|
תאריך:
|
21/12/2011
|
|
|
עודכן:
|
22/12/2011
|
למי להאמין - למאיר דגן או לליאון פאנטה? |
|
1 |
|
|
מהי מטרתו האמיתית של דגן בהתבטאויותיו,ולכן קרה המקרה הנורא שגורי גרוסמן שואל ברצינות למי להאמין.
דגן הוא פוליטרוק שיודע היטב על איזה צד של הפרוסה מרוחה החמאה,ובכדי לקבל תמיכה תקשורתית למועמדותו לראשות המממשלה בעתיד,בחר הפוליטרוק לפטפט בקולי קולות עם מגאפון.
עוד מעט תתחיל מר גרוסמן לשמוע את הפוליטרוק דגן מדבר נגד החרדים ונגד הדרת נשים,תמונתו תתנוסס על הסלוגן החדש של קדימה על גבי האוטובוסים,ואז תשאל מר גרוסמן: למי להאמין לדגן או לציפק'ה פייגה שפיצר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין |
|
|
2 |
|
|
יש ממשלה? היא זו שאמורה לקבל החלטות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
3 |
|
|
למרות שהעיתון בו אתה כותב כשעמדותיו אינן מאוזנות, ואפילו מזוהות עם תורתו ומשנתו של בנימין נתניהו,אני מרשה לעצמי להביע את דעותי אשר אינן לעיתים תואמות את עמדת העיתון ואף מנוגדות לו. (אני אינני ליצן החצר המבקש למצוא חן בעיני אדוניו!)
אני מניח שאתה אינך אדם דתי ו/או מסורתי,אשר מעולם לא קרא
ושינן את כתבי הרמב"ם ,הייתי מציע לך ללמוד ולשנן את אחת
ממשנותיו של הרמב"ם "מורה נבוכים",אולי זה יחכים אותך במקצת.
כמקובל בין אנשי העט, כינויו של אשר צבי(הירש)גינצבורג,מיסד הזרם והוגה רעיונות של הציונות הרוחנית,וממנסחי הזהות היהודית חילונית –לאומית ,היה " אחד העם."
להבדיל אלפי הבדלות הכינוי בו דבקתי הינו " שלמה אבי ישראל".
מרשימותיך עולה שהקול קולו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו,
בניגוד למשנתם של : 1.זאב(ולדימיר)ז'בוטינסקי ז"ל. 2.מנחם בגין ז"ל
והידים הכותבות הן ידי גרוסמן גורי.
לא את קולך אתה משמיע,אלה אתה משמש שופר לבנימין נתניהו ומשנתו.
דיעותיך אינן עצמאיות ואתה משוחד פוליטית.
האם לזאת יקרא פובלציסטיקה מאוזנת?
.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה אבי ישראל |
|
|
|
|
|
מתגובותיך אני יכול להסיק שאתה כנראה משתייך לשמאל ההזוי שעובדותות אינן מבלבלות אותם. אני חושש לכך משום שאתה לוקה בטעות לוגית argumentum ad hominem המאפינת אנשי שמאל. במקום להשיב ענינית לטענות שהעלה המחבר אתה משמיץ אותו. הדבקות, השמצות ועלבונות אינן מהוות תשובה על הטעונות שאדם העלה. כמי שמתעטר באיצטלה של כותב אשר אינו נושא פנים הייתי מצפה שממך לדעת לפחות יסודות מלאכת הגיון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיטו |
|
|
|
|
|
גורי גרוסמן אינו שופר למישנתו של בנימין נתניהו, מן הסיבה הפשוטה שלנתניהו אין שום מישנה. הוא נע ונד ברוח כמו לולב ובד"כ עושה מה שאהוד ברק ודורית בייניש אומרים לו לעשות.
הא ותו לא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקרטריולוג |
|
|
4 |
|
|
אני שלמה אבי ישראל,אינני משתייך לימין ואף לא לשמאל.
שמאלנים- ימניים
מקור המילים,והמונחים "ימניים-שמאלניים" הוא מקום ישיבתם של הסיעות השונות בפרלמנט הצרפתי.
לפני הדחת המלך בפרלמנט שנקרא "האסיפה הלאומית" ישבו הצירים: מימין –ומשמאל.
מצד ימין- ישבו הצירים שצידדו בשינויים מתונים במבנה המשטר , השלטון ובהמשך המלוכה.
מצד שמאל- ישבו היעקובינים והז'ירונדינים שצידדו בביטול המלוכה ובשינויים חברתיים רדיקלים.
אינני בצרפת,ואני חי במאה ה21.
אני מסורתי ודוגל בהפרדת הדת מהמדינה.
אני מקדש אדמת מולדת וכבוד לאומי,אבל לא בכל מחיר,דוגל בהומניזם כלל עולמי וגורס שהלאום אינה עילה להבחין בין בני אדם שונים.
אני מאמין בכח צבאי כגורם חיוני לבטחון לאומי,ומאמיו בהדברות ומשא ומתן לפתרון מחלוקות וסכסוכים.
אני מתגאה בצבא ההגנה לישראל ורואה בשירות הצבאי,ערך לאומי ומהלל את המתגייסים לצבא.
אני דוגל בשם השיוויוניות,הן בחובות והן בזכויות,מעדיף מדיניות סוציאל דמוקרטית,מדיניות רווחה חברתית סוציאלית. מאמין במעורבות הממשלתית בכלכלה ורואה בקפיטליזם שיטה כלכלית גרועה,הבאה על חשבון הרווחה.
אני מאמין בליברליזם כלכלי(שוק חופשי) ויוזמה חופשית,תחת פיקוח למניעת ניצול לרעה.
צר לי לשמוע מדי יום את המונחים שמלאניים -ימניים אם זה כלפי אנשי תקשורת חברי כנסת וכו.
הגיע הזמן להגדיר מחדש את התנהגות האזרחים שלא לפי הקריטריונים של התקופה בצרפת ערב הדחת המלך,וסדר ישיבתם של צירי האסיפה הלאומית
באשר לך,לפי סממני כתיבתך,הגיע העת לעבור ניתוח להוצאת לשונך מאחוריהם של בנימין נתניהו וחבר מרעיו,ולא להיות מגיב בבלוקים מטעם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה אבי ישראל |
|
|
|
|
|
פרסת את השקפתך ומשנתך המדינית שאינני מקבלה.
אך זה כלל וכלל לא קשור לתוכן התגובותי ולמה שהעלה המחבר. היינו טעית טעות לוגית נוספת IGNORANTIO AGLIERCHI, היינו כשל השחה.
אינך משיב לגופו של עינן וזו כל הבעיה.
לגבי, אנא תצביע ללו תגובה אחת שצדדתי בנתניהו, אדרבא, אני חולק מכל בכל וכל על תפישתו הכלכלית שיסודה בשוק החופשי וקפיטליזם ליברלי שהם בגדר פשע נגד אנושות ונוגדים את יסודי תורתנו הקדושה. ליתר בירור ראה כאן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיטו |
|
|
|
|
|
"מאמין במעורבות הממשלתית בכלכלה ורואה בקפיטליזם שיטה כלכלית גרועה,הבאה על חשבון הרווחה.
אני מאמין בליברליזם כלכלי(שוק חופשי) ויוזמה חופשית,תחת פיקוח למניעת ניצול לרעה."
איך ליברליזם וכלכלת שוק חופשית מסתדרת עם תיעוב לקפיטליזם ואמונה במעורבות הממשלה בכלכלה? אינני מכיר שיטה כזאת ואינני חושב שגם פרופסורים לכלכלה יבינו אותך. תחליט מה אתה רוצה-שוק חופשי ויוזמה חופשית (תחת רגולציה) או רשות תכנון מרכזית (אטטיזם או קומוניזם)!
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיר1 |
|
|
5 |
|
|
קראתי את תגובותיכם, ומסקנתי נחרצת:
אין אני מוכן לרדת לדרגתכם הנמצאת בשפל המדרגה
וכל מה שאתם כותבים ממניעים לא אמיתיים וישרים.
אני בז לכם,ואינני מוכן יותר להגיב בבלוג הזה שכל כולו שקרים,כזבים וכתבות מוזמנות שלום ולא להשתמע |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה אבי ישראל |
|
|
|
|
|
אתה מתחמק מן הטיעונים ובמקום להתעמת אתם אתה משמיץ (ARGUMENTUM AD HOMINEM כבר אמרנו) ומביא טענות שאינך מנמק. הרי המגיב מאיר1 עמד על הסתירה המהותית בדבריך - שוק החופשי עם פירוח ממשלתי. שוק החופשי בהגדרה שולל כל התערבות ממשלתית לידיעתך. אז למה את מעליב את המגיב ומכנה דברים בבלוג שקרים וכזבים במקום לעמוד על דבריך להסביר למה המשפט הנ"ל אינו סותר את עצמו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טיטו |
|
|
עזרא הראל
אין הפאשיזם בדורנו אלא היפוכו של עיקרון הפרדת הרשויות, לכן מצערת עמדתם של טליה ששון ושות' שבמקום עיגון מעמדו של היוע"מ בחוק - מעדיפים הם להתעטף בחוות דעת עתיקות, ובלבד להלך אימים עם החרב השלופה - איום סמוי בתפירת תיקים לאנשי ציבור ופעילים. ואדרבא, עודף הכובעים של היוע"מ רק מחליש אותו - מפני שהופך אותו ליעד לסחיטה מצד בג"צ
|
|
|
|
|
|
אסף גולן
התפתחותן של תופעות כמו פעולות תג מחיר והדרת נשים נובעת מהתפרקות החברה בישראל ומאובדן החיבור אל האחר. מציאות זו בעבר החריבה כבר את עם ישראל ואסור לנו היום להיכנע לה
|
|
|
|
|
|
עמוס עמירן
מסתמן כי מדינת ישראל תהא מדינה שבה החרדים יכתיבו את כל הלכות החיים של האזרחים, אבל קיימת גם אפשרות אחרת: מדינה דמוקרטית בה שומרים על זכויות המיעוט אך לא נותנים לאותו מיעוט להכתיב את כללי משחק החיים
|
|
|
|
|
|
משה אוחיון
המדבר מעמיד את אוהביו בפני איכויות חשופות, כדי לתווך בין הניצים של הנפש. מוביל את הפוסעים בו להכרת השממות הפנימיות של הנפש, ולמעבר מריקנות לזיכוך ובנייה מחודשת
|
|
|
|
|
|
חן בן אליהו
הבכי ההמוני בכיכר בשל מותו של מי שסיבך את ישראל יותר מכל במעגל רצחנות ודמים אינסופי, מעמיד את התקשורת הישראלית המופרעת בפרט ואת המוני האספסוף השמאלני שלנו בכלל, בשורה אחת עם מיליוני הרובוטים המשועבדים מקוריאה הצפונית
|
|
|