X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתה כותב לנו שאין לרחם על "אנסי קצב", וגם ש"המוסר מחייב הפצת עוינות כלפי אנסים שהורשעו באונס". אז על "הורשעו באונס" אי-אפשר לחלוק, אבל על "אנסים" אפשר גם אפשר. והרי ההוכחות לפניך
▪  ▪  ▪
קצב. המציאות עוותה על-מנת להרשיעו [צילום: פלאש 90]
שאלות לנרי:
האם אתה מודע לעובדה שהיו עובדות שהעידו שא' אסרה עליהן להיכנס לחדרו של קצב כשהיא נמצאת שם, ושלפני שהייתה נכנסת לחדר היא הייתה פותחת כפתורים בחולצה ומתאפרת? האם אתה מודע לעובדה שאחד העדים לא התבייש לומר בבית המשפט שהוא כל-כך לא סבל אותה, עד שלא יכול היה להסתכל על הפרצוף שלה?

ההומור השחור של הגורל
נרי אבנרי
לחברים הקרובים של קצב, הבטוחים שהוא חף מפשע, אני אומר: אין בעולם, אפילו בנאדם אחד, שמכיר את זולתו בענייני מין. אפילו לא אשתו, אפילו לא אחיו
לרשימה המלאה

בטורך האחרון, "ההומור השחור של הגורל", קראת לנו שלא לרחם על "אנסי קצב", כיוון שעלינו לחשוב על הקורבנות. אז קודם כל יש לי חדשות בשבילך: אין "קורבנות", יש רק "קורבן" אחד, א' ממשרד התיירות, שטענה שקצב אנס אותה. לגבי שתי הבחורות האחרות, הן סיפרו שקצב חיבק אותן, וממש לא רצו להגיע למשפט. איכשהו המשטרה הצליחה להכריח אותן להעיד, וקצב הורשע בזה שחיבק אותן. אז קשה לקרוא להן ממש "קורבנות".
חוץ מזה, לא בגלל רחמים על קצב אני משתדל להוכיח את חפותו. הבעיה שלי היא לא קצב, אלא מערכת המשפט. מאז שקראתי את פסק הדין הראשון, וראיתי כיצד הם מעוותים את המציאות כדי שיוכלו להרשיע אותו, קשה לי לעבור על כך לסדר היום. הבעיה שלי היא לא רק שהוא לא אנס, אלא הביטחון המוחלט שלי שגם השופטים הבינו את זה, ובכל זאת החליטו להרשיע אותו.
אז נכון, קצב הוא לא דרייפוס, כי דרייפוס היה פשוט שעיר לעזאזל, ואילו קצב כרה לעצמו את הבור במו ידיו. אבל אני משוכנע ששניהם נשלחו לכלא כעונש על פשע שלא ביצעו, ואני משוכנע ששניהם נשלחו לכלא בגלל מוצאם, וקצב גם בגלל מעמדו.
אז השאלה הראשונה שאשאל אותך היא: האם אתה באמת מאמין שלו קראו לקצב הרצוג, והוא לא היה מגיע ממעברה אלא מטירה, הוא גם היה נשלח לשבע שנים לכלא?
ושאלה שנייה: האם שמעת מימיך על מנהל שהורשע באונס מזכירתו שבמשך עשר שנים לא סיפרה לאף אחד על אונס, ושכמובן לא יכלה להביא שום ראיה לביצועם של מעשי האונס?
ושאלה שלישית: האם אתה מודע לעובדה שבמהלך המשפט הופיעו עובדות מהמשרד שסיפרו כיצד א', שהייתה ראש הלשכה, התעללה בהן והשפילה אותן? האם אתה מודע לעובדה שהיו עובדות שהעידו שהיא אסרה עליהן להיכנס לחדרו של קצב כשהיא נמצאת שם, ושלפני שהייתה נכנסת לחדר היא הייתה פותחת כפתורים בחולצה ומתאפרת? האם אתה מודע לעובדה שאחד העדים לא התבייש לומר בבית המשפט שהוא כל-כך לא סבל אותה, עד שלא יכול היה להסתכל על הפרצוף שלה? האם אתה מודע לעובדה שהיו עובדות שסיפרו ששמעו שכשהיא פוטרה היא אמרה שעוד ישמעו ממנה, ושהיא עוד תתנקם? אז אתה בטוח שאתה מרחם על האדם הנכון?

ה"אונס" השני: א' שיקרה

אתה כותב לנו ש"המוסר מחייב הפצת עוינות כלפי אנסים שהורשעו באונס". אז על "הורשעו באונס" אי-אפשר לחלוק, אבל על "אנסים" אפשר גם אפשר. כדי להוכיח לך שקצב לא אנס, אני זקוק לעוד כמה עשרות שורות, ואני מקווה שתוכל להקדיש לקריאה עוד חמש דקות.
אתחיל דווקא עם ה"אונס" השני, שם המצב ברור כשמש בצהרי יום. א' סיפרה שהיא הזמינה עבור קצב חדר במלון, כי הוא היה עייף ורצה לנוח, והוא ביקש ממנה לבוא ללובי כדי שיוכלו לעבור ביחד על הדואר. לדבריה, כשהגיעה למלון היא קיבלה שיחת טלפון קצרה, בה אמר לה קצב שהוא טרם הספיק להתארגן, ביקש ממנה שתעלה בינתיים לחדרו, ואמר לה את מספר החדר: 1817. ואכן, התגלה שהיא קיבלה שיחת טלפון קצרה בת שש שניות מהמלון. אז אני כותב לך כאן דוגמה לשיחת טלפון כזאת:
א': כן?
קצב: א', אני טרם הספקתי להתארגן, אז תעלי אלי בבקשה בינתיים לחדר. אני בחדר 1817.
א': בסדר, אני מיד מגיעה.
אם תטרח לנסות לנהל את השיחה הזאת מול שעון המורה על שניות, תגלה בקלות שגם אם הוא דיבר כנשוך נחש, השיחה נמשכה מינימום עשר שניות ולא שש. אם אתה יכול להמציא נוסח אחר של שיחה, שנמשכת שש שניות, ומעבירה את כל מה שנאמר לדבריה, אני ארים את ידי. אבל אם תסכים שזה בלתי אפשרי לנהל שיחה כזו בשש שניות, אתה חייב להסכים שא' שיקרה, ושהסיפור הכי הגיוני זה שהיא הזמינה בשבילו חדר, הוא הגיע למלון וקיבל את המפתח ואת מספר החדר, והם סיכמו מראש שהוא יתקשר אליה להגיד לה את מספר החדר, כדי שלא יראו אותם עולים ביחד לחדר במלון.
אין כמובן שום הוכחה שקצב היה זה שהתקשר מהמלון, וייתכן שהוא דובר אמת כשהוא טוען שהוא היה בכלל בפגישות במשרד, אבל מה שבטוח זה שא' פשוט שיקרה. אם אכן קצב היה זה שהתקשר, ואם היא עלתה אליו לחדר, היא עשתה זאת כיוון שהם סיכמו מראש שהיא תעלה אליו לחדר.
יש לציין שאין שום אזכור של הבעיה הזאת בפסקי הדין, וייתכן שעורכי הדין של קצב לא חשבו על זה. ולכן, אין טעם לחזור על הסיפור ששישה שופטים פסקו. העובדות מונחות מול עיניך: המלך הוא ערום, וגם שישה שופטים המספרים לנו על תפארת מלבושיו, אינם אמורים לעוור את עינינו.

ה"אונס" הראשון: אליבי שהופרך

לגבי ה"אונס" הראשון, ההוכחה לכך שלא יכול היה להתבצע היא ארוכה יותר, וחבל לי לבזבז את זמנך. אם תרצה, תוכל לקרוא על כך במאמרים קודמים שפרסמתי באתר זה (הרשימה בסוף). אסתפק רק בציון העובדה שלדבריה של א' קצב אנס אותה בבית הטקסטיל, לאחר אירוע שהתקיים בפארק הלאומי ברמת גן. הראיה לחפותו של קצב הייתה דוח של השב"כ שעל פיו עזב את האירוע בשעה חמש אחר-הצהריים, ועדות של איש שב"כ שהעיד כי אבטחתו של קצב הסתיימה כאשר החל לנסוע במכוניתו אל מחוץ לפארק.
לגבי אירוע זה כתבה השופטת מרים נאור: "נוכח דברי המערער עצמו, לפיהם נשאר למעשה בפארק הלאומי זמן מה אחרי שנפרד מאנשי השב"כ" (סעיף 223 לפסק הדין). משפט זה שכתבה נאור מנוגד לחלוטין לעדותו של קצב שאמר שהאבטחה הסתיימה כשהחל לנסוע במכוניתו אל מחוץ לפארק: "הרכב נוסע, הרכב בתנועה, ואז לפי מיטב ידיעתי, מיטב זיכרוני, השב"כ לא מלווה אותי" (סעיף 215 לפסק הדין).
נוכח דברים אלה אשאל אותך: האם שמעת מימיך על מקרה בו שופטת בבית המשפט העליון, העתידה להיות נשיאתו, כתבה בפסק דין משפט המנוגד לעדויות שהיא עצמה ציטטה?
ושאלה נוספת: איזו סיבה הייתה לנאור לכתוב משפט כזה, אם לא כדי להפריך אליבי שאינו ניתן להפרכה בשום צורה הגיונית?
והשאלה האחרונה: האם הדברים שכתבתי עד כאן אינם משכנעים אותך לא רק שקצב לא אנס, אלא גם שהשופטים הרשיעו אותו למרות שהראיות שעמדו לפניהם הוכיחו חד-משמעית שהוא לא אנס?
אני מצפה לתשובותיך.
  • מאמריי הקודמים בנושא:

תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  12/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נרי אבנרי, זה בשבילך
תגובות  [ 23 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
הכל שטויות! עורכי הדין של קצב
טענו שהיה רומן  |  12/12/11 16:18
 
- מה שכתבת שטויות
צופה1  |  12/12/11 17:15
 
- האם בכלל קראת מה שכתבתי?
אהוד פרלסמן  |  12/12/11 17:32
2
אוהב את נרי,אבל בזה נפל בגדול
השכל הישר  |  12/12/11 16:20
 
- ברור שאונס לא היה ולא נברא
משפט רקוב ומאוס  |  12/12/11 17:56
3
מה אתה מקשקש ?
ישמעאל  |  12/12/11 16:22
 
- צר לי, אבל אתה טועה.
אהוד פרלסמן  |  12/12/11 17:38
 
- למי אתה רוצה שיאמינו ?
ישמעאל  |  12/12/11 18:29
 
- "זה כתוב בעיתון" אינה ראייה.
אהוד פרלסמן  |  13/12/11 01:42
 
- ישמעל גם אתה שכחן...?
לא מכיר את קצב  |  13/12/11 05:00
4
קצב אנס כמו שברנס רצח!-לא מאמי
קורןנאוה טבריה  |  12/12/11 16:32
 
- נשים למען קצב
אהרון שחר  |  12/12/11 22:30
5
אהוד פרלסמן,אתה עשה עבודת קודש
בן הארץ  |  12/12/11 17:01
6
זה 'החומר' להיות נשיא העליון??
הפקרות במשפט  |  13/12/11 00:29
7
אתה איש טוב וישראל רחמנים אבל
חבושה  |  13/12/11 08:37
 
- אילו זו היתה בתי.
אהוד פרלסמן  |  13/12/11 11:50
 
- "פרשיית אהבים" במתחם זכות הפרט
חבושה  |  13/12/11 14:03
8
אולי היה רומן - אונס בטוח שלא  ל"ת
ההיגיון השפוי  |  13/12/11 09:39
9
שאלה לגביי שיחת הטלפון במלון.
אבי123  |  13/12/11 13:06
 
- זאת שאלת המפתח!
אהוד פרלסמן  |  13/12/11 13:46
10
קצב בכלא
איש יהודי  |  18/12/11 12:10
 
- האם עוול מתקנים בעוול?  ל"ת
אבי123  |  19/12/11 17:41
11
17:00 כולל עזיבת שטח הארוע
נחום שחף  |  17/08/13 23:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
פורום סבן המתכנס מדי שנה בארה"ב, הורכב ממשתתפים תומכי אובמה והמפלגה הדמוקרטית, וחברי קדימה והעבודה. דעתם הביקורתית כלפי נתניהו ברורה וידועה. ביל קלינטון אפילו אמר שאם לבני הייתה בממשלה בישראל, הממשלה הייתה הרבה יותר טובה
ד"ר עודד עמיחי
העילה העיקרית לפיתוח מערכת כיפת ברזל הייתה הגנה על שדרות ויישובי עוטף עזה. משהתברר שזה בלתי אפשרי, נאמר שכיפת ברזל נועדה להגן על יעדים אסטרטגיים, וכי זה היה למעשה ייעודה מראש. לאחרונה התבשרנו כי נבחנת האפשרות להציב את מערכת כיפת ברזל להגנת בתי הזיקוק. המשימות הווירטואליות של מערכת כיפת ברזל ממשיכות ואין דין ואין דיין
אברהם שרון
יש לנקות את השיח הציבורי בכלל ואת השיח התקשורתי בפרט, אבל לא נכון לסרוק אותו במסרקות ברזל. כותבים ועורכים אמורים להיות קפדניים יותר, קשובים ורגישים יותר למשמעותן של מילים, להשפעתן, לאופן שבו הן עשויות או עלולות להתפרש, אבל לא נכון להחיל עליהם חקיקה דרקונית בדמות חוק לשון הרע
אבי דוידוביץ
אני קורא לשר המשפטים, לשר החוץ ולשר לביטחון הפנים להתגייס ולהירתם למאבק הצודק להסגרת החשודים בדריסתה של לי זיתוני לישראל    מניסיון בתחום החקירות הבינלאומיות, יכול אני לקבוע בנחרצות כי ניתן ואפשרי לגרום להסגרתם של פושעים למדינת ישראל, ואסור לוותר!
יהודה דרורי
אכסניית News1 מפרסמת מגוון של מאמרים בתחומים שונים - החל בפוליטיקה וכלה בתיאטרון    גורמים דתיים-חרדיים הפכו את האתר לצינור להסברה דתית    וכמה כותבי שמאל קיצוני מגיבים על כל שטות על-פי תורת המרקסיזם    News1 הוא אמצעי התקשורת הדמוקרטי ביותר שקיים כיום במדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il