X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פה קבור הכלב, מישהו רצה להסב את תשומת הלב מהויכוח על המצב המדיני - בשנת הבחירות הנוכחית,לנושא האנטי דתי ולהרוויח פוליטית הון גורף. היה מישהו (או אולי מישהי...) אחר שידע היטב כי אם הנושא המדיני יישאר על הפרק בנימין נתניהו ייקח את הבחירות בהליכה ה"מישהו" הזה איננו "מישהו" אלא "מישהי" ושמה ציפי לבני - יו"ר קדימה
▪  ▪  ▪
ציפי לבני. מנסה לעשות הון פוליטי [צילום: איציק אדרי]
הצטרפה למקהלה
הצרות מחוץ הביאו לצרות מבפנים - שאול מופז, אבי דיכטר ואפילו מאיר שטרית החלו לנשוף בעורפה. ביבי הקדים את הפריימריז בליכוד והנה ציפי לבני חייבת לעשות זאת בקדימה אך מצבה הפוליטי - פנימי רחוק משל ביבי. ואז נשמעה "שירת הנשים" והגב' הצטרפה למקהלה בקולה הלא כל כך ערב אך הבכייני

הרבה חשבתי מדוע דווקא בחודש האחרון עלה עניין "הדרת הנשים" לכותרות. הרי כולנו יודעים כי קווי ה"מהדרין" קיימים למעלה מעשור. הרי כולנו יודעים שהמדרכה בבית שמש קיימת שנים רבות ועל דעת הנשים החרדיות שם , ומעולם לא סולקה מ"ממדרכת הגברים" אישה חילונית שעברה באזור באופן נדיר. כולנו גם יודעים כי "קול באישה ערווה" הוא סיפור ישן ובכלל ה"סרוגים" מהצבא הם אלה שהעלו את העניין, וגם זאת למען שחרורם מהנושא ולא כדי כפייה על אחרים. אז מה פתאום עלה הר הגעש הזה על גדותיו עם פרובוקטורית מסייעת מאשדוד הרב גונית?
לבני מנסה להרוויח הון פוליטי
כותרת משנית הסבה את תשומת ליבי לסיבה האמיתית. עו"ד אברהם פורז - פעם שר בממשלת הימין וח"כ בממשלות השמאל, נשמע שמח על האווירה החדשה והאנטי דתיות והצהיר ש"זה הזמן לחדש את מפלגתי "חץ" . "האווירה האנטי דתית מתאימה לי ולתנועה נגד הדת". זהו זה. פה קבור הכלב, מישהו רצה להסב את תשומת הלב מהויכוח על המצב המדיני - בשנת הבחירות הנוכחית, לנושא האנטי דתי ולהרוויח פוליטית הון גורף. אבל אינני מתכוון ל"סוס פוליטי מת" כפורז, שהתעורר לחיים חדשים בזכות רעיון "הדרת נשים". כאן היה מישהו (או אולי מישהי...) אחר שידע היטב כי אם הנושא המדיני יישאר על הפרק בנימין נתניהו ייקח את הבחירות בהליכה (וידוע לכם שאני אינני מעריצו) ואילו מפלגת העבודה - בראשות שלי יחימוביץ, עשויה להתחזק ולרשת את קדימה. וכאמור ה"מישהו" הזה איננו "מישהו" אלא "מישהי" ושמה ציפי לבני - יו"ר קדימה.
לא במקרה הגברת הזו קופצת לגובה בכל פרשת "הדרת הנשים". היא למדה את הפסוק "כל המצר לישראל נעשה לראש" ומפרשנת אותו על-פי רש"י ו"תוספות". עד ל"שירת הנשים" הייתה הגב' לבני בצרות פוליטיות ומפלגתה סבלה פוליטית בגללה. הסקרים הראו ירידה למפלגה הכי מושחתת במדינה - שבמשך שש שנים הביאה יבול של שחיתות שאיננו מבייש גם את מפא"י ההיסטורית בימייה הגדולים. יאיר לפיד- איש תקשורת ותיק ותינוק פוליטי, הטריד אף הוא את מנוחתה של גב' ה"כן ולא". עלייתה הנשית של גב' יחימוביץ' לראשות מפלגת העבודה הייתה עוד מכה עבור זו שהחלה להתחרות בשמעון פרס על תפקיד ה"לוזר הנצחי".
הצרות מחוץ הביאו לצרות מבפנים - שאול מופז, אבי דיכטר ואפילו מאיר שטרית החלו לנשוף בעורפה. ביבי הקדים את הפריימריז בליכוד והנה ציפי לבני חייבת לעשות זאת בקדימה אך מצבה הפוליטי - פנימי רחוק משל ביבי. ואז נשמעה "שירת הנשים" והגב' הצטרפה למקהלה בקולה הלא כל כך ערב אך הבכייני.
את פרשת החיילים התמימים - שרצו לנהוג על-פי אמונתם, ידעו לבני וחבריה להפוך למסע הסתה שהיא מקרקרת בראש ומצטלמת בכל פינה. פתאום הנושא הפוליטי- עם הפלשתינים ומדינתם העתידית זז לצד. פתאום- במגרש הנשי, שלי יחימוביץ' מנגנת "כינור שני".פתאום - בנושא האנטי דתי, יאיר לפיד הוא חתול מלבב לידה. והכי חשוב - ביבי כבר לא בטוח לוקח את הבחירות על רגל אחת, וכמובן שיש עליה בסקרים לקדימה. וכשגב' לבני לוחצת על הגז האנטי דתי אז היא גם שולפת "שפן" נשי אנטי דתי שאף אחד לא חלם עליו: היידי בת ההרים לבית מוזס מ"יהדות התורה". איזה מאט נפלא!
להגיד לכם משהו - אני לא מודאג מהרעש האנטי דתי. תנו לציפי להיבחר לרוה"מ ובשיטת ה"כן ולא" היא תתפשר עם מוזס האב (אם הלה לא ייזרק מ"יהדות התורה" על חילול השם של ביתו...) ועם אלי ישי וה"יס מנים" שלו. רק בשנה וחצי האחרונות ראינו איזה "חרדים" היא אוהבת. דודי זילברשג מנערת הליווי הידועה , אריה דרעי עם קופת השרצים הגדולה והרב יונה מצגר שלא תבע את מעריב על הפרסומים הנוראים נגדו. אלה חבר'ה שדווקא מתאימים ומשלימים את קדימה...

תאריך:  26/12/2011   |   עודכן:  26/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל המצר(ת) לישראל נעשה(ית) לראש
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הבל וראות רוח. לבני פוליטיקאית
פועה  |  26/12/11 18:24
2
התיעוב החרדי הזה מפליץ לנו שוב ל"ת
הסכנה מהחרדים!!  |  26/12/11 21:36
3
נאום הכזבים של העוף המרוט
בן טיבוגה  |  27/12/11 00:01
4
דחלילוביץ',אתה עדיין חושב שאתה
אלישמע  |  27/12/11 12:38
5
צודק
לא-חרדי בעליל  |  27/12/11 16:04
 
- אן שום קשר לפוליטיקה.
סיישל  |  27/12/11 17:56
 
- ביקורת באשר היא
אליהו קאופמן  |  28/12/11 14:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
איכה נקבצו ובאו יחד, תחת הפטרייה הגרעינית של הליכוד, הזויי כל הארץ ומשוגעיה? בית השמש היורדת היא רק סימפטום להזיה משיחית-לאומנית-גזענית, כמו שבאמת - רק הליכוד יכול!
בעז דרומי
כל אדם בר דעת שחוזה בקומדיה העצובה הזו מבין שנתניהו חזק בליכוד לא משום עצמו, אלא משום שהם חלשים, חלשים מאוד    מפאת כבודם האישי לא נאמר שמשקלם מול רשת ב' הוא אפס אחד גדול, אבל סליחה, אמרנו
אהוד פרלסמן
צחוק הגורל הוא שהמחאה החברתית, שהייתה בעיקרה בועה שנופחה על-ידי התקשורת, גרמה לירידת ההכנסות מהפרסומת בטלוויזיה, ופוגעת עתה כבומרנג באלה שניפחו את הבועה
רוני אלוני סדובניק
שני אברכים עומדים בפני בית דין של מעלה. אחד התגבר על יצרו לנשים והשני גם כן, אבל בדרך של נקיון המרחב שסביבו מנוכחות נשית    מי מהשניים נשרף חי?
דניאל גיגי
ישראל ביתנו בהנהגת ליברמן הבטיחה לבוחרים שלה "שבלי נאמנות אין אזרחות", אבל הם שכחו שנאמנות של מקבלי ההחלטות למדינה נשפטת גם בפעולה המשפרת את המצב המדיני, ולא רק כמה היא פופוליסטית. ליברמן ומפלגתו הבטיחו נאמנות כדי לחזק את המצב המדיני של ישראל בפועל מדיניותם החלישה ובודדה את ישראל. נשאלת השאלה האם ליברמן ומפלגתו הם סמל "לנאמנות"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il