X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדבר היחידי שאני יכול להרוויח ממנו בנקודות הנצברות בכרטיס האשראי, זה קומקום חשמלי בהנחה של חמישה שקלים, זאת בתמורה למאה נקודות העובדה שהקומקום מגיע בלי כבל ושניתן לאסוף אותו בקיוסק של בוריס בבית שאן, היא פחות חשובה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בעוד פחות מ-3 חודשים ייעלמו מאות מיליוני כוכבים בשווי עשרות מיליוני שקלים שנצברו לזכות צרכני האשראי - בכאל ובישראכרט, ומספר חודשים אחר כך, גם בלאומי קארד.
בחברות כרטיסי האשראי טוענים כי בדיקות שהן מקיימות, מעלות שהציבור אינו אוהב את תוכניות צבירת הניקוד. זה יפה שלקח לחברות האשראי כמה שנים להבין את זה, או יותר נכון עד שיצטברו להם מאות מיליוני כוכבים ללא שימוש. "כל הכוכבים נופלים" אומר השיר, אבל יש כוכבים שנעלמים מסתבר.
העיתונים הכלכליים מזהירים כי, אם הציבור לא ימהר לממש את מה שנותר לו, בעוד חודשיים וחצי - כלומר בתחילת שנת 2012, ירוויחו חברות כרטיסי האשראי עשרות מיליוני שקלים (במיוחד ישראכרט), בזכויות שצברו לקוחותיהן ולא מומשו. איזו מוטיבציה יש בדיוק לחברות כרטיסי האשראי להציע מבצעים אטרקטיביים למימוש הנקודות? רק צריך להעביר את הזמן בשקט. אולי השאלה היותר קשה היא כיצד ייתכן שזכויות שצברו לקוחות בקניות שביצעו בהיקף של מאות מיליארדי שקלים, ייעלמו כלא היו? כיצד ייתכן? עם קצת רצון וקצת שקט מצד התקשורת - זה אפשרי.
גם לי עצמי יש כמה מאות נקודות פרי עמל של גיהוץ במשך כמה שנים טובות. אבל מה יש לי לעשות עם הנקודות האלו כשה"מבצעים" שהם מציעים לי עולים יותר ממה שאני יכול להשיג לבד. הדבר היחידי שאני יכול להרוויח ממנו בנקודות האלו, זה קומקום חשמלי בהנחה של חמישה שקלים וזה בתמורה למאה נקודות. העובדה שהקומקום מגיע בלי כבל ושניתן לאסוף אותו בקיוסק של בוריס בבית שאן, היא פחות חשובה. הקומקום אגב, מגיע בלי אחריות, ולי אין חשק להסביר לבעל הדירה שלי, שהלכה לו מערכת החשמל בבית בזכות חברת האשראי שלי.יש לו מספיק דברים לתקן ועדיף שיעשה זאת באור.
אגב, אני עד היום לא ממש יודע כמה שווה כל נקודה ואם טעו אצלי בחישוב הנקודות. אולי מגיעות לי יותר נקודות אבל מי יכול להוכיח.
אז אולי במקום שנחפש איך אנחנו מחסלים את מאות הנקודות שלנו בקניות לא הגיוניות וללא צורך, יקום גוף או מחוקק בכנסת, שיחייב את חברות האשראי להמיר את הנקודות האלו לכסף שייתרם בשמינו.
מיליוני שקלים יעשו הרבה טוב ללא מעט ארגוני צדקה שאני מכיר.

תאריך:  26/10/2011   |   עודכן:  26/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניקודים ניקודים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה אף אחד לא יודע את זה???
לקוחה טובה מדי...  |  27/10/11 22:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
פדוי השבי הוא גיבור אמיתי. עמידתו האיתנה בשביו של הגרוע שבארגוני הטרור צריכה לזכות אותו באות שכזה, לא פחות, ואולי אפילו יותר, משזכאי לקבל אותו לוחם בשל הצטיינותו בשדה הקרב
מנחם ברוד
יש עוד ערך גדול ומהותי שנרמס בעסקה הזאת. במו-ידינו הפכנו את המרצחים השפלים והנתעבים ל'אסירים' ול'שבויים' לגיטימיים
עו"ד נועה חקלאי
הפקרת פצוע תאונת דרכים היא בפירוש מעשה אנטי חברתי ואנטי מוסרי    השופט חשין ב-2001: "מעשהו זה של הנוהג הבורח - פוגע בשורשי הסולידריות החברתית והאישית המינימאלית לקיומה של חברה תקינה"
מוטי קרפל
עסקת שליט היא תבוסה ישראלית. עם זאת, ייתכן שהרוח הגבית שהיא מספקת לחמאס תפיל את אבו-מאזן ואת אש"ף, ואיתם את התהליך המדיני, את אשליות השלום ואת רעיון שתי המדינות. מבט לטווח הארוך
דן אלון
בסוף גל המחאה של קיץ 2011, ביבי עשה על כולנו ביבי. האמנות המתריסה מבית המדרש של ביבי הולידה אחד בשם טרכטנברג. אותו טרכטנברג נאבק עם ליף על התואר "גיבור העל של מחאות הקיץ". היה לו קל. כשבחור גדול-מידות שוחה בבריכה נגד הכיוון של ילדה חסרת ניסיון ומצופים, אין לה סיכוי בכלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il