X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דני דנון החליט לרתום את וועדת העלייה והקליטה ש"תמו" דאגותיה בנושא קליטה ועלייה, ולהעמידה בכל המרץ הדנוני לרשות וועדות העוסקות בביטחון פנים של המדינה. חשוב לו לירות כל הזמן, כדי שירגישו בקיומו בשטח וב...תקשורת
▪  ▪  ▪
דני דנון. עמיד את הערבים על הכוונת [צילום: פלאש 90]

לתומי, הבנתי בימים אלו, שכל בעיות הקליטה בישראל נפתרו. ועדת העלייה והקליטה בראשות דני דנון, חבר כנסת פעלתן, שאינו יכול להניח שיעבור יום בלי שהוא ימצא את שמו בכותרות המעידות על "פעילות", גם אם הן עקרות ומגוחכות, החליט לשנס מותנים ולעודד "פעילות" במחוזות חדשים שמייצרים כותרות.
דני דנון החליט לרתום את וועדת העלייה והקליטה ש"תמו" דאגותיה בנושא קליטה ועלייה, ולהעמידה בכל המרץ הדנוני לרשות וועדות העוסקות בביטחון פנים של המדינה.
מר דנון, שהתבטא בלשון עברית בוטה ומובסת בערוץ הכנסת, כי במושב החורף של הכנסת הוא מעמיד את חברי הכנסת הערבים על הַכַּוֶּנֶת שלו הוכיח שאצבעותיו נמצאות עשרים וארבע שעות על אותן מנגנוני הַכַּוֶּנֶת ואינן מרפות, כי חשוב לו לירות כל הזמן, כדי שירגישו בקיומו בשטח וב...תקשורת.
נושא מאוד כאוב - שחייב היה לעלות על שולחנה של וועדה, הדנה בנושאי ביטחון מצא דרכו לדיוני וועדת העלייה והקליטה בדרכי לוליינות וליצנות מבחילות ומבעיתות של חבר הכנסת דני דנון. לא הפגיעה בנשים היא מעניינו של מר דנון, אלא לחיצה על הַכַּוֶּנֶת של ליבוי אש שנאה לאחר היא מעניינו. ואם האחר הוא בדואי הרי זה משובח.
בידי חבר הכנסת דני דנון מידע על היקף מדאיג של תופעת חטיפת בנות על-ידי בדואים והחזקתן בכוח בניגוד לרצונן בתחומי ישראל ואף מחוץ לגבולות הארץ. תופעה כזו יש לבררה ומיד. אם היא נכונה יש להפעיל את כל גורמי אכיפת החוק. לשם כך יש לנו שר לביטחון פנים. לשם כך יש לנו משטרה וצבא, כדי שיתמודדו עם הבעיה.
גם אם נכון המידע שיש לדני דנון - שמדובר בעיקר בצעירות יוצאות ארצות חבר העמים, שהן יעד נוח לפגיעה על-ידי גורמים עוינים - אין מקום שהטיפול בנושא זה יטופל על-ידי וועדת קליטה ועלייה . חשוב ללבן את הנושא בוועדות, שהתפקיד המיועד להן הוא ביטחונם של כלל אזרחי מדינת ישראל.
אם נכונים דבריו של מר דני דנון, כי קימת תופעת מצוקה כלכלית בקרב צעירות ממשפחות העולים החדשים, העולות על שרטון של קשרים רומנטיים מסוכנים, מוצדק לקיים דיון בוועדה באותן בעיות כלכליות. חשוב לרתום את וועדת הקליטה להתמודדות עם בעיות כלכליות של אותן משפחות עולים, שבנותיהן בחרו בדרך חיים המסכנת את חייהן. אך בנושא הזה לא נאמרה אף לא מילה אחת בדיוני הוועדה.
לצערי, לא הבעיה הכאובה של אותן בנות הנחתה את דני דנון. כי לא נערך דיון איך מתמודדים עם המצוקות הכלכליות, שהביאו את הבנות לנתיבי חיים אפלים.
דני דנון בחר לדון בוועדת קליטה בסכנה, האורבת לנו מנוכחות בדואים בנגב. גם אם ישנה מכה של חטיפות אזרחיות מדינת ישראל, האם יש לוועדת העלייה והקליטה כלים לדון בנושא. אם נכון המידע שיש למר דנון, שאנה או נטשה, סווטלנה או לודמילה הוחזקו בניגוד לרצונן בעזה או ברפיח זה נושא לטיפולה של וועדת חוץ וביטחון. זה נושא השייך לתחום הפעילות של השר לביטחון פנים.
מה שהנחה את דני דנון זה רק לתפוס כותרת, שידברו על "עשייתו" המעמידה את הבדואים כציבור של חוטפי נשים יהודיות. דני דנון צבר את הנקודות שלו בקרב מעצבי דעת הקהל בקצוות של הימין הקיצוני הרואים בחברי כנסת כמו דן מרידור , זאב בגין ומיכאל איתן - נציגי שמאל קיצוני .
מר ראובן ריבלין, יושב-ראש הכנסת, היית צריך למנוע דיון מביש בוועדת הקליטה והעלייה ביוזמתו של יושב-ראש הוועדה, שהפך את הכנסת לזירה של ליבוי תבערת שנאה בארץ הזו.
מצער, שלימיה המפוארים של הנציגות הפרלמנטרית של תנועת החרות נמצאה כיום חלופה קיקיונית כמו דני דנון.
כבר אמרנו שיש לדני דנון כַּוֶּנֶת. ועל כַּוֶּנֶת הזו הוא מעמיד נושאים לסדר היום. אני חוזר ומדגיש, אם הנושא היה קרוב ללבו היה פונה למשטרת ישראל עם ממצאים שיש בידו. אבל כשצריכים כותרת מגייסים את וועדת הקליטה לדיון בגניבת בני אדם במרחבי הנגב. מחר הנושא, שיועלה בוועדת הקליטה והעלייה על-ידי דני דנון יהיה האם להפציץ את טהרן בחורף או בקיץ.

תאריך:  04/01/2012   |   עודכן:  04/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת העלייה של דני דנון
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
הפצצת טהרן לדיון בוועדת העלייה
ידידיה  |  4/01/12 14:17
2
איפה ד"ר יוחנן בדר?
צריך כותרות  |  4/01/12 14:25
3
דנון צודק ויש לו סמכות להעלות
בן טיבוגה  |  4/01/12 22:46
 
- לקראת שבת בוא נחשוב בהגיון
לבן טיבוגה  |  5/01/12 14:15
 
- אי אפשר דבר בהגיון לבן טיבוגה
יקיר  |  6/01/12 08:18
 
- מאחר והנושא לא הועלה בוועדות
בן טיבוגה  |  8/01/12 22:32
 
- דנון תעלה את בן טבוגה לועדה ל"ת
טיבוגה בן  |  6/01/12 15:56
4
דני דנון אסון למדינה ל"ת
דנון  |  5/01/12 12:39
5
ימין סהרורי בשתלט על הליכוד
יקיר  |  6/01/12 09:00
6
הליכוד היום זו לאומנות מטורפת
זהירות  |  6/01/12 11:02
 
- אנחנו הובסנו , אין לנו סיכוי
אין סיכוי לזהירות  |  7/01/12 10:19
7
סמולנים,תרגיעו,מישהו סוף סוף
אלישמע  |  8/01/12 14:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
על דרכו של רבי נחמן מברסלב להאיר לנו נתיבים מעבר למציאות הגלויה, לחשוף אותנו לזהויות שונות של גיבורים ואנטי גיבורים - ואולי לגלות שכל זה נמצא קרוב אלינו, שכול זה חלק מעולמנו הפנימי: רבי נחמן מדבר אלינו, לדור שלנו
שלומי יאס
אכן, לשימוש בתרופות בטיפול בפגיעות גוף ונפש יש ערך רב    גילויים רבים בתחום הרפואה עזרו בעבר, עוזרים בהווה וקרוב לוודאי שיעזרו לרבים בעתיד    אך נראה שהשימוש במתן תרופות עבר להיות עניין שבשגרה    הפשטות בה נוטים לעיתים אנשי מקצוע לתת או לתמוך במתן תרופות והקלות בה אנשים משתמשים בהן יכולה רק להעיד על כך
דניאל גיגי
החקיקה האנטי דמוקרטית והמתקפה של הממשלה כנגד שומרי הסף של הדמוקרטיה הולכות ומחריפות, כשרה"מ בעצמו תומך ומקדם זאת. באופן פרדוקסלי נתניהו שמשתמש בדמוקרטיה הישראלית כדי לחזק את מעמדה של ישראל בעולם ומציג את ישראל כדמוקרטיה היחידיה במזה"ת, הוא זה שאחראי היום לרמיסת הערכים הדמוקרטיים
משה גביש
אם קיווה שר החוץ להישג מדיני במתכונת ה"ריאל פוליטיק" המכשיר עסקות נשק ותמיכה ברודנים, טפחה המציאות על פניו וולדימיר פוטין הודיע מיד כי יימשכו קשריה הטובים של מוסקבה עם טהרן ודמשק
יסמין הורוביץ
כוח האדם במערכת הבריאות נדרש למשימות מורכבות יותר, לעמידה בלוחות זמנים צפופים, בפציינטים בעלי ידע אשר דורשים שירות, אדיבות וזמינות גבוהים, כל אלה מציבים אתגרים משמעותיים לניהול המשאב האנושי כאשר המפתח טמון בהתייחסות אינדיבידואלית להון האנושי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il