של הליכה לתאי הגזים, למען השגת "שלום".
האמריקנים חייבים לשאול את עצמם, האם בקונגרס מבינים את זה?, האם הקונגרס מבין מה מייצג להיות אמריקני? האם הקונגרס מבין שהם אמריקנים? האם הם מבינים את הפרוטוקול של המדינה שהם מייצגים ומה האומה האמריקנית מייצגת? אני בספק. המפתח הוא התעוררות גדולה שמרכזה לאפס את החירות ברחבי העולם.
לפיכך, להגן על מדינת ישראל חייב להיות בראש סדר העדיפויות של כל אמריקני. חייבים לשבש את מדיניות החוץ של אובמה עכשיו, או שתישללנה מהאמריקנים כל האפשרויות לנטרל את המנגנון, שעכשיו בפועל, שלראשונה ישמיד את מדינת ישראל ולאחר מכן את כל העולם החופשי כולו, כולל את ארה"ב. בעימות, שלכתחילה, עם מדיניות החוץ של אובמה עם ישראל, האמריקנים יכולים לעצור אותו במקומו ולשים קץ לנזק שהוא כבר גרם ברחבי העולם.
עצירת הקמפיין של אובמה נגד ישראל, שדורש מישראל לכבד מחבלים-טרוריסטים כשותפים לשלום בר קיימא, הטעות שלו שמכתיבה שאנחנו, האמריקנים, נהיה מעורבים עם האחים המוסלמים, הדיאלוגים חסרי התועלת והאבודים שלו עם אירן וההשתחוות המבישה שלו לסעודיה יתבטלו.
להגן על ישראל לראשונה, וכל השאר יסתדר מאיליו, חייב להיות בראש סדר העדיפויות שלנו ונקודת המפנה. אם נוכל לאחד את כוחותינו למטרה זו אנחנו לא רק שנציל את ישראל, אבל נציל גם את אמריקה. אנו נחשוף את מכלול מדיניות החוץ של אובמה, שבנוי להביא לקריסת מערכת השוק החופשי ולגלובליזציה של העריצות. הסרת הארס, תסיר את עוצמתו.
על-מנת להבטיח את הישרדותה של ישראל ולשמר את ארצות הברית, אנחנו, האמריקנים, צריך לשים את אובמה במצב של הגנה: בעוד האמריקנים יכולים לחיות יום נוסף כדי להתמודד עם המדיניות של אובמה במצרים, לוב, אירן או סוריה, ישראל לא יכולה. אם ישראל תיפול בגלל מדיניותו של אובמה, אז העולם המערבי כולו יהפוך לגראונד זירו! ואז מי ישאר כדי למנוע את הגלובליזציה של הכליפות האיסלאמית הרודנית כאשר האויבים של החוקה שלנו בחזית הביתית שברו את הרוח האמריקנית וזיעזעו את ליבה?
במשך שנים, המנהיגות של ישראל והמלומדים היהודים מנתחים ומציעים פתרונות לכל אירוע שגרם לעוול ברור לישראל, אך ללא שום תועלת? עכשיו זה 2011, והפתרון של הנשיא אובמה לסכסוך הערבי-"פלשתיני"-ערבי עם ישראל היא קטיעה ועוד קטיעה של חלק במגופה של מדינת ישראל, ובכך, להביא למותה האולטימטיבי.
במקום שישראל ותומכי ישראל ירגישו את עצמם בתור קורבנות אומללים של הסכין של אובמה, עלינו לנקוט בעמדה אקטיבית. אנחנו צריכים להתאחד ולקרוא להפסקה מיידית של דרישותיו של אובמה למשא-ומתן עם אנשים שהפכו להיות לא יותר מאשר חיל הרגלים של מפעל הטרור העולמי של אירן. לכן, המטרה היא לעצור את אובמה, כי מה שהחל עם מדיניותו של אובמה כלפי ישראל.

תאריך:  03/08/2011   |   עודכן:  04/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחוץ לחצן איפוס
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כף רגלו השמאלית
סתם_1  |  3/08/11 16:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מחאתם של מפגיני הדיור היא כנה ותמה. מי שמייחסים להם את כינויי הגנאי הם, מלבד אספסוף הרחוב, גם פוליטיקאים וטייקונים, המעדיפים לטמון את הראש בחול והמסרבים לשנות את המצב האומלל שכל כך נוח להם
יובל לובנשטיין
המחאה החברתית היא הזדמנות שיש לחבק ולברך על הימצאותה על-מנת לערוך את השינויים המבניים היסודיים הנדרשים במשק הישראלי. יש לקחת את המחאה ולהשתמש בה בתור קטליזטור אדיר אשר רק יכול לקדם תהליכי שיפור במשק
עו"ד שרון אברהם-ויס
פיטוריהם של 20 עובדים ערבים בסניף רשת "כמעט חינם" במודיעין בוטלו בהסכמה ונקבע כי לכל העובדים (לרבות אלו שלא עתרו) ייערך שימוע כדין. את הבקשה לביטול הפיטורין הגישה נציבות שוויון ההזדמנויות בעבודה לפי חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, תשמ"ח - 1988
עו"ד לימור גולדנברג-חדד
תיקון 24 לחוק הגנת השכר חולל מהפכה בתיעות עובדים בביה"ד לעבודה לאור היפוך נטל ההוכחה לחובת המעביד בהעדר רישומי נוכחות. התיקון שינה באופן מהותי את תשלושי השכר של המועסקים במשק, הרחיב את הפרטים שעל המעביד לרשום בתלוש השכר וקבע סנקציות אזרחיות ופליליות על מעסיקים בהעדר פירוט האמור. בכך סתם התיקון את הגולל על נוהג נפסד שרווח במשק עובר לתיקון על העסקת עובדים בתנאי ניצול
עו"ד קרן בר יהודה
חרף חקיקתו של החוק להטרדה מינית והאפשרות שנכללה בו לתביעת פיצוי ללא הוכחת נזק, הפיצויים שנפסקים בפועל ע"י בתי הדין לעבודה זעומים ומספיקים בדוחק לכיסוי ההוצאות המשפטיות הכרוכות בניהול הליכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il