X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הברית החדשה-ישנה של שני בריוני השכונה בה אנו חיים, חאלד משעל ואבו-מאזן, וכניסתו הצפויה של החמאס לפעילות במסגרת אש"ף, חושפת באור שמש את האמת האחת הניצחית כי אנו נמצאים במאבק טוטאלי על מלוא רוחב ואורך ארצנו כולה
▪  ▪  ▪
איסמעיל הנייה, חאלד משעל, ואבו מאזן [צילום: AP]
לחזור לערכים הציוניים
זה הזמן שעל ממשלת ישראל לשוב אל הערכים הציונים היסודיים ביותר, משמע חתירה להעלאת כמה שיותר יהודים לארץ ובמקביל עידוד הגירה, ביסוס מדינה יהודית על כמה שיותר שטחים משטחי ארץ ישראל, ובכלל זה החלה מיידית של הריבונות הישראלית המלאה על חבלי יהודה, שומרון ובנימין

סוד גלוי וידוע מזה שנים רבות הוא שמטרתם הסופית של כלל ערביי ארץ-ישראל, על פלגיהם השונים, אחת היא: חיסולה הפיזי בפועל ממש של מדינת ישראל והקמת מדינה טרוריסטית ערבית-'פלשתינית' תחתיה. זו ורק זו היא אכן שאיפתם של 'ערביי החוץ' כהגדת הערביים עצמם, של 'ערביי הפנים', של ערביי 48 וערביי 67.
ברית הבריונים הניאו-נאצית של חמאס ואש"ף, ההולכת ונרקמת בימים אלו, ועם זאת כוונתם להתחיל ולפעול כנגד ישראל במשותף, חושפת שוב ומאששת את אותו 'סוד' בתיזמון קלאסי מבחינת ישראל, רגע היסטורי אחד לפני התרחשותה של התקלה הפטאלית, של הטעות התולדתית הנוראה הטמונה בכינון מדינה 'פלשתינית' ממערב לירדן.
הברית החדשה-ישנה של שני בריוני השכונה בה אנו חיים, חאלד משעל ואבו-מאזן, וכניסתו הצפויה של החמאס לפעילות במסגרת אש"ף, חושפת באור שמש את האמת האחת הניצחית כי אנו נמצאים במאבק טוטאלי על מלוא רוחב ואורך ארצנו כולה בעוד שום 'ויתור' כזה או אחר על חבל מחבלי הארץ בעבור אותם בריונים טרוריסטיים, לא יביא בכנפיו את בשורת ה'שלום', אלא להפך, רק יגביר את תיאבונם, יעמיק, ירחיב ויעצים את המלחמה הכוללת על הארץ.
כזכור, אותו 'ארגון לשחרור פלשתין' (אש"ף) הוקם בשנת 1964 ע"י ערפאת, אבו-מאזן וחבר מרעיהם, דהיינו כשלוש שנים לפני מלחמת ששת-הימים בה נכבשו ושוחררו בידי ישראל, ירושלים, יהודה, בנימין ושומרון. 'האמנה הפלשתינית' מ-64, האמנה הפלשתינית המתוקנת' מ-68, כמו גם 'תוכנית השלבים' מ-74, כולן עניינן אחד: חיסול מדינת ישראל והקמת מדינה 'פלשתינית' תחתיה. משמע, לא רק את ירושלים המזרחית ויו"ש שואף אש"ף לשחרר מידי ישראל כי אם בראש וראשונה את אשקלון ובאר-שבע, את רמלה, לוד ויפו, את חיפה, נצרת וצפת.
הבדל טרמינולוגי
'אמנת החמאס' מ-1988 נבדלת מ'האמנה הפלשתינית' רק בטרמינולוגיה האיסלאמית שלה ובמטרה הסופית לייסד בארץ-ישראל מדינת הלכה איסלאמית. אולם מבחינת מדינת ישראל, היא זהה לחלוטין לזו הפלשתינית באשר שתיהן שואפות לאותה תוצאה עצמה: חיסולה המוחלט והסופי של מדינת ישראל, חס ושלום.
הווה אומר, ברית בריוני הטרור של החמאס ואש"ף בראשות משעל ואבו-מאזן, חושפת לעיני כל כי למרות ההבדלים הטקטיים בין שני הארגונים, המטרה האסטרטגית של חיסול ישראל, אחת היא, ולמעשה מדובר בתיאומים סיאמים, במפלצת איסלאמו-נאצית דו-ראשית.
ובכן, לנוכח החיבור הטבעי והמתבקש הזה בין הפלגים הערביים הפלשתינים, הלוחמניים והטרוריסטיים, והצהרת המלחמה הטוטאלית שלהם על הארץ כולה, הצהרה המובלעת בעצם התחברותם יחדיו, ומנגד, בהנחה מובנת מאליה שעם-ישראל ומדינתו חפצי-חיים המה, חייבת ממשלת ישראל להתנער, לעשות הערכת-מצב וחשיבה מחודשת ועם זאת להיפרד אחת ולתמיד מכמה 'מוסכמות' שהשתלטו עליה ועל השיח הציבורי כולו והתקבעו בתודעה התקשורתית-קולקטיבית הרדודה שלנו.
בראשונה, יש להיפטר אחת ולתמיד מהסיסמאות השקריות, ההרסניות והעקרות שהשתלטו על חיינו, כדוגמת 'שטחים תמורת שלום' ו'שתי מדינות לשני עמים' באשר ישומן של הללו לא יקדם 'שלום' כלשהו, כמסתבר, אלא אך ובלבד יגביר וינציח את המלחמה על הארץ כולה, את הטרור הערבי הגואה ואת שפיכות הדמים האין-סופית.
בשנית, הגיע הזמן שממשלת ישראל תתנער משיגיונות ה'שלום' ההזויים שלה אשר לא הביאו עלינו עד כה אלא תוספת רצחנות ושפיכות דמים. זה הזמן להתחיל ולפעול בכיוון ההפוך שרק הוא טומן בחובו סיכוי לשלום-אמת בטווח הארוך. זה הזמן שעל ממשלת ישראל לשוב אל הערכים הציונים היסודיים ביותר, משמע חתירה להעלאת כמה שיותר יהודים לארץ ובמקביל עידוד הגירה, ביסוס מדינה יהודית על כמה שיותר שטחים משטחי ארץ ישראל, ובכלל זה החלה מיידית של הריבונות הישראלית המלאה על חבלי יהודה, שומרון ובנימין.
זו הדרך האחת, הנכונה והבטוחה, הקשה והארוכה, לשלום-אמת עם אויבינו כולם, וזו אכן חייבת להיות תגובתנו על מהלך התאחדותם של החמאס ואש"ף במטרה אחת מוצהרת לנסות ולחסל את מדינתנו ולכלותנו: מדינה יהודית, של העם היהודי, בכל מרחבי ארץ ישראל.

תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברית הבריונים הניאו-נאצית
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
חד, חלק וברור.
צבי לביא  |  25/12/11 10:53
2
לבקש את ה"שטחים" שממזרח לירדן
דויד פיזאנטי  |  25/12/11 12:21
3
גיוס הנאציזם מעיד על חולשתך!
פועה  |  25/12/11 12:37
 
- פועה את טועה במקצת
ראובן כהן  |  25/12/11 14:44
 
- אני צריך פרוש
רונן גולדשטיין  |  25/12/11 23:52
 
- חבל, הפרוש מורכב מדי להבנה
פועה  |  26/12/11 09:00
 
- לפועה הפועה
יוני הגדול  |  26/12/11 19:21
4
"ברית הבריונים" אתה ומורשתך
זהר  |  25/12/11 13:57
5
ברית הבריונים זו המצאה של בגין ל"ת
רק כך  |  25/12/11 17:53
 
- הבריון הגזען האמיתי
רונן גולדשטיין  |  25/12/11 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל נבון
בתקופת שלטונה של האימפריה העותומנית במזרח התיכון - מ-1516 עד 1918 - לא הייתה "פלשתין", אלא היו "סנג'קים", כלומר מחוזות מנהליים: סנג'ק עכו, סנג'ק שכם וסנג'ק ירושלים    הערבים שחיו באותם סנג'קים השתייכו לשבטים שונים שהיה ביניהם מעט מאוד משותף
מנשה שאול
חלומו של ארדואן הוא להפוך לרפורמטור ולגיבור מציל. שאיפה זו מתבטאת בעיקר בנושא הפלשתיני, שתמיד היה הסוס שעליו ניסו מנהיגים ערביים ואחרים לרכוב כדי להאדיר את עצמם
אלישע פורת
קובנר מנסה כאן לחקות את דיבורי קהל המלווים בהלוויתו של יצחק טבנקין, 1971, בקיבוץ עין חרוד. רכילות ופרטי הווי, נבללים בהערות יומיומיות וקשקושי הבאי, שאוזנו קלטה בעת מסע הלוויה
ספי סגל
מותר לניוט גינגריץ' לחלוק על האתוס הערבי השקרי בלי שיואשם בבורוּת
אהרון רול
קיימת במקומותינו האימרה, "מה שלא הולך דרך הראש, יילך דרך הרגליים" והכוונה היא להתנהלותנו עם וכלפי האיחוד האירופי    לא הרבה השתנה מראשית המאה ה-20 בגישת אזרחי אירופה ליהודים    אירופה הרשמית היא ידידת ישראל על תנאי, ופניה לעולם האיסלאם    מוטב לה שלא תשליך אבנים על בית שכניה הישראלים. זה לא טוב לנו ולא טוב לה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il