X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנו, היהודים האזרחים התושבים בחבלים המיועדים להסגרה למדינת אויב מלאכותית ולהיות מופקרים תחת שלטונה מכריזים בזאת: "לעולם לא עוד. לא גירוש, לא הפקרה, לא שמיטת הקרקע. ריבונות ואחריות! זכויות וחובות!"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

האם הרשות היהודית היא התפרצות של חבורה קיצונית או שהיא הייצוג הציבורי והלאומי המתבקש מאז, עכשו ולתמיד, הביטוי המדיני העמוק והיחיד האפשרי של מקורותיו ומאווייו של העם היהודי בכל תולדותיו, ביחס לייעודיו מתוך לאומיותו וקיומו עלי אדמות בזמן הזה ובכל עידן ופלג עידן.
תהליך התחייה הלאומית נתקע והסתבך בתוך ההתכחשויות של הנהגות מדינת ישראל וקודמותיהן, להיותו של עם ישראל עם שנבחר על-ידי ה' אלוקיו להיות לעם קדוש.
גם אם היו התגברויות חוזרות ונשנות בנקודות הכרעה היסטוריות, כמו קום המדינה ומלחמת ששת הימים, שנקנו בדמים מרובים ובניגוד למגמה המתבוללת להיות לעם ככל העמים והיו הארות והשראות, רגע חסד של מנהיגים כמו המשפט של נתניהו בנאומו בקיץ האחרון בניגוד למשפטו של שרון בנאום לטרון בעניין הכיבוש. נתניהו אמר: "איננו כובשים זרים בארצנו". משפט יתום זה גז וחלף כציץ פורח וכענן כלה. תוכנית שתי המדינות היא התכחשות מהותית לזכויות והחובות המלאות והבסיסיות של העם היהודי העולות מתוך מסורת האבות, התורה האמונה וקידוש השם.
עם ישראל ומדינתו מאוימים בהשמדה. הגורם המרכזי לסופה האנטישמית הכובשת את העולם הוא המכונה "תהליך השלום" כאמור בפרשה "כי תבוא" המתקרבת לתוך יום הכרזת תועבתם. "שלום יהיה לי כי בשרירות לבי אלך למען ספות הרווה את הצמאה". מתקיים דבר ה' בפי משה: "הם קניאוני בלא א-ל ואני אקניאם בלא עם".
תהליך השלום הסיר את צלם האנוש מעם ישראל ולא רק את התניית התורה: "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך". כל העולם יירא ממכה. ולא מהקדוש ברוך הוא.
.
צלם האנוש הוא במשפט- שהוא הנקמה. מידה כנגד מידה, עין תחת עין שן תחת שן. לא ממון, לא תשלומים. דם תחת דם!
גירוש חבל ימית ולאחר מכן גירוש חבל עזה וצפון השומרון הוא שהביא את החוצפה הטורקית ואת השקר האיסלאמי בעניין הבעלות על הר הבית והכחשת מקומו של מקדש שלמה על ההר. הסכם השלום עם מצרים הוא שמביא כעת את סכנת המלחמה המוכחשת בגלל הקונספציה של יום כיפור שלא נרדמה בצה"ל: "פעם שקרן תמיד שקרן" . שיקר ביום כיפור ומשקר היום לעצמו ולתושבים במיגרון.
נצח ישראל לא ישקר
"נאמני ארץ" הארגון הפועל כשנה וחצי הוא שהעלה את שיח הזכויות החוקיות של העם היהודי לקדמת הבמה באמצעות משנתו של המשפטן הווארד גריף ובסיועו של יואל לרנר והתמדתו של גדליה גלזר ולכן ראשי מועצות ביש"ע חתמו על מכתב הזכויות למזכ"ל האו"ם , לרבות דני דיין וסגן שר החוץ דני איילון שהפיקו מצגת על רעיון הזכויות ורק עיוותו אותו מהותית בכך שאמרו שלפי החוק הזכויות שנויות במחלוקת ושהם מוכנים למעשה למו"מ רב צדדי באמצעות האו"ם או כל גורם מתווך כדי להיפטר מארץ ישראל ומהר הבית והמקדש.
הרשות היהודית מודיעה הידוע לכל כי על-פי כל חוק והתהליך היסטורי סביב מלחמת העולם הראשונה, מאז הסכמי ויצמן פייסל והחלטות ועידת סן רמו וכל האירועים שקדמו ואחרו להסכמי הזכויות או להכרה בהן. הזכויות הבלעדיות של העם היהודי על ארצו שנויות במחלוקת ואינן תלויות בפרשנות משפטית.הבית הלאומי של היהודים משתרע על שתי הגדות של הירדן. ולהבדיל על-פי הברית שכרת ה' את אבותינו מנהר פרת ועד נחל מצרים.
איננו חיים מפי משפט האומות ומפי המשפט הבינלאומי הרווח. ישנו משפט בינלאומי בתנ"ך והוא עתיד להיות מוכרע בעמק יהושפט. ה' יבחר לנו את נחלתנו את גאון יעקב אשר אהב סלה.
הראשות היהודית, the Jewish Authority קוראת לעם ישראל ומדינת ישראל לפעול מתוך עומק הסמכות היהודית ומאמונה בה וכך להביא שלום לעולם במקום חורבן.
אנו היהודים האזרחים התושבים בחבלים המיועדים להסגרה למדינת אויב מלאכותית ולהיות מופקרים תחת שלטונה מכריזים בזאת לעולם לא עוד. לא גירוש , לא הפקרה, לא שמיטת הקרקע. ריבונות ואחריות! זכויות וחובות!
הזכויות והחובות הן של כלל העם היהודי ואנו שליחיו גם אם לא בחר בנו. איננו פועלים באופן אישי ואיננו מפלגה פוליטית. אנו פועלים למען העם וארצו ומציינים את ערכיו ומהותו. אנו מקווים שבהמשך יכיר העם כולו כי הוא הרשות היהודית. כל ישראל יש להם חלק. לא אנו באופן אישי, אלא הרשות היהודית כרעיון המהותי והייצוגי ביותר של העם היהודי. משפט, חסד וצדקה. נכון לא צ'ריטי ולא צדק חברתי אלא צדק. על שלושה העולם העומד: על האמת על דין ועל השלום.
אנו נעמיק את שורשנו, נאחז בארץ שהיא אחוזת עולם על אפם וחמתם של שונאי ישראל. ומכאן מהישוב 'נופים' שבשומרון אנו קוראים לכל עמי העולם הידידותיים לעם היהודי ולגויים הנילווים אל עם ה' ולמדינת ישראל הרואה עצמה כמדינה יהודית. הקשיבו לקול האלוקי הבוקע מסיני, צימאו לדבר ה', קראו בתנ"ך ובני הנכר גם בכתביהם. ראו למי נתן ה', קונה שמים וארץ את ארץ ישראל ואל תהגו ריק.
הצטרפו לכוח השלום היחיד בעולם שהוא קול הרשות היהודית שאינה רק גוף פוליטי הבא לתחום קו אדום בין כוחות ההפקרה והגרוש ובין נאמני ארץ ההולכים בדרך תמים לשרת את ה'. הרשות היהודית היא הכוח הרוחני שיש לכל אדם בתוכו, זה צלם האלוקים שלו. יתחבר כל אדם אל קולו הפנימי .יבחן טוהרו ויושר ליבו ואהבת האדם שלו ואהבת כל חי כדי להקים מקדש ה', אלוקי ישראל , אלוקי עולם בירושלים במקומו על הר המוריה.
וראו כל בשר למגדולם ועד קטנם כי יבש ציץ נבל ציץ ודבר ה' יקום לעולם.

תאריך:  09/09/2011   |   עודכן:  09/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע קמה הרשות היהודית
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לבן, אתה עושה את מיטב כוחך הדל
פועה  |  9/09/11 12:21
2
דגל? יש לי הצעה
שלומי כץ  |  10/09/11 22:50
3
הפתרון שלכם : התאבדות המונית ל"ת
תורת המלך  |  11/09/11 07:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
כדי לחיות בעולם הזה, האדם זקוק לכמה דברים, והם, לפי סדר החיוניות שלהם: אויר לנשום, מים לשתות, מזון לאכול, בגד ללבוש ובית לגור
אפרים הלפרין
ערוץ 10 מתמוטט; הרדיו האזורי עם פיות כמו של נתן זהבי מיותר; על פועלו של הממונה על תלונות הציבור של הרשות השנייה תשאלו את מבקר המדינה. בקיצור, לרשות השנייה אין יותר זכות קיום
איתן קלינסקי
היש את נפשכם לדעת את המעיין ממנו שאב עזרא ארואטי עוז ותעצומות נפש לסבול בלי קץ בכוך בשכונת פלורנטין? שם, בין גלילי בדים, ריח דבק והלמות פטיש, נחצבו חיי רוח עשירים שהעניקו לנו - שוחרי התרבות - שירה וספרות, שעוד יזכו למעמד הראוי להם בארון הספרים היהודי
יובל לובנשטיין
מי אמר שצריך לקנות טונות של פירות וירקות? תוחלת החיים מתחילה בסופרמרקט ובמה שאנו מכניסים לעגלה שלנו    הגיע הזמן להירגע עם הכמויות ועם הזלילה - ולהאריך חיים
אלכס זבז'ינסקי
הצעדים של הבנק המרכזי האמריקני ושל הממשל, אך בעיקר אלה של הממשל, עשויים להעניק עידוד ותמיכה לכלכלה האמריקנית    הבנק המרכזי לבדו לא יצליח לחולל שינוי, אך הניסיונות לדיונים על תקרת החוב העלו הרבה ספקות סביב השאלה האם הספינה האמריקנית תחזור לשוט במרץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il