X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתם הוא האויב מבפנים מפני שאתם חוברים ונתמכים וממומנים על-ידי ארגון אשר שם לו למטרה ליצור ישראל חדשה, זו לא הקרן החדשה לישראל אלא כמיטב ההסתרה הבולשביקית זו הקרן לישראל חדש
▪  ▪  ▪
תג מאיר. מהי תרומתכם הסגולית לעם היהודי
מדירים את האחר
אתם האויב מפני שאינכם הגונים עם עצמכם כאשר אתם מטיפים להבנת האחר אבל עושים הכל להדיר אותו מכנסי הרוח והשובע בהם אתם מסתובבים. האחר שלכם יימצא במאמרים ובניירות עמדה אבל לא במציאות

   רשימות קודמות
  והאקדמיה שותקת
  ביער שוכן הצדק

ואלה שמות הארגונים אשר ידליקו אש באבוקה ויניסו את חשרת החשיכה הנופלת עלינו. אלה שמות המוסדות אשר יקימו את חנוכיית דוד הנופלת ויחוגו וינועו כשיכורים איש ואחיו אישה ואחותה במעגלי צדק מעורבבים. ואלה שמות נושאי התגים החדשים הזוהרים כזוהר, ומאירים בכל אתר ואתר בהם זרם דם היהודים, לתפארת החיים המשותפים של יהודים, מוסלמים ונוצרים.
אתנחתא קלה. אמש התפרסמה מודעה המבשרת על פעילות מעניינת בחג החנוכה. לא מה שחשבתם. "במהלך ימי החנוכה תשע"ב נצטרף להדלקה של תגים מאירים", אומרת המודעה היפהפיה. "תג מאיר", עולזות המילים, "אור במקום טרור", חרז החרזן המוכשר ואולי דווקא איזו בת-בייתוס. "אנו אזרחים, פעילים וארגונים רודפי שלום, משפט וצדק מכל קצוות הקשת החברה הישראלית, מצטרפים לאירוע תג מאיר."
נזכור את כולם: 'בית אבי חי', 'המרכז הרפורמי לדת ומדינה', 'התנועה המסורתית', התנועה ליהדות מתקדמת', 'ירושלום', 'ישיבת תלפיות', מכון אליהו לדיאלוג ולמחקר בינדתי', 'מכון שיטים', 'מרכז יעקב הרצוג', 'נוע"ם - נוער מסורתי', 'עוז ושלום - נתיבות שלום', 'ציונות דתית ריאלית', 'קולך - פורום נשים דתיות', 'שומרי משפט - רבנים למען זכויות אדם', 'שלום עכשיו', 'תנועת י"ב בחשוון'.
עוד נרשום בפנינו ובפני היומן הפתוח את מוקדי הפעילות: ירושלים, יפו, פתח תקוה, טובה-זנגריה, חירבאת זכריה בגוש עציון ועוד. והחשוב מכל, כמה זה עולה לנו? "בתמיכת קרן מוריה, הפדרציה של ניו-יורק וקרן איימס, במימון ובהשתתפות הקרן החדשה לישראל." רשמנו 16 ארגונים כנגד שתי חנוכיות.
שמתם לב כמה ארגונים למען שלום יש בקרב הדתיים המתונים, השפויים, הנאורים? הייתכן שמרוב מצלמות בקלפיות מתקופת מפא"י התבלבלו הסופרים ולא העלו בחכתם עשרים ואחד (21) מנדטים של הכיפות האדומות? לא ייתכן, הם הרי א-פוליטיים, וכולם אוהבי שלום, ורודפים אותו עד חורמה, כמובן עם חותמת של צדק ומשפט. שמתם לב בוודאי שארגון זכויות האדם הנחבא אל הכלים 'שלום עכשיו' נחבא גם אל סוף הרשימה? חסד עשו עימהם כותבי המודעה.
פעם אחת, רק אחת, אולי תסבירו לנו מי אתם ומה פועלכם? מהי תרומתכם הסגולית לעם היהודי מלבד יצירת 'בעיות וסוגיות ושסעים' המנופחות באופן מלאכותי על-מנת להציג את העולם שכנגד כחשוך ונבער מדעת וכך תוכלו לגייס תקציבי מחקר על-מנת לדון 'בבעיות, בסוגיות ובשסעים'? הרי אנחנו מכירים את השיטה.
פעם אחת. רק אחת. האם תוכלו להתפקד לגוף אחד, רעיוני גדול ושירוץ לכנסת אשר יבקש את אמון הציבור או שמא, כמו אותו סופר עליו נאמר שכתב ספרים יותר מאשר קרא? מה באמת מעשיכם הנפלאים, עושי החסד והצדקה?
חשבתי לתומי שעל-פי שמות ארגוניכם הרבים, יבוא השלום עכשיו ומייד, ושהציונות תהיה ריאלית מאוד, והמסורת תתחזק ותתקדם, וגיבורנו כתלפיות ילמדו תורה ויעסקו בדיאלוגים (אולי בדילוגים?) ולא יהלכו בין השיטים ומשמר המשפט יהנה מבטלה גמורה. וגם נזכור את י"ב בחשון, יחד עם החמישי בנובמבר.
לשמר את אש התבערה של הרס בתי יהודים
אבל אתם בחרתם את הריב והמדון, את ריקודי המחול על גופות הנרצחים ונשכתם שפתיים כשהיינו קורבנות השלום. אתם בחרתם, ואולי יותר מדויק, אתן בחרתן לקרוא את בראשית מחדש קריאות נשיות, והקמתן מניינים נפרדים ושיעורים נפרדים וכנסים נפרדים, ועכשיו אתן מתפלשות בעפר התקשורתי המתואם על 'הדרת נשים'. חשבתי שתעסקו בבעיותיהן של נשים מעדות שונות על מצוקותיהן אבל בחרתן כידוע לעסוק במחלוקות על בת בייתוס ועל פערים מגדריים במרחבים ציבוריים ועוד כהנה מילים נפוחות.
אתם קובעים שבטובא-זנגריה ידליקו את תג האור במקום טרור, אבל לא שאלתם כיצד זה השקט כה מחריש האזניים אחרי מסע המעצרים שהסתיים בקול ענות, ושאין איש חשוד ואש השמועה מלחכת שדווקא מישהו מתוך הכפר הערבי בגודל עיר הוא החשוד הלא עצור. לא שאלתם הכיצד זה חמישים חיילים ואזרחים נעצרו, נחקרו והשופטים מירושלים ומיפו ומפתח-תקווה שחררו אותם ולא רק מחוסר ראיות. אבל בחרתם להתנקות בקלונם עוד בטרם יבש דיו הפסיקה ושלחתם מנשרים ופמפלטים לכל דוברי ודוברות שאתם נקיים יותר מטובלי המקוואות הנפרדים רחמנא לצלן. ושרק הם, הם הנוער המסוכן והקיצוניים שלוקחים את החוק לידיהם, ואתם היהודת השפויה והריאלית.
ומכיוון שלא שאלתם שמא יש עניין למאן דהוא לשמר את אש התבערה של הרס בתי יהודים למען החוק המעוות, למען ייקוב הדין את ההר ממשנת הדווקאיות של 'שלום עכשיו' הנחבאים בסוף הרשימה, אין מסקנה אחרת אלא להקיש את מעשיכם המתמשכים מזה שני עשורים לפחות אל מעשיהם של המתיוונים, אלה אשר הפריעו להדליק את נס הגבורה והאמונה. המתיוונים היו יהודים כשרים אשר נפלו בפח השמן החזירי במלכודת היופי האסתטי של פסליה המרהיבים של יון, אלה אשר נהו אחר קסמיה של הפילוסופיה היוונית. כך יכתוב ההיסטוריון פאול ג'ונסון: "אולם, כל סיכוי לדו-קיום יווני-יהודי בנוחות סבירה נהרס על-ידי עלייתה של מפלגת רפורמה יהודית, שרצתה לזרז את קצב ההתייונות." (תולדות היהודים).
אתם אלה שתמכתם מלכתחילה וגם בדיעבד בהבאתם של רבי מרצחים מתוניס למען השלום החדש במזרח התיכון. ובגללכם נסדק דו-קיום שהחל להתפתח ביהודה ושומרון שאתם כה אוהבים לקרוא לו 'הגדה המערבית'. אתם גרמתם לכך שסוחרי חברון הפסידו מרכולת יהודית ועבודה הדדית וגם הערכה וכבוד מפני שהתעקשתם שעראפאת חשוב מאוד לעם הפלשתיני המומצא. 'איפה גברת כהן' שאלו סוחרי חברון כאשר גברת כהן נפלה אל משכבה ולא יכלה לבוא אל השוק ללא חשש ופחד אימה.
אתם - האח המתיוון
אתם הוא האויב מבפנים מפני שאתם חוברים ונתמכים וממומנים על-ידי ארגון אשר שם לו למטרה ליצור ישראל חדשה, זו לא הקרן החדשה לישראל אלא כמיטב ההסתרה הבולשביקית תוך שימוש באידיוטים השימושיים בעלי הכיפות האדומות, זו הקרן לישראל חדשה. אתם האויב מפני שאינכם הגונים עם עצמכם כאשר אתם מטיפים להבנת האחר אבל עושים הכל להדיר אותו מכנסי הרוח והשובע בהם אתם מסתובבים. האחר שלכם יימצא במאמרים ובניירות עמדה אבל לא במציאות. מי שיעז להמרות את פיכם האידיאולוגי הנוקשה והקפדן, אחת דינו. על חופש ודמוקרטיה אתם מרבים לכתוב ולזמר, עד אשר היא מגיעים אל פתחכם.
אנחנו נזכור את שמות הארגונים הקיקיוניים אשר מסרבים לבוא חשבון עם הציבור אלא רק עם בעלי הממון, ולא בשביל לנקום, זו אינה דרכנו, לא בשביל להקניט אתכם, בזה אתם מומחים, אלא ביום הנוסף בו מתגלית ערוותכם, אנחנו נזכיר לכם מניין באתם ולאן אתם עתידים ללכת. גבורת החשמונאים באה רק כאשר האוייב החיצוני, אנטיוכוס הכביד ידו בגזירות הדת, או-אז נתאזרו בגבורה ובקדושה מתתיהו וחשמונאיו. גם מלכותם לא החזיקה מעמד ואף הם התייונו. הרומאים ה'מתונים' החליפו את היונים הנאורים והשאר היסטוריה.
אנחנו נמשיך להדליק את נרות חנוכה על-פי ההלכה החשוכה, נמשיך את מסורת הגבורה ללא התנצלות נלמד ונחכים הרבה יותר מכם. אנחנו משכילים עד קצות הציפרניים ואיננו נופלים מכם במאומה. החוכמה, הנאורות והשלום, ההשכלה וההומניזם הם בסך-הכל שבויים ומנוכסים אצלכם. הם ישובו אלינו ללא החלפות שבויים.
ולמגיבים אשר שאלו מיהו חוג הפרופסורים? כנסו לויקיפדיה. 500 פרופסורים ודוקטורים אשר לא חוששים לומר את משנתם הלאומית, הימנית, השמרנית, המדעית, הנאורה והליברלית. ויש עוד מאות רבות החוששים מהאח הגדול, האח המתיוון.

הכותב הוא יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי
תאריך:  20/12/2011   |   עודכן:  20/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ואלה שמות הארגונים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו ל"ת
דויד פיזאנטי  |  20/12/11 19:22
2
פרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי??
הכבשה שולי  |  20/12/11 19:58
 
- כבשה או צבוע ?
מבקר התגובות  |  20/12/11 20:37
 
- שולי הכבשה חלק מעדר השמאלנים
מחאה ספונטנית????  |  22/12/11 10:09
3
תודה על עוד מאמר מאיר ל"ת
אליק א.  |  20/12/11 20:52
4
יישר כוח לכותב האמיץ
ד"ר ג. בן עמי  |  20/12/11 21:52
5
היוספוסים פלאביוסים החדשים
חשדנית  |  21/12/11 20:48
 
- לחשדנית
יניב מויאל  |  21/12/11 23:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
חג חנוכה שלי מציין ניצחון של מורדים נועזים. ראשיו לא היו מבכירי המנהיגות הקיימת. נס המרד הונף דווקא בשיפולים המערביים של הרי יהודה, בעיירות עניות של איכרים מנושלים מאדמתם, כמו מודיעין
רלי פנחס
הגיע הזמן להחליף דיסקט - זאת לא מלחמה של נשים, זאת מלחמה של כולם; זאת לא מלחמה נגד "הדרת נשים מהמרחב הציבורי", זאת מלחמה נגד הדרת הקידמה מפני הפונדמנטליזם
משה חסדאי
כרמי גילון עצמו, מעיד שעד בואו למחלקה בשב"כ שעסקה בימין הקיצוני ובשמאל הקיצוני, ההתייחסות בשב"כ כלפי חבורות השמאל הקיצוני הייתה מזלזלת למדיי. כלומר הוא מעיד על כשל מודיעיני חמור. הוא מעיד כי בשב"כ נטו לראות בשמאל הקיצוני חבורת 'סלון קומוניסטים', שלא כדאי להשקיע משאבים רציניים בטיפול בהם
שולמית קיסרי
חברים שלי המתגוררים חלק מהזמן בניו-יורק, שיצאו לקולנוע לב, לצפות בסרט המצליח "פינה", זכו ב"חוויה" מפוקפקת המעוררת סימני שאלה וגם הרבה גועל נפש
עליס בליטנטל
ספר חדש שהושק בשבוע שעבר מאת ד"ר אורי נורדן מהווה חידוש מרענן בסצינת השירה העברית של ימינו. אנשים, דמויות ומקומות ברמת גן מהווים את לבו של הספר. הנוסטלגיה שיש לרופא הילדים שמרפאתו ברמת גן, לתקופת ילדותו, באה לידי ביטוי באהבה לזכרונות של פעם, המתערבלים בדמויות אותן הוא פוגש בדרך לעבודתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il