X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
את הבשורות הטובות לעם ישראל שהביא עימו השדרן והפרשן האמריקני גלן-בק חבמה התקשורת, שהמעיטה ולגלגה ובעיקר העלימה את הופעותיו של גלן-בק. כך דעתה גם לגבי התבטאותו החשובה של השייח' אבו כאדר ג'עברי מחברון אשר הסתייג מהקמת מדינה פלשתינית, וראה בה סכנה לפלשתינים. האם יש להסתיר מידע מהציבור הסותר את תעשיית השלום המגלגלת מיליארדים בעולם?
▪  ▪  ▪
גלן בק. התקשורת התעלמה ולגלגה [צילום: AP]

התקשורת הישראלית, בדומה לתעלת שופכין, מוליכה רק מידע שלילי, מדכא ומייאש. שסתום מיוחד מותקן שם כנראה, החוסם כל אייטם חדשותי העשוי להכניס לתוך הקדרות אור - שביב של תקווה ועידוד.
הגיע לכאן השדרן והפרשן האמריקני גלן בק ועימו שובל של אלפי נוצרים, חברי קונגרס, אנשי דת וציבור, ובפיהם מסר אוהב ומחבק לעם ישראל: אינכם לבד! אנחנו - עשרות מיליוני נוצרים המאמינים מילולית בנבואות התנ"ך בדבר תקומת עם ישראל בארצו - עומדים אתכם: נגד מדינה פלשתינית, בעד אחדות ירושלים. היו חזקים ואמיצים! והאנשים האלה הם עמוד השדרה של המפלגה הרפובליקנית, התומכת בישראל מול נשיא דמוקרטי מסתייג.
את הבשורות הטובות האלה חסמה התקשורת, שהמעיטה, הלעיגה ובעיקר העלימה את גלן בק והופעותיו. בישראל אין מודעות לידידי-האמת שיש לנו באר'הב ולעוצמתם. התקשורת הישראלית דואגת לכך.
וגם כאן בבית כך. השייח' אבו כאדר ג'עברי מחברון, אישיות דומיננטית, ראש אחת המשפחות הגדולות ביותר בעיר, בעלת מסורת של לקיחת אחריות ציבורית, הזמין את סגן השר איוב קרא לביתו לסעודת סיום הרמדאן ואמר לו (ולתקשורת) כך:
"הכרזה על מדינת פלשתינית היא סכנה לעם הפלשתיני. הרשות הפלשתינית אינה לגיטימית, היא מהווה רק 5 אחוזים מכל הפלשתינים ביו"ש. מהיום שנחתם הסכם אוסלו הוא מת, אוסלו הביאה רק אסון לשני הצדדים". התקשורת העברית העלימה את המידע הזה לחלוטין והדברים התפרסמו רק בערוץ 7 (30.8.11). בערבית הופיעה הידיעה באתר אינטרנט ובעיתון "פנורמה", וגם המשפט הזה: "אנו מעדיפים לבטל את הרשות ולהעביר את השלטון האזרחי לידי ישראל, כפי שקורה במזרח ירושלים. אין מקום לשתי מדינות במקום הזה".
השייח' ג'עברי גם שלח איגרת ברכה לגלן בק, לכינוס שערך למרגלות הר הבית, וגם פרסומה של זו נחסם. השייח' ולדבריו אוזן כרוייה בקרב הציבור הערבי שמדרום לבית לחם, ובהקשר זה כדאי לזכור שמרבית "ערביי ירושלים" הם ממוצא חברוני. את הדעות האלה מביע השייך בפומבי זה זמן ניכר ומשקלן רב, כי בהר חברון השלטון האמיתי הוא בידי השבטים.
את עמדתו מתרגם האיש גם למעשים. בטכס שנערך בביתו העניקה לו מועצת קריית ארבע תעודת הוקרה על מעשה שהיה, שאנרכיסטים יהודים זממו להרוס בטרקטור בית כנסת ארעי שהוקם על אדמת אדם ממשפחת ג'עברי. כשבאו לבקש את רשותו, ביקש האיש הנחייה מהשייח', וזה אסר על מתן הרשות, "כדי שלא להצית אש". באותו המעמד, שנוכחו בו גם נציגי צבא ועיתונות, הכריז השייך שתושבי קריית ארבע הם לדידו בני המקום בעלי זכויות מלאות, לא פחות מכל חברוני ערבי. שנים רבות לא הורגלו אוזנינו לשמוע נימות כאלה, גם מפי יהודים.
ועתה, אם יש בכלל "זכות לציבור לדעת", מדוע כמעט והעלימו את גלן בק? ומדוע - דווקא בימי "ספטמבר השחור באו'ם" - מסתירים שיש בין הפלשתינים גם דעה אחרת, התואמת דווקא את עמדת הימין בישראל ואת עמדת המתנחלים?
האם מפריעה למישהו המציאות הזאת, שאכן כוחו של אבו מאזן ("אנשי תוניס", בפי העם הערבי כאן) מוגבל מאד? הלא מחצית מן הפלשתינים נתונה בכלל לשלטון החמאס וערביי ירושלים, כעולה מן הסקרים, בורחים מן המדינה הפלשתינית. ועתה - אם גם כוחות ניכרים מקרב ערביי הר חברון מתנגדים, מי נותר להלך עלינו אימים: ערביי נפות רמאללה ושכם?
האם מוטלת על הציבור "חובה שלא לדעת" עובדות מהמין הזה, הסותרות את התורה הקאנונית הכמעט-מקודשת של "שטחים תמורת שלום" ומסכנות תעשיית שלום אדירה, המגלגלת מיליארדים בכל העולם?

תאריך:  07/09/2011   |   עודכן:  07/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השייח' ג'עברי - גלן בק והתקשורת
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הם שונאים אפילו את אוהבי ישראל
קורןנאוה טבריה  |  7/09/11 12:33
2
השייך ג'עברי התהפך רק השמאל...
ירון זכאי 1  |  7/09/11 13:07
3
יותר מדי שגיאים
סתם_1  |  7/09/11 15:16
4
למערכת: תקנו את השגיאות בפתיח! ל"ת
קורא בעיון  |  7/09/11 22:43
5
התשקורת מעדיפה אנטישמים ש"חושב
קורןנאוה טבריה  |  8/09/11 06:01
6
שוב השטויות הרגילות
ע.ג.  |  8/09/11 07:47
7
אני צרכן חדשות בגדול,מעניין מא
שקורי מוטי  |  8/09/11 08:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
מתוסכל וממורמר מאי-קבלתו למשפחת המערב, מאוכזב מדוח פאלמר של נציגות האו"ם שלא הצדיק את טענותיו השחצניות, מוציא ארדואן את הכעס והזעם על ישראל    לא להיבהל, לא להיכנע ללחצים ולא להתכופף
אפרים הלפרין
לו היה במדינתנו בית דין גבוה לצדק, היו ודאי הרופאים פונים אליו בבקשה שיבטל את החלטת בית הדין הארצי לעבודה, החלטה הנותנת תוקף להסכם הקלוקל בין ההסתדרות הרפואית לאוצר
איתמר לוין
איך אפשר מצד אחד לצאת לרחובות בדרישה להעניק עתיד טוב יותר לילדינו, ומצד שני לזרוק עליהם את מחיר המאוויים העכשוויים שלנו? זה בדיוק מה שעושה מי שדורש להגדיל את הגרעון כמקור למימון השינויים החברתיים
קובי לירז
מעבר לסיסמאות החבוטות, בואו נבדוק ברצינות ולטווח ארוך האם הפתרון המוצע להקמת מדינה ערבית בשטחי א"י באמת פותר את הבעיה. אנו עלולים למצוא את עצמנו מחליפים בעיה דמוגרפית מדומה בבעיה דמוגרפית קשה וחמורה ממנה, כאשר רוב ערבי עצום יצטופף בדוחק ובמחסור בחלק קטן של ארץ ישראל
משה חסדאי
בספר 'זכרונות אחרי מותי', המספר את סיפור חייו של יוסף (טומי) לפיד, מצאתי קריאה מהממת שחובה עלינו לאמץ לקראת המלחמה המתגבשת והולכת. בספר מבהיר לפיד את עמדתו כלפי הערבים: "איני מאמין לערבים. האם יש למישהו ספק בכך שאילו יכולים היו, כבר מזמן היו רוצחים אותנו עד האיש האחרון? זוהי מחשבה לא נעימה, ואולי גם לא נאורה, ועל כן מעדיף השמאל להדחיק אותה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il