X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש הממשלה הורה לזרז את הבנייה באזורים הנמצאים מעבר לקו הירוק. האישורים ניתנו ליחידות דיור בירושלים, בגוש-עציון ובמעלה אדומים, עליהם נאמר כי "יישארו בידנו בכל הסדר עתידי". הכוונה טובה. היישום גם. הניסוח - קלוקל. הוא מרמז ששטחים אחרים זולת אלו המוזכרים - עלולים להיכלל במסגרת הינתקות או נסיגה
▪  ▪  ▪
בנייה בשטחים רגישים. ניסוח מתחנף

השטחים מהם לכאורה לא יזוזו, כוונו בישיבת הממשלה במתכונת השמינייה - ל"שטחים רגישים", דבר שמעורר עוד יותר את השאלה, למי הועיל הניסוח הזה, שהוא מתחנף לקיצוני השמאל ולתקשורת, ולמי הוא הזיק. מדוע צריכים תושבי אלפי מנשה, אבני חפץ, יקיר, עלי, ועוד עשרות ישובים שנאחזו בקרקע בתוכניות ממשלתיות, לחוש כי זכויותיהם הטבעיות והחוקיות מצויות בספק ונסחרות בבורסה הפוליטית, כאילו מדובר בנכסי דניידי, ולא במשפחות ישראליות המתגוררות, עובדות, לומדות, מתפללות, חיות חיי חברה ותרבות, נוטעות, שותלות וקוצרות, יוזמות ונאחזות, בדיוק כמו כל משפחה תל אביבית או חיפאית או ירושלמית או רמת-גנית.
מדוע לרמוז לשונאי מדינת ישראל מבית ומחוץ כי יש יישובים נסחרים, ויש שלא. מדוע להציע סחורה שאין לה קונה - ככל שתמורתה הצהרת שלום כולל, דרישה אשר מבחינת מדינת ישראל היא בסיסית ומבחינת כנופיות הטרור היא חיסולן הגמור ואין מבחינתן על מה לדבר, וטוב שכך.
היה צריך להתנסח בתבונה ולמחוק מההודעה ומהדברים שנאמרו את המלים "יישארו בידינו בכל הסדר עתידי", וכן את הביטוי "שטחים רגישים". וכי אריאל או צפת או אילת לא שטחים רגישים? ומה עם תל אביב ויפו, חיפה כולל העיר התחתית, הכרמל כולל כבביר, אום אל-פחם, נצרת, טירה (טירת הכרמל?) ועוד?
האומנם ממשלת ישראל מזמינה הפעלת לחץ עליה?!. האומנם מישהו שם חושב על הינתקות?! או סתם נתון לשטיפת המוח של קיצוני השמאל והתקשורת? כבר לא ברור מה יותר טוב.

תאריך:  03/11/2011   |   עודכן:  03/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
הירידה במכירות של אופיס דיפו מהווה נורת אזהרה לרשת ולרשתות נוספות. מדוע הרשת האמריקנית לא מצליחה להתייצב דווקא כאשר היו לכאורה תנאים טובים יחסית להצלחת הפעילות של החזרה לבית הספר?
מיקה פז
השבחת הדירה באמצעות שיפוץ מאסיבי מעלה את ערך הנכס ומאפשרת השגת שכר דירה גבוה יותר, תשואה מקסימלית על ההשקעה ושקט מתיקונים לאורך שנים או מכירת הנכס במחיר מקסימלי
יעקב אסתרליס
הפתרון למצב בדרום ישנו. אנו חייבים לנגוע בנקודה הרגישה ביותר והיא - הגבולות. ברגע שממשלה תחליט על "תג מחיר" - הכל יהיה ברור ובלי אזהרה נוספת. החלטה זו צריכה להיות מלווה בהצהרה שהפעולה היא בלתי הפיכה - השטח יהיה מיד מסופח למדינת ישראל
הרב אבי גיסר
דברי המשנה שלפיהם "אין פודין את השבויים יותר על כדי דמיהן" לא שייכים לדיון סביב העסקה לשחרור גלעד שליט, ונאמרו בהקשר אחר כמעט לגמרי. הוכחה ברורה לכך נמצאת בהמשך דברי אותה משנה שאסרה גם לערוך ניסיונות חילוץ בכוח או בעורמה
אפרים הלפרין
פנייה לנשיאות מועצת העיתונות בישראל: כניסה לדף הבית של המועצה מציגה בפני הגולש בעיקר ידיעות מן העולם הרחב. כמעט שאין ידיעות מן העיתונות הישראלית. לזה קוראים "דף בית"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il