X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בימים אלה דווח על חיסולו של הטרוריסט ואיש הדת אנואר אל-עוואלקי. אם הידיעה נכונה, מדובר בהישג נוסף של ארצות-הברית וברק אובמה עצמו בלחימה בטרור וגם: למה מתעקשות רשויות החוק בארה"ב להוציא להורג אדם שלא ברור אם הוא רצח שומר במהלך שוד מזוין?
▪  ▪  ▪

1
רשת "פוקס" האמריקנית דיווחה על חיסול הטרוריסט ואיש הדת ממנהיגי ארגון הטרור "אל-קאעידה" אנואר אל-עוואלקי. גורמים אמריקניים רשמיים אישרו כי אל-עוואלקי נהרג בתקיפה אווירית על השיירה בה נסע ושבוצעה על מטוס ללא טייס שהפעיל ארגון הביון CIA.
אל-עוולאקי הוא הדמות הבכירה ביותר בארגון אשר מחוסלת מאז חיסולו של המנהיג אוסמה בן-לאדן במאי השנה. חשוב לציין שנשיא ארה"ב ברק אובמה חתם על אישור לחיסולו באפריל 2010, והוא נחשב לטרוריסט הראשון שנשיא ארה"ב חותם על צו לחסלו מבלי שהוא זוכה לעמוד למשפט.
2
אם לא קרה נס בשבועיים האחרונים, אז כנראה שהוצא להורג במדינת ג'ורג'יה בארצות-הברית טרוי דייוויס, שעל-פי החשד שדד סניף של "בורגר-קינג" וירה בשומר מארק מקפייל.
תיאור המקרה: בשנת 1989 בעיר סוואנה שבמדינת ג'ורג'יה נרצח השומר מארק מקפייל. מקפייל ראה חסר-בית המנופף בנשקו מול שני אנשים במגרש חניה של רשת ההמבורגרים "בורגר-קינג" ורץ לבדוק מה קורה. דקות אחדות לאחר שניגש לשלושה, נורה מקפייל בפניו ונהרג במקום. תשעה עדי ראייה שנכחו במקום אמרו שהיורה היה טרוי דייוויס בן ה-19. כמו-כן, התברר שתרמילי הכדורים שנמצאו בזירה נורו מאותו אקדח ממנו ירה דייוויס בזירת רצח אחרת.
בחלוף השנים שינו את עדותם שבעה מתוך תשעת עדי הראייה, ונוסף על כך צצו עדים חדשים שטענו כי אדם אחר הודה ברצח מקפייל. כמו-כן, מעולם לא נמצא כלי הרצח, ובידי המשטרה אין מספיק הוכחות הקושרות את דייוויס למעשה. ברבות השנים התגייסו מאות אלפים למאבק להצלת חייו של טרוי דייוויס בן ה-41 מתוך ארה"ב ומחוצה לה. ביו השאר מדובר ב-51 חברי קונגרס, משפטנים שמרנים ואנשים ליברליים.
ארבע פעמים נדחתה ההוצאה להורג ולפני כשבועיים הוגשה לרשויות החוק עצומה בחתימתם של 660 אלף איש כדי לאפשר לדייוויס לעבור בדיקות פוליגרף. אך את רשויות החוק זה לא עניין והן התעקשו על הוצאתו להורג של דייוויס (שאם לא קרה נס, התבצעה לפני כשבועיים). משנת 1976 (הפעם הראשונה שבה הוצא אדם להורג בג'ורג'יה) הוצאו להורג 51 בני-אדם במדינת ג'ורג'יה. חבל שבגלל סיבות לא מובנות הפך טרוי דייוויס להרוג ה-52.

תאריך:  01/10/2011   |   עודכן:  02/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור רזניק
בתקווה שבשנה אשר באה אלינו נשכיל להפעיל את כל הקלפים שבידנו, נחזק את עצמנו עוד יותר ונגיד לעולם שאנחנו כאן בעלי הבית
יהונתן דחוח-הלוי
אבו מאזן החלש והאפרורי הפך בעצרת האו"ם ל"אבו עלי" והשתחרר מצילו של של יאסר ערפאת    "האביב הערבי" מעניק כוח לפלשתינים ומקטין את המוטיבציה לפשרה    ישראל תידרש בקרוב להכרעות מדיניות הרות גורל
אפרים הלפרין
אחת הסכנות הגדולות ביותר בחשיפה מהירה לתודעת הציבור היא סכנת ביטול חוקי הגרביטציה - השתן עולה לראש במקום להישפך לים
גיל נתן
זו השרשרת הבריאה של עזרה    כשבאמצע הלילה אתה יוצא בשקט מביתך לבדוק שיקירך בסדר, כששנתך נודדת במחשבות על מישהו, זה האות להיותך בן אנוש
גיל נתן
ראוי שאלה שעזרת להם יוקירו אותך, יפיצו את מעשיך הטובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il