X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סוכנים מודיעיניים בכל זרועות הביטחון הישראליות, הם מזה שנים רבות מדי סוכנים במילכוד. הם מודעים לחלוטין לעומק הסכנה האיסלאמיסטית, היקפה ועורמתה הקטלנית. הם מודעים לזהותם של האויבים האמיתיים של מדינת ישראל כמדינת היהודים. אבל הם סוכנים במילכוד פוליטי שמאלני רדיקלי הנמצא בקרב מאסף על שלטונו בפקידות ובפרקליטות המדינה, בבג"ץ ובמעצמה התקשורתית בישראל
▪  ▪  ▪
התנועות האיסלמיסטיות - אויבים ערמומיים [צילום: AP]
המטרה - השתלטות על ישראל
הכרה בישראל אינה קיימת. אין תנועה איסלאמית בעולם המכירה במדינת ישראל. כל התנועות הללו ינסו לעשות הכל כדי להתיישב בישראל, להשתלט עליה, ולהחריב את מדינת ישראל

צבר: הצבר (סבלנות), הוא אחד מאבני הדרך של ארגוני הטרור האיסלאמי הלוחמים בישראל המכונים בשמות שונים: רשות פלשתינית, אש"ף, חמאס ופת"ח, הג'יהאד האיסלאמי, התנועה האיסלאמית בישראל. הפלשתינים הערביים נוקטים בעורמה סבלנית - הפלשתינים הערביים בישראל מסתכלים על העתיד בידיעה שיש להם המון זמן. הם כולם דוגלים בעיקרון החילאפה (איסלמיזם - שיבת הכ'אליפות העולמית - שלטון איסלאם חובק עולם). עיקרון הסבלנות מודגם גם בכל הנוגע לג'יהאד שיש בו שלבים: לב, פה ורק אז יד (מעשי).
החמאס הייתה האחרונה שנקטה בפעולות ג'יהאד נגד ישראל. ההסבר העיקרי לכך הוא הצבר - בתחילת הדרך לחמאס לא היה מספיק כוח פוליטי וצבאי. בנוסף, החילוניים החלו והובילו את המאבק ההתקפי, לכן במידה והיו מצטרפים אליהם, הזכות הייתה נזקפת לזכות החילוניים ובכך הייתה גורמת לבעיות בחמאס. לכן החמאס, החלה רק בשנת 87, לעסוק בפעולות ג'יהאד (הייתה רק התנועה ה-3 בפלשתין שעשתה פעולות ג'יהאד).
כל ארגוני הטרור האיסלאמי פלשתיני עושים ג'יהאד. הם עושים ג'יהאד שמתבסס על תיאוריית שלושת השלבים. בטקסט של חסן אל בנא, Basic Teachings, עמוד 11, מפורטים סוגים שונים של ג'יהאד: תעריף - הכנת הלבבות - נמשל ללב - שנקרא ג'יהאד הנפש. תכווין - התכוננות מעשית - נמשל לפה - נקרא ג'יהאד הפה - נואם, מטיף. תנפיז - ביצוע - נמשל ליד - נקרא ג'יהאד מלחמתי.
אנו עדים כעת להשתלטות האיסלאם השיעי. האיסלאם השיעי הוא הזרם ה-2 בגודלו באיסלאם. הוא מונה כ-15% מהמוסלמים (הזרם הגדול סונים מונים כ-80%). בין שתי הפלגים קיים פילוג עמוק. מקור הפילוג הוא סביב סוגיית הח'ילאפות. השיעים רואים בעלי אבן אבו-טאלב, בן דודו של מוחמד, החליף הרביעי, כיורשו הבלעדי של הנביא מוחמד. בנוסף, בחג העשוראא הם מכים עצמם עד זוב דם לזכר הירצחו של בנו של עלי, חוסיין ועד 70 מבני משפחתו אשר נרצחו בכרבלא שבעירק ע"י צבא סוני. השיעים מהללים את עלי שנחשב לאדם והופכים אותו לסוג של אל. מבחינת הסונים זה נחשב ככפירה.
אירן היא שיעית וכן החיזבאללה והג'יהאד האיסלאמי. אל-קאעידה והחמאס הינם סונים. המלחמה בישראל מאלצת את הארגונים בגישור זמני ורופף על הפילוג העמוק. אירן השיעית וזרועותיה, חותרת להשתלטות שיעית על כל המדינות הערביות, ומתמקדת במהפיכות האחרונות בעולם הערבי כבסיס להשתלטות שיעית.
תכסיס ערמומי איסלמיסטי הינו הווטניה. זו לאומיות טריטוריאלית מדינתית - כלומר - ירדנית, סורית, מצרית, פלשתינית. סעיף 12 באמנת החמאס עוסק במולדת והלאומיות הפרטיקולארית מנקודת מבטה של תנועת החמאס בפלשתין. מצד אחד - החמאס מגדיר עצמו כלאומי, אבל באמת הוא מחוייב לאיסלאמיזם הגלובלי.
תנועות האיסלאם הרדיקלי הלוחמות בישראל עושות הכל כדי להתקרב ולהתחבב על העם הערבי הפלשתיני. הן מתחפשות לתנועות בתהליך של ווטניזציה. תחפושת המועילה לחיזבאללה ולחמאס להיות אהודות בקרב הציבור הערבי הפלשתיני ואף להתמודד לבחירות ולנצח בהן.
היהודים והנוצרים - בני חסות
היחס ללא מוסלמים שעשויים לחיות תחת שלטון האיסלאם, מוגדר באמצעות מעמד שנוצר בראשית האיסלאם והוא "אהל אלדימה" - פירושו "בני החסות" - וזהו כינויים של היהודים והנוצרים שחיים תחת שלטון האסלם. מעמדם בחברה נמוך משל המוסלמים, אך המוסלמים מחוייבים לכאורה בהגנתם. בתמורה להגנה שלה זוכים בני החסות הם משלמים למדינה ג'זיה שהוא מס גולגולת וחראג' שהוא מס קרקע. בעצם מדובר על שוד שיטתי של הלא מוסלמיים כפיתוי להמון האיסלאמיסטי, תוך ביצוע רצח עם הדרגתי עד להשמדה אתנית טוטלית ואיסלמיזציה גלובלית.
פעולות ההתאבדות היו נפוצות בתחילה בקרב השיעים, אבל עם השנים זה נעשה אופייני יותר בקרב הסונים. הראשונים שהכניסו את ההתאבדות היו החיזבאללה. אחמד קאסיר היה המתאבד הראשון של חיזבאללה בפעולה שהתרחשה ב-1982 בצור - במקום שהיה שייך לשב"כ ולמשטרה. החמאס נכנס לפעולות התאבדות באמצע שנות ה-90. בתחילת דרכם, הפעולות בוצעו בדרכים של סכינאות, נשק וחטיפת חיילים. הפיגוע הראשון של החמאס היה ב-92. כל התנועות האיסלאמיסטיות הלוחמות בישראל תומכות ומעודדות פעולות התאבדות.
חשוב מאוד להבין את יחס האיסלאמיזם ליהודים - היהודים נתפסים במסורת האיסלאמית הכוללת כמי שכפרו בהתגלות למוחמד וכמי שזייפו את כתבי הקודש. יסוד העימות נמצא בקוראן ובחדית'. יש הטוענים שמוחמד התחיל להטיף בחצי האי ערב ושהוא ניסה לצרף את היהודים לדת האסלם, הנביא פנה ליהודים בדרכי נועם תוך ניסיון למשוך אותם לדתו - תוך כדי תפילה שכיוונה הראשון הוא המקום הקדוש ה-3 בחשיבותו - ירושלים, אך היהודים סירבו להצעה זו. סייד קוטאב כתב בספרו 'מלחמתנו עם היהודים': "היהודים מרחיקים את המוסלמים מהדת על-מנת שהאיסלאם לא יוכל להשתמש בכוחותיו".
ההטפות הקיצוניות ביותר לשנאת ישראל ואנטישמיות באות בד"כ מאנשי דת מסיתים. כדוגמה אחת מני רבות להטפה הקיצונית נגד היהודים ניתן להביא את סרט הוידיאו ששודר בערוץ איקרא - סרט המספר על יהודי בשם נבטל שמזימתו היא לפגוע בנביא מוחמד ובאיסלאם. מציגים את היהודי כגנב שמנסה לגנוב מאימו כסף, אך זו תופסת אותו ברגע האחרון. בסופו של דבר הוא מתחנן לכסף וטוען שזה במטרה להרוג את הנביא מוחמד. סרטון זה הינו אנטי-יהודי - מגמתו להראות שכל מה שמעניין את היהודי זה שהמוסלמים לא יהיו בעולם.
באמנת החמאס בסעיף 22 מוזכר כי באמצעות הכסף של היהודים הם הצליחו להשתלט על אמצעי התקשורת הבינלאומים, הקימו ארגונים חשאים הפרושים במקומות שונים בעולם.
בסעיף זה מאשימים את היהודים כמי שעמדו מאחורי מלחמת העולם ה-2 שממנה הפיקו רווחים אדירים מסחר בציוד מלחמתי והכשירו את הקרקע להקמת מדינתם. סעיף 35 באמנה משווה את היהודים לצלבנים - מטרתו לרמז על כך שבדיוק כמו שהמוסלמים עמדו בפני הפשיטות האחרות -צלבנים וטטארים - הם יעמדו גם מול הפלישה הציונית ובסוף יביסו אותה בדיוק כפי שהצליחו בעבר.
- אין תנועה איסלאמית בעולם המכירה במדינת ישראל. כל התנועות הללו ינסו לעשות הכל כדי להתיישב בישראל, להשתלט עליה, ולהחריב את מדינת ישראל. מכאן פעולות הטרור הנשנות וחוזרות של החמאס, של החיזבאללה והרש"פ. גם התנועות האיסלאמיות בישראל (הפלג הדרומי והפלג הצפוני) לא מכירות בזכות הקיום של מדינת ישראל.
הרש"פ, החיזבאללה והחמאס מקדישות הון עתק ומאמץ עליון בתקשורת - יש להן תחנות טלוויזיה משלהם. תחנת החמאס המקומית, וזו של החיזבאללה - "אל מאנר" שהיא תחנת לווין. כל התנועות משתמשות בוידיאו קליפים על-מנת לזעזע את העולם הערבי והמערבי בכדי שיסייע במלחמה הערבית. בעולם הערבי, בניגוד לתקשורת הישראלית, מעצימים את התקריבים של הפצועים.
אויב ערמומי
התנועות האיסלאמיסטיות הם הם אויבינו המרים והערמומיים. כנגדם עלינו להפנות את מלוא עוצמתנו האזרחית, הפוליטית, המדינית, הצבאית והמודיעינית. סוכנים מודיעיניים בכל זרועות הביטחון הישראליות, הינם מזה שנים רבות מידיי: סוכנים במילכוד. הם מודעים לחלוטין לעומק הסכנה האיסלאמיסטית, היקפה ועורמתה הקטלנית. הם מודעים לזהותם של האויבים האמיתיים של מדינת ישראל כמדינת היהודים. אבל הם סוכנים במילכוד פוליטי שמאלני רדיקלי הנמצא בקרב מאסף על שלטונו בפקידות ובפרקליטות המדינה, בבג"ץ, ובמעצמה התקשורתית בישראל. סוכנים במילכוד היא הסכנה החמורה ביותר לקיומנו.
בכך ניתן להסביר כישלונות מודיעיניים במלחמות ישראל, ואת שרידותן של התנועות האיסלאמיסטיות וארגוני הטרור הלוחמים בישראל, את פריחתם והתפתחותם המואצת. הישראלים המתנכרים ליהדותם ולעמם היהודי ולמדינת ישראל כמדינת היהודים, כובלים את ידיי הסוכנים המודיעיניים של מדינת ישראל. הם שוטפים את המוח לנו ולסוכנים המשובחים הללו, ומשלחים אותם כנגד יהודים הנאמנים ליהדותם ולארצם ומולדתם.
זהו נס בתוך נס שהסוכנים הללו מצליחים ליירט חוליות טרור ערבי למרות שהם עובדים בסביבה פוליטית פושרת ולעיתם קרובות גם עוינת למאבק בטרור הערבי. זאת משום שהמשך הסכסוך משתלם כלכלית לברוני הנשק ולטייקונים הישראלים ומקבע את תלותנו בסיוע הכלכלי האמריקני. זו עסקה כלכלית קטלנית על גב העם היהודי.
ישוחררו הסוכנים המודיעיניים של מדינת ישראל - ללחום עד חורמה באויבים האיסלאמיסטיים עד השמדתם.

תאריך:  24/11/2011   |   עודכן:  24/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכנים במילכוד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אבל אני יותר ערמומי
סתם_1  |  24/11/11 15:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
גברים בעלי תאווה זכורים לנו מכל ההיסטוריה, בכל התרבויות. אבל נשיא אנס שהולך לבית הסוהר לשבע שנים היא המצאה ישראלית בלעדית    ברלוסקוני - על-אף היותו פטריוט איטלקי נלהב, גברו עליו במהלך עשרים השנים תאוות הבצע ותאוות המין
ראובן לייב
יותר מ-160 אלף מורים יסודיים ותיכוניים מ-4500 מוסדות חינוך ברחבי הארץ יהפכו בקרוב לשפני-ניסיון של המאגר הביומטרי. זה יקרה כשהם יחוייבו לדווח על שעות העבודה שלהם באמצעות שעוני-נוכחות ביומטריים ולסכן בכך את פרטיותם
דניאל גיגי
הממשלה עושה ספינים כלכליים לאזרחים כאשר היא מציגה נתונים מגמתיים שאינם משקפים את המצב הכלכלי הקשה בו נמצאים אזרחי ישראל. בפועל ממשלת נתניהו הובילה לגידול ניכר ברמת העוני בישראל, ולפגיעה קשה במעמד הביניים. באמצעות משחקים במספרים האוצר מעוור את עיני הציבור, כשהוא טוען שהאבטלה הלכה וירדה ושהצמיחה במשק תחלחל גם למעמדות הנמוכים
עו"ד ישי בית-און
כל המלעיזים נגד התיקון לחוק הם דווקא מערכת העיתונות והמדיה שכרגע נדרשת מהם יותר אחריות, יותר מקצועניות ופחות התלהמות ולחיצה על הדק הפרסום
עפר דרורי
הבנות הספרדיות נדחות על שום צבע עורן ובעיקר על שום שם משפחתם והעוולה הזו מן הסתם תלווה אותן עוד עשרות שנים בעתיד. לא עוזר פסק דין של הבג"צ האסר על קיום אפליה זו, גם דוח מבקר המדינה בעניין לא עוזר, משרד החינוך יודע ומסכים להמשך ההתנהלות הזו מתוך הסכמה שבשתיקה
רשימות נוספות
שני שוטרים מצרים נהרגו בגבול ישראל  /  עידן יוסף
הרב שמואל אליהו ייחקר בחשד להסתה  /  איציק וולף
"מזל"ט ישראלי התרסק על אדמת לבנון"  /  צבי נצי"ב, עידן יוסף
מדרום מתפתחת הרעה   /  יורם שוייצר, אילונה דרינדין
דרוש פסק זמן מדיני  /  חן בן אליהו
מכנה השלום  /  אורי שרגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il