בראיון שהעניק הצורר הנייה ראש החמאס לכתב העת הבריטי האינידיפנדט הוא טוען כי ישראל נמצאת במצב הביטחוני הגרוע ביותר בתולדותיה. בין השאר הוא טוען כי התנהלות ישראל ברצועת עזה תרמה לאביב הערבי תרומה גדולה כתגובת מחאה על הפקרת ערביי עזה לכיבוש הציוני.
אכן אי הכנעת החמאס בעזה בעיקר בגלל מדיניות ברק נתניהו במבצע
עופרת יצוקה היא שליבתה את הרוח הגבית של התמיכה הבינלאומית בהמשך הלחימה בעזה (גולדסטון א) על-ידי הברחות מאירן דרך סיני ותנועה חופשית של מחבלים מעזה לסיני. מהלכים שתרמו תרומה מכרעת לזעזוע השלטון המצרי והשפלתו ולשנויים במזרח התיכון.
אך גם קודם לכן ויתרה ישראל על יומרתה למלחמה בטרור וביטאה זאת בשחרור סיטוני של מחבלים רוצחים בעסקות כדוגמת עסקת ג'יבריל, קונטאר ו
גלעד שליט ובכך העניקה רוח גבית אדירה לחוסן הלאומי הערבי ולטירוף האיסלאמי. גם פרשת התאומים, זאת שאינה כלולה בתיאוריות הקונספירציה המוסלמיות, אפשר לזקוף לבריחת חומת המגן הישראלית המדומה ממאבק מאז הניצחון במלחמת ששת הימים. כוחות השמאל, הימין המדומה (הליכוד) והמרכז עשו הכל כדי לגמדו ולבטלו ועדיין לא נחו. ההתנפלויות האנטישמיות הנוכחיות על יהודים מצד הישראלים הם המשך תנועה ואש לחיסול כל תהליך שיבת ציון ותרגומו הסימולטני לתהליך הלגיטימציה לכיבוש הערבי בארץ ישראל.
כיון שממשלות ישראל מתיימרות עדיין להיות ממשלות העם היהודי הן חצויות במחויביותיהן ולא יודעות כיצד להיכנע, וכיצד להלחם בעת ובעונה אחת ולכן הן בוחרות גם בזה וגם בזה. התוצאה היא אותה מלחמת עולם המתפתחת באזור כשהמורסה העיקרית טרם התפרצה אבל תאריך הפתיחה הרשמי הוא עדיין 11.9.2001 - יום נפילת התאומים שנה לאחר פריצת מלחמת הר הבית-הידועה בשם אינתיפאדת אל-אקצה.
מתאמנים על הדרת נשים
לא ברור כיצד הכוחות המגולמים בידי ברק שהוא ראש ממשלת ישראל האמיתי ונתניהו עבדו יצליחו לתת מענה לצרה, אבל בינתיים הם מתאמנים בהצהרות על
הדרת נשים. לאחר הכיבוש האירני בארץ ישראל שלפי זכרוני בפרק חלק שבמסכת סנהדרין כתוב שהוא יימשך כתשעה חודשים מעניין מה יהיה מצבן של הנשים בארץ תחת השלטון האירני. כדי לחדול מן השטות הזאת עם ישראל צריך לעשות חושבים כיצד לצאת מהצרה הנוראה.
ייתכן שלדבר אחד עדיין הרבנות הראשית טובה, להכריז על ימי תענית ותפילה ותשובה על הרעה הגדולה אשר נפלנו בה. ללבוש שק ואפר ולקרוא לעם ישראל להתגדל ולהתקדש. כל זאת לצד הקמת ממשלת אחדות לאומית יהודית שעקרונותיה יהיו מראה הפוכה לשלושת הלאווים של וועידת חרטום.
הכרה וקבלה כי כל ארץ ישראל היא ארצו של העם היהודי בלבד. כי אין עושים שלום עם אויב אלא מכניעים אותו עד רדתו. (העיקרון ההלכתי שאין פותחים במלחמה לפני שקוראים לשלום פירושו כי כל תשובי האזור שאינם מבני ישראל יקבלו את ההכרזה וההכרה כי ארץ ישראל כולה היא ארצם של בני ישראל שבחלקם ידועים כיום בשם 'יהודים'). השבת הפולחן היהודי להר הבית כפי הנדרש היום על דעת חכמים. (סנהדרין שתיבחר כהלכה) בניה יהודית רחבת היקף בכל רחבי ארץ ישראל. הדרת כל אויבי ישראל מארץ ישראל, קניית כל ההשקעות האירופאיות ביהודה ושומרון והשבת הכסף והפיצויים שלאחר השואה לגרמנים.
זאת נעשה ובחסדי ה' נינצל.