X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה קרה לישראל?! האם החליטה להיות עקדת יצחק בשירות עצמי? נראה כי הישראלים מוכנים לוותר על זהותם, כל זכות שיש להם ובקרוב, הם גם יוותרו על היותם
▪  ▪  ▪
הבחירה האהובה על הממשלה היא חוסר מעש [צילום: פלאש 90]

'רק שני דברים הם אינסופיים, היקום והטיפשות האנושית, ואין ודאות לגבי הראשון!'. לאחר שקראתי את מאמרו של ארי בוסל, 'ספטמבר, ברביקיו (על האש) של יהודים', הייתי צריכה להתבטא או לבחור להתפוצץ. בחרתי לכתוב. ראשית ישראל, באופן חד-צדדי, ויתרה על עזה, גירשה 8,000 יהודים משם שהפכו לחסרי בית, והשמידה תעשיה שהביאה הכנסות של מיליוני דולרים. בתמורה היא הפכה כמיליון ישראלים, המתגוררים בטווח עזה, ליעד חי של הלוחמים העליזים בעזה והרקטות הקטלניות שלהם.
ועכשיו עומדת ישראל להקריב על מזבח הטפשות שלה, את יהודה ושומרון, וחלק מירושלים שיהפכו למדינה בשם "פלשתין" שתהיה משגרת טילים שנייה, ממזרח מדינת ישראל, כמו עזה בדרומה. ועם ירושלים על אותו מזבח - גם אלוקים!.
נראה כי הישראלים מוכנים לוותר על זהותם, כל זכות שיש להם ובקרוב, הם גם יוותרו על היותם. ככל שהישראלים פחות נחושים, הפלשתינים נחושים מאוד, ואיתם משפחת העמים שכבר החליטה לקבל אותם כשווים, אומה בין כל האומות האחרות.
ישראל, וזה הממשלה כולה, משרד החוץ וכל האזרחים עסוקים מדי בדיון על היתרונות ודרכי פעולה אפשריות. הבחירה האהובה היא, כמו לעתים קרובות מדי וכל כך טיפוסי, חוסר מעש!.
ניתוק הקשרים, סיפוח יהודה ושומרון, גירוש אנשים שאינם אזרחי המדינה או אמצעים נחוצים אחרים, אינם עולים במחשבה ומבוטלים בקלות כרעיונות ימניות קיצוניות, אופציה שלעולם לא תמומש. עד שהישראלים יחוו, שוב, פוגרומים. בהתחלה הם גם יוכחשו, היות שהמגינים המיידיים הם ה"מתנחלים" האלה ב-"גדה המערבית הכבושה."
זה כבר קרה, לא מזמן, בקהילת איתמר. אבל זו הייתה "רק" משפחה אחת, בליל שבת, כאשר שני בחורים ערבים-"פלשתינים" צעירים נכנסו לבית משפחת פוגל ושחטו את הזוג הצעיר ואת שלושת ילדיהם, הצעיר, בן שלושה חודשים. לישראל לא היה אכפת להגיב בצעדים חריפים, כדי שהעולם ידע כי זה, בשום פנים לא יהיה נסבל, ולעולם לא יקרה עוד. ועם "פלשתין" בקרבם,רצח איתמר יהיה רק דוגמה למה שמצפה לישראלים.
הפלשתינים עושים כל מה שהם יכולים לפגוע בישראל, וישראל, ללא הרף מבקשת עוד. הם מסרבים להכיר בישראל על היותה הבית הלאומי, האחד והיחיד, של העם היהודי, ומה ישראל עושה, היא קוראת להם לבוא ולדבר איתה על שלום. איך אתה יכול לחיות בשלום עם ישות שאינה מכירה אותך ומה שאתה?. הם מחרימים ושורפים סחורות ישראליות וגם מחרימים שירותים, אך ישראל ממשיכה בעקשנות לספק להם אותם. הרטוריקה, ההסתה ומעשיהם הם צלולים וחד-משמעיים, אך ישראל מסרבת לעשות את הדרוש והנחוץ לקיומה.
לכן, כאשר השאלה תישאל: מדוע ישראל לא עשתה משהו? או מדוע ישראל מממשיכה, כל כך בעקשנות, להתעלם מכל הסימנים, התשובה ברורה: "לעולם לא עוד". זאת סיסמה שמאז השואה, נשמעה טוב, אבל מרחק הזמן ומרחבי החלל הרחיקו את הישראלים מהכוונה האמיתית שמאחורי סיסמת ההבטחה הזאת. לכן, זה יכול לקרות שוב, והפעם לא על אדמת אירופה, אבל בארץ ישראל עצמה.

תאריך:  07/09/2011   |   עודכן:  08/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפשותה של ישראל - מבשרת רעות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
נורית זה לא טיפשות. זה בגידה
זקן  |  7/09/11 14:00
2
אין טיפשות! זה שאין מלך בישראל
רחב מהמסעדה  |  7/09/11 19:54
3
גם נורית נגועה בלא מעט טיפשות ל"ת
חוסר הבנה פוליטית  |  7/09/11 20:25
4
עם ישראל ידאג לסילוק הטפשים ל"ת
דניאל סבלדי  |  7/09/11 23:26
5
אוי ואבוי לעם ישראל!
אלטע קאקער  |  8/09/11 00:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
הצמד המדיני נתניהו-ליברמן מצליח לקלקל עם האמריקנים, ליצור מתיחות עם החונטה המצרית, לעלות על בריקאדות שטמן להם ארדואן, ועוד היד נטויה    הטורקי הקטן שהצליח להכניס אותנו לבוץ גדול הוא קריקטורה מדינית שניתן היה לקעקע בנקל
הרב אפרים זלמנוביץ
על ראש ממשלת ישראל להסביר לאומות העולם, שעל-פי התנ"ך אין תקומה למדינת פלשתין. גם אם קום תקום, עתידה היא ליפול. אין לה עתיד
אברהם בן-עזרא
זכות הקיום של מדינת ישראל היא גם כוחה ויכולתה הצבאית לשרוד, להביס את אויביה הקמים עליה לחסלה, גם במלחמה כוללת, ולאור כורח בל יגונה זה - מדינת ישראל חייבת להיות מוכנה לחיות על חרבה כעם כובש ושולט בעם זר, שכן האלטרנטיבה היא להיות עם נשלט ולחזור לגלות
איתמר לוין
החלטתה של שולה זקן שלא להעיד במשפט אולמרט עשויה להצביע על סוג של יאוש והרמת ידיים מצידה, כמו גם על דבקותה בנאמנות לאולמרט והחשש שמא תסבך אותו - וגם את עצמה - בחקירה הנגדית. משמעות הצעד של זקן היא, שהסיכויים להרשעתה גבוהים מאי-פעם. השאלה הגדולה כעת: מה תעשה זקן בפרשת הולילנד
עומר דוסטרי
לאחר הבחירות האחרונות בהן נבחר שוב ראש הממשלה רג'פ טאיפ ארדואן, ובעיצומו של "אביב העמים" הערבי, לטורקיה כבר אין ברירה. עליה לבחור לאיזה כיוון היא הולכת - ציר הרשע בחסות אירן, סוריה והחמאס, או שמא התקרבות למערב הנאור?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il