X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ענת פרסמן אשת יחסי ציבור פרומו - מקבוצת קומליין אחזקות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
כל כלי התקשורת דיווחו על חידושי "גוגל פלוס", אך יש תכונות אחרות שטרם קיבלו חשיפה ומהווים פלוסים מרשימים במיוחד שכדאי להכיר אותם. מה הם אותם חידושים ומהי תרומתם למשתמשים?
▪  ▪  ▪

כל מהדורת חדשות שמכבדת את עצמה דיווחה בתחילת יולי האחרון על החידושים של גוגל-פלוס. חלק מ"הפעלולים" של גוגל פלוס עשו כותרות וקיבלו הרבה תשומת לב מאמצעי התקשורת ומהמשתמשים החדשים. לעומת זאת, תכונות אחרות של הרשת החברתית החדשה, קיבלו פחות חשיפה למרות שגם הן מהוות פלוסים מרשימים:
  • סנכרון תמונות אוטומטי - הדרך שבה אתה משתמש בטלפון שלך עומדת להשתנות לחלוטין. מעתה אין צורך למצוא כבל, לאתר את התוכנה המתאימה, ולהתחשב בנפח האחסון הזמין. כל דבר שתצלם יסתנכרן מיידית עם האלבום הפרטי שלך ויופיע בגוגל פלוס. כל מה שנותר לך לעשות זה להחליט אם לשתף בזה אחרים.
  • אחסון תמונות - כדי להפוך את גוגל פלוס למקום המועדף לשיתוף תמונות (ולהביס את המתחרים), גוגל הייתה צריכה לשלוף שפן מהכובע— שרת אחסון. גוגל מציעה נפח אחסון בלתי מוגבל (כמעט) בפיקאסה. כעת תוכל לצלם, לשתף, לצלם... ומישהו בגוגל ימשיך לחייך לנוכח הניסיונות הנואשים שלך למלא את נפח האחסון שעומד לרשותך.
  • פרופיל מחמיא - בגוגל חשו כבר מזמן את הצורך של אנשים להשפיע על המתמטיקה של מנוע החיפוש, שיוצרת תוצאות חיפוש מסוימות. בעבר השיקה החברה את Google Profiles שלא זכה להצלחה. אלא שכיום המצב השתנה. ככל שיהיו לגוגל פלוס יותר משתמשים (נכון לרגע כתיבת שורות אלו יש מעל 20 מיליון משתמשים), הפרופיל ברשת החברתית יהיה כלי יותר ויותר חשוב לקשרים החברתיים שלך. אפשר להניח שזה יגרום לכלל המשתמשים להקדיש יותר תשומת לב לפרטי הפרופיל ובכך להשפיע על מה שגוגל "אומר" עלינו.
  • כל החבר'ה ביוטיוב - אחת האטרקציות שקיבלה שבחים רבים נקראת: "Group Video Chat Hangouts". Hangouts (בתרגום חופשי: מקומות בילוי) דומה לצ'אטים קבוצתיים בסקייפ, אבל החלק שקיבל פחות תשומת לב הוא היכולת של כל משתתפי הצ'אט לצפות באותו וידאו קליפ ביוטיוב במשותף, בזמן אמיתי, ולשתף זה את זה בחוויה (בטקסט או בקול - לפי בחירה). זה יכול להיות שימושי במיוחד להדרכות, למצגות, ולרגעים אחרים שבהם לא כולם יכולים להתכנס סביב שולחן אחד.
  • "גרור ושתף" - טכנית, אפשר להעתיק לינקים של עמודי אתרים שונים לפייסבוק ולטוויטר כדי לשתף בהם אחרים. אבל גוגל פלוס מאפשר לך לעשות זאת עם תמונות, לינקים, קליפים מיוטיוב או כל פריט אחר, ופשוט לגרור ולשחרר אותם לתיבת "שתף".
  • פרסמת והתחרטת? - לא נורא, אין שום בעיה! טוויטר ופייסבוק לא מאפשרות לך "לנקות" את הפוסט שלך ממילים או מתמונות שאתה כבר לא מעוניין לשתף בהם. התחרטת? תאלץ לבטל את הפוסט כולו. בגוגל פלוס יש פתרון מובנה: תפריט עם אפשרויות עריכה— כולל הבלטה או ביטול של מילים מסוימות בפוסט, ואף ביטול הפוסט כולו.
איך מגיבים הגולשים?
בתחילת אוגוסט פרסם טוד ווסרמן באתר שמתמחה ברשתות חברתיות "משאבל" (Mashable): "הרשת החברתית שהושקה ב-28 ביוני, הגיעה בתחילת יולי ל-20 מיליון משתמשים, וכבר בסוף אותו חודש נרשמו כ-25 מיליון משתמשים. אנדרו ליפסמן, סמנכ"ל 'קומסקור' - חברה למחקרי שוק, הסביר שמספר זה אינו כולל את כל אותם אנשים שהגיעו לאתר ממכשירי טלפון ניידים. קצב הגידול הוא הרבה יותר מהיר בהשוואה לפייסבוק, טוויטר ו- MySpace(במשך אותו פרק זמן). ההנחה היא שג'ימייל פילסה את הדרך לצמיחה המהירה של גוגל פלוס, ושמשתמשי ג'ימייל יעדיפו רשת חברתית שגם היא 'גוגלית'. ליפסמן מעריך ש-20% נתח שוק הוא הגבול שאחריו הופכת רשת חברתית ליציבה, מבחינת מספר משתמשים".
האם זה טוב לעסקים?
בקרוב גוגל פלוס תציג דפי חברה לעסקים. בינתיים לא ידוע אם בנוסף יוכלו המשתמשים ליהנות מכלי ניתוח ודיווח סטטיסטיקות צמיחה (כלים אנליטיים), ומה יהיו היתרונות העסקיים של הרשת. נראה שהאתגר הכי גדול של החברה יהיה לפרוץ את הנורמות המוכרות. כלומר, לשנות את הרשת החברתית, גם בהיבט העסקי, כפי שהכרנו אותה עד כה.
יהיה מעניין!

תאריך:  16/08/2011   |   עודכן:  16/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפלוסים של גוגל פלוס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אבל למה אתם מרמים את הציבור???
מומו  |  16/08/11 16:30
 
- כי הציבור צריך להיות צרכן נבון
סתם_1  |  16/08/11 21:57
 
- בטוח שאתה צרכן כל כך נבון?
מומו  |  17/08/11 11:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני וידיסלבסקי
עד היום התאחדנו והתלכדנו כעם באסונות ובעיתות משברים ביטחוניים בלבד - מלחמות, פיגועיםוכדומה. בשבועות האחרונים, התבגרנו כמדינה וכעם, ולראשונה נראה כי רבים מאוחדים למטרה של חיים - ליצירת עתיד טוב יותר ואיכות חיים גבוהה יותר לכולם. אני חושב שכל מורה ומחנך בישראל טופח לעצמו על השכם בימים אלה
שרון בר-און
יש האומרים שקשה לה להיפרד מהדימוי של הדגל למזרחי, למסכן ולמקופח, זה חלק מזהותה ולא נוח לה שאחר לוקח את דגל המחאה החברתית. האומנם?    יש האוהבים את שירתה ויש שלא. זה עניין של טעם. אך האם ה"פה הגדול" של מרגול פוגע בקול המרגליות שלה?    מה הניע אותה לצאת נגד מחאת האוהלים? איך אנחנו אמורים להתייחס אליה?    לפני שהכעס משתלט עליכם, יצאתי לבדוק את הנושא, מזווית קצת אחרת. התבוננות במפתה הנומרולוגית עשויה לתת מענה מאיר תובנות לשאלות אלה
נורית גרינגר
מגיע הזמן שבו אדם לא יכול עוד לשמוע שקרים, הונאה ואחיזת עיניים שבהם משתמשים אנשים - הערבים ועוזריהם - בניסיון להסתיר את האמת. זמן זה הוא עכשיו כי בעוד ששקרים ניתנים להוכחה שהם שקרים, האמת תמיד תזהור בבהירות
אהרון שחר
מורה נבוכים לאזרח הקטן והגדול לצורך הבנת המחאה    בנוסף: איך עושים מהפכה חברתית אמיתית שתהווה ציון-דרך בדרכה של המדינה והאנושות    חלק ו': חברה מונחית מטרה
אפרים הלפרין
בית המשפט העליון, אינו עוד בית הדין הגבוה לצדק, השופטים עובדים שעות נוספות עבור הרופאים, והדרוזים נמקים בחוץ. זה בית משפט הלוקח את כבשת הרש, את התקציב הלאומי, ותוך ניצול לא ראוי של כח שלטוני מעביר לרובד של הרופאים המאורגנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il