X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נכון להיום, יש רק שירות אחד בישראל אשר מציע אכסון ללשוניות פייסבוק בגישה מאובטחת ונראה כי כל הנושא אינו נמצא בתודעה של בעלי עמודים עסקיים בפייסבוק אשר עשויים למצוא את עצמם מתרוצצים בתחילת אוקטובר ומנסים להחזיר את הלשוניות והאפליקציות אשר הושקע בהן כסף רב לעבודה תקינה
▪  ▪  ▪
בכל העמודים העוסקים בישראל בתחום השיווק אין התייחסות כמעט לנושא עדכוני האבטחה [צילום: AP]

אלפי בעלי עסקים עלולים לאבד את הקשר עם הלקוחות דרך פייסבוק ב-1 לאוקטובר. בתחילת חודש אוקטובר פייסבוק תפעיל הגדרות אבטחה חדשות אשר יאלצו בעלי עמודי פייסבוק עסקיים לעשות שימוש בתעודות אבטחה (SSL)בעמודים שלהם ולאפשר גישה מאובטחת ללשוניות ואפליקציות בעמודים העסקיים.
במאי השנה פייסבוק הכריזה על שדרוג מערך האבטחה ודרישות האבטחה שלה מבעלי עמודים עסקיים שמפעילים לשוניות נחיתה ואפליקציות מיוחדות בעמודים שלהם על-מנת לאפשר לגולשים ברשת החברתית ליהנות מאבטחה גבוהה יותר כאשר הם עוברים בין העמודים ועל-מנת למנוע פריצה לחשבונות פייסבוק.
בעמודים עסקיים שמפעילים לשוניות נחיתה ואפליקציות, תוכן העמודים "נשאב" מתוך אתרים חיצוניים לתוך הפלטפורמה של פייסבוק ומוצג כחלק אינטגראלי של הרשת החברתית, דבר אשר גרם לפרצות אבטחה שונות ואפשר גניבה של חשבונות פייסבוק של גולשים ברשת החברתית.
כאמור החל ממאי מאפשרת פייסבוק לגולשים לגלוש בגלישה מאובטחת שאיננה מאפשרת הצגת תוכן מאתרים אשר אינם בעלי תעודת אבטחה אך לא בצורה גורפת וכן מאפשרת לגולשים אשר מעוניינים בכך לשנות את הגדרות האבטחה שלהם וכן לצפות בתוכן שאינו מאובטח. נכון לתחילת מאי כאשר השירות רק הוצע נרשמו אליו יותר מ 9 מיליון גולשים.
החל מהראשון לאוקטובר, פייסבוק דורשת שכל האפליקציות והלשוניות אשר מוצגות לגולשים יהיו בעלות גישה מאובטחת על-מנת שגולשים יוכלו לצפות בהן, ההערכות בבלוגים בחו"ל מדברות על כך שלא תתאפשר צפייה בלשוניות אשר לא יהיו בעלות תעודת אבטחה.
בכל העמודים והבלוגים אשר עוסקים בישראל בתחום השיווק בפייסבוק, אין התייחסות כמעט לנושא עידכוני האבטחה וכל העידכונים האחרונים עוסקים בשינויים הפונקציונאליים השונים ברשת החברתית.
נכון להיום, יש רק שירות אחד בישראל אשר מציע אכסון ללשוניות פייסבוק בגישה מאובטחת ונראה כי כל הנושא אינו נמצא בתודעה של בעלי עמודים עסקיים בפייסבוק אשר עשויים למצוא את עצמם מתרוצצים בתחילת אוקטובר ומנסים להחזיר את הלשוניות והאפליקציות אשר הושקע בהן כסף רב לעבודה תקינה.

הכותב הוא מומחה לשיווק בעל תואר MBA, עוסק בליווי וייעוץ עסקי בתחומי הניהול, שיווק, אסטרטגיה ואינטרנט.
תאריך:  27/09/2011   |   עודכן:  27/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם צפוי כאוס בפייסבוק בראשון לאוקטובר?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הראשון למאי, תשע לאב
בלשני  |  29/09/11 09:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חננאל ובר
השלב הבא של תהליך נבואת השקר בארצנו בימינו אנו מתבטא בתחום המדע, וגם פה, המניע הפסיכולוגי לאמץ דרכי הגויים ולדחיית דרכי השם הוא הרצון להשתלב, לקבל הכרה והוקרה מן הגויים
איתן קלינסקי
כמה סנטימטרים מול חומה משטרתית המשדרת אלימות, חמושה ברובים ושריוניות, ניגשות אלי שתי פלשתיניות המודות לי על ספר שירי ח. נ. ביאליק שנתתי להן במתנה לפני שנתיים. זה היה מחזה סוריאליסטי. זה היה מחזה מנותק מהמציאות
אפרים הלפרין
"המלצות טרכטנברג - אחיזת עיניים", "לא יותר מאוסף רעיונות", " המלצות חובבניות ושטחיות" ", "יהיו הפגנות סוערות ואלימות" ועוד כהנה וכהנה ביקורות על עבודת ועדת טרכטנברג    לכאלה התייחסויות ניתן לומר כי המתייחסים כך לעבודה מאומצת ומורכבת כל כך לא ראויים ליהנות מפירותיה
חניאל פרבר
ממאמר זה מוכח שהיום התשיעי קשור בקשר הדוק ליום העשירי. נוסף לכך גם מלשון הפסוק " מערב עד ערב תשבתו שבתכם". דרשו חכמינו שיש חיוב מהתורה להוסיף ביום הכיפורים מהחול על הקודש משמע שהמיוחד ביום הכיפורים חג הטוהר שהיום התשיעי בו מאוחד עם היום העשירי. גם במנהגים בעם ישראל עולים דקדוקים המבוססים על הפסוקים הנזכרים
יוסף בן משה
לשיטתו של נתניהו המדינה היא יהודית כי שטחה חופף את חבל יהודה. ראשית, יש לברך אותו על אימוץ העיקרון הטריטוריאלי ולא העיקרון הדתי של המושג "מדינה יהודית". אם כך, יתכן שהמינוח הנכון הוא "מדינה יהודאית" ושם המדינה היה צריך להיות "יהודה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il