X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המאבק אינו פשוט ולא יהיה חף מאינטרסים שונים ומשונים. יהיה עליכם לשקול כל דבר בזהירות ובשימת לב. וזה עוד כלום לעומת משנה-הזהירות שתצטרכו לגייס כנגד גורמים שונים שיחברו אליכם, לא בגלל מהות המאבק אלא בגלל חשבונות לא פתורים עם מנהיגי עבר והווה
▪  ▪  ▪
לפקוח טוב-טוב את העיניים [פלאש 90]

צעירים יקרים,
אני מלווה אתכם בהשתאות ובהתרוממות הרוח. מלווה אתכם מהצד, שכן המאבק הזה הוא שלכם. בעקיפין, אני מרגישה שהמאבק הזה גם מתריס נגדנו, הוריכם, שאיבדנו את היכולת לחנך אתכם לערכי הצניעות ויכולת ההתמודדות כנגד 'לחץ חברתי'. אפשרנו לכם לחשוב שההצלחה נמדדת בכמות המותגים והרכוש שתוכלו לקנות. שהחיים הם חגיגה בלי התחייבויות מוסריות וערכים של אחריות הדדית.
אבל אתם מצליחים. מצליחים לראות שהחיים, אכן, מורכבים יותר. ועכשיו אתם גם מתעוררים ונלחמים על אותם ערכים המגיעים לכם ומכם. ובדרך - אתם גם מעוררים את השלטון בארץ, ששנים ארוכות סימא את עיני הוריכם (אנחנו) "בלחם ושעשועים". שלטון, שדאג להוריד את רמת ההשכלה כדי ליצור 'עם' שקל יהיה להנהיגו. שדאג להפריט את המדינה 'למוות' כדי להסיר מעל עצמו את האחריות.
אתם התעוררתם! בעגה שלכם - אי-אפשר עליכם. ועל כך תבורכו. אבל המאבק אינו פשוט ולא יהיה חף מאינטרסים שונים ומשונים. יהיה עליכם לשקול כל דבר בזהירות ובשימת לב. יהיה עליכם לצמצם חלק מהדרישות, נכון לעכשיו, כי אי-אפשר את ה-כ-ל. וזה עוד כלום לעומת משנה-הזהירות שתצטרכו לגייס כנגד גורמים שונים שיחברו אליכם, לא בגלל מהות המאבק אלא בגלל חשבונות לא פתורים עם מנהיגי עבר והווה. מלחמות אגו. תסביכים של אנשים שנולדו מתוך אי-קבלת רעיונותיהם בקרב אושיות השלטונות ועכשיו הם מנסים לגבות את חוב גאוותם הפגועה, והכי גרוע - אנשים עם אג'נדות פוליטיות אשר אם יסתננו אל בין שורותיכם - הם יגרמו לפילוג והחלשת כוחותיכם כשאתם מלוכדים בדרישות חובקות כל המגזרים.
הרשו לי להציע לכם: הקשיבו לכולם, אבל הישענו על תחושותיכם ותובנותיכם שלכם. אתם אולי קצת חסרי ניסיון, אולם אתם חכמים ונבונים. ביניכם נמצאים גם אנשים שכבר השפיעו על מערכות לא קטנות והוליכו מהלכים שדרשו אחריות ובגרות מלאה. סימכו רק על עצמכם.
ועוד - אל תסתנוורו מעצמכם (זה קל מאוד ומפתה) ותחשבו גם על כל מה שאתם צריכים לתת מעצמכם לטובת הצלחת המאבק. אינני מדברת על השינה במאהל ולא על הנפת השלטים. אני בהחלט מדברת על שינוי תפישת החיים. האם אתם מבינים עד כמה גם אתם תורמים לטייקונים? הרי רכישות שלכם מעודדות את, למשל, רשתות הביגוד, להרוויח מאות אחוזים על כל פריט. למה? והישראלים ידועים בקניותיהם הבלתי מבוקרות.
ראו איך ירד מחיר הקוטג'. מהר מאוד. זו רק התחלה של מאבק על הורדת מחירים. מדוע לא להפסיק לקנות את כל מוצרי החלב היוקרתיים? מה רע בלעשות מילקי או פרילי לבד בבית? גם יותר בריא (בלי תוספות מלאכותיות וצבעי מאכל) וגם מוסיף רגעי איכות עם הילדים. גבינת שום-שמיר - אי-אפשר להכין לבד?
כמובן שזו דוגמה שולית. אבל אם תחשבו - כך הכל מתגלגל ומעצים. כך עולה יוקר המחיה. נושא הדירות הוא הנושא שעליו חייבים להילחם לטובת ציבור מעמד הביניים. נושא התחבורה. נושאי החינוך. אבל יוקר המחיה הוא בידינו.
ולסיום, אחזור ואומר לכם: אתם צעירים מופלאים. הגעתם עד הלום, המשיכו בכוחות עצמכם ובתובנות שלכם. אתם חכמים. אל תסטו מהמטרה הנכונה.
בהצלחה.

תאריך:  16/08/2011   |   עודכן:  16/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב בן אפרת
עכשיו, כאשר נוצרה הזדמנות לשנות את המשוואה, ולחשוף את אופיו השוביניסטי והנצלני של הימין, נאחזים מנהיגי המחאה בסיסמא "לא ימין ולא שמאל", מתעטפים בדגל, ומצדיעים להמנון הלאומי כמו אחרון האוהדים של בית"ר ירושלים
אברהם בן-עזרא
אין מניעה שבהסכמה יחליטו בעלי הזכויות הקנייניות על שימושים כאלה ואחרים של הרכוש המשותף, לרבות שימושים ייחודיים. הסכמה כזו אפשר שתתגבש במפורש על דרך של כתב, על דרך של החלטה המתקבלת באסיפה כללית של בעלי דירות על-פי 71(א) לחוק המקרקעין, וכן סעיף 12(ב) לתקנון המצוי, אפשר גם שאותה חלוקה תתגבש במהלך השנים על דרך של מנהג" - כך קבעההמפקחת על רישום מקרקעין, חיפה
יצחק מאיר
בשורת הסיכוי של המחאה היא בכך שהמוחה של היום יהיה הבוחר של מחר. המחאה בוודאי נבחנת במספרים המרשימים עד למאוד של האנשים הנשים והטף היוצאים לומר את אשר עם ליבם. אולם לזה לא יכול להיות המשך עד אין קץ. ההמשך האחד העושה דין עם חוכמתו של העם הוא הנחישות של המוחה של היום לעמוד בתור לקלפי מחר
ענת פרסמן
כל כלי התקשורת דיווחו על חידושי "גוגל פלוס", אך יש תכונות אחרות שטרם קיבלו חשיפה ומהווים פלוסים מרשימים במיוחד שכדאי להכיר אותם. מה הם אותם חידושים ומהי תרומתם למשתמשים?
דני וידיסלבסקי
עד היום התאחדנו והתלכדנו כעם באסונות ובעיתות משברים ביטחוניים בלבד - מלחמות, פיגועיםוכדומה. בשבועות האחרונים, התבגרנו כמדינה וכעם, ולראשונה נראה כי רבים מאוחדים למטרה של חיים - ליצירת עתיד טוב יותר ואיכות חיים גבוהה יותר לכולם. אני חושב שכל מורה ומחנך בישראל טופח לעצמו על השכם בימים אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il