X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
וויטני יוסטון. יופי מדהים וקול אדיר [צילום: AP]
וויטני יוסטון - נאהב אותך תמיד
זמרת עם יופי וקול אדיר שהגיעה לגדולות אך הידרדרה לסמים ואלכוהול שיריה כבשו את מצעד הפזמונים ונכנסו לפנתאון ושירי האהבה העולמיים

בראשית שנות השמונים התוודעתי לראשונה לשיריה של הזמרת המדהימה הזאת. השיר "Saving All My Love For You" מתנגן לו בראשי מידי יום כמו רבים מלהיטיה של הזמרת האגדית הזאת. במשך שנים ובעצם עד היום הזה כאשר נודע לי על מותה הטרגי של הזמרת ממוצע שחור שהדהימה אותי תמיד בקולה האדיר, קול שפילח כתער את האוויר בצלילותו, בעוצמתו ובגיוונו האדיר, צליל אשר נע בכל האוקטאבות האפשריות ולא השאיר את המאזין ללא התפעמות האדירה.
התדרדרותה של הזמרת האדירה הזאת התחילו לפי מיטב הבנתי בגלל הבעיותיה האישיות. זה התחיל מהבעל האלים והמכה בובי בראון שממנו נחלצה בשן ועין. הבעל המכה והכישלון בחיי האישות הביאו אותה תוך כדי משברים עצומים לזרועותיהם של סוחרי הסמים אשר ריפדו את חייה במנות סמים בכמויות אדירות. בנוסף לכך הטיפה המרה לא משה מעל שפתיה כך לפחות רצו השמועות מכל מי שהיה מקורב אליה. מצב זה שנמשך כעשר שנים והביא אותה לידי קריסה וביטול הופעות רבות תוך כדי התמוטטויות רבות שהובילו בסופו של דבר לאשפוזים בבתי חולים רבים לפני הופעות. ולאחר מכן ביטולן של הופעות רבות דבר שהמעריצים הרבים של הזמרת האגדית הזאת התקשו לקבל, אבל זה לא מנע ממעריציה לשמור לה אמונים , בדיוק כמוני עד לרגע האחרון ועד בכלל.
זמרת זאת אשר צמחה ממשפחה בעלת רקע נרחב בתחומי אומנויות הבמה, אמא של וויטני יוסטון בשם 'סיסי', הייתה זמרת ליווי די מפורסמת בארצות הברית, זמרת נוספת שפיארה את המשפחה הייתה הדודנית של וויטני בשם "וורוויק דיון".
ילדה עם יופי וקול נדיר
הילדה וויטני יוסטון נולדה בעיר ניו גרסי , מגיל צעיר וויטני שרה במקהלה של הכנסייה המקומית, יש האומרים שבגיל חמש כאשר החלה להופיע בכנסייה כנערת המקהלה של הכנסייה כבר אז היה ניתן לחוש בעוצמת קולה האדיר, דבר זה הובילה בתוך כשש שנים להיות הסולנית של ילדי המקהלה בכנסייה . כאשר היא בת 17 בלבד "וויטני " מתחילה להופיע עם אמא שלה "סיסי" כזמרת, הן שרות ביחד במועדונים ובפסטיבלים שונים. כבר אז בזמן שירתן ביחד מגלה אותה "קלייב דיוויס" שהיה באותה תקופה נשיא חברת התקליטים בשם "אריסטא". "קלייב דיוויס" היה בעצמו מפיק מוזיקאלי ואמרגן, הוא כמו כל שאר מעריציה זיהה מידית את עוצמת קולה של וויטני יוסטון. הוא החל לטפח אותה ואף יזם והביא לביצוע את יצירת סגנון מיוחד לשירתה ויוחדה האישי של וייטני תוך מתן דגש מיוחד לעוצמת קולה.
הוא נתן ביטוי ליופייה המיוחד ששבה רבים ממעריציה, יופי שחור מהול בגנים לבנים שנטמעו עמוק בגווני עורה, גנים שקבלה מאבותיה שנישאו במשך הזמן עם אנשים ממוצע אינדיאני וכן ממוצע הולנדי לבן, כל זה עם הגוון השחור שהיה לה בגלל מוצאה האפריקני נתנו לוויטוני בסופו של דבר יופי נדיר אשר קשה מאוד להתעלם ממנו. יופייה היה מדהים. כאשר יצא אלבומה הראשון בשם Whitney Housto "n" בשנת 1985 לא היה בית ברחבי העולם אשר לא רכש את האלבום המשגע הזה. לא היה אדם או תחנת רדיו שלא השמיעה את שיריה, שהתנגנו מעל גבי גלי האתר בכול מקום בעולם. לא היה אדם אחד שלא התפעל מהיופי הזה אשר שר בעוצמות קול כה אדירות. אחד הלהיטים הגדולים ביותר היו "Saving All My Love For You".
לא עבר זמן רב והזמרת הנפלאה הזאת זכתה בגיל 23 בפרס הגראמי - הקטגוריה היא זמרת הפופ הטובה ביותר לאותה שנה 1986. בשנת 1987 וויטני מגיע בשנית לראשי מצעד הפזמונים כאשר יוצא לעולם האלבום השני שלה בשם "Whitney" והשיר שכובש את הקבל בעולם בשם "Wanna Dance" מתנגן בפי כל. באלבום הזה וויטני גומלת לאמא על הדחיפה האדירה שהעניקה לה מילדות ודחפה אותה לעולם הזמר. הן שרות ביחד האמא סיסי וויטני את השיר " So Emotional" להיט אדיר תוך כדי שילוב שירה בקול אדיר של זמרת אדירה ואם שיודעת ללוות כל זמר כאילו היא חלק בלתי נפרד מקולו. בשנת 1988 ווינטי יוסטון מגיעה בפעם השביעית לראש מצעדי הפזמונים ברחבי העולם עם שירה הנפלא "Where Do Broken Hearts Go".
וויטני ממשיכה להדהים את הקהל בשלל הופעותיה ברחבי העולם. לצערי לא יצא לי לראותה אף פעם בהופעה חייה, אף על-אף פי כן שיריה מתנגנים אצלי כאילו הם חלק ממך. במיוחד השיר שהיא שרה עם אמא שלה בשם " So Emotional", השיר שלה בשם ", I’m Your Baby Tonight" כובש את הלבבות גם של אלו אשר עד אז לא היו בין מעריציה , השיר עד היום אחד השירים המושמעים ביותר ברחבי העולם. כך גם שירה בשם " All The Man That I Need" .
"אני אוהב אותך תמיד" - שובר כל שיא עולמי
בשנת 1992 נכנסת וויטני לעולם המשחק בסרט בשם " שומר הראש" , שיריה המלווים את הסרט, השירים שלה מעלים את וויטני לדרגות חדשות ומגלים כישרון משחק יוצא מן הכלל. השיר שמלווה את פס הקול של הסרט בשם "אני תמיד אוהב אותך" שובר כל שיא עולמי שלא נשבר עד היום וצועד בראשי מצעד הפזמונים במשך 100 ימים רצופים, שיא שלא נשבר ולא ישבר לעולם כך אני מעריך. שיר זה הוא אחד משירי האהבה היפים ביותר שאני שמעתי מימי. לפי דעתי השיר הוא היהלום בשיריה של וויטני ומזוהה ביותר עם שמה. השיר נכנס לפנתיאון של שירי האהבה העולמיים והפך להיות מושר בכול אירוע אשר מבטא אהבה, יופי והתשוקה לאהבה שכה השתוקקה וויטני לקבל ולא קבלה מבעלה המכה "בובי בראון "אשר הצליח ברוב כישרונו להביאה עד להיכן שהגיעה, ולמשבר שלא יצאה ממנו עד ליום מותה הטראגי היום 12.02.2012.
על סרטה שומר הראש וויטני זוכה בשנת 1994 בעוד שלושה פרסי גרמי. לסיום רק אציין שבכל הקריירה שלה זכתה וויטני בשישה פרסי גראמי , ב-21 פרסים שונים בתחום המוזיקה בארצות הברית. בעשרות תקליטי פלטינה וזהב. וויטני השאירה אחריה ילדה בשם "בובי קריסטינה" שנולדה לבעלה המכה בשנת 1993 . ילדה שהייתה בשנים האחרונות הקרן היחידה בחייה לאור כל הכישלונות המוסיקליים שחוותה בגלל התמכרותה לסמים והמשבר העמוק שחוותה בגלל נישואיה שנכשלו בגלל אלימותו הקשה של בעלה כלפיה.
אני ועוד רבים אחרים נזכור את וויטני כפי שהיית בשיאה, נזכור את שיריה המופלאים ,את עוצמות קולה האדירים. לסיום אני רוצה לשיר בהספד זה את שירה של וויטני "I Will Always Love You" שיר שלבטח כל מעריציה הרבים לא מפסיקים לפזם ברגעים קשים אלו כאשר נודע על מותה הטרגי והיא רק בת 48. לאחר 42 שנות שירה עוד מהיותה נערת מקהלה בכנסייה המקומית בעיר הולדתה ניו גרסי ועד להופעות מעל במות ידיעות והופעתה בסרט "שומר ראש." מה יש לומר אם לא לציין עד כמה טרגי מותה, מוות שמזכיר לרבים אשר אהבו אותה את מותו הטרגי של מיקל גקסון. שניהם מתו במלון באופן טרגי ,גם כאן יש חשש לא קל כי מותה לא היה טבעי ועוד ימים יגידו. יהי זכרה ברוך.

תאריך:  12/02/2012   |   עודכן:  12/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
וויטני יוסטון - נאהב אותך תמיד
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
עברית
שומר השפה הצחה  |  12/02/12 18:14
2
קישור לשיר המחשמל הזה
שבתאי עזריאל  |  12/02/12 18:44
3
גם אני משתגעת על וויטני
אילנה .ש  |  12/02/12 19:48
4
I LOVE U WITHENY
גזאצוו  |  13/02/12 13:41
5
תזכורת למה שחשוב באמת בחיים
אורנה רב-הון  |  14/02/12 14:55
6
מאז מותה שיריה לא מפסיקים ל
לוין אלכס   |  14/02/12 18:21
7
קום התנערה עם חלכה, עם עבדים  ל"ת
אור הנר   |  17/02/12 11:07
8
לאהוב נרקומנית שזונחת אל ילדיה ל"ת
ונזרקת בבתי מלון?  |  17/02/12 11:28
 
- תגובה טיפשית ומשמיצה ל"ת
אילנה .ש  |  17/02/12 13:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
עיניו הטרוטות של יו"ר הסתדרות העובדים בטלוויזיה אמש מסגירות את האיוולת הגדולה שבטררם הגדול שהוא בישל. הבחור נראה כמעט מעולף מהמאמץ העצום שהוא עצמו כפה על עצמו, מבלי שהוא מורגל לשכזה. לחץ הפגישות של 24 שעות ביממה, בניסיונות סרק לשנות סדרי עולם - אינו מהרגלו של הבוס של כל הוועדים החזקים במשק. האיש שבהינף יד משתק את המדינה, ולו כדי להוכיח שהוא - הוא שיקבע הכל
נורית גרינגר
עלי ח'אמנאי, המנהיג העליון של הרפובליקה האיסלאמית של אירן, נשיאה, מחמוד אחמדינג'אד ומשמרות המהפכה האירניים, הכוח המוציא להורג בשם שני מנהיגים אלה - הוא שילוב קטלני שהעולם מעולם לא התמודד בכמותו. זהו איום על קיומו של העולם החופשי כולו, אך במיוחד על ישראל
נרי אבנרי
בערעור של אילנה דיין בפרשת סרן ר', השופטים שהוציאו את דיין מחייכת, הסבירו את מה שנתפש בעיני השופט סולברג כ"חצייה של קו אדום אתי", כ"אמת לשעתה", שזה במילים פשוטות, אמת בבדיקה. מה שקרה בפועל, שכתום הבדיקה, "האמת לשעתה" התבררה כלא אמת...
איתן קלינסקי
הזדהיתי עם דבריו של פרופ' אריה אלדד , שהביע את סלידתו ממעורבות חברת "מקינזי" בצה"ל . וכמי שהיה בעברו קצין רפואה ראשי בצבא , הוא מתייחס לרומן המסוכן בין הצבא ובין חברת העסקים
מתי דוד
לאף אחד מאנשים אלה, אין רקורד אישי, ניסון מעשי ומומחיות מקצועית בתחומי הפיננסים, הגיאולוגיה הימית והקידוחים. האם אנשים אלה הם רק קישוט יוקרתי לחברות לצורך גיוס משקיעים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il