ביום 6.7.2011 התפרסמה כאן רשימה על מעללי
חברת פרטנר תקשורת. הרשימה דנה בהתעללות החברה באזרח הקטן שכל מה שהוא רוצה זה שיחייבו אותו נכון ויפסיקו לקחת ממנו במרמה כסף שלא שייך להם. לפרסום התלווה גם מכתב תלונה למשרד התקשורת שהביא, ביחד עם הפרסום או ללא קשר לפרסום, תגובה מהירה מאד של אורנג'.
התגובה הגיע ממחלקת פניות הציבור לאחר שהוצאה מידי מחלק שירות לקוחות והיה מי שטרח להסביר לי כי עתה, כאשר הטיפול נמצא בפניות הציבור, הכל יבוא על מקומו בשלום. השיחה הטלפונית הייתה שיחה נינוחה וגם ארוכה ובה חזרתי, פעם נוספת, על תולדות חיי, החל מהיום בו נולדתי ועד הלום. אני מניח כי לו היו פשוט קוראים את ההתכתבויות המצויות, כך אני מניח, בתיק המתאים, היו יכולים לקבל תמונה מלאה וברורה על כל פרטי המחדלים שלהם אבל מילא - סיפרתי כל כך הרבה פעמים את הסיפור אך מה כבר יכול לקרות אם אספר אותו פעם נוספת. לאחר השיחה הראשונה, המתנתי שבוע ימים ולהפתעתי, התקשרו שוב על-מנת להודיע לי כי לגבי חלק ממרכיבי הנושא, הבעיה טופלה ולגבי המרכיב השני, זה עדיין בבדיקה.
חלף יום או יומיים נוספים ושוב התקשרו להודיע לי כי הכל בסדר ומהחשבון הקרוב, החיוב יהיה תקין בדיוק כפי שטענתי לכל אורך הדרך, דרך שמישהו בעבר הגדיר אותה בשם "ויה דולורוזה". זאת ועוד, לא רק שהחיוב הקרוב יהיה תקין, הוא גם יכלול זיכוי בגין החיוב הלא נכון שהתבצע מאז שהעזתי, בתומי כי רב, לשדרג את מכשיר הטלפון שלי.
הגבתי לעצמי בסקפטיות. את המשפט "החיוב הקרוב יהיה תקין" כבר שמעתי יותר מפעם אחת אך נותר בי קמצוץ של אמון ילדותי בחברות הגדולות והסכמתי להמתין בשקט עד החיוב הקרוב. והיום המיוחל הגיע - מתיבת הדואר שלי בצבץ הצבע הכתום - הצבע המוכר של אורנג'. חיל ורעדה אחזו אותי כאשר התחלתי לפתוח את המעטפה וזוגתי שעמדה לצידי החלה לדאוג: "מה יהיה אם הכל הוסדר. השעות הרבות שהקדשת לנושא יתפנו לפתע ובעל משועמם זו בעיה אמיתית". לא הגבתי (היא צודקת) והמשכתי במלאכת הקודש של פתיחת המעטפה. כמובן - לא קרה כלום. החיוב שוב לא נכון ואותה גביית יתר הייתה גם החודש. כמובן שגם החזרים על העבר לא היו. במילים אחרות, חלק אחד באורנג' מדבר עם הלקוחות וחלק אחר, גובה איך שמתחשק לו.
אז מה עושים חוץ מלפנות שוב למשרד התקשורת וחוץ מלשתף את הציבור במידע על אופן ההתנהלות של אורנג' - אני לא ממש יודע. יתכן ואעבור לצדדים יותר דרסטיים. לשבות רעב אינני רוצה (אני אוהב לאכול); "לשרוף את המועדון" לא מתאים לי (אני נגד אלימות); להתקשר לפניות הציבור ולשאול את מי ששוחח איתי מה קרה, אני לא יודע מה מספר הטלפון שלה (הם נזהרים מלהשאיר מספר טלפון ישיר או כתובת דואר אלקטרוני ומשלוח לדואר האלקטרוני הכללי של החברה - זה ילך לאיבוד כבעבר ואיש לא יגיב).
אז יש לי רעיון חדש. אתקשר לבנק שלי, אקנה מספר מניות של פרטנר וכבעל מניות, אגיש תביעה לפירוק החברה שכן, כנראה, לא מצוי בקופתה מספיק כסף על-מנת להשיב לי את הכספים שנגבו שלא כדין ולגבות ממני בכל חודש קצת פחות ממה שהם גובים כיום, שלא כדין. נא להמתין בסבלנות. כנראה שיהיו עוד פרקי המשך.