X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבחת הדירה באמצעות שיפוץ מאסיבי מעלה את ערך הנכס ומאפשרת השגת שכר דירה גבוה יותר, תשואה מקסימלית על ההשקעה ושקט מתיקונים לאורך שנים או מכירת הנכס במחיר מקסימלי
▪  ▪  ▪
שיפוץ הנכס. השבחתו לטווח ארוך [צילום: AP]

השבחת דירה היא למעשה שדרוג של נכס ישן הגורם לערך הנכס להעלות. כמו גוף האדם בהתחלה דירה או בית (נכס), הוא צעיר רענן מתוח ונקי, כלומר - חדש. בשלב הזה כל המערכות עובדות: גם הפנימיות וגם החיצוניות. הכל חדש!. השבחת דירה מגיעה עם השנים כשהמערכות מתיישנות ולא מתפקדות.
מערכת האינסטלציה כבר ישנה, חומרים ישנים מתבלים עם הזמן ולא מותאמים לעידן המודרני ולאקלים המשתנה ובשוק קיימים דרישות תקן חדשות. לעיתים גם הסגנון העיצובי השתנה והבית שלנו כבר לא אופנתי. ולשם כך נדרש רענון, החלפה או השבחת דירה.
השבחת דירה או השבחת בית הופך את הנכס, פיסת הנדל"ן שברשותנו, גם אם אנו גרים בו או משכירים לצד שלישי, מנכס ישן ולעיתים גם לא מתפקד - לנכס אטרקטיבי שכל המערכות תקינות בו ועובדות. שדרוג / השבחת דירה או נכס מהווה השקעה נבונה ופוטנציאלית הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, הן בפן הכלכלי והן על-ידי השגת שקט מקלקולים ובעיות כגון: ניתוקי חשמל, סתימות וזרימת מים לא טובה, קירות מתקלפים ומתפוררים ועוד. עכשיו הנכס מתפקד!
השבחת דירה מתבצעת באמצעות שיפוץ מאסיבי של החלפת כל המערכות הפנימיות שעוברות בדרך כלל בקירות ברצפות ובתקרות - מערכות החשמל, האינסטלציה, גז ומיזוג אויר. לעיתים אף בחלוקה שונה של חלל המבנה שבירת קירות להגדלת חללים או בניה מחדש וחלוקה חדשה. כלומר: החלפת הישן בחדש!
השבחת דירה שכזו מעלה את ערך הנכס ומאפשרת השגת שכר דירה גבוה יותר תשואה מקסימלית על ההשקעה בהשבחה ושקט מתיקונים לאורך שנים, או מכירת הנכס במחיר מקסימלי.

הכותבת היא מעצבת פנים המתמחה בהשבחת נכסים באמצעות תכנון פנים יעיל, נכון ונוח, בזמן קצר ובאיכות גמר גבוהה הכוללת עיצוב לפרטי פרטים, תוך ניהול הפרויקט בכל שלבי העבודה. מיקה פז, עוסקת בתחום עיצוב פנים ואדריכלות משנת 2003 ובעלת רזומה עשיר של פרויקטים במגזר הפרטי והאישי.
תאריך:  03/11/2011   |   עודכן:  03/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השבחת דירה - השקעה לטווח ארוך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה צריך להיות ? פרסומת .... ל"ת
כאילו מאמר מקצועי  |  4/11/11 19:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב אסתרליס
הפתרון למצב בדרום ישנו. אנו חייבים לנגוע בנקודה הרגישה ביותר והיא - הגבולות. ברגע שממשלה תחליט על "תג מחיר" - הכל יהיה ברור ובלי אזהרה נוספת. החלטה זו צריכה להיות מלווה בהצהרה שהפעולה היא בלתי הפיכה - השטח יהיה מיד מסופח למדינת ישראל
הרב אבי גיסר
דברי המשנה שלפיהם "אין פודין את השבויים יותר על כדי דמיהן" לא שייכים לדיון סביב העסקה לשחרור גלעד שליט, ונאמרו בהקשר אחר כמעט לגמרי. הוכחה ברורה לכך נמצאת בהמשך דברי אותה משנה שאסרה גם לערוך ניסיונות חילוץ בכוח או בעורמה
אפרים הלפרין
פנייה לנשיאות מועצת העיתונות בישראל: כניסה לדף הבית של המועצה מציגה בפני הגולש בעיקר ידיעות מן העולם הרחב. כמעט שאין ידיעות מן העיתונות הישראלית. לזה קוראים "דף בית"?
עו"ד יוסי דר
עיסוק אינטנסיבי בפצצה האירנית דוחה מטבע הדברים טיפול בסוגייה הפלשתינית המונחת לפתחנו כבר יותר משעה. ובאחת: אם לא הייתה פצצה אירנית - היינו חייבים להמציא אותה. וכשזה המצב, מי המטומטם שיחליט להוריד את הנושא מסדר היום ולהמיט בכך כיליון על המפלגה של אהוד ברק ומתן וילנאי?
שאול סלם
חימום הבית תופס חלק נכבד מן ההוצאות הכלכליות שלנו במהלך החורף. השוק מציע מגוון רחב של שיטות חימום, חלקן חסכוניות יותר וחלקן פחות, ולבחירה בכל שיטה השלכות גדולות על הכיס שלנו. כדאי לדעת מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il