X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגוש המרכזי בישראל - הגוש היצרני במהותו, המתנדב, התורם ומשלם המיסים, הגוש שראוי יותר מכל גוש אחר לקבל את מלוא תשומת הלב, וממש לא משנה לאיזו מפלגה הצביע, חייב היום יותר מתמיד להתאחד
▪  ▪  ▪
ממשלת נתניהו. מכלה את זמנה לריק [צילום: פלאש 90]

קשה לפתוח במתקפה על שלטונו של ביבי בשעה גדולה זו של החזרת גלעד שליט. אבל, המצב מדאיג. הציבור חייב להבין את עומק המלכודת הפוליטית שלעברה מוליך אותנו השלטון.
מה שרצו למעלה מחצי מיליון מפגינים בתל אביב בקיץ האחרון היה שינוי סדר עדיפויות לאומי. כדאי לשים לב לדקויות. במילים אחרות - לדברים שלא נאמרו על-ידי מנהיגי ההפגנה הענקית באוגוסט2011 - מנהיגי הסטודנטים ואנשי האוהלים. הם לא אמרו (אולי בצדק מבחינתם) את הדברים הבאים.
על-מנת לעצור את ביצוע התקציב הדו שנתי הנוכחי, להחליפו בתקציב בעל ראייה שונה ועדיפויות אחרות ולשנות בכך "סדרי בראשית" בישראל, צריך מלבד אומץ לבצע שני דברים עיקריים:
  • להפסיק את תקצוב ההתנחלויות בגדה המערבית - כולל גם את כל תקציבי הפיתוח - וילות חסרות תקדים בהיקפן במימון המדינה, כבישים, גשרים, מנהרות ענק, מרכזי תרבות ועוד.
  • להפסיק את תקצוב המפלגות החרדיות - להפסיק תשלום עבור לימוד בישיבה; בתי ספר גזעניים שאינם מקבלים מרות המדינה; מימון מגורים לפרזיטים שמרגישים בטוח תחת ה"מטריה" שלנו; ביטוח לאומי למי שאינו משרת את המדינה, ולמי שאינו משלם מיסים כחוק. ועוד רשימה ארוכה.
גם לאהוד ברק, מי שהיה רק לפני שנים אחדות ה"תקווה הגדולה", לא נותר אומץ ציבורי לייצג את הציבור שבחר בו. הוא הרי יודע טוב מכל אחד אחר שלא מדובר כאן במחסור אמיתי בתקציב . אם שתי הבעיות הנ"ל היו מטופלות כפי שצריך, היה די והותר תקציב לממן את ביטחון ישראל.
סך כל תקציבי משרד השיכון להתנחלויות, בתוספת תקציב משרד התחבורה לכבישים בשטחים, משרד המסחר והתעשיה לפיתוח אזורי תעשיה בשטחים ותקציב המדינה לחרדים על כל סעיפיו הגלויים והחסויים, היו ככל הנראה עוברים יחדיו את תקציב הביטחון. ואם אינני מדייק אין לזה משמעות כי המסר ברור!
הקבוצה המנהיגה את הממשלה ובראשה נתניהו מכלה את זמנה לריק כשסביבה קבוצה שאינה מתבישת לסחוט את הממסד וממתינה למצב על פיו תהווה רוב מכריע ותחייך חיוךרחב שפתיים בנפילת הדמוקרטיה בישראל!. ככל הנראה היו מעדיפים לחנוק אותה מיידית,עם או בלי משיח, אלא שעדיין אין להם די "חיילים". בראשם, הרב גפני - ה"ראש לשועלים", יו"ר וועדת הכספים שביבי כבר הצביע עליו מזמן כשותף האולטימטיבי של הליכוד בניהול המדינה! (בנוסף לליברמן-איזה צמד ...).
אבל שימו לב מה יקרה בסופו של דבר, אם וכאשר, הממשלה תאשר למשל, את העלאת משכורת המתמחים ברפואה ( מי זוכר?!) לרמת הדרישה שלהם? מה שכולנו היינו רוצים לראות!!!
גפני יחבל בהחלטה ולא יתן לה לעבור בוועדת הכספים אלא אם תעביר המדינה עוד כמה מאות מיליוני שקלים לישיבות ולארגוני הצדקה שבחסותו. למה? ככה! כי אנחנו אשמים. שערוריית מימון החרדים היא הגדולה ביותר בתולדות השלטון בישראל המודרנית. ברור לי שביבי ואנשיו יאמרו כתמיד - זה לא אנחנו התחלנו - זה "הם עשו זאת לפנינו"!!!.
הפעם זה יהיה נכון! כך הרגלנו את החרדים בממשל הישראלי בשלושים השנים האחרונות, מאז שמפלגת העבודה או מפא"י ירדה מכוחה! עד אז עוד היה כוח מרתיע ובולם!, אבל זה אינו אומר שביבי רשאי להסתתר תחת בזיון של שלטון קודם . הוא כבר קרוב לשלוש שנים בשלטון. היה לו די זמן ללמוד את הבעיות ולהציע פתרונות. ממש כמו במשבר הרופאים - איזו בושה למדינה שקברניטיה נוהגים כך בציבור מקצועי ציוני, תורם ,עובד ונקרע תחת הנטל הבלתי אפשרי. ובסופו של דבר יעמוד דווקא הרב גפני - נציג החרדים - בדרכם.
את שתי האמירות המרכזיות הללו נזהרו עד עתה מנהיגי המחאה לבטא כלפי חוץ. אבל אם ברצוננו להפסיק לשחק משחק בת יענה, הרי שתיהן חייבות להיאמר על-אף הסיכון שבחשיפת ההפגנות העתידיות כמתנגדות חד-צדדיות לפעילות הממשלה. בעצם לא יהיה בכך כל רע. כי כל יום נוסף שממשלת נתניהו מבזבזת לציבור, יעלה לנו במיליונים רבים. בתוך זמן קצר ביותר לא נוכל עוד להדביק את המחסור וחוסר האיזון שיווצר בקופת המדינה כתוצאה מכך שהחרדים ימשיכו לשדוד את קופתנו המשותפת ויחלישו את יכולתנו להתיישר!
ואם לא די בזה, להשקעות בהתנחלויות וסביבתן אין בלאוו הכי עתיד. רובן לא תשארנה במדינה ותועברנה מוקדם או מאוחר לפלשתינים (להוציא אולי כמה גושים גדולים). האם יש מי שאיננו מבין זאת?! גם הקיצוניים בליכוד מבינים (חלקם עדיין בשתיקה) שלא תהיה כל ברירה. כשיהיה צריך לשקול בין מדינה דו לאומית - מדינה המתיימרת להיות מערבית, אך תמשיך לדכא מיעוט גדול בתוכה, לבין ישראל דמוקרטית ויהודית, התשובה תהיה ברורה. היחידים שלא יתנו לנו להבין הם נערי הגבעות המוליכים את המתנחלים באף. הם ימשיכו לעקור עצי זית. תנו להם לנהל את המדינה ותוך שנה אחת הכל סביבנו יבער!
הגוש שעדיין מרכזי בישראל - הגוש היצרני במהותו, המתנדב, התורם ומשלם מיסים, הגוש שראוי יותר מכל גוש אחר לקבל את מלוא תשומת הלב ! וממש לא משנה לאיזו מפלגה הצביע, היום - יותר מתמיד חייב להתאחד. החילונים במהותם, המסורתיים ואפילו הדתיים שבינינו - כולנו נמצאים בסכנה מוחשית!. חייבים להתאחד ולקבוע את גורלנו במשותף! בשום פנים ואופן לא לאפשר לקיצוניים מימין או משמאל למשוך את הרוב לעבר הבלתי אפשרי!

תאריך:  16/10/2011   |   עודכן:  17/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להבין את עומק המלכודת הפוליטית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד יצא לך ריר בכתיבת המאמר
זה פתולוגי  |  16/10/11 16:24
2
לא גוש מרכז אלא גוש ממאיר או ל"ת
גוש טימטום  |  17/10/11 07:55
3
הכה ביהודים והצלת את רוסיה
ארז צ.  |  17/10/11 11:41
4
בקיצור: להמשיך ליילל
המומחה  |  17/10/11 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי קידר
אונר"א מנציחה את בעיית הפליטים, וישראל אינה עושה דבר    רבים מהפליטים נמלטו מארץ ישראל חזרה לארצות מוצאם, אך שם הם נתקלו בממשלות שמנעו מהם לשוב למקומות מגוריהם המקוריים והשאירו אותם במחנות פליטים
חננאל ובר
בעתיד לבוא, כאשר יתגלו שבטי ישראל האבודים ויחזרו לארצנו, לא תחולק שוב הארץ לשבטים, כי זו אינה שיטה מתאימה לימינו אנו. גם מכיוון שהחברה מזמן אינה חברה חקלאית וגם מכיוון שזו אינה שיטת שלטון אופטימלית. האידיאל בעתיד לבוא יהיה: זיהוי שבטי - כן, ישוב שבטי - לא
עליס בליטנטל
"אתם חייבים לזעוק עד השמיים, להפוך עולמות, לעשות את כל שביכולתכם ולא לסמוך על לכאורה מאמצי הממשלה מאחורי הקלעים. הם לא יביאו את הבן הביתה" - אמרתי לנועם שליט, אבי הבן החטוף
יוסף אליעז
עסקת שחרור גלעד שליט נדיבה למשפחתו, אך אכזרית לכל העם ולוחמיו    תפקידו של נתניהו הוא לעמוד בלחצים, ובכך הכזיב    "חנינת" המחבלים היא בזיון לצה"ל ולמשטרה, למערכת המשפט ולמדינה    המפכ"ל הקדיח את תבשילו    שמישהו ירים את הכפפה וידרוש מתנובה לפצות את הציבור    דת ישראל לובשת אלילות וגדולי הרבנים ומנהיגי הדת מחשים
מיכאל זץ
אויבינו למדו שנהיה מוכנים לשלם את המחיר המבוקש ולרוקן את בתי הכלא שלנו מהרוצחים הכי נתעבים שיש    הדרך להשאיר את בתי הכלא שלנו ריקים היא פשוטה מאוד - לחוקק חוק עונש מוות למחבלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il