X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אז מה נשאר מהאג'נדות הימניות והשמאליות? שום דבר. הימין ממשיך לדגול בבנימין נתניהו, והשמאל ב...לא חשוב מי, רק לא בנימין נתניהו כנראה שעד שלא יקרה כאן שוב חורבן בית, הקנאות לנושאים בלתי רלוונטיים תמשיך לגרור את העוגן הענק של ספינת מדינת ישראל לעבר תהומות
▪  ▪  ▪
נתניהו. יצעידנו בגאון לאחור [צילום: פלאש 90]

בימי קדם עוד נתנו למחרחרי ריב ומדון לנהל את חיי הנתינים האומללים שמילה שלהם עפה ברוח, והקוצרים את הקצפת בחיים הפוליטיים היו תמיד הרעים שמנצלים כוחם לרעה.
גם ישראל עברה מתקופת האבן והמערות לימי אוטוסטרדות עמוסות ברכבים מודרניים ומגדלי ענק, ורק הפוליטיקאים ממשיכים להטיל עלינו כישוף מרושע כאילו היינו ברמה שלהם, הממשיכה את מומנטום הימים ההם.
זוכרים במה דגל הימין? ישראל מהירדן ועד הים, וכל הערבים שיחפשו לעצמם מדינה משלל מדינות ערב הפזורות סביבנו. בדרך... להתנחל בכל מקום שהתורה צייצה שזו ארץ ישראל, ואם אפשר... גם להרוג כמה שיותר ערבים שמרימים את האף.
זוכרים במה דגל השמאל? ישראל בגבולות 67', והערבים יחיו כרצונם בכל מדינה שיחפצו ביקרה – כולל ארץ ישראל. את כל השטחים שנכבשו ב-67' יש להחזיר מיד, ושתקום כבר מדינה פלשתינית עצמאית.
מה קרה מאז? מלחמה. נלחמו... היהודים הימניים ביהודים השמאלניים?
מעבר לזה? לא קרה שום דבר, לא כי אג'נדה יהודית אחת ניצחה את רעותה, אלא שמזל גדול נפל בחלקם של אלה גם אלה – כאשר הערבים היו אלה ששללו כל הסדר לגמר הסכסוך היהודי/ערבי.
מה נשאר מהאג'נדות הימניות והשמאליות? שום דבר. הימין ממשיך לדגול ב...בנימין נתניהו, והשמאל ב...לא חשוב מי, רק לא בנימין נתניהו.
כן, אבל מבחינת העקרונות, מה התחדש שם? אה, עקרונות? לא נשארו עקרונות. הימין שכח מזמן שכל ארץ ישראל, מהמדבר עד הים, של העם היהודי לדורי דורות, והשמאל הסכים להשאיר גושי התנחלות גדולים בשטחה של מדינת ישראל לנצח. שני הצדדים היהודיים מסכימים לא לאפשר לפלשתינים (או פזורותיהם במדינות ערב) לחזור לתוך מדינת ישראל, ועוד כהנה וכהנה סוגיות מוסכמות... שכולן כרגיל נדחו על-ידי הצד השני – הערבי.
אבל... במפה הפוליטית... נשאר ימין, ונשאר שמאל – וכנראה שעד שלא יקרה כאן שוב חורבן בית, הקנאות לנושאים בלתי רלוונטיים תמשיך לגרור את העוגן הענק של ספינת מדינת ישראל לעבר תהומות... שמכאן קשה מאוד לצפות את קץ הסיפור.
בוחרי הליכוד הלכו לבחור את מנהיגם... לבחור את בנימין נתניהו. לא, אין זו מצרים ששם רק מובארק עומד לבחירה... אנחנו כאן בישראל, בוחרים שוב את המנהיג הימני של המפה הפוליטית הישנה, והלאומי, שכבר מזמן איננו רק בנק - ימשיך להצעיד אותנו בגאון אחורה לתהומות ההיסטוריה.
רק נקודה אחת "שוכחים" בוחרי הליכוד: אם הפלשתינים יסכימו לתנאי השמאל רחמנא לצלן... נתניהו יטוס אליהם עם אף-16 כדי ללחוץ ידיהם...

תאריך:  31/01/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסח רויטמן
פעילות מודיעינית שקטה בצד איומים צבאיים וסנקציות כלכליות עשויות לגרום להנהגה האירנית ל"אבד את העשתונות" וליצור סכסוך צבאי טרם זמנו. האיומים האירניים על סגירת מיצרי הרמוז הן רמז למגמה זו
עו"ד הדר פרידמן-קובארי
"נפתחה הדלת" בפני אבות המעוניינים להיות הורים שווי זכויות וחובות וליטול חלק פעיל בכל הקשור בגידול הילדים המשותפים, בדמות של "משמורת משותפת"    כיצד תעלה את סיכוייך, ועל הדרך תהיה הורה טוב יותר?
ראובן דינור
גברים מוותרים הרבה יותר מנשים על זכויותיהם בדירה המשותפת על-מנת להפחית במזונות שנאלצים לשלם. אינני יודע כמה גברים בוכים בלילה, אבל לנגד עיני גברים רבים בוכים ביום במשרדי, במסדרונות בית המשפט ובאולם הדיונים
אפרים הלפרין
יש הרואים את הביקורת הנמתחת על אוניברסיטת בר-אילן בעניין התארים המיוחדים שהיא מעניקה לסלבריטאי, כביקורת ממניעים פוליטיים; אך מה רע במניעים פוליטיים?
דניאל גיגי
המשבר בחיסכון הפנסיוני הוא לא רק משבר כלכלי אישי, אלא גם משבר ערכי ציבורי של הציונות, שאיבדה מקור מימון משמעותי ששימש לבניית המדינה. הצד השני של חיסכון פנסיוני הוא השקעה של קרנות הפנסיה, והעובדה שהמחוקק גזל מהנציגים הציבוריים את היכולת להיות מעורבים בדיון הזה גרמה לפגיעה קשה בחברה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il