X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפגישה בפריז בין רון פרושאור למארין לה פאן איננה טעות אלא מהלך גלוי של איחוד כוחות הימין והפשיזם בעולם הלבן והגזעני, וישראל הרי נמנית על המדינות שהימין הקיצוני והלבן שולט בהן, ומשרד החוץ ה"ישראלי" הוא הביטוי הישיר לכך
▪  ▪  ▪
אביגדור ליברמן. מהלך של איחוד כוחות הימין והפשיזם? [צילום: פלאש 90]

במשרד החוץ הציוני כנראה לא מספיק מעריכים את האינטיליגנציה של אזרחי המדינה והעולם, כאשר דוברי המשרד טוענים כי הפגישה ביום חמישי (3 בנובמבר 2011) בין השגריר הציוני באו"ם - פקידון בשם רון פרושאור, לגברת הפשיסטית הראשונה בפוליטיקה - מארין לה פאן מצרפת, הייתה "בטעות" ו"מקרית".
אם שגריר המדינה באו"ם איננו יודע מי זו גב' לה פן, אזי, צריך לפטר אותו ואת שר החוץ שלו, ליברמן. 20 דקות של שיחת חיוכים איננה תוצאה של דפיקה בדלת הלא נכונה בפריז. ההכחשה של משרד החוץ היא עוד תוצאה של שקרים ותעתועים - תוך זלזול באינטליגנציה המינימלית שלנו, תחת שלטון הסגנון הליברמני-רוסי במשרד זה.
הפגישה בפריז איננה טעות אלא מהלך גלוי של איחוד כוחות הימין והפשיזם בעולם הלבן והגזעני וישראל הרי נימנת על המדינות שהימין הקיצוני והלבן שולט בהן, ומשרד החוץ ה"ישראלי" הוא הביטוי הישיר לכך. מסתמן שבמשך 20 דקות השיחה בין הגב' הפשיסטית העולה באירופה לפקידון האפור של ישראל באו"ם שוחחו השניים על ה"סכנה המוסלמית המשותפת לשני הצדדים", על השנאה ל"לבנטיניות הערבית והמוסלמית", איך לעגל את הפינות בהצהרות ובהיסטוריוגרפיה של האב - ז'אן מארי לה פן וכו'. הגב' הפשיסטית בטח החמיאה לאדון מישראל על ה"יד החזקה" נגד הערבים והוא מצידו הבטיח שלישראל לא תהיה בעיה אם בצרפת יאסרו על חבישת כיסוי ראש (במקומות ציבוריים...) ליהודים דתיים כפי שה"בורקה" המוסלמית נאסרה.
רון בטח החמיא לצרפת על גירוש הצוענים הרומנים מצרפת - למרות היותם אזרחים אירופאים, ואיחל למדינתו הצלחה דומה בגירוש מיעוט מאוד מסוים מגבולות ישראל. אין זו הפעם הראשונה שהימין הציוני הרשמי והשליט מגשש אצל עמיתיו הארופאיים בעניין ברית רשמית בין ישראל הימנית והאהודה במדיניותה על הפשיסטים הלבנים בעולם, לבין אותם פשיסטים. ההבדל הוא שהיום הקרקע ה"ישראלית" יותר בשלה.
לצד נתניהו עובד שר חוץ קיצוני וכוחני - שערכי הליברליזם וזכויות אדם ומיעוט, אינם בראש מעייניו, ואילו מפלגות הלווין (ש"ס, ה"בית היהודי" ו"עצמאות") וגם "האופוציזיה" (מפלגת העבודה וקדימה) אינן עולות על הליכוד ו"ישראל בתינו" בחרדתן מברית דמים עם הפשיזם העולמי. להפך,ישראל יכולה לשווק לאותן מפלגות בזויות ואנטישמיות "הצעות ייעול" "חוקתיות" נגד מיעוטים לאומיים חצופים כמו למשל "חוק שבות" גזעני או הקמת ממשל צבאי למיעוטים לאומיים.
למי שמעלה את בעיית ה"אנטישמיות" אצל אותן מפלגות ימין אירופאי הריני לספר לקוראים שבעשור האחרון הביעו כבר מספר מפלגות אירופאיות "חרטה" על פרסומי העבר שלהן נגד יהודים ובעד השואה, וזאת כדי לזכות בתמיכה ציונית במאבקן הגזעני בארצן בפרט ובאירופה. לגביהן אין גם סתירה במלחמתן ב"יהודונים" בשיטחן להערצתם למדינה הציונית העושה חיל נגד ה"ברבריה במזרח" ומשמשת להן דוגמה לפעולה. לפני שנים רבות כתב העיתונאי המנוח אהרון בכר על "רשמיו" מבית מרזח גרמני שהיה מלא באמירות אנטישמיות ובשנאת יהודים.
לרגע הוא הפסיקם וביקש להזכירם כי הוא "ישראלי". כשהם שמעו את המילה "ישראל" הם לא התבללו והבהירו לו כי "יהודים וישראל זה לא אותו דבר. יהודים זה דבר רכרוכי ומסכן ואילו ישראלי זה כוח שאנחנו מזדהים איתם".
מדובר במנהיגים נוצרים לאומנים המחייבים את שליטת הציונים על הערבים על-פי "הבנתם" את התנ"ך. חלק מאותם ארגונים הם גם מיסיונרים ועל הברית הזו כבר שמענו מגלן בק האמריקני ומטקסס. אני בטוח שליברמן - מומחה ביחסים מיוחדים עם עמי האנדלמוסיה של חבר העמים, לא ידחה את היד הפשיסטית והלבנה המושטת לו כחלון כניסה לאירופה ה"אחרת".

תאריך:  06/11/2011   |   עודכן:  06/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החזית הלבנה
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
עדיף ברית עם לאפן על השלמה
אלישמע  |  6/11/11 16:37
2
עם לה פן לדבר זה לא טוב. יותר
זקן  |  6/11/11 17:40
3
לה פן או אחמניג'אד?
שמוליק 22  |  6/11/11 18:37
4
זה לא מתמיה
שמיל ברגר  |  6/11/11 23:07
5
זה לא מתמיה
שמיל ברגר  |  6/11/11 23:19
6
זה בכלל לא היה בפריז!!!
מיכל  |  7/11/11 01:51
7
בין טעות לשקר
שמיל ברגר  |  7/11/11 13:18
8
החזית השחורה מתועבת שלך עדיפה? ל"ת
לחרדי עלוב הנפש  |  7/11/11 17:41
9
קואפמן היה עובד שב"כ בשנת 85
ב.ל  |  7/11/11 20:19
10
לא כל חובש כפותה ושטריימל
ב.ל  |  7/11/11 20:46
 
- זיהוי
שמיל ברגר  |  8/11/11 00:27
11
החזית הלבנה עדיפה
משה מיכאל  |  8/11/11 08:47
12
זיהוי שקרים ושקרנים
זיהוי חלאות  |  8/11/11 09:44
 
- זיהוי מוחלט
שמיל ברגר  |  9/11/11 02:58
 
- 'שמיל קאופמן' -ליצן עלוב ונתעב
מזהה חלאות  |  9/11/11 16:48
13
התנצלות והבהרה
זיהוי חלאות  |  8/11/11 09:52
14
הבהרה ואזהרה
אליהו קאופמן  |  10/11/11 03:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
עדיין לא ראיתי ביניכם איזה מומחה אקדמאי לנושא האיסלאם שיכתוב נגד העמדה הישראלית מכיוון שהוא יודע שבקוראן כתוב בפירוש (מפי מוחמד), שארץ ישראל ניתנה על-ידי אלוהים ליהודים לעולמי עד
ד"ר אריה אבישור
ביבי וברק, תנו לבריטים לקחת את המשימה על עצמם ולטפל בבעיה האירנית, ואל תנדבו אותנו כקבלני משנה. אנחנו לא הפראיירים של אף אחד, והמדינה הזאת אינה אחוזה פרטית שלכם
חן בן אליהו
תמצית חייו ומעשיו של יצחק רבין מתנקזת להסכם הרצחנות והדמים הארור של אוסלו, אליו ניתב רבין את ישראל בשותפות עם שמעון פרס    חובה על העם והמדינה להיפרע משני משיחי-שקר אלה שהמיטו אסון על ישראל ולהיפטר אחת ולתמיד מפועלם המטורף וממורשתם ההרסנית
יאיר דקל
ההצגה דון ז'ואן: נהניתי מן ההצגה, אבל התאכזבתי כי הציפיות שלי היו למתנה משמיים    ועוד: שתי הערות אקטואליות
ראובן לייב
בעוד האתר הנמוך בעולם מתחרה על מיקום בין שבעת פלאי תבל, שוברים עכשיו בארץ את הראש כיצד ניתן יהיה להציל אותו מהשואה האקולוגית המאיימת עליו. ככל הנראה יהיה זה קציר המלח שיביא לו את הפתרון המיוחל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il