X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפניות לממשלה שתכבוש את עזה פופוליסטיות כי אין ממשלה שיכולה לקבל החלטות כאלה. זה כמו להגיד היום "יש להחיל את הריבונות על יהודה ושומרון". בני מהרש"ק איש הפלמ"ח בעל ילקוט הכזבים אמר: צריך מת בפלמ"ח!. אלו עצות נפלאות אבל לממשלה אחרת וכנראה לעם אחר. הקריאות מכוונות לראש מחובר לגוף. זו השתלה קשה מדי
▪  ▪  ▪
שר הביטחון. אהוד ברק. כל סיבוב חסר תכלית מעצים את האויב ומתיש את ישראל [צילום: פלאש 90]

כה אמר אהוד ברק ביום מתקפת הטרור בדרום: אלה שיפגעו בנו נפריד גופם מראשם אבל מה לעשות שיש כאלה שראשם לא היה מחובר מעולם לגופם. לשונם מקשקשת מאליה סיסמאות נכונות מבלי יכולת או כוונה לקיימן. להפך, כל מי שהיא אומרת הגוף יבצע הפוך.
השלטון בעיקרון לא יכריע מלחמה כי היא תיקח לו את חזון השלום. חזון האשליה שבה הוא משגה את עצמו ואת עמו עד לאבדנו. אם הוא השלטון ינצח את האויב אם מי הוא יעשה שלום? סכיזופרניה גמורה עדיפה! אסור לצה"ל לנצח. האינטרס של העם היהודי הוא להתאבד קמעא קמעא.
כל סיבוב חסר תכלית מעצים את האויב ומתיש את ישראל. ללפחות מאז ששת הימים שהיה צריך להיברא בסופם אדם או משיח, נולדה או בקעה צפרדע או עורב!. ממשלות ישראל מאז ימי אשכול לקחו את עם ישראל במקום למיצוי ניצחונו לאבדון ולהכחשה. למחזות של חנוך לוין וליצירות יעקב שבתאי, לפסטיבל סופרי האובדן של הספרות הישראלית מהם כביכול שואב עם ישראל את החזון המתחרה בחרמות.
לא משפט, לא מקדש, לא שלטון, לא מלכות אלא עדת פליטים עם היי-טק. לא ניצחון, לא התיישבות, לא חינוך, רק כלכלה נכונה למופרט הנכון. זה שיספק הון לשלטון וסיבה למסיבה. נוצר הייטק שיכול למזער את כל צה"ל לסמרטפון אחד!, שם כבר ניצחנו!
אי-אפשר לחזור לעזה באין מטרה וייעוד. הקריאות הללו פאתטיות ונועדות לצורך גריפת טוקבקים כאילו הכיפות הסרוגות הן חלק מהשלטון. האם הממשלה אינה יכולה להורות להפגיז את עזה העיר ולחדול ממדיניות פינצטת החיסול הממוקד?. לשם מה לשלוח חיילים למותם אם אין כוונה מלכתחילה ליישב את עזה?. התרעלה של "טוהר הנשק" האשכנזי הפסאודו נוצרי קדושה יותר מחיי כל היהודים. הוי כמה אנו צדיקים וכמה נאורים. עוד כמה כיפות ברזל מחוררות יותר מכיפה סרוגה והכל יסתדר!.
האיסור לפגוע באוכלוסיית אויב הוא סד אובדני אנטי מוסרי שהאליטות היהודיות הרעילו בו עצמן למוות. בתחילת עופרת יצוקה היה דומה שצה"ל לקח קצת אספירין נגד המחלה הזאת לעומת מלחמת לבנון השנייה. למה להיכנס לעזה אם אין כוונה להורישה ולשבת תחתיה?, בשביל שיהרגו עוד 156 חיילים שמתו על קידוש הישבן של אהוד ברק? שהשאיר בכוונה את ציר פילדלפי פתוח, שהרס למעשה את שלטון מובראק וליבה את הבלגן במצרים בין הכוחות הפונדמנטליסטיים והכת הצבאית.
מי הפך את בשאר אסד לנושא בשורת השלום אם לא מדיניות ממשלות ישראל שמוכנות לעשות שלום עם סוריה כל השנים וכל הדורות. ישנה תחרות קפיצה בלי מצנח ממצוקי הגולן בין נתניהו לברק כמה אפשר היה להגיע קרוב לכינרת. זה כל ההבדל!
בעופרת יצוקה כוחות צה"ל התחברו לאורך כל הרצועה! אפשר היה לפתור את בעית גלעד שליט אך לפי הפסיכולוגיה הסכיזופרנית אסור היה לפתור אותה כי אסור בשום אופן לנצח את האויב כי איך נעשה שלום עם אויב מוכנע. הרי אין זה הוגן. שלום עושים עם אויב בלתי מנוצח ולא עם אויב מושפל ומנוצחֱ.
מדוע עיקרון ההדדיות או עיקרון הנקמה, מידה כנגד מידה הודבר. כי אנו נאורים יותר כי איבדנו צלם אנוש. מדוע לאחר עשר שנות הפגזה על חוטף הנגב בא עלינו דוח גולדסטון והמשט הטורקי והצהרות אירן בדבר החובה להשמיד את היישות הציונית היא מדינת ישראל מפני שנוכח כל העולם ולאורך שנים ישראל לא התנהגה כפי שהיא התיימרה. לחזור ולהיות לאומה נורמלית, אומה הפועלת על במת ההיסטוריה . עדיין היא חייה רק על במת הנצח החילוני הנאור. על במותינו לא תדרוך. לעולם אל תנצח. תמיד תהייה יפה! הרי כך תמחוק את הקריקטורה השטירמית.
תהיה יהודי חדש! אבל אם תסתכל במראה תראה. רק יותר אנטישמיות, רק יותר שנאה, רק יותר מארה!. כך נצח ישראל ישקר לעיני כל העולם. כאילו חדלי אישים אנו - נוצרים קמאיים בני הדלאי לאמה ולא בני א-ל חי.
בנות הברית הפציצו לא רק את דרזדן בהפצצות שטיח אלא ערים וחבלים נוספים במרחבי גרמניה וארצות הברית שקדה שנים אחדות לבנות את נשק הניצחון, הפצצה הגרעינית. לישראל יש אומנם פצצות גרעיניות אך כנראה כדי שימגרו אותה. כדי לגרות את קנאת האויב ואת קנאת כל המערב הנצרות והאיסלאם כדי שיציגוה ערומה לקבל שוביה.
היא ישראל לעולם לא תשלים את הפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין ההתנהגות הפרימיטיבית החיונית הנדרשת. ישראל תאלץ להפעיל אותן במכה השנייה לאחר שכבר תושמד והיא עושה כנראה הכל כדי זה יקרה! אכן צוללות הדולפין ישמידו את אירן לאחר שכבר ישראל תובס.
הפניות לממשלה שתכבוש את עזה פופוליסטיות כי אין ממשלה שיכולה לקבל החלטות כאלה. זה כמו להגיד היום "יש להחיל את הריבונות על יהודה ושומרון" מה זה יש, מה זה צריך. בני מהרש"ק איש הפלמ"ח בעל ילקוט הכזבים אמר: צריך מת בפלמ"ח!. אלו עצות נפלאות אבל לממשלה אחרת וכנראה לעם אחר. הקריאות מכוונות לראש מחובר לגוף. זו השתלה קשה מדי. יש לא להתייחס לראש כלל. יש להחליף את הראש שלא היה מחובר מעולם לגוף ולא רק לשנן דיסקטים.
בזמנו חתמנו, משה פייגלין אוהד קמין ואנוכי על מודעה "להרוג את ערפאת". ביקשו להעמיד אותנו לדין על הסתה. מאיזה שהוא תירוץ משפטי זה לא קרה. אבל שוב נחשפה התלות הידועה לכל שהיהודי החדש מקבל אתה הלגיטימציה שלו מהקדוש עראפת ומהאפיפיור ואם האויב אינו מכיר בו היהודי אינו מאמין שיש לו זכות קיום . תעודת ההכשר לעם היהודי היא מכל גוי העובד בכרמי השומרון עדיפה למצלצלי הפעמונים של גלין גלן, בק טו בק. המאיימים עלינו באנטישמיות אם לא נקבל את צלצולי ומצלצלי הפעמונים הנוצריים.
מה שכתוב בנביאים הוא שהגויים אוהבי ישראל ואלוקיו יילוו לעם ה' לעבוד את אלוקי ישראל בבית המקדש שכם אחד אבל לא כתוב שעם ישראל ילווה אל עמים אחרים בדרכם לעבוד את אותו האיש כדי לקבל מהם אישור להתגשמות חזון הנביאים. המהלך הזה דומה להמלך של בקשת הלגיטימציה במקום הלא נכון.
בתוך החזון הציוני יש עיוורון גדול! העם ההולכים החושך ראו אור גדול!. ישועת ה' כהרף ברק!

תאריך:  24/08/2011   |   עודכן:  24/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להפריד את הראש מהגוף
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
פרופ' וייס טועה.במקום לרשום את
רותי א.  |  24/08/11 15:04
 
- DKI CE ל"ת
אוהד קמין  |  24/08/11 15:53
2
לא הבנתי שום דבר
סתם_1  |  25/08/11 00:10
3
מאחר ואתם מתעקשים להמשיך לפרסם
אמציה האמיץ  |  25/08/11 03:11
4
אמציה האמיץ הוצאתי לך את המיץ
הלל ויס  |  25/08/11 05:41
5
בענין גלן בק
הלל ויס  |  25/08/11 06:21
 
- טקטיקה לגיטימית ומועילה.
פרעוש  |  27/08/11 11:47
6
כל עוד ברק הוא ה"חתן" המועדף
הניה  |  25/08/11 15:23
7
הלל,כבד השם, שהעניקו לך הוריך
פועה  |  26/08/11 09:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
טוב יעשו ראשי המאבק אם ימציאו לו"ז מסודר ותוכנית פעילות לחודש-חודשיים הבאים    בלו"ז: עצרות פירוק מסודרות, תהלוכות לפידים, הקמת מאהלים חדשים במקומות כמו פארק הירקון, צעדות, עצרות המוניות, הפגנות מול בתי אישים והפתעות נוספות
רונן הלל
על-רקע הידרדרות היחסים בין טורקיה לישראל, לא נחה הראשונה ומנסה לפתות ישראלים לנפוש בארצה    בימים אלה משדרת טורקיה "עסקים כרגיל" ואף מפרסמת מכרז לגיוס משרד פרסום ישראלי    אני קורא למשרדי פרסום ויחסי ציבור ישראלים לא להעניק שירותים לטורקיה כל עוד המדיניות לא תשתנה
פרד כהן-קידר
גלאון הוכיחה שוב כי כל המאפיין את השמאל הישראלי זו התמיכה בפלשתינים    וגם: מפולת הדומינו בהפיכות שבארצות ערב - אין סיבה למסיבה - להפך
פסח רויטמן
יש לראות בפיגוע האחרון יזמה אירנית. המניע הסביר ביותר ליוזמה זו הוא ניסיון נוסף לקעקע את מערכת היחסים בין מצרים לישראל, בעיקר על-רקע השינויים הפוליטיים המתחוללים בימים אלו במצרים
איתן קלינסקי
הייתי עד לשעת אור נדירה בעלת עוצמות ערכיות. כדוגמתה קשה למצוא היום בין כתלי ביה"ס. הייתי עד לחוויה חינוכית מסעירה בחום של חודש אוגוסט בשדרות רוטשילד בת"א. חוויה חינוכית שהצליחה לשלב בין הורים לתלמידים, תלמידים בינם ובין עצמם, האומרים תוך כדי דיאלוג בוגר אמירה ברורה נגד אופי צרכני- בזבזני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il