X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בוודאי שאם אובמה אומר שישראל לא קיבלה החלטה יש בכך איום על ישראל. אובמה מרגיש צורך להרגיע את הציבור האמריקני ולהזהיר את ישראל כי הוא יודע מה הבטיח לו עבדו נתניהו שעסוק במסירה ציונית של הר הבית ובנעילתו בפני יהודים. נתניהו יעסיק את הצבא בגירוש החדש ולא בתכליתיות שלמענה קמה הציונות
▪  ▪  ▪
ברק אובמה, בנימין נתניהו. שולט במעשיו של נתניהו [צילום: AP]

האם ממשלה שעוסקת בגירוש יהודים ובהחרבת בתיהם ובהונאת הצבור תפציץ את טהרן? מדי יום צצות הוכחות חדשות לקידום נלהב של מדיניות ארצות הברית, הקוראטט והאו"ם באמצעות ה"ציונים החדשים".
גם יצחק שמיר שהיה הטוב שבטובים קיבל את עמדת ארצות הברית בעניין אי התקפה ישראלית בעירק במלחמת המפרץ ב-1991 . בוודאי שאם אובמה אומר היום (5.2.12) שישראל לא קיבלה החלטה יש בכך איום על ישראל. אובמה מרגיש צורך להרגיע את הציבור האמריקני ולהזהיר את ישראל כי הוא יודע מה הבטיח לו עבדו נתניהו שעסוק במסירה ציונית של הר הבית ובנעילתו בפני יהודים ובחתימת הסכם עם הותיקן על הר ציון ובגירוש מתנחלים בלילות אל הקור המקפיא. נתניהו יעסיק את הצבא בגירוש החדש ולא בתכליתיות שלמענה קמה הציונות.
לפיכך הוציאה הרשות היהודית בארץ ישראל בעש"ק בשלח, י' בשבט, תשע"ב את ההודעות הבאות מדינת ישראל מנסה להטביע את יהודיה בים ולבטל את קריעת ים סוף.
פרשה ראשונה
מדינת ישראל הסתלקה מיהודה ושומרון בעצם החרגת ישובים ביהודה ושומרון כנעדרי עדיפות לאומית היא פעולת הקפאה באמצעים אחרים. פעולת הכניעה נתבצעה לכאורה לדרישות האו"ם אך כדברי נתניהו עצמו, לרבות הונאת חלק מהשרים לדבריהם, זו פעולה יזומה גם ללא כל קשר ללחצי האו"ם. משוש ליבו של נבחר הליכוד. אני את חלקי בגירוש היהודים תורם אבל מה אם טהרן? רק ההתנצלות השפלה לבן קי מון היא תוספת בושה. פעולה זו היא ביטוי מעשי כוללני להמשך החתירה הבלתי נלאית להקמת מדינת ערבית נוספת בתוך ארץ ישראל. וליישום תוכניתו הבוגדנית של ראש ממשלת ישראל.
פרשה שניה
השבוע נחתם בראשי תיבות הסכם בין שלטונות ישראל לותיקן על מסירת שיאו של הר ציון לידי הכנסייה הקתולית. בכך מנסה ממשלת ישראל לקטול יחד עם הכנסייה את נפש היהודים, כבודם וחירותם ולהחזיר את העם היהודי לממדיו הטבעיים בעיני הגויים. האם כך חושבת ישראל לנצח את אויביה?
פרשה שלישית
האלוף כוכבי ציין אמש כי מאתיים ועשרים אלף טילים מכוונים כעת נגד תושבי ארץ ישראל. האם לא הוא עצמו יחד עם צה"ל התאמן בהסטת המבט מסבל היהודים בהתעלמותו במשך עשר שנים מהפצמרי"ם שנורו על חבל עזה ועל שדרות ועל גילה תוך התיימרות להגן על העם היהודי?
לאחר המלחמה עופרת יצוקה השאיר שר הביטחון את הדלת המסתובבת של ציר פילדפי פרוצה בזדון בשני הכיוונים ובכך תרם תרומה מכרעת ל'אביב הערבי' לנפילת השלטון במצרים ולקידום האחים המוסלמים וליצירת הקשרים תבוסתניים שייאלצו את ישראל להיכנע ללא קרב או בקרב מצדה גרעיני שלא יהיה אלא המכה השניה לאחר רציחתם של מליוני יהודים.
הרשות היהודית בארץ ישראל דורשת מכל יהודי בר לב להצטרף אל התהליך של ההגדרה העצמית המתחדשת של העם היהודי בארצו. להתפקד באתר "נאמני ארץ" -הרשות היהודית בארץ ישראל ולהערך ליישום ההגדרה עצמית של העם היהודי כיישות מדינית נבדלת.
הרשות היהודית בארץ ישראל פונה לכל הנחשבות בעיניהן למפלגות הלאומיות, החרדיות והדתיות ולמשה פייגלין, לחברי כנסת מן הליכוד ומכל מפלגה אחרת להקים מסגרת דיונית רחבה למען הגדרה עצמית של תושבי יהודה שומרון כיישות יהודית מדינית נפרדת, כל עוד ממשלת ישראל לא תחזיר מיד את הישובים למעמדם המועדף וכל עוד תמשכנה הפעולות הממשלתיות למען קידום גירוש, הקפאה והדרת תושבי יהודה ושומרון באשר הם . פעולה זאת נדרשת לשם הצלת העם והארץ. המשך ההשתתפות ללא תנאי בכנסת הוא שותפות לפשע ההשמדה של העם היהודי.

תאריך:  06/02/2012   |   עודכן:  06/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי מקדם את מדיניות יצהר תמורת בושהאר?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ארץ ישראל אינה רק של היהודים
ביבי (פלסטין)  |  6/02/12 16:45
2
הציונות מיצתה את התכלית הראשונ
בן טיבוגה  |  6/02/12 21:13
3
בוקר טוב פשיסט קטן.יש השמצות? ל"ת
שיא הקיצוניות  |  6/02/12 23:48
4
חורבן ההתישבות זה אינטרס שלנו! ל"ת
ביבימרידור  |  7/02/12 07:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
השיח הוא כואב, כי קשה לקבל גישה, שבבסיסה יש התעלמות מאנושיותם של עמי כנען ודמוניזציה שלהם. השיח הוא כואב לנוכח מגמה הולכת ומתחזקת, לפיה התלמיד בבית הספר כיום מחיל את מסר הכתובים למציאות הפוליטית של ימינו
עו"ד יורם שפטל
אמירתו המרושעת של השופט בדימוס שלי טימן, לפיה משה קצב נהג כאחרון העבריינים כשבחר בעו"ד שפטל כדי לייצגו, היא הנוטלת ממנו את כבודו    תגובה למאמרו של טימן
משה גביש
סביר וראוי כי בג"ץ יגן על בעל משרה ששר רוצה לסלקו מתפקידו (אם אותו בעל משרה אינו במשרת אמון או בחוזה המאפשר הפסקת עבודתו), אך אין זה סביר שבג"ץ יכפה מינוי שטרם נעשה על שר שאינו מעוניין בו, כאשר לא השתנה לרעה מצבו של המועמד בשל אי מינויו
משה חסדאי
סיפור הפצצה האירנית הוא מלאכת מחשבת של רמייה, תוך שימוש בלוחמה פסיכולוגית ותעמולה מתוחכמת ביותר - מה שמכונה בלשון העתיקה כישוף. בכל פעם שהעולם תופס את אירן בשקר אחד, מתברר שהיא כבר התקדמה עשרים צעדים קדימה. אירן השיעית האיסלאמיסטית הינה השראה לפלשתינים ולחיזבאללה, בשימוש בשיטות אותן שכלל הרב מג חומייני: נהג הפרד ומשול בין אויביך
יוסי דר
כל זמן שלפיד נוגס מנדטים משלי ומציפי ואינו מתקרב לשוליים הרכים של הליכוד - ביבי יכול להמשיך בהתנהלות אפופת אי ודאות באשר למועד הבחירות. וכשזו תמונת המצב, לפיד מבין שהזמן לא עובד לטובתו והוא נשחק והולך מיום ליום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il