X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקריאות הן קריאות להחלפת השיטה כולה [צילום: פלאש 90]
מחאת האוהלים - הזדמנות לשינוי השיטה (א)
ביבי נתניהו חייב להבין, שמתחולל פה מאבק להחלפת שיטה, שהוא אחד ממטפחיה. מתחולל היום מאבק נגד שיטה, שתמיד הושיטה יד מחבקת ומלטפת בהקלות בלתי נסבלות ובלתי נסלחות לאלו, שהשתוללו בשוק ההון

מחאת האוהלים היא הזדמנות לשינוי השיח בישראל. משיח של אינטרסים של קבוצות חזקות לשיח פוליטי - כן שיח פוליטי - המציב מטרה לשנות את השיטה.
השיטה של שוק חופשי אותה קידש בנימין נתניהו, הפכה את חיינו לחברה דמוית בית ספר, המתנהל ללא דפוסים חינוכיים ערכיים. יתרה מזאת, שיטת השוק חופשי - שבנימין נתניהו ראה בה את ציפור הנפש - יצרה מציאות דמוית בית ספר, שהמופרעות היא "הערך" היחידי, המנווט את החיים בין כתלי המוסד.
במוסד "החינוכי" הזה אפשרי שחברת הביטוח פניקס תעניק הלוואה נדיבה בתנאים משופרים מכספי עמיתיה לחברת כושלת "דלק נדל"ן". ההלוואה מתאפשרת, כי יצחק תשובה הוא רק במקרה בעלים של שתי החברות . על-פי כללי הג'נגל החופשי הוא יכול לשחק בכספים לא שלו, כספי עמיתים בחברת ביטוח שבבעלותו, כדי לנסות לחלץ חברה כושלת שנקלעה להפסדים.
בחברה דמוית מוסד חינוכי, שהמופרעות מרקיעה בו שחקים, ואף לא כלל חינוכי ערכי מוסרי אחד מושתת בדפוסי התנהלותו - מתאפשרת בעלות צולבת של טייקונים, שהסירו מעליהם כל מגבלה מוסרית חברתית.
בחברה של שוק חופשי, שבנימין נתניהו מקדש, מתגמדים כל הערכים של צדק ומשפט מול ניגודי עניינים בשוק ההון. זה שוק בו בעל שליטה בחברת הון עלול לא לפרוע את חובותיו, ואותו בעל שליטה שולט במקביל בחברת ביטוח - ליתר דיוק בכספי עמיתים בחברה וגם בבנק, שהוא הנושה של אותה חברה.
במדינת ביבי נתניהו, אדם אחד יכול להיות נושה של עצמו. שילכו לכל הרוחות כספי פנסיה של עמיתים בבנק. בבעלות של אדם אחד נמצא הגוף שלווה כספים וגם הגוף שהלווה את הכסף. העיקר שתקודש ממלכת הג'ונגל החופשי.
במדינת ביבי נתניהו והשנסו פנשו שלו ד"ר יובל שטייניץ הולכים שני השלומיאלים הללו חבוקים עם שמונה בעלי הון השולטים על טרליון שקל. כשבעלי ההון רוצים "לעשות תספורת" לחובותיהם, ביבי נתניהו ויובל שטייניץ יתנדבו להיות סַפָּרִים, שיעשו תספורת "גלח" לכל שערות-החובות וידרשו מהציבור לשלם את מלוא המחיר עבור התספורת.
הצמד נתניהו-שטייניץ אדיש לנוכח כל גילוי של ניגודי עניניים. אצלם אפשרי שתיוצר מציאות, בה קיימת אחזקה משותפת של חברות לניהול כספי ציבור עם חברות הנזקקות למימון משוק ההון .
כדי להיות הוגן עם הצמד ביבי-שטייניץ, אני חייב לציין שאותה שלומיאליות עטפה גם את הצמד אולמרט ושר אוצר שלו, שמצא דרכו למספר שנים בית הסוהר. בשלומיאליות הזו "התברכו" גם הצמד ציפי לבני ושר אוצר בממשלתה, שכיום חובש את ספסלי האופוזיציה. ההגינות מחייבת לא לשחרר מאחריות לכשל הנוכחי את כל ממשלות ישראל לדורותיהן.
ביבי נתניהו חייב להבין, שמתחולל פה מאבק להחלפת שיטה, שהוא אחד ממטפחיה. מתחולל היום מאבק נגד שיטה, שתמיד הושיטה יד מחבקת ומלטפת בהקלות בלתי נסבלות ובלתי נסלחות לאלו, שהשתוללו בשוק ההון.
כשאותם בעלי הון, אחרי התנהגות מופקרת, עומדים בפני שוקת סדוקה המונעת מהם לפרוע חובות לציבור, הרי אצל בנימין נתניהו הם יזכו לעדיפות שתעשה הכל כדי לרצותם. השיטה הנוכחית מגיעה לנקודת שיא בחוצפתה כלפי הציבור, כשמחייבים אותו לקבל בהבנה ובהכנעה מציאות אפשרית, שחלק הארי מכספו עלול להיטרף על-ידי אותם כרישי ממון , שהם גיבנת טפילה וחולנית המזיקה לכלכלת ישראל.
ביבי נתניהו חייב להפנים, שמתנהל כאן מאבק פוליטי- כן מאבק פוליטי!!!. זה מאבק נגד מציאות, לפיה תיק חיסכון פנסיוני של ציבור עובדים, היוצא לעת בוקר ליום עבודה וחוזר לעת ערב , תלוי היום בחוסנו של טייקון זה או אחר. כספי הפנסיה העתידה עומדים ותלויים, האם הטייקונים יעמדו בהתחייבויותיהם לפנסיונרים או יערכו "תספורת" וגם "גילוח" של עשרות אחוזים מכספים, שנחסכו בזעה ובעמל של שנים רבות של עבודה.
בנימין נתניהו שם את כל יהבו על עריכת מקצה שיפורים זעיר פה זעיר שם, הוא לא הפנים שהקריאות: "העם דורש צדק חברתי" - הם קריאות להחלפת השיטה.

תאריך:  17/08/2011   |   עודכן:  17/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחאת האוהלים - הזדמנות לשינוי השיטה (א)
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
מה אדוני חושב על השיטה בסוריה? ל"ת
איש עצוב  |  17/08/11 10:09
 
- לאיש עצוב ,עניתי לך כבר פעמיים ל"ת
איתן קלינסקי  |  17/08/11 10:23
 
- מה זה קשור?
צפורה בנאי  |  17/08/11 11:22
2
אני חוששת
יהודית. רבי..  |  17/08/11 11:35
3
לשמור על האחדות מכל משמר. ל"ת
יהודית רבי  |  17/08/11 11:46
4
כן, שוק חופשי!
עמי, ת"א  |  17/08/11 12:17
5
בולשביק! אתה שוב ממחזר את עצמך ל"ת
תרח זקן וטרדן  |  17/08/11 12:28
6
אז התשובה היא בולשביזם?
הפוסל במומו פוסל  |  17/08/11 12:50
 
- היטלר תמך בהקמת מדינת-ישראל???
עידן סובול  |  17/08/11 16:23
 
- בשיעור בהסטוריה היית חולה?
נחום שחף  |  18/08/11 11:34
7
קומוניזם
אלטער קרקר  |  17/08/11 14:06
8
ניגוד עניינים
עידן סובול  |  17/08/11 15:44
9
בגעגועים לאמא רוסיה ל"ת
נחום שחף  |  17/08/11 16:53
 
- להפך
עידן סובול  |  17/08/11 17:57
 
- ליברמן מייצג את רוסיה?
מיכאל ב  |  17/08/11 18:22
 
- מיכאל ב., מתעבים את הקומוניזם
עידן סובול  |  18/08/11 11:49
 
- איפה קראת פה געגועים לרוסיה ?
לנחום שחף  |  17/08/11 18:30
 
- בעיה בהבנת הנקרא?
נחום שחף  |  17/08/11 20:59
10
כפתיח-לחייב תשובה להחזיר חובו
וולף לפיד  |  17/08/11 17:29
11
שיטה רעה של שלטון שוגה
החלמאי  |  17/08/11 17:52
12
שמחת השמאל מוקדמת מדי .
ישמעאל  |  18/08/11 08:31
 
- זו מחאה של כל החברה הישראלית
לישמעאל  |  19/08/11 11:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גבי אביטל
מדינת ישראל שילמה מחיר נורא ואיום על מעללי האדומים אז, והיא עלולה לשלם גם בעתיד. ממשלה אשר תיכנע לסחטנים הדשנים שחמאת הבוקר על ראשם עלולה להסיג את המדינה לאחור, אל תהום חלילה. עדות המזרח והעולים מברית המועצות הם לא החביבים של חורשי המזימה הגלובלית החדשה
אפרים הלפרין
כל מי שמתעמק בסכסוך הרופאים יכול לזהות שלושה זרמים עיקריים - מנהלי בתי החולים, המומחים, והמתמחים, כאשר על פניו נראה שהמתמחים פועלים בעצה אחת עם מנהלים בבתי החולים סביב שתי נקודות מהותיות מרכזיות – השר"פ, והתנאים של המתמחים
אברהם פכטר
לא זכורה לי תקופה אחת מאז קום המדינה שהעם לא דרש. עם שדורש... זה טוב, בריא וצודק. אבל לזעוק: "העם דורש צדק חברתי" ולחשוב בתמימות שניתן לפתור את כל בעיות המחאה כבמטה קסם - זה נאיבי, לא רציני ולא בר השגה
נסים גבאי
באמצעות השבתת מערכת החינוך ב-1 בספטמבר נאותת לממשלה שאנו נחושים להילחם עד הוסף. הכוונה היא להבהיר לנתניהו שנהיה מוכנים להשבית את מערכת החינוך אפילו לשנה שלמה
יהודה קונפורטס
הקמת האתר של ועדת טרכטנברג לבדיקת הדרישות של יושבי המאהלים היא הזדמנות לציבור להיות מעורבים באמת בתהליכי קבלת החלטות. ישיבה מהצד, ורייטינג נמוך ישחקו לידי אלו שנגדם יצאו האלפים לרחובות בחודש האחרון    ולמה טייקוני ההיי-טק שותקים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il