X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זכות הקיום של מדינת ישראל היא גם כוחה ויכולתה הצבאית לשרוד, להביס את אויביה הקמים עליה לחסלה, גם במלחמה כוללת, ולאור כורח בל יגונה זה - מדינת ישראל חייבת להיות מוכנה לחיות על חרבה כעם כובש ושולט בעם זר, שכן האלטרנטיבה היא להיות עם נשלט ולחזור לגלות
▪  ▪  ▪
אין לנו ברירה אלא לחיות על חרבנו [צילום: דובר צה"ל]

מדינת ישראל חפצה חיים ובעלת זכות קיום יותר מכל מדינה אחרת בתבל לאור הרקע להקמתה והבסיס האיתן לקיומה, ולהלן הסבר: לאחר השואה, תוך שנים ספורות הבין העולם כי ראוי שמדינת ישראל תקום והצביע על כך באו"ם. היהודים שבים אל מורשתם ועולים לארץ ישראל מולדתם - על-פי ספר הספרים, לאחר אלפי שנות גלות, תופעה היסטורית יחידה שאין דומה לה בתולדות העמים. מוקם על-ידי מדינת ישראל אחד הצבאות החזקים בעולם - ולא בכדי.
תרומת היהודים לאנושות בכלל ותרומת הישראלים בפרט היא תרומה ייחודית אשר כמעט בכל תחום נבדק - עולה על אחוז האוכלוסיה היהודית/הישראלים מתוך כל אוכלוסיית העולם, וגם עולה על כל תרומת עם אחר.
במדינת ישראל התחוללה דמוקרטיה החל מראשית דרכה, וזאת במצב בו אופפים אותה עמים הנשלטים על-ידי שלטונות טרוריסטים ועריצים אשר לא מצליחים (ואולי גם לא מנסים) להיגמל מדרך הטרור. קשרי החוץ של מדינת ישראל חובקי עולם וזאת מתוך אינטרסים ולא מתוך חמלה.
יש בכל זאת בעיה אחת: האומנם יש גם הצדקה הישרדותית-צבאית-כוחנית לקיומה של מדינת ישראל? כי אם לא, רבים אורבים מבחוץ ומבית להפלתה, אף שבהפלתה ייפגעו גם אלה שעורגים לחיסולה מבית. והתשובה היא - כך אני סבור, מאמין, שואף, מייחל - כן. כלומר, אין דרך בה צה"ל ינחל תבוסה אחת.
בניגוד לצבאות אחרים, לצה"ל אין את הזכות לנחול כישלון צבאי ושומה עליו לצאת מכל מלחמה כאשר ידו על העליונה, אחרת - כל דמיון מזרחי ככל שיהיה מפותח לא יוכל להתחרות עם המציאות, והמציאות היא מה שמוזכר לנו במינון מקומי מפרעות חברון ומעוד כמה אירועים מקבילים.
זכות הקיום של מדינת ישראל היא גם כוחה ויכולתה הצבאית לשרוד, להביס את אויביה הקמים עליה לחסלה, גם במלחמה כוללת, ולאור כורח בל יגונה זה - מדינת ישראל חייבת להיות מוכנה לחיות על חרבה כעם כובש ושולט בעם זר, שכן האלטרנטיבה היא להיות עם נשלט ולחזור לגלות, דבר שאינו על הפרק.
אינני מכיר הסדר מעשי אחר; אינני רואה שום פתרון אחר, והדיבורים על שלום במזרח התיכון טוב שיהיו - אך תחת המטריה של עדיפות לישראל בכל אופציה אחרת, כי ללא מטריה זו - לא ייכון שלום.
ויש גם הסתייגות אחת חשובה: השלום אינו מטרה אלא יעד משני שרצוי להשיגו, ואפשר להשיגו רק מתוך עמדת כוח והוכחת הכוח, אחרת - במצב בו למי מהמדינות או לכל הרכב ביניהן יהיה יתרון צבאי על מדינת ישראל - וודאי שלא ייכון שלום, כי יתרון זה יתממש במהרה לטובת מלחמה כוללת במטרה לחסל את מדינת ישראל. המסקנה היא כי נחיה על חרבנו, בין אם נניף אותה ובין אם לא.

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
החלטתה של שולה זקן שלא להעיד במשפט אולמרט עשויה להצביע על סוג של יאוש והרמת ידיים מצידה, כמו גם על דבקותה בנאמנות לאולמרט והחשש שמא תסבך אותו - וגם את עצמה - בחקירה הנגדית. משמעות הצעד של זקן היא, שהסיכויים להרשעתה גבוהים מאי-פעם. השאלה הגדולה כעת: מה תעשה זקן בפרשת הולילנד
עומר דוסטרי
לאחר הבחירות האחרונות בהן נבחר שוב ראש הממשלה רג'פ טאיפ ארדואן, ובעיצומו של "אביב העמים" הערבי, לטורקיה כבר אין ברירה. עליה לבחור לאיזה כיוון היא הולכת - ציר הרשע בחסות אירן, סוריה והחמאס, או שמא התקרבות למערב הנאור?
אפרים הלפרין
העיתונים הם בבעלות הטייקונים. העיתונות תומכת מאוד ב"מחאה החברתית". ה"מחאה החברתית" היא נגד הטייקונים, ומכאן שהטייקונים, בעלי העיתונים, תומכים באמצעות שליחיהם, העיתונאים הבכירים, במחאה נגדם. האם זו דמוקרטיה? אולי טיפשות? ואולי אחיזת עיניים?
רמי הלפרין
ארבעה פתגמים: "מה קדם למה - הביצה או התרנגולת"; "כאשר אתה נמצא בבית של זכוכית, אל תשליך אבנים"; "הייה רך כקנה ולא קשה כארז"; "עשה את הדבר הנכון, והשאר את התוצאות לאלוהים" - וטורקיה
עמוס דאי
ההידרדרות המהירה ביחסי ישראל-טורקיה הגיעה לשפל חסר תקדים, ועל ממשלת ישראל והעומד בראשה להפסיק להתרפס בפני ראש ממשלת מדינת השפמים, ולהכריז על ניתוק היחסים עם אנקרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il