X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לצד המילים נדושות ושגורות בצד הפלשתני והישראלי חובה לשאול היכן הייתה ישראל כל שנות קיומה? והכיצד עולם שלם הפך להיות נגדה? והאם כל המאחד את העם בישראל והערבים והמוסלמים הוא מלחמה?
▪  ▪  ▪
בישראל ממשיכים להיות הצד הצודק ולא הצד החכם [צילום: פלאש 90]

האמת העצובה על מדינת ישראל
בעוד כולם טוענים למילים נדושות ושגורות בצד הפלשתיני והישראלי, נשאלת השאלה היכן הייתה מדינת ישראל במשך כל שנות קיומה, וכיצד עולם שלם הפך להיות נגדה בעוד שכל המאחד את העמים הישראלי והמוסלמי הוא בעיקר דיבורי סרק, מלחמה וחללים ולא שיפור רמת החיים שאמורה להיות המטרה האחת והיחידה!.
לשמוע את נשיא הרשות הפלשתינית בנאום ארוך ומפורט ואנטי-ישראלי, מדגיש את רק את עצם העוול הנעשה על-ידי ישראל, מבלי לומר מילה אחת טובה ומבלי איזכור מקור הטרור העולמי, שטיפת המוח הטוטלית הכלל ערבית, המחנכת לשנאה והרג כולל חפים מפשע ללא כל קשר לצבע, דת, או הגזע - מגדיש את המצב אליו הכניסה ישראל עצמה לאורך שנות קיומה.
חברה שמנוע קיומה הוא כוחניות אין סופית בתוכה עצמה, אשר עצם קיומה בסכנה, ולמרות זאת מקיימת עוולות כלכליות חברתיות בתוך תוכה, תוך למידה מהאמריקנים אך ורק מהו קפיטליזם קיצוני. ובכלל הטיעון הדתי אשר היה מתחזק אם ישראל הייתה מתנהלת לפי ערכי היהדות, החמלה והצדק החברתי, אבל ידוע הוא כי למרות המלחמה של היהדות החרדית, אין בישראל מדינה המתנהלת ממש על-פי היהדות או ההלכה.
המצב המתואר אין בו אלא רק לחזק ההבנה למי שמסרב להבין, שחברה הנוהגת בכוחניות בתוכה, למרבה הצער נוהגת כך גם עם שכניה וידידיה מסביבה. ברור לכל שאין צדק בטיעון הערבי המוסלמי, הטורקי, הפרסי תומך החמאס והחיזבאללה, אבל האם כל כך קשה להדגיש את הצער והחמלה במקרה של המשט הטורקי לעזה?, האם היה צורך בהשתלטות על ספינת המשט? או היה מספיק לעוצרה?. האם קשה לומר להסביר ולהראות את האמת שלמרות ההינתקות מעזה, הטילים של חמאס ניצחו? למרות עוצמה אדירה ישראלית?. האם לא מובן שלמרות שלפני מאות שנים לא היו ערבים או פלשתינם רבים אבל היות שהיום יש הרי צורך לקבל המצב ולחיות ולאפשר לאחר לחיות ובאופן שלא יהיה תלוי בישראל?. הרי הפלשתינים ממש לא רצו בהינתקות והטרור המתמשך ומתגבר מאז בעולם כולו ובישראל בפרט רק מגביר השנאה ליהודים ולישראל, בדיוק הפוך למה שהיה מצופה, אך איש לא מוכן להודות שכל זה אך ורק בגלל כשלון ישראלי בהסברה.
המצב הכלכלי החברתי והקיצוניות ההרסנית בתוך החברה הישראלית אשר פרצו כבר גבולות ומשפיעות על העולם כולו ועל ישראל בפרט, רק יביא למצב הפוך ממה שישראל קיוותה. זה דומה למשקיע שהפסיד את כספו במניה בגלל שערכה ירד והוא מנסה להאשים אחרים במקום להפוך דף ולהפיק לקחים. כאמור זה דומה מאוד למצב בו מצויה ישראל אשר מסרבת ללמוד ולהבין, אבל ממשיכה להתכסות ביהדותה, אשר בכל מקרה אינה מקור חיים לרבים בישראל שאינם מקיימים חיים יהודים כהלכתם, ובכל מצב אסור שיהווה מכשול להסברה נכונה אשר קיימת אצל מנהיגי אל קאידה, והעולם המוסלמי.
בישראל ממשיכים לרצות להיות הצד הצודק ולא הצד החכם, בעוד העולם המוסלמי למרות שהיהדות והישראליות, כביכול אמורים להיות אור לגויים, הוא הצד החכם!. לו ישראל הייתה מבינה שיש לחיות ולאפשר לחיות לחיים בתוכה היינו כבר מזמן חיים בעולם הרבה יותר טוב בישראל ומחוצה לה, והדבר הזה משפיע וישפיע לעד גם לאלו המסרבים להבין ויהיו סיבותיהם אשר יהיו. ההוכחה בלתי מעוררת הוא המצב הנוכחי שאין אלא להגדירו כבלתי נסבל!.
העולם האיסלאמי מתפשט ומתרבה בכל העולם וזאת בין השאר מהכרתו שכך יכבוש את כל העולם. הדבר מתרחש באירופה ובאמריקה הנאורות המושפעות מעולם ערבי מוסלמי, אשר לא מתכחש לעובדת רצונו לחסל כל מי שאינו מוסלמי תוך חיסולה של ישראל. למרות זאת, חובה לציין כי יש בין כל עמי העולם ובכל הדתות כולל האיסלאם, אנשים אשר רוצים לחיות ולאפשר לחיות, אך חרב הקיצונית שולטת ומפחידה בכל פינות העולם בין השאר תודות לסכסוך בו יד ההסברה המוסלמית על העליונה.
העולם חושב שישראל והיהודים הם שיחטפו ולא כלל מדינות העולם, למרות שהמצב משפיע מזה עשרות שנים על כלכלת כל העולם, וזאת קשה להסביר אלא על-ידי ניסיון לתרץ זאת כאילו יש טיפשות העולמית שאיננה קולטת שהבעיה היא כלל עולמית ולא של ישראל בלבד. אבל חובה למרות הכל, על ישראל ואוהדיה המעטים, כולל המוסלמים וערבי ישראל החיים בישראל ונהנים מטובה, לפעול ולהראות בכל העולם שחובה ואפשר שיהייה עתיד טוב וחדש, למרות כאמור שההווה שניראה ללא תקווה!.

תאריך:  23/09/2011   |   עודכן:  25/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האמת העצובה על ישראל ותהליך השלום שאבד
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אם התוצאה של המלחמה הבאה
סתם_1  |  25/09/11 10:15
2
אנסה להסביר לך בתקווה שתבין. ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  25/09/11 10:52
3
אנסה להסביר לך בתקווה שתבין.
אברהם מערב השומרו  |  25/09/11 10:58
4
למרות צורת התבטאותך
איתי יהל  |  25/09/11 20:22
5
"השלום שאבד"?מאיפוא הבאת את זה
קורןנאוה טבריה  |  25/09/11 20:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי קמין
שנאתו של תום פרידמן לבנימין נתניהו היא מורה הדרך היחיד שלו למזרח התיכון
ד"ר יחיאל שבי
על נתניהו להדגיש, כי בניגוד להצהרות שמפריחים הפלשתינים, הרי שעל-פי המשפט הבינלאומי חלקי יהודה ושומרון נתונים באופן חוקי בידיה של ישראל וזאת בהסכמתה של מועצת הביטחון, וכי הזכות היהודית להתיישב בשטח שממערב לירדן, שרירה גם לאחר הנסיגה הבריטית משטחי המנדט בשנת 1948
איתמר לוין
הבריונות והטרור של עובדי הרכבת הם רק דוגמה לשיטה של התעלמות מצווי בתי המשפט, ההופכת לנפוצה ביחסי העבודה. מעבר לצעדים שניתן לנקוט כלפי מי שמבזה את בית המשפט, ראוי לשקול שניים נוספים: הגבלת הגישה לבית המשפט ממי שמצפצף על החלטותיו, ומתן סמכות לשופטים לפזר ועדים פורעי חוק
דן אלון
תג המחיר שגובים פורעי החוק היהודים בגדה הוא הפקרות וטרור בחסות עין חצי עצומה, ממש כמו תג המחיר שגובה העין העצומה למחצה שלנו בחצר הקדמית של מדיניות החוץ שלנו    עוד שבוע מוצלח של הצמד ליברמן את נתניהו, עוד שבוע של היערכות למלחמה כוללת, כמה מאיתנו שקוראים את המאמר הזה היום כבר לא יהיו כאן במלחמה הבאה?
אברהם (פריצי) פריד
עו"ד קרא תיגר, המסילות הקצרות בעולם, החלקיקים הנמוגים של איינשטיין, תאטרון חברון, קבורת נשים ולילות ירושלים הלוהטת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il