X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העולם צריך לשאול את עצמו, האם זה אנחנו פחות האיום של הכוח הגרעיני אירן, או שאירן תשתלט על העולם בשל הפחד להשמיד אותה?
▪  ▪  ▪
נשיא אירן מחמוד אחמדינג'אד . הפחד הוא המכשול [צילום: AP]
משה ידי אדם
הרי הגעש של אירן הם מעשה ידי אדם, ולכן אפשר לעצור את השלמתם לפני שיתפרצו. עם זאת, מסיבה כלשהי, לא ידועה, העולם מחכה שיתחילו להיפלט אדים גרעינים, לפני שיתעורר כדי לנסות לעצור זאת

אירן היא מעשי אדם. היא הר געש בהתהוותו. במשך 16 השנים האחרונות היא בהתהוות, כאשר העולם כולו התעלם מאזהרותיהם של מנהיגי ישראל כי אירן חופרת עמוק בשטחיה ובונה מרכזים וולקניים גרעיניים, שעכשיו קרובים להתפרץ.
כאשר הר געש מתפרץ לא ניתן להפסיקו. הוא פולט אש, ענני גזים רעילים ולבה שזוחלות במורד והורסת ומאבנת את כל אשר בדרכה. במשך שנים, תחת פיקודו של מוחמד אלבראדעי, כמנכ"ל שלה סבא"א (הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית) איפשרה למשטר האירני המטורף להגשים את שאיפותיו הגרעיניות ללא הפרעה, למעשה עם עידוד.
אירן רוצה לפרום את סדר העולם ולהגשים את חלומה להשמיד את מדינת ישראל בתהליך. לגרום לשואה נוספת, בעוד שהיא מכחישה שהשואה אי פעם התרחשה.
בעוד אירן מפתחת את הרי הגעש הגרעינים שלה העולם מגרד את פדחתו ולא יודע מה לעשות הלאה. מה לעשות כדי למנוע מאירן לגרום לפיצוץ אטומי שיהרוס רבים.
הפחד הוא המכשול
השאלה שיש לשאול היא מדוע העולם לא יתאחד כדי לעצור את השאיפות הגרעיניות של אירן, עכשיו מתקדמות מאד במסלולן? מה עוצר את מנהיגי העולם מלעצור את אירן מלהמשיך בפיתוח הנשק הגרעיני? מדוע האובדניות העולמית?
נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, אינו אלא מגלומן רוצח מסוכן, ובכל זאת, העולם מאפשר לו במה. הוא מדבר באו"ם שבו הוא מאיים להשמיד את ישראל ומעליב את ארה"ב ובכל זאת, רבים ישבו להקשיב לזעם המתועב שלו. זה אומר רבות על מי שמוכן לשמוע אותו. כי כאדם הגון, שמאמין בזכויות אדם, לא יקשיב להסתה והרטוריקה של האיש הזה, הרבה יותר לטיפשותו.
הרי הגעש של אירן הם מעשה ידי אדם, ולכן אפשר לעצור את השלמתם לפני שיתפרצו. עם זאת, מסיבה כלשהי, לא ידועה, העולם מחכה שיתחילו להיפלט אדים גרעינים, לפני שיתעורר כדי לנסות לעצור זאת.
בעולם שבו השכל הישר נחטף על-ידי פחד וטיפשות מוחלטת ומשתקת, הרי הגעש הגרעינים של אירן עלולים להתפרץ ולגרום לנזק בלתי הפיך על פני כדור הארץ שיזרקו את העולם למערבולת מהומתית וסחרור של אסון גרעיני.
הפחד הוא מכשול שיאפשר לכוח ההרסני של אירן להשתלט.
הבחירה היא שלנו לא של אירן!

תאריך:  20/11/2011   |   עודכן:  20/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירן - הר געש גרעיני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השאלה אם ישראל יכולה לגרור
סתם_1  |  20/11/11 13:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
תובנה מדהימה בפשטותה: אם הערבים לא רוצים אותנו פה (כפי שהתברר לעולם בקמפ-דייוויד), אזי אין לנו פה זכות קיום. חפשו לכם מקום אחר. זו בדיוק התובנה שהתפתחה גם בגרמניה הנאצית ובמוחו של היטלר ואנחנו, האשמים, שילמנו בשישה מיליון קורבנות אדם. זו התובנה ששלטה באירופה אלפיים שנה מאז נשא היהודי את הצלב על גבו
יוסף דוריאל
שידור שני קטעי ראיון עם שר הביטחון בערוץ 2 גילה עד כמה הוא מהווה סכנה ביטחונית לישראל
עו"ד יראון פסטינגר
אני מסרב לקבל ש"הגורמים המשפטיים הבכירים במערכת המשפט" - הנם שופטים מכהנים או בדימוס, כי אם אכן כן הבורות והסכלות של ההשוואה מלמדים יותר מכל על מצבה הפתטי של מערכת המשפט, שלא לדבר על כך שהשוואה מופרכת זו משרתת את כל שונאי ישראל באשר הם בעולם
איתן קלינסקי
היום, 55 שנים לאחר המעמד המשיחי המביך המכריז כי קמה ממלכת ישראל השלישית, אני חש שנשארנו באותו מלכוד כוחני, המבקש לפתור את הבעיות הקיומיות שלנו רק דרך הכוונת של מכונת המלחמה
דן אלון
ישראל ביתנו כבר הביאה 15 מנדטים, ועכשיו היא מחזיקה את גוש הימין במקום שאם מחזיקים אותך בו אתה כבר לא יכול לשרוק. לאט, אבל בטוח, ועכשיו כבר ממש לא לאט, הפכה מדינת ישראל להיות מדינת ישראל ביתנו    מדינת ישראל, עדיין, ביתנו, למרות ישראל ביתנו. בינתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il