X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למחצית מהאזרחים בישראל אין ייצוג בעליון. אנחנו חיים ב"דיקטטורה שיפוטית". אז אולי נבטל את הכנסת ונוציא אותה לפגרה בלתי מוגבלת? אפשר לחסוך הרבה כסף בשיטה הזאת. בכלל, אולי כדאי להעמיד את המבקשים לשרת בעליון לבחירת העם?
▪  ▪  ▪
עליונות משפטית קלוקלת [צילום: פלאש 90]
המורמים מעם
ביניש, ריבלין, גרוניס, נאור, ארבל, רובינשטיין, ג'ובראן, חיות, מלצר, דנציגר, הנדל, עמית ופוגלמן. ממש תמצית האליטיזם הקרם-דה-לה-קרם של שופטי ישראל. דם כחול זורם בעורקיהם

ח"כ יעקב כץ: "נעשה וידוא הריגה לסניוריטי"
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה את החוק שיבטל את הצורך בתקופת כהונה מינימאלית לצורך מינוי לנשיאות בית המשפט העליון * ח"כ כץ: נעשה וידוא הריגה לחוק הסניוריטי, כל השופטים אשכנזים * ח"כ בר-און: לקואליציה יש שכרון כוח
לרשימה המלאה

איתמר לוין
51% מהציבור: העליון לא מייצג אותנו

האם באמת המזרחיים כאלה דפוקים ובורים עד כי לא מגיע להם ייצוג בעליון ולא נמצא שופט הראוי לייצג אותם? לחצי מהאזרחים החיים כאן, המשרתים בצבא וממלאים את חובותיהם האזרחיות, אין ייצוג בעליון, פרט ליחיד סגולה אחד - השופט אדמונד לוי שפרש בינתיים ומישהו צריך לתת את הדין על כך. האפליה זועקת לשמיים ועכשיו, כך אני מקווה, מתחיל התיקון של העיוות הנוראי הזה.
לכאורה, אנחנו מדינה דמוקרטית נאורה ומתקדמת, כשבפועל אנחנו עדיין נמצאים בימי סאלח שבתי, ואם אתה לא לבנבן שמחזיק באג'נדה "נאורה" שמאלנית, לא תוכל להיכנס אל סף היכל השן של הכנופייה השלטת שם, הכניסה היא ללבנים בלבד. "אנחנו הילידים, ואתם הנתינים", "אנחנו נחליט, ואתם תקיימו ועל פינו יישק דבר" - אפרטהייד בזעיר אנפין.
כאשר בית המשפט העליון משנה את החוקים שקבעה הכנסת נוצרת הבעיה שבמקום לשפוט הם רוצים לשלוט, ומיישמים זאת כשמתערבים בסמכויות הריבון - שהוא כנסת ישראל, ולא שופטי העליון שמונו לקבוע פירוש לחוקים, ולא כאשר הכל נעשה שפיט כפי שקבע השופט אהרן ברק בזמנו, מה שנקרא "אקטיביזם שיפוטי". כיום בבית המשפט העליון חבר מביא חבר ורואים מהו ומי הוא ההרכב.
אשכנזים למופת וערבי מחמד אחד
את המילה האחרונה בכל נושא נותן בית המשפט העליון ולא נבחרי העם היושבים בגבעת רם. בעצם, אנחנו חיים ב"דיקטטורה שיפוטית", אז אולי נבטל את הכנסת ונוציא אותה לפגרה בלתי מוגבלת? אפשר לחסוך הרבה כסף בשיטה הזאת. כל סוגייה פוליטית, מדינית או חברתית נעביר לחמישה-עשר הנבחרים שהגיעו לשם בשיטת הסניוריטי - חבר מביא חבר - והם יחליטו. ובכלל... אולי כדאי להעמיד את המבקשים לשרת בעליון לבחירת העם? במשך שנים אנסו אותנו כאן עם פסיקות שערורייתיות בכל קנה מידה ולא יכולת לעשות כלום. העליון הוא השולט, העליון הוא הריבון.
להלן שמות משפחתם של המורמים מעם: ביניש, ריבלין, גרוניס, נאור, ארבל, רובינשטיין, ג'ובראן, חיות, מלצר, דנציגר, הנדל, עמית ופוגלמן. ממש תמצית האליטיזם הקרם-דה-לה-קרם של שופטי ישראל. דם כחול זורם בעורקיהם. אשכנזים למופת וערבי מחמד אחד, שלא יגידו שהערבים במדינה מופלים לרעה חס ושלום. הנשיאה ביניש חושבת שהג'ובראן מספיק מזרחי. היא מנותקת מהעם. שמישהו ייתן לה איזה אייפון או ג'י.פי.אס שתתחבר, כי אני באמת לא יודע לאיזה מקום היא מחוברת. בטוח לא אלינו.
חמישה-עשר שופטים ואף אחד מהם לא ממוצא מזרחי? זו מקריות או גזענות? לא תמצאו כאן אף ביטון או שטרית לרפואה. גם לא תמצאו שופט ימני בדעותיו או דתי. ולא, אני לא רוצה לראות שופט ימני או דתי רק כאפליה מתקנת, יש רבים הראויים לשרת בעליון.
בינתיים אנשי החונטה הבולשביקית ימשיכו לפסוק באין מפריע ככל העולה על רוחם, בלי אף גוף שיוכל לפקח על פסיקותיהם, ותוך כדי לשכנע את הציבור שבית המשפט העליון חף מכל אפליה עדתית ופסיקותיו ענייניות. סקר שערך פרופ' דגני עבור התוכנית "פוליטיקה" בערוץ הראשון, מראה ש-60% מהציבור בארץ לא מאמין בבית המשפט העליון וחושב שפסיקותיו מוטות.
רוח גבית מהאוחזים במיקרופונים
הדבר בלתי נסבל, ואת חומת הברזל המזוינת הזאת לא ניתן היה במשך שנות דור להבקיע, למרות שהיו ניסיונות לא מוצלחים במיוחד שכשלו, כיוון שבשער עמדה דורית, ההודפת הטובה בליגה. ההשפעה על דעת הקהל לטובת שופטי העליון תמיד נתמכה על-ידי האוחזים במיקרופונים מהתקשורת, שנתנו רוח גבית לכל פסיקה, גם אם אינה צודקת מספיק. ערבי או שמאלני, אם תגיש עתירה, אתה בטוח זוכה.
כולם פוחדים מהתקשורת השמאלנית, כיוון שמי שאינו נשמע למרותה ורוקד לצלילי להקת ביניש ושות', זוכה לטיפול מיוחד על-ידי האברמוביצ'ים והדרוקרים, עד שיבין הסורר מי כאן השולט ומי כאן הנשלט. ראו מקרה דודו אלהרר, איש אשכולות ממש, המנודה רק בגלל שהעז להביע את דעתו האמיתית בפומבי. שתו את דמו. שישים ושתיים שנים שולטים כאן ללא עוררין האשכנזים השמאלנים, וכששמים להם מראה מול הפנים הם מתנהגים כמו הקוזק הנגזל.
העליון לעולם היה נגד המתנחלים ובעד הערבים. בעוד אלה בונים בתים באופן בלתי חוקי תוך כדי צפצוף על החוק, בית המשפט העליון בפסיקותיו "בשם הדמוקרטיה" נותן הוראות להרס בתי משפחות יהודיות ביישובי יו"ש והשלכתן אל הרחוב, גם כשיש ספק לגבי הבעלים של האדמה עליה בנוי הבית, והכל בגלל הלשנה של "שלום עכשיו". ואחרי זה מתפלאים שלעם נמאס והוא דורש שינוי בהרכב נבחרת השופטים העליונה. העם דורש צדק משפטי - זו איננה סיסמה סמנטית, זו הרוח המנשבת בעם.
בית המשפט העליון - אל העם
עכשיו החגיגה סוף-סוף מתחילה להיגמר, ואני מקווה שחברי הכנסת אקוניס, ארדן, לוין, שמאלוב-ברקוביץ', חוטובלי ואחרים, שיזמו את מבול החוקים החדשים העומדים על הפרק, לא ייכנעו עד לפירוק אויבינו, חיילי הגיס החמישי, מאספקת החמצן ממנה נהנו באין מפריע במשך שנים ארוכות עד לגוויעתם. מגיע להם ח"ח, יישר כוח ענק על עבודתם הפרלמנטרית למען העם. ואנחנו, בזכותם, מתקרבים בצעדים קטנים, של צב, אל השיטה האמריקנית בה בית הנבחרים בוחר את המועמדים לעליון.
דגלים שחורים הונפו בכנסת על-ידי מפלגת הגימיקים קדימה ובראשם ציפורה שפיצר, ואכן זהו יום שחור למפלגה ולבוחריה, דגל שחור הונף על ראשם. כי ביום זה קנה נתניהו את בחירתו לעוד קדנציה והפופולריות שלו בנסיקה מעלה. נרשמה בהלה רבתי ב"גילדת רחביה" בואכה הקרן החדשה. פתאום מישהו מעז לגעת בקודש הקודשים? לא יעלה על הדעת! ככל שיש יותר התנגדות מהשמאל, ככה מתחזקת בי התחושה שהחוקים האלה הם הדבר הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון.
אני שומע את יללות השמאל: "סוף לדמוקרטיה", "אסון", "יום שחור", "חוקים חשוכים". אז שייללו או שיפתחו עור של פיל כמו שאנחנו עשינו מקום המדינה ועד עתה. בסך-הכל החוקים הללו באים לתקן עיוות היסטורי כלפי אוכלוסיות שמוצאן ספרדי או שהשקפתן ימנית וסתמו להן את הפה במשך שנים ארוכות. אבל לא עוד. במילים אחרות, מחזירים את בית המשפט העליון לעם.

תאריך:  17/11/2011   |   עודכן:  18/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העליונים שבעם: המזרחיים - עם דפוק
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
מה הרלוונטיות לשיפוט , עמוס ?
שאול כהן  |  18/11/11 12:10
 
- ביבי סמרטוט מטרפד שינוי העליון
ביבי הסמרטוט  |  20/11/11 07:08
2
ועוד שאלה לעמוס דאי ?
שאול כהן  |  18/11/11 12:24
 
- אולי תסביר לי אתה ...
ישמעאל  |  19/11/11 12:37
 
- התייחסות לישמעאל
שאול כהן  |  20/11/11 18:47
 
- מבחינה סטטיסטית אתה טועה בגדול
אהוד פרלסמן  |  24/11/11 10:44
3
מר דאי כנס ואגלה לך סוד
בוץ'  |  18/11/11 14:15
 
- לא הבנת את הנקרא תקרא שוב ל"ת
בוץ' 2  |  18/11/11 16:37
 
- אתה טועה ובגדול ! האם חשבת
שאול אבידור  |  18/11/11 18:34
4
כל מילה בסלע
עיניים פקוחות  |  18/11/11 14:22
 
- יהודי מזרח אירופה לא יוותרו, ה
שאול אבידור  |  18/11/11 18:46
 
- האם צדקו רומאים-"השחורים-נגטיב
ראספוטין בן מדביד  |  18/11/11 21:23
5
צביעות
אנגל  |  19/11/11 10:39
6
הצחקת אותי
זאב123456  |  19/11/11 15:01
7
לשאול כהן ויתר המזרחים התמימים
נביא הצדק והאמת  |  20/11/11 20:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי יהל
כמו נבחרים מקושרים ועשירים, שלא יטעו אתכם גם הרופאים והמתמחים; מטרת מלחמתם היא כמו אצל כולם - תאוות בצע כסף ולא הצלת חיים או חולים אומללים
הרב ישראל רוזן
לאחרונה עלתה על השולחן התקשורתי מציאות עגומה של ריבוי 'נישואין פרטיים' כדת משה וישראל    נראה כי האיבה לרבנות מעבירה את הנישאים בנישואים אלה על דעתם, כאשר שנאת הרבנות בגרונם
אברהם בן-עזרא
קיימת תופעה חברתית אלימה במדינת ישראל - השתלטות עבריינים על שטחי רכוש משותף ו/או על שטחים וחלקי בניין שלא שייכים להם אלא לאחרים, השתלטות בכוח הזרוע, ללא משפט וללא דין. לאחר שנים של התנגדויות ומאבק - נטען לגבי השטחים שנשדדו, כי יש לעבריין חזקה בדין עליהם
יצחק מאיר
וַיִּהְיוּ חַיֵּי שָׂרָה מֵאָה שָׁנָה וְעֶשְׂרִים שָׁנָה וְשֶׁבַע שָׁנִים שְׁנֵי חַיֵּי שָׂרָה. וַתָּמָת שָׂרָה בְּקִרְיַת אַרְבַּע הִוא חֶבְרוֹן בְּאֶרֶץ כְּנָעַן וַיָּבֹא אַבְרָהָם לִסְפֹּד לְשָׂרָה וְלִבְכֹּתָהּ [בראשית כ"ג, א'-ב']    וינייטה לפרשת חיי שרה, תשע"ב
נרי אבנרי
מנחם בגין הוא מופת דמוקרטי? מנחם בגין?! אתם מתכוונים לפשיסט שישב לימינו של ד"ר יוחנן באדר?! לפני שאתם דורשים מנתניהו לעלות לקברו של רבין ולבקש סליחה מיותרת, עלו אתם לקברו של בגין ובקשו סליחה מתבקשת...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il