X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בכל שנה נערכות רשתות המזון ל"יציאה מהחגים". השנה, בשונה משנים קודמות, היציאה מהחג תהיה "מהודרת" אף יותר מהחג ובלי שנשים לב ינחתו עלינו מבצעים שלא פיללנו להם. רגע, תנמיכו את סף ההתלהבות - מטרת רשתות המזון היא להציל את עצמן ולא להיטיב עמנו הצרכנים
▪  ▪  ▪
מבצעים לצרכן או רווחים מנופחים לרשתות המזון? [צילום אילוסטרציה]

אחרי כל חג קיים גם אחרי החג, בדומה למוצאי שבת, אלא שהפעם נראה שאחרי החגים תהיה תקופה שונה ומרתקת מהרגיל. בשנים רגילות הייתה כל רשת, ובדגש על רשת מזון, נערכת לפעילות אשר נהוג היה לכנותה בשם "יציאה מהחג". בדרך כלל זה כלל היערכות לוגיסטית ושיווקית למספר מבצעים חזקים, אשר מטרתם להחזיר את הלקוחות לחנות. הרשתות היו מתמקדות בכ-15 פריטים מובילים, מנהלות משא-ומתן עם הספקים ומוזילות את המחירים לצרכן, והכל על-מנת שהלקוחות ישובו אליהן, על-מנת לחזור ולמלא את הבית לאחר החג.
נראה שהשנה, בשונה משנים קודמות, היציאה מהחג תהיה מהודרת אף יותר מהחג ובלי שנשים לב ינחתו עלינו מבצעים שאפילו לא פיללנו שיבואו עלינו. אבל שאף אחד לא יתבלבל, זו פעולה שבאה להציל את הרשתות יותר מאשר להיטיב איתנו.
מנגד, אנו צריכים לשים לב, והפעם יותר מתמיד, גם לקניות של המוצרים שאינם במבצע, שכן סביר להניח שהרשתות, מיד לאחר החג, יעלו את מחירם, או כפי שהן קוראות לזה - ביטול מבצעים או אי-חידושם.
ההאטה והמיתון נוקשים על כל דלת והחשש שלהם מירידה בפעילות, מאובדן נתחי שוק, מסגירת חנויות ומאובדן הכוח מתחיל להדיר שינה בעיקר מעיני הרשתות הגדולות והממוסדות, עתירות ההוצאות וכוח-האדם, אשר רובן גם גייסו מהציבור אגרות חוב נושאות ריבית לא מבוטלת בימים עליזים יותר, שחלקן מגיעות לפירעון בקרוב.
לא צריך להזיל דמעה חלילה, שהרי מצבן אינו בכי רע, אולם מיקוד תשומת הלב הציבורית על מעלליהן ובעיקר של הרשתות הגדולות, ינגוס משמעותית ברווחים העודפים והמנופחים שלהן.
ניתן לחזות שהרשתות היו מעדיפות כבר כעת "לסיים" את שנת 2011 ללא "בעיות וחרמות", אולם בגלל הדרישות שלהן ל"תיקון המצב" מהספקים, לא נופתע לראות ברשת כזו או אחרת מדפים ריקים מסחורה מספק זה או אחר, והכל בגלל הדרישות שלהן מהספקים לשיפור תנאי הקנייה.
נראה שהפעם זה יהיה קשה מתמיד, שכן לא מעט ספקים כבר "התגייסו לטובת המאבק" והסכימו כבר. על כן, כל דרישה נוספת תיענה הפעם בשלילה ואף בניתוק זמני, או יותר מכך.

תאריך:  28/09/2011   |   עודכן:  28/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים: אחרי החגים...
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל נתן
לפני חמש שנים, בשנת 2006, הגיש פרופ' מנואל טרכטנברג דוח גיבוש מדיניות חברתית-כלכלית לצמצום העוני ולהקטנת הפערים החברתיים לראש הממשלה דאז אהוד אולמרט    לאחרונה נקרא פרופ' טרכטנברג להתייצב שנית. הפעם בראש הוועדה לשינוי חברתי-כלכלי
איתן קלינסקי
התשדיר של חברת עמידר התכווץ בפינת אולם בית המשפט של השופט עודד מאור. הוא נותר מבויש ונכלם כי מנהלי החברה החליטו שזו חברת "עַמִּי לא דָּר כָּאן"
יאיר דקל
כשעמדתי בתורים הארוכים בתוך הקונסוליה, לא שמעתי תלונות על הביורוקרטיה הנוקשה כל כך של מארחינו מעבר לים. אולי היו תלונות, אבל משום מה הכל דיברו בקול נמוך ומהוסה ואי-אפשר לשמוע דבר. הצליחו להשתיק את הישראלי הצעקן, הרועש, התוקפני. אמריקה!.
שולמית קיסרי
מהפכות האביב בארצות האיסלאם לא הביאו ברכה מלבד ההתקוממות עצמה ולא נראה שינוי במבנה המשטרים וברווחת העם. ואצלנו? - אותה פנטזיה אידילית על חינוך חינם מגיל שלוש, מיסים מופחתים, עשירים שמשלמים מסים מלאים, דיור לנזקקים וצדק חברתי נשארה במסגרת האידיאלים מהסוג שלא מגשימים
איתמר לוין
בניגוד למה שאומרת חבורת ליף-שפיר, לרוב הישראלים טוב והם נותנים אמון בממשלתם. ודאי שיש מה לשפר, אך אין לעשות זאת מתוך יאוש והתבטלות עצמית, אלא להפך - על בסיס ההישגים הרבים והמופלאים שכבר רשמו המדינה והחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il