X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ח"כ חסון דורש להיות תחומים רק ב-ד' אמות של מאבק לדיור. אם דפני ליף העלתה בנאומה נושא כאוב כמו עובדי קבלן, לדעת חבר הכנסת הנכבד, היא מעלה את המאבק על שרטון של שמאל קיצוני מארכסיסטי
▪  ▪  ▪
יואל חסון. להסתפק רק במצוקת הדיור [צילום: פלאש 90]

קשה להאמין איך הצליח יואל חסון בנאום של דקה אחת בכנסת ישראל לדחוס כל כך הרבה פניני לשון ואמרות שפר, כדי להוכיח שהמפלגה, הנושאת את השם קדימה מתאים לה יותר השם "אחורה".
כנראה, השולחן בחדרו בכנסת קורס תחת מבול של מכתבי אזרחים נזעמים לנוכח מה שנראה בעיני יואל חסון סטייה מארכסיסטית של המאבק החברתי. לכן החליט לעשות מעשה ולהציג משנה פוליטית סדורה של מפלגתו באמצעות, כביכול, מכתב של אזרח זועם, אותו מצא לנכון לקרוא כמכתב ראשון בסדרת מכתבים שעוד יבואו ויוקראו במליאת הכנסת תחת הכותרת - "מכתבי אזרחים זועמים".
משלל הבעיות המטרידות את אזרחי ישראל כיום, החליט יואל חסון באמצעות המכתב שבידיו להתנצח עם מנהיגי המחאה החברתית ולהתריס נגד מה שהוא טוען סטייה מארכסיסטית. כביכול, בשם אזרח זועם מזכיר יואל חסון לאנשי המחאה החברתית, שהמאבק הוא אך ורק למען דיור בר השגה לצעירים.
העובדה, שברחבת כיכר רבין שהייתה מלאה מפה לפה, הועלו מלבד הדרישה לפתרון מצוקת הדיור לזוגות צעירים גם נושאים כמו ניצול מחפיר של עובדי קבלן, שהפכו לעבדים של חברות הון, הרי בבחינת יואל חסון, בשם האזרח הזועם, זו סטייה בלתי נסבלת של הנהגה המובלת על-ידי שמאל קיצוני.
העובדה, שנואמים העלו גם נושאים כמו חינוך חינם לילדי ישראל בגילאי הגן, לדעת יואל חסון, והכל בשם האזרח הזועם, זו סטייה חמורה, שיש לגנותה.
יואל חסון דורש להיות תחומים רק ב-ד' אמות של מאבק לדיור. אם דפני ליף העלתה בנאומה נושא כאוב כמו עובדי קבלן, לדעת חבר הכנסת הנכבד, היא מעלה את המאבק על שרטון של שמאל קיצוני מארכסיסטי.
קשה להאמין, שמכתב ראשון שבחר יואל חסון לקרוא בפני המליאה הפך למכשיר התקפה על מנהיגי המחאה, שהעלו בככר רבין נושאים כמו חינוך חינם לילדי הגן, ולא הסתפקו רק במצוקת הדיור.
יואל חסון שכח, שזוג צעיר הנאלץ לשלם אלפי שקלים לגנון, חייו של אותו זוג צעיר אינם עולים על שרטון של שמאל קיצוני, אלא עולים על שרטון של קפיטאליזים חזירי חסר בלמים, החוסם את דרכו של הזוג הצעיר במאמציו לרכוש דירה.
חבל שמר יואל חסון אינו מבין, שאם זוג צעיר נאלץ לעבוד בתנאי העסקה של עובד קבלן, שמוכתבים על-ידי חברת כוח אדם, הוא נקלע למציאות של העדר ביטחון תעסוקתי. העדר ביטחון תעסוקתי כרוך בשלל קשיים הנערמים בדרכו של זוג צעיר להגיע אל המנוחה והנחלה ולרכוש דירה.
יואל חסון היה חבר כנסת פעיל בימי ממשלת אולמרט, שקברה בגסות בחוק ההסדרים את חוק הדיור הציבורי, עליו חתום חבר הכנסת רן כהן. הוא נתן את ידו לקבורת חוק חינוך חינם לילדים מגיל שלוש, עליו חתומה חברת הכנסת תמר גוז'נסקי. ועכשיו הוא מבקש להיות שופרה של תנועת המחאה, ואף להיות לה מורה הלכה.
מי שנתן ידו לקבורה מבישה של חוק הדיור הציבורי, אין לו זכות לקרוא מכתב בשם אזרח זועם בדרישה לחדד את המאבק למען דיור בר השגה. מי שקבר בהצבעה מבישה את חוק החינוך לילדי הגן, שישב בשקט ולא ייתן שיעור בהליכות ובנימוסים של מאבק חברתי למנהיגי המאבק.
יואל חסון אינו מפנים, שקמה הנהגה צעירה רעננה, שפסחה על יסמניות של חברי כנסת כמוהו, שהצביעו יותר מפעם אחת בעד חוק הסדרים . היא פסחה על קברני חוקים, ונלחמת בזקיפות קומה כדי לחלצם מבית הקברות שהוא היה אחד מקברניו . לשמחתי, היא עושה זאת בהצלחה. למרות שלל הקשיים היא הוציאה מאות אלפי אנשים לרחוב.
מצערת בחירתו של יואל חסון בדרך הנלוזה של הדבקת תוויות. בכך הוא הצטרף לאופיר אקוניס, מי שבימים הראשונים של המאבק הצביע על מועדון המפלגה הקומוניסטית ברחוב אחד העם כ"אשם" במה שמתרחש בשדרות רוטשילד.
אחרי כשלושה חודשים יואל חסון חוזר על מעשי אופיר אקוניס וזאת תוך הסתתרות מאחרי גבו של אזרח, שכביכול, כתב לו מכתב זועם נגד מנהיגי תנועת המחאה. ואני הקשיש מבקש לומר למנהיגי המאבק רק מילה אחת - תודה!.

תאריך:  03/11/2011   |   עודכן:  03/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יואל חסון מזהיר מפני סטייה מארכסיסטית
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
הזוג הצעיר גם עובד קבלן
אורי... .  |  3/11/11 11:47
2
מדינאי קטן וצרחן גדול
לא חסון  |  3/11/11 12:13
3
תרגיל מלוכלך של יואל חסון ל"ת
בזה ליואל חסון  |  3/11/11 12:22
4
גם אני חושש ממרכסיזם סטאלינזם
נחום שחף  |  3/11/11 13:17
 
- אתה מגיב בלי לקרוא את המאמר.
לנחום שחף  |  3/11/11 14:01
5
שערוריה של בזבוז
אליפז  |  3/11/11 15:43
6
דפני ליף מארכסיסטית באותה מידה
שיואל חסון פאשיסט  |  3/11/11 17:29
 
- האמת? היא אנכיסטית והוא פשיסט! ל"ת
מה שנכון נכון  |  3/11/11 21:13
7
דפני ליף וחברותה ממונים ע"י
פלא יועץ  |  4/11/11 08:17
8
בעיית השמאל הקיצוני
מישהו  |  4/11/11 08:27
 
- תגובה למישהו
א.  |  4/11/11 13:27
9
יואל חסון סמל לכלומניקיות ל"ת
לא חסון ולא יואל  |  4/11/11 09:46
10
אין חסינות לטימטומט של חסון.
אליהו חיים  |  4/11/11 14:41
11
יואל חסון פוליטקאי עלוב
יואל החסון  |  4/11/11 19:08
12
יואל לא הפנים
ב.  |  4/11/11 20:03
13
tank you ל"ת
to eitan  |  5/11/11 18:31
14
חבר כנסת רדוד וצרחן
זו הבעיה  |  6/11/11 10:17
15
חסון לא מבין שלא יתנו לו טרמפ
לוקחים טרמפ  |  6/11/11 11:38
16
חסון בריון גמד ל"ת
אילה הלוי  |  6/11/11 11:55
17
יואל חסון , סתם ילד מגודל.
יואל חסון????  |  7/11/11 08:22
18
וקבלתי ילד מגודל-את יואל חסון
הצבעתי פעם קדימה  |  7/11/11 17:09
19
יואל חסון זו בושה לכנסת
לא יואל ולא ...  |  8/11/11 18:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
כנראה שרוב אזרחי ישראל מבין אחרת את המונחים "שלום", "התיישבות" ו"ציונות". אפילו המילה "ירושלים" מובנת אחרת. עבור איש 'שלום עכשיו', ירושלים העתיקה, עיר דוד, הר הבית ולבו של העם היהודי - שייכים לקולקטיב הפלשתיני
איתמר לוין
דוח המבקר על מימון המפלגות מצביע על קבוצה של חברי-כנסת הבוגדים במדינה, על שורה של סיעות המפגינות יצירתיות מופלאה, על המשך השחיתות של קדימה, על ההפקרות של רוב המפלגות בתחום הכספי - וגם מסביר מדוע המצב הזה לא ישתנה
אברהם בן-עזרא
ראש הממשלה הורה לזרז את הבנייה באזורים הנמצאים מעבר לקו הירוק. האישורים ניתנו ליחידות דיור בירושלים, בגוש-עציון ובמעלה אדומים, עליהם נאמר כי "יישארו בידנו בכל הסדר עתידי". הכוונה טובה. היישום גם. הניסוח - קלוקל. הוא מרמז ששטחים אחרים זולת אלו המוזכרים - עלולים להיכלל במסגרת הינתקות או נסיגה
יובל לובנשטיין
הירידה במכירות של אופיס דיפו מהווה נורת אזהרה לרשת ולרשתות נוספות. מדוע הרשת האמריקנית לא מצליחה להתייצב דווקא כאשר היו לכאורה תנאים טובים יחסית להצלחת הפעילות של החזרה לבית הספר?
מיקה פז
השבחת הדירה באמצעות שיפוץ מאסיבי מעלה את ערך הנכס ומאפשרת השגת שכר דירה גבוה יותר, תשואה מקסימלית על ההשקעה ושקט מתיקונים לאורך שנים או מכירת הנכס במחיר מקסימלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il