X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
משפחת אברהם נגד רמי יצהר: כעת, לאחר שהתובעים הציגו באיחור רב עותק של כתבת המשך לכתבת ה"סחר בסמים", שקיומה הוכחש, מנסה יצהר לסכל את הוספתה לכתב התביעה
▪  ▪  ▪
חיים אברהם. יצהר מנסה לסכל את הוספת הכתבה לתביעה [צילום: בוצ´צ´ו]

רמי יצהר טוען כי אינו זוכר שפרסם אי פעם ידיעה תחת הכותרת "סוחר סמים לבנוני גדול פיתה את שלושת חיילי צה"ל וסייע לחטיפתם ע"י החיזבאללה" ומבקש מבית המשפט לדחות את בקשת הורי החייל המנוח בני אברהם לצרף עותק מהידיעה לתביעת הדיבה שהגישו נגדו. כזכור, חיים ועדנה אברהם דורשים מיצהר פיצוי בסך 3 מיליון שקל מפני שלטענתם ידיעה שפורסמה באתרו "עניין מרכזי" הפיצה שמועה כאילו בנם, וחבריו ליחידה, עסקו בסחר בסמים בעת שנשבו על-ידי אנשי חיזבאללה.
בתחילת החודש ביקשו התובעים לצרף צילום של כתבה שפורסמה כביכול באתרו של יצהר "עניין מרכזי", המעידה כי הידיעה נשוא התביעה אכן פורסמה באתר. לטענתם, רק לאחר דיון ההוכחות שהתקיים בחודש שעבר נודע לפרופ' שמואל איצקוביץ, אבי אחד מעדי התביעה, כי יצהר מכחיש שאי פעם פרסם באתרו שהחיילים עסקו בסחר בסמים. בעקבות זאת חיפש ומצא איצקוביץ במרתף ביתו העתק ידיעת המשך שפורסמה באתר "עניין מרכזי" ובה התייחסות לידיעה נשוא התביעה.
"המשיבים אינם זוכרים ו/או אינם יודעים על קיומה של הכתבה מיום 19.4.2001 המוזכרת בבקשת המבקשים ומשכך גם לא יתייחסו בתגובה זו לתוכנה (שאיננו זכור להם)", נכתב בתגובה שהוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו על-ידי בא-כוחו של יצהר.
בשל טענה זו מוקדשת התגובה כולה אך ורק לסוגיה המשפטית הנוגעת להצגת ראיה בשלב מתקדם של הליך משפטי. בא-כוחו של יצהר מדגיש כי התביעה עוסקת באירוע ביטחוני ופרסום שהתרחשו לפני 11 שנים, כי התביעה עצמה הוגשה לפני שבע שנים, כי ההליכים המקדמיים התקיימו לפני ארבע שנים וכי תצהירי העדות הראשית של התובעים הוגשו לפני קרוב לשנה.
"עד היום", נכתב בתגובה, "כאשר אנו מצויים 11 שנים אחרי קרות האירועים ושבע שנים לאחר הגשת התביעה לא הציגו המבקשים (לא בכתב התביעה, לא בתצהיר גילוי המסמכים, לא בתצהירי עדות ראשית) ראיה כלשהי לקיומה ו/או תוכנה של הכתבה מכוחה הגישו את כתב התביעה!!! [...] אין מנוס מלשאול את השאלה המתבקשת - מדוע המבקשים לא עשו מאמצים לחפש את הראיה הנ"ל עוד קודם להגשת התביעה או לכל הפחות לאחר הגשת כתבי הטענות?!".
לדברי בא-כוחו של יצהר, הבקשה להגשת הראיה הינה ניסיון "לערוך 'מקצה שיפורים' שאינו אלא 'הליך מקוצר' לתיקון כתב התביעה!!!" אשר נועד "להפוך את ההסתרה של מסמכים או לכל הפחות את התרשלותם באיתור המסמכים הנוגעים לתביעה ליתרון דיוני בדמות הגשת ראיה מפריכה". עוד כותב בא-כוחו של יצהר כי בקשת התובעים "איננה אלא ניסיון נוסף של המבקשים לחפות על מחדליהם והתנהלותם הרשלנית בניהול ובעצם הגשת התביעה דנא נגד המשיבים".
לפיכך מבקש יצהר לדחות את הבקשה לצרף את הראייה. לחלופין, במידה ובית המשפט יאשר את קבלת הראיה, יצהר מבקש לאפשר לו לנהל דיון הוכחות נוסף תוך מתן אפשרות להציג ראיות ועדים נוספים.
ת"א 2338/04
רשימות קשורות:
- שאהה נ' דרדריאן
- לא חשוב מה היה המניע
- לשון נופל על לשון
- דברים שנאמרים באולם השופט
- תביעה אזרחית ופלילית – פסולה

תאריך:  31/10/2011   |   עודכן:  31/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקצה שיפורים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רמי יצהר עתונאי ?
אבישי בן חיים  |  31/10/11 12:40
2
ומי יתבע עלבון כל חיילי צה"ל?
א מ רול  |  31/10/11 22:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית כהן
אצל הבורגני, החיים קצרים והצביעות ארוכה
אלישיב רייכנר
במהלך עשר שנות פעילותה, יכולה תנועת 'אור' לזקוף לזכותה הקמה של שישה יישובים חדשים, ארגון של 24 גרעיני התיישבות והבאת אלפי משפחות לנגב ולגליל. את העתיד מזהה רוני פלמר, יו"ר התנועה, בעיירות הפיתוח: "יש מקום להקמת יישובים חדשים, אבל ברור לנו היום שמנועי הצמיחה של הנגב והגליל נמצאים בעיירות"
מיכאל טוכפלד
שר הפנים אלי ישי אמר כבר בעבר שהוא תומך בשחרור מחבלים תמורת גלעד שליט, אך הוא מודה שהידיעה כי אצבעו אינה מכריעה את גורל העסקה הקלה עליו. עוד מגלה ישי שלפני שנה וחצי הורה הרב עובדיה שלא לתמוך בעסקה, וכי עתה פנה הרב לראש הממשלה בבקשה לגזור דין מוות על רוצחי משפחת פוגל. ראיון
חיים נוי
"יושב על הגדר" מופע שירי אריק איינשטיין המועלה בבכורה בבית צבי ברמת גן הוא הפקה של עונג צרוף, המבוצע בחן ובכישרון רב
רז קריפס
באמצעות הקשבה לדופק, מציעים שעוני דופק אימון והדרכה מדויקת בזמן האימון לרמת הקושי והזמן הנדרש להגיע למטרת האימון, בין אם מדובר בשיפור הכושר, שריפת קלוריות או שמירה על אורח חיים בריא
רשימות נוספות
לא שוחד   /  אורן פרסיקו
הנשר נחת ונחשף  /  אורן פרסיקו
הכתב משה נוסבאום מבוקש לעדות  /  אורן פרסיקו
מידע רלוונטי   /  אורן פרסיקו
ותודה לשהירה   /  רפי מן
עוד על מקצוע הולך ונעלם   /  אורן פרסיקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il