X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ערוץ 10 מתמוטט; הרדיו האזורי עם פיות כמו של נתן זהבי מיותר; על פועלו של הממונה על תלונות הציבור של הרשות השנייה תשאלו את מבקר המדינה. בקיצור, לרשות השנייה אין יותר זכות קיום
▪  ▪  ▪
הרשות השנייה יכולה להיאסף אל אבותיה

בואו ניזכר בכתבת יום שישי, אצל יאיר לפיד, בערוץ השני. הכתבה נועדה לסכל את המינוי של מר יוני בן-מנחם כמנכ"ל רשות השידור, אז מה היה לנו שם:
  • ניגוד עניינים קיצוני של הדוברים אשר דרשו חד-משמעית לסגור את הערוץ הראשון, בעוד שפתרון הרבה יותר טוב שלא הוצע הוא הנהגת פרסומות בערוץ הראשון, על-מנת שיהיו לו הכנסות (כמובן על חשבון תקציב הפרסום של ערוץ 2 וערוץ 10, כמובן על חשבון משכורתם ו/או העסקתם של הפרשנים והמנחה)
  • הופעת מתמודד במכרז בתחפושת כאילו הוא עובד בכיר על-מנת לקעקע את תוצאות המכרז (הוגשה תלונה ליועץ המשפטי לממשלה)
  • שימוש במבדקי ההתאמה של יוני בן מנחם על-מנת לפגוע בו, לכאורה בניגוד לחוק הגנת הפרטיות (הוגשה תלונה ליועץ המשפטי לממשלה)
  • חד-צדדיות מוחלטת של האולפן המנחה, הפרשנים התחקירן.
ובואו נחזור לאחור, למסמך המזוייף, אשר הגיע ממש במקרה לאותו אולפן מלשכתו של הרמטכ"ל, ועתה מתגלית לאט לאט האמת, מי ערבב במודע בהנצחת אשכנזי בלשכה, איך שיתפו אשתו של אשכנזי והמזייף בכבודו ובעצמו בהעברת חומרים ל"זקן" (מבקר המדינה) ל"שרוף" (אמנון אברמוביץ) על-מנת להכפיש את שמו של ה"לבקן" (גלנט).
כן, על-פי חשיפת הערוץ הראשון, אלה היו חלק מתכני המסרונים שעברו בין המזייף לכאורה לבין רעיית הרמטכ"ל וכל זאת מבלי שגבי אשכנזי ידע?, (אם הוא לא יודע כלום האיש הזה, איך היה רמטכ"ל?, אם אשתו מורחת אותו, ועוזריו עובדים עליו, ואורחיו בלשכה מזייפים עליו, אסור לו להיות מפקד כתה, אז איך נהיה רמטכ"ל?)
ומכאן ברור שתם תפקידו של הערוץ השני. מערוץ של חדשות הוא הפך לערוץ הפצה המוני לזיופים, לערוץ הפצה המוני של מסמכים אישיים האסורים בפרסום, למוקד ענק של ניגודי עניינים, למוקד ענק של הפרת חובות דיוק, בדיקה, איזון, הגינות ורצינות של עיתונאים, ערוץ שהפך לחצר ביזנטית של בעלי אינטרסים, אשר המטרה מקדשת אצלם את האמצעים.
ראוי להביט בתמונה של הלינק המצורף, תמונת חזרתו של אשכנזי הלילה מחו"ל, על עגלת חפציו נראה רוכן, מי אם לא מיודענו, מחושפי המסמך המזוייף, רוני דניאל, אינני יודע איך הוא נראה לכם, אך לי אישית, הוא נראה מאוד מודאג.
והערוץ הראשון, לאט, ביסודיות, פרט לפרט, עובדה לעובדה, ראיה לראיה עיתונות במיטבה!!!. הערוץ השני קמבן, המשטרה טומנת את הראש בחול, ומנגד הערוץ הראשון משרת את האינטרסים של הציבור, מציג עובדות, נתונים, מסרונים שלמשטרה "אין גישה אליהם", מילות קוד – וחושף מזימה, מזימה שהצליחה להזיק לעם ישראל באופן המחייב את עם ישראל להגיב במלוא הכוח והעוצמה החוקיים הנתונים בידיו. מזימה למנוע מהצבא את הפיקוד האיכותי והרציני לו ראוי הצבא, מתוך מגמה, להנציח את השלטון הקודם, כאשר ברקע יש פרסומים על אינטרסים כלכליים ענקיים (מסחר בנשק ובמוצרי ביטחון) וכל זאת בשיטות אשר כל רפובליקת בננות הייתה גאה בהם.
אנחנו רוצים עובדות, אנחנו רוצים תחקירי אמת, אנחנו רק בערוץ הראשון, והרשות השנייה על כל מרכביה השליליים, יכולה להיאסף אל אבותיה, אם לא תעשה זאת מכוח עצמה, הרי שייעשה מכוח המפרסמים ומכוח הרייטינג הצונח. הרייטנג העובר לגוף החדשות הטלוויזיוני הרציני ביותר במדינה, גוף החדשות של הערוץ הראשון.

תאריך:  09/09/2011   |   עודכן:  11/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לסגור את הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
היש את נפשכם לדעת את המעיין ממנו שאב עזרא ארואטי עוז ותעצומות נפש לסבול בלי קץ בכוך בשכונת פלורנטין? שם, בין גלילי בדים, ריח דבק והלמות פטיש, נחצבו חיי רוח עשירים שהעניקו לנו - שוחרי התרבות - שירה וספרות, שעוד יזכו למעמד הראוי להם בארון הספרים היהודי
יובל לובנשטיין
מי אמר שצריך לקנות טונות של פירות וירקות? תוחלת החיים מתחילה בסופרמרקט ובמה שאנו מכניסים לעגלה שלנו    הגיע הזמן להירגע עם הכמויות ועם הזלילה - ולהאריך חיים
אלכס זבז'ינסקי
הצעדים של הבנק המרכזי האמריקני ושל הממשל, אך בעיקר אלה של הממשל, עשויים להעניק עידוד ותמיכה לכלכלה האמריקנית    הבנק המרכזי לבדו לא יצליח לחולל שינוי, אך הניסיונות לדיונים על תקרת החוב העלו הרבה ספקות סביב השאלה האם הספינה האמריקנית תחזור לשוט במרץ
אברהם הללי
קשים ורכים דברי תורה, הם נאמרים ללא משוא פנים    דבר ראשון נאמר: בקש שלום וְרָדְפֶהוּ. אם היד המושטת לשלום תשוב ריקם - צא למלחמה, הייה תקיף ותוקף, אך היה אדם. גם אם אתה צודק, הייה חכם, כדי לצאת בשלום
אפרים הלפרין
עם כל הפרגון העצמי של עם ישראל, קשה שלא להסיק שאנו עם עצלן ומטופש    עומדים מולנו מספר מכריע של נתונים, אשר פוסלים ציבורית, ללא שמץ של ספק, איש בכיר מלשאת כל תפקיד ציבורי בעתיד; ואנו, במקום להחליט ולחתוך, רצים ליועץ המשפטי לממשלה שיתפנה מהתיק המסובך של מרגול, על-מנת שיוציא לנו את הערמונים מהאש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il