X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסכת ההתעללות של החברות באזרח הקטן נמשכת. לאחר שהבטיחו כי החשבון יסודר והחיוב הבא יהיה תקין, התגלה שוב כי שום דבר לא קרה. החיוב שוב לא נכון ואותה גביית יתר הייתה גם החודש. בדאי להמתין בסבלנות כי הנראה שיהיו עוד פרקי המשך
▪  ▪  ▪

ביום 6.7.2011 התפרסמה כאן רשימה על מעללי חברת פרטנר תקשורת. הרשימה דנה בהתעללות החברה באזרח הקטן שכל מה שהוא רוצה זה שיחייבו אותו נכון ויפסיקו לקחת ממנו במרמה כסף שלא שייך להם. לפרסום התלווה גם מכתב תלונה למשרד התקשורת שהביא, ביחד עם הפרסום או ללא קשר לפרסום, תגובה מהירה מאד של אורנג'.
התגובה הגיע ממחלקת פניות הציבור לאחר שהוצאה מידי מחלק שירות לקוחות והיה מי שטרח להסביר לי כי עתה, כאשר הטיפול נמצא בפניות הציבור, הכל יבוא על מקומו בשלום. השיחה הטלפונית הייתה שיחה נינוחה וגם ארוכה ובה חזרתי, פעם נוספת, על תולדות חיי, החל מהיום בו נולדתי ועד הלום. אני מניח כי לו היו פשוט קוראים את ההתכתבויות המצויות, כך אני מניח, בתיק המתאים, היו יכולים לקבל תמונה מלאה וברורה על כל פרטי המחדלים שלהם אבל מילא - סיפרתי כל כך הרבה פעמים את הסיפור אך מה כבר יכול לקרות אם אספר אותו פעם נוספת. לאחר השיחה הראשונה, המתנתי שבוע ימים ולהפתעתי, התקשרו שוב על-מנת להודיע לי כי לגבי חלק ממרכיבי הנושא, הבעיה טופלה ולגבי המרכיב השני, זה עדיין בבדיקה.
חלף יום או יומיים נוספים ושוב התקשרו להודיע לי כי הכל בסדר ומהחשבון הקרוב, החיוב יהיה תקין בדיוק כפי שטענתי לכל אורך הדרך, דרך שמישהו בעבר הגדיר אותה בשם "ויה דולורוזה". זאת ועוד, לא רק שהחיוב הקרוב יהיה תקין, הוא גם יכלול זיכוי בגין החיוב הלא נכון שהתבצע מאז שהעזתי, בתומי כי רב, לשדרג את מכשיר הטלפון שלי.
הגבתי לעצמי בסקפטיות. את המשפט "החיוב הקרוב יהיה תקין" כבר שמעתי יותר מפעם אחת אך נותר בי קמצוץ של אמון ילדותי בחברות הגדולות והסכמתי להמתין בשקט עד החיוב הקרוב. והיום המיוחל הגיע - מתיבת הדואר שלי בצבץ הצבע הכתום - הצבע המוכר של אורנג'. חיל ורעדה אחזו אותי כאשר התחלתי לפתוח את המעטפה וזוגתי שעמדה לצידי החלה לדאוג: "מה יהיה אם הכל הוסדר. השעות הרבות שהקדשת לנושא יתפנו לפתע ובעל משועמם זו בעיה אמיתית". לא הגבתי (היא צודקת) והמשכתי במלאכת הקודש של פתיחת המעטפה. כמובן - לא קרה כלום. החיוב שוב לא נכון ואותה גביית יתר הייתה גם החודש. כמובן שגם החזרים על העבר לא היו. במילים אחרות, חלק אחד באורנג' מדבר עם הלקוחות וחלק אחר, גובה איך שמתחשק לו.
אז מה עושים חוץ מלפנות שוב למשרד התקשורת וחוץ מלשתף את הציבור במידע על אופן ההתנהלות של אורנג' - אני לא ממש יודע. יתכן ואעבור לצדדים יותר דרסטיים. לשבות רעב אינני רוצה (אני אוהב לאכול); "לשרוף את המועדון" לא מתאים לי (אני נגד אלימות); להתקשר לפניות הציבור ולשאול את מי ששוחח איתי מה קרה, אני לא יודע מה מספר הטלפון שלה (הם נזהרים מלהשאיר מספר טלפון ישיר או כתובת דואר אלקטרוני ומשלוח לדואר האלקטרוני הכללי של החברה - זה ילך לאיבוד כבעבר ואיש לא יגיב).
אז יש לי רעיון חדש. אתקשר לבנק שלי, אקנה מספר מניות של פרטנר וכבעל מניות, אגיש תביעה לפירוק החברה שכן, כנראה, לא מצוי בקופתה מספיק כסף על-מנת להשיב לי את הכספים שנגבו שלא כדין ולגבות ממני בכל חודש קצת פחות ממה שהם גובים כיום, שלא כדין. נא להמתין בסבלנות. כנראה שיהיו עוד פרקי המשך.

תאריך:  04/08/2011   |   עודכן:  04/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורנג' והתפוז המכאני - השלב הבא
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
צריך לבטל את כל הוראות הקבע למ
הרמס  |  4/08/11 12:43
2
הסיפור מוכר לי באופן אישי
מאוכזב אורנג  |  4/08/11 13:54
3
כאשר שיטת "מצליח" תהפוך
אברהם2  |  4/08/11 19:41
4
חזק ביותר ל"ת
מושון  |  4/08/11 20:23
5
יש מי שידאג
avi avidan  |  5/08/11 10:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוזי אורנן
השגת השלום היא מפתח להצלחת המחאה. על כן, תנאי הכרחי הוא הכרה בלאום הישראלי    אם המושגים המקובלים על "עם יהודי" לא ישתנו באופן יסודי, ישראל לא תגיע לשלום והמאבק על שינוי תנאי החיים בישראל לא יוכל להצליח
גיא חזן
שוק ההון אינו קזינו ומי שמתייחס אליו כך שיזכור - "הבית תמיד מנצח"!    אז מה עושים? צריך לדעת במה משקיעים ולהיערך בהתאם; מי שאינו מסוגל לשאת הפסדים בטווח הקצר שפשוט לא "ישחק" במשחק
מיכאל הרשקוביץ
בתקופה האחרונה ישנן תגובות מתלהמות נגד הארגון היציג היחיד הדואג לכלל נכי צה"ל. תגובות מתלהמות אלה בפורומים השונים נגד הארגון, גורמות לדמורליזציה חזקה בקרב נכי צה"ל ומטעות אותם בעליל כי הם חברים בארגון אשר הם אינם בראש מעייניו, ולא כך הדבר!
גלעד אלשרפי
אנשי עסקים או מטיילים תמימים ישתמשו ב-Wi-Fi חינמי בכל הזדמנות שתיקרה בדרכם. לעיתים קרובות שדות תעופה מצוידים ברשת אלחוטית חינמית, ועכשיו כשעונת החופשות נמצאת בשיאה הרשתות האלו עמוסות במיוחד
דניאל גיגי
ההזנחה של קברניטי המדינה גרמה לכך שהבעיות החברתיות התפשטו לכל חלקה טובה, ולכן ניתן לזהות את הבקיעים בחברה הישראלית כמעט בכל מקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il