X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביום הליכת הנשיא לשעבר מר קצב לרצות עונשו בבית הסוהר אפשר רק להביע פליאה ותהייה כאחד העם שישכיל ויבין כי חובה עליו לבחור בחיים ולפתוח דף חדש חיובי תוך רצוי העונש שנכפה כמו על כל אסיר
▪  ▪  ▪
משה קצב. למה שלא תבקש סליחה? [צילום: פלאש 90]
האם כל העולם נגדך?
הפליאה היא בלתי נתפשת מבחינתך, אבל למה שלא תבקש סליחה?, האם באמת כל העולם נגדך? או הכל בגלל היותך מזרחי, למרות שיש היום בישראל רבים המתחתנים מאהבה ולא בגלל קשר או מוצא עדתי, האם זה דבר שאולי נשכח אצלך ואצל המקורבים שלך?

הטעות העקרית כמובן היא שנכנסת לתוך הקלחת הפוליטית, ויש שיוסיפו לזאת את היותך מזרחי. זה ממשיך בעובדה, שחיית חיי מלכים, והיית ברומו של עולם, ובעל אמצעים כלכלים , והנה הכל הלך לטמיון ברגע של אי שפיות בו פנית ליועץ המשפטי לממשלה שלמרבה הפלא גם הוא היה מזרחי, אבל דווקא הוא רצה להציל אותך מעצמך ואתה פשוט סירבת.
מילא סירבת להצלתך, אבל כאשר הגלגל המשפטי החל לפעול והיה ברור שהוא יכריע כמיטב שיפוטו, אז הגדלת בעריכת מסיבות עיתונאים, כאילו מדובר פה בחידוש גדול או בהמצאה, בעוד שסך הכל היה מדובר במסיבות עיתונאים מיותרות בהן הוכחת לכולם עד כמה הינך בשר ודם, אשר איבד שיקול הדעת. לא את יכולת להרים קול, ולנסות להשתיק את אלו שיכלו להביא את הצד שלך בפרשה הכי מוזרה שיכולה להיות בכל מדינה, אבל אתה לא רק שלא חדלת לדבר אלא צעקותיך מהדהדות בעיני כל עד עצם היום הזה ולעד!!!.
הפליאה היא בלתי נתפשת מבחינתך, אבל למה שלא תבקש סליחה?, האם באמת כל העולם נגדך? או הכל בגלל היותך מזרחי, למרות שיש היום בישראל רבים המתחתנים מאהבה ולא בגלל קשר או מוצא עדתי, האם זה דבר שאולי נשכח אצלך ואצל המקורבים שלך?
והנה מגיע הרגע בו עיני העולם כולו יביטו אם מסקרנות או סתם לסיפוק יצר הרכלנות, בתהליך הגעתך וקליטתך לריצוי עונשך שהוא תוצר של הרשעתך בכל מיני הרכאות, שרק איש חזק ועשיר כמוך יכול היה להציב בפני מערכת המשפט שעליה היית מקושר בהיותך נשיא המדינה. אלא מה, משום מה שוב מקורביך אולי יחד איתך קבלו החלטה להתנפל על מציגי המדיה, אשר ניתן להסכים שאינם אוהבים אותך.
למד לבקש סליחה
אבל הנה מגיע התהייה וההצעה, אולי במקום לתקוף את כל העולם תרגע? אולי תשב בראיון שקט עם נציגי המדיה ותערוך ראיון בו תצהיר באמת את שקרה? - וזה לא עבור הטוענות לאונס שבוצע על ידיך, אלא זה יהיה מה שנקרא לנקות את העבר, ואם הנך שומר שמים וירא בורא אלוקים, אז פשוט בקש סליחה!!!. תודיע קבל עם ועדה שקרה מה שקרה אבל היות שאתה בעל הישגים ואפילו עתה בעל עוצמה אדירה, מה גם שהינך איש עשיר לפי כל קנה מידה, כי תסכים שלקבל 50 אלף לחודש ואפילו שפגעו לך בכל מיני הטבות שהיו, זה עדיין לא עושה שתהייה מסכן בלשון העם.
אבל העם שקבל דרמה מיותרת ישמע כי מהיום אתה בדרך חדשה, ולעולם לא תתאבד, כי אתה איש מאמין ולכן יש לך תפקיד והוא לחנך וללמד אסירים שיהיו עמך בבית הסוהר אליו אתה נשלח, ולא היה להם מזל לזכות בהשכלה, ואולי במעשה זה תזכה לסליחה ולו חלקית על-ידי שתסייע לקדם השכלתית אנשים שמה לעשות אבל מגזר עליהם לרצות עונש בבית הסוהר, ואולי גם בינהם יש שטוענים לזכאות אבל לא הייתה להם היכולת לערער, דבר שלך כן היה!!!!
אז באמת ובמחילה כל שניתן זה לבחור בחיים, ולבקש הסליחה והמחילה, הרי עונשך לא יוגדל באם עתה תקיים האמרה "מודה עוזב ירוחם" ובמשך ארבע שנים פחות השליש שיש סיכוי שתקבל תפעל באמת למען חבריך לכלא, ותבין שחובה עליך לבחור בחיים אם ירא שמים אתה!!!
שיהייה לך אושר ועושר והרבה בריאות, ושתבחר בדרך הנכונה ותומכיך יחדלו מלעשות מעשים שהינם המשך מבייש למעשים שעשית כפי שניראה במדיה, ותפתח דף חדש חיובי ומוצלח, וזכור הכל תלוי בך!!!!
ובוטחני בשמקרה שתפעל כך, תזכה להצלחה ומחילה ולחיים חדשים כי הרי השעון מתקתק ושחרורך קרב עם כל יום שעבר, ומי יודע אולי עוד תזכה לאהבה לה זכית לפני שעשית טעויות, שעלולות למחוק את כל פועלך החיובי אשר עשית, כי מי ירצה להנציח נשיא חוטא?.
את העולם כבר לתקן אתה לא תוכל, אבל בעזה"ש את עולמך הקטן לתקן, תוכל ועוד איך תוכל!

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  07/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה טעויות יכול נשיא מורשע לעשות?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
השקרן הסדרתי חיי בכחש אינסופי
מאבחן  |  7/12/11 12:57
 
- כתבה אנושית ונכונה ל"ת
אזרח פשוט  |  7/12/11 19:33
2
הערבים תמיד יאשימו אחרים....
הכבשה דולי  |  7/12/11 18:23
3
התבהמות של ממש
שכן  |  7/12/11 20:29
 
- אוויל משריש
מתניה  |  7/12/11 21:23
4
גם לתלות אותו וגם לדרוש ממנו
מזכיר המדינה  |  7/12/11 21:07
5
יותר ממה שאני מתביישת בקצב,אני
קורןנאוה טבריה  |  8/12/11 08:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
המלחמה בנגע הסמים גובה קרבנות רבים. בין השאר היא מפילה נערים צעירים אשר מגלים הזדמנויות שונות לרכישת הסמים והופכים לסוחרים
אהוד פרלסמן
משה קצב נכנס לכלא לשבע שנים עקב עלילת כזב. למי שחושב שמגיע לו, לא אכפת מהפרטים הקטנים, אך למי שהאמין שיש שופטים בירושלים, קשה לעכל את העוול הזועק לשמים
מנחם רהט
בשבוע בו קיימו עיתונאי ישראל את כנס אילת, חשוב לבחון את שורשי אובדן האמון בתקשורת שמגיע לפי סקר חדש לממדים חדשים - 84% מהציבור אינו מגלה אמון כלפי התקשורת בישראל
שי דנות
הכנסת שיעורי חובה בקרב-מגע הגנתי החל משלב חטיבת הביניים, ויידוע נערות ונשים בנוגע לזהות התוקפים הפוטנציאליים על-פי המידע הסטטיסטי הקיים, יפחיתו במידה משמעותית את מקרי וניסיונות האונס במידה לא מבוטלת
גיא חזן
השקעה באמצעות קרנות נאמנות פופולרית מאוד עקב הנוחות שבה. קרן הנאמנות מצהירה מראש היכן היא משקיעה את הכספים ומכאן רק נותר לבחון פרמטרים פיננסים ולשלוח הוראת קניה. אפילו אין צורך במגבלת שער
רשימות נוספות
קצב יוכל לבקש ערעור בחלון זמנים רחב  /  מחלקה ראשונה
סיכוי אפסי לדיון נוסף לקצב  /  איתמר לוין, עידן יוסף
קצב: אין בי חוסן נפשי; אני בתחתית  /  איציק וולף
האזרח משה ק'  /  יגאל כנען
משפט קצב: דנציגר נותר הצדיק היחיד בסדום  /  אהוד פרלסמן
וְהֵם לֹא הִכִּרֻהוּ  /  שרון נריה בר-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il