X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זהירות! איסלאמיזאציה מואצת של כל המרחב הערבי שמסביבנו [צילום: פלאש 90]
איסלאם עליך, ישראל
אשליית ה'שלום' המתקתקה והמאוסה מכל מתבררת כעת כחלום מר ונמהר. מי ממנהיגינו המושחתים ישלם את המחיר? ומי יתבע את עלבוננו?
שקר השלום
ה'שלום' הזה שבעטיו נרצחו והומתו במיתות שונות ומשונות כה רבים מטובי בנינו ואנשינו, ה'שלום' הזה גוסס כעת אל מול מציאות חדשה וקשה, מציאות של אמת, בלא כסות, עירומה ועגומה, ההולכת ומתהווה סביבנו

שמי המזרח התיכון החדש הולכים ומתקדרים ענני מלחמה עם ש'אביב העמים' הערבי מתברר לאט אבל בטוח, בעקביות ובהחלטיות, ואי-אפשר אחרת, כשיבתם של אותם עמים למקורם ולעצמיותם, לתרבותם העצמית בלא איזו שארית וכסות מערבית, משמע אל זרועות האיסלאם, כור מחצבתם. איסלאם עליך, ישראל.
תוצאתו האחת והמוכרחת של 'אביב' לא אביבי זה היא כבר, ותמשיך להיות, איסלאמיזאציה מואצת של כל המרחב הערבי שמסביבנו ועם זאת אף חורף מדיני קודר, מתמשך ומתעצם. איסלאם עליך, ישראל, ודין מוחמד בסייף.
רק סולקו כמה דיקטטורים ערביים מושחתים, הוסרו המסכות, נערכו בחירות חופשיות פה ושם, והתוצאות לא איחרו לבוא. כאן ניצח איזה 'איסלאם מתון' ושם ניצחו 'האחים המוסלמים'. תהליך מוכרח זה הוא שימשיך ויתפשט גם לשאר המדינות במרחב ויגיע בקרוב לסוריה ולבסוף גם לירדן. כאן ינצחו 'הדודים המוסלמים', כאן 'הנערים המוסלמים' ושם תגברנה 'הסבתות המוסלמיות', למי איכפת? בכן, איסלאם עליך, ישראל.
אשליית ה'שלום' המתקתקה והמאוסה מכל, אשליה שרבים ממנהיגינו הבלתי-שקולים נהנו להוליך באמצעותה שולל מיליוני אזרחים תמימים בישראל ועם זאת אף נהנו באופן אישי מכיבודיה וממנעמיה, אשליה זו מתבררת כעת כחלום מר ונמהר. מי ממנהיגינו המושחתים ישלם את המחיר? ומי יתבע את עלבוננו?
'תהליך השלום' השקרי וההזוי מלכתחילה וההרסני בדיעבד, הולך ומתנפץ לנגד עינינו. ה'שלום' הזה שבעטיו נרצחו והומתו במיתות שונות ומשונות כה רבים מטובי בנינו ואנשינו, ה'שלום' הזה גוסס כעת אל מול מציאות חדשה וקשה, מציאות של אמת, בלא כסות, עירומה ועגומה, ההולכת ומתהווה סביבנו. איסלאם עליך, ישראל, ודין מוחמד בסייף.

פטפוטי שלום
פרס. משיח השקר הדביק [צילום: לע"מ]

לסכור פיות
זה הזמן לסכור את פיהם של משיחי השקר, פטפטני ה'שלום' ההזוי שבקרבנו, אשר בעצם קשקשנותם על ויתורים טריטוריאליים כלשהם, 'ויתורים כואבים' כלשונם, הם מחוללים ברפיסותם ומקרבים ברפיונם את המלחמה הכוללת הבאה

אולם אצלנו, עולם כמנהגו נוהג. תחת לזהות נכון את התהליכים הרוחשים ומתרקמים סביבנו ועם זאת להתכונן כראוי לבאות, טרם קמים עלינו אויבינו האיסלאמים, הניאו-נאצים כולם, בניסיון נוסף לכלותנו, ממשיכים מנהיגינו המושחתים לפטפט 'שלום'.
בראש ובראשונה, ראה למשל את הכהן הגדול של תעשיית אשליית ה'שלום', הפטפטן הבלתי-נלאה ממשכן הנשיא, שמעון פרס בעל בשורת אוסלו, משיח השקר הדביק, החתום על המונח המרושע מכל 'קרבנות השלום', כיצד הוא ממשיך לזעוק במצח נחושה, בדבקות ובעקשנות אין-קץ, לפטפט לדעת את עצמו ואת ישראל ולהטיף מעל כל במה ועיתון ומול כל מצלמה ומיקרופון כי 'דווקא עכשיו, זה הזמן להתקדם לשלום'... אכן, ממש כזעקת-שבר של ילד כסיל ואינפנטיל היודע היטב כי איבד לבלי שוב את הצעצוע החביב עליו שנפל על הרצפה ונשבר.
הנה כי כן, איסלאם עליך, ישראל, ודין מוחמד בסייף. זה הזמן לסכור את פיהם של משיחי השקר, פטפטני ה'שלום' ההזוי שבקרבנו אשר בעצם קשקשנותם על ויתורים טריטוריאליים כלשהם, 'ויתורים כואבים' כלשונם, הם מחוללים ברפיסותם ומקרבים ברפיונם את המלחמה הכוללת הבאה ומסכנים בזאת את עצם קיומה של מדינת ישראל.
איסלאם עליך, ישראל. זה הזמן להתכונן למלחמה ממושכת בכל החזיתות, בצפון, בדרום ובמזרח. זה הזמן להתבצר בעמדותינו, להיאחז היטב ולהחזיק חזק באדמות ארצנו אשר בשליטתנו, לא להיכנע לדברי כיבושין צבועים ולא לוותר אף על מילימטר אחד מארצנו אל מול כל הלחצים של רוחשי רעת ישראל מבית ומחוץ, החל באותו ליצן פטפטן ממשכן הנשיא וכלה באישי ממשל אובמה.
איסלאם עליך, ישראל. חזק ונתחזק למען עמנו ולמען ערי אלהינו, וה' יעשה הטוב בעיניו.

תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  11/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איסלאם עליך, ישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
יפה כתבת!
צבי לביא  |  11/12/11 13:14
2
ומה עושה ביבי?
מזכיר המדינה  |  11/12/11 15:51
3
יעשה כאן סדר . ל"ת
משיח האמת  |  11/12/11 16:25
4
לגבי משיחי השקר ....
הסופים אומרים  |  11/12/11 17:23
5
פרס משיח שקר
ראבן כהן  |  11/12/11 18:11
6
אכן הדחליל הסניל ממשכן הכסיל,
פלא יועץ  |  11/12/11 18:15
7
הפונדמטליסטים היהודים טובים?
אלטע קאקער  |  12/12/11 00:36
8
גם עם ישראל צריך לשוב לקב''ה.
מוטי1  |  12/12/11 08:02
9
בלי פילוסופיה בגרוש אתה צודק ל"ת
התן  |  15/12/11 10:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
השוק מוצף בחיקויים מכל הבא ליד: ממטבעות, דרך תרופות, ועד למוצרי מזון. הטכנולוגיה, המשתכללת מיום ליום, מסייעת לזייפנים להוציא מתחת ידיהם עבודה ממש מושלמת    סיפורה של מכה שלא כתובה בתורה
יהודה קונפורטס
על במת מליאת כנס העיתונות באילת היה צריך להושיב את בעלי המניות של כלי התקשורת - דנקנר, ורטהיים, מוזס ואחרים. במאה ה-21 הם אלו שכנראה מנהלים את התקשורת ולא ועדת העורכים האומללה שישבה על הבמה, פוחדת שמא תרגיז חלילה את הבוסים
משה הרשקו
כיום יכולים בעלי עסקים להקים לעצמם אתרי אינטרנט, לעצב לוגו בעצמם ולהשתמש באינדקסים שונים כדי להפוך את האתר לפופולרי בגוגל
איתן קלינסקי
למבצע ההוזלה של שטראוס קוראים בעברית פשוטה "עבודה בעיניים". חברת שטראוס משוכנעת שהוכיחה כי היא קשובה למצוקות הציבור ולכן היא מורידה מחירים. על תעלול הונאת הציבור, יש להעניש את החברה בהחרמת מוצריה
גיל נתן
בעולם הוירטואלי מלמדים קצרנות    במקום קיצוניות יתפתח הדיון הציבורי    החשש מהעולם הלא נודע והשפעתו    אל תנסו להביס - הצטרפו!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il