X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ארבעת הכוחות העיקריים והם: אש, מים, אויר ואדמה, כשלכל אלמנט יש מזל המקושר איתו ותפקיד מוגדר משלו. היכולת להכיר את אנרגית הכוכבים, והמזלות, תעזור למצוא את העיתוי המתאים ותיתן את הכלים הדרושים לחיי היום יום, בתהליכי קבלת החלטות ויישומן
▪  ▪  ▪
גלגל המזלות. 4 אלמנטים המניעים את הגלגל

שלום לכם.
לאחרונה נשאלתי פעמים רבות מהם הכוחות המניעים את גלגל המזלות ועומדים מאחוריהם בכל התנהלות. בחרתי להכיר לכם את ארבעת הכוחות העיקריים והם: אש, מים, אויר ואדמה... כשלכל אלמנט יש מזל המקושר איתו ותפקיד מוגדר משלו.
אלמנט האש, המקושר עם המזלות טלה, אריה וקשת, הוא הכוח המניע המתלהב, היוצר, היוזם והדוחף קדימה לעשייה....
אלמנט המים, המקושר עם המזלות דגים, עקרב וסרטן, מסמל את נושאי הרגש ואת היכולת להביע אותו בשעת הצורך...
אלמנט האוויר, המקושר עם מזלות דלי, תאומים ומאזניים, מסמל את ההיגיון ואת היכולת להעביר דברים דרך המסננת ההגיונית של החיים מבלי להיסחף אחר גורמים רגשיים מפריעים....
אלמנט האדמה, המקושר עם מזלות גדי, שור ובתולה, מסמל את היכולת להיות פרקטיים, מעשיים ובעיקר את היכולת התכליתית לבצע דברים לאחר שעברו דרך מסננת הכדאיות...
באופן טבעי כל המזלות המקושרים עם אלמנט האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.
מזלות המקושרים עם אלמנט המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.
גם שאר הצרופים אפשריים כמובן, אך השילוב ביניהם יהיה פחות נוח אם כי יכול להיות מאתגר ומלמד במיוחד. מזלות המקושרים עם אלמנט המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים לאורך זמן, יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש.
ואילו המזלות המקושרים עם אלמנט האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.
אנשים המקושרים זה לזו מאותו האלמנט כמובן שיוכלו לחיות יחדיו ותחומי העניין המשותפים ביניהם יהוו את הדבק הנדרש לזוגית. כמו בכל נושא האסטרולוגיה, מומלץ להכין מפה אישית בכל פעם שיש צורך להחליט החלטה משמעותית והרת גורל.
כולנו מכירים את המשפט "ידע הוא כוח"...ולכן, היכולת להכיר את אנרגית הכוכבים, המזלות והאלמנטים, תעזור למצוא את העיתוי המתאים ותיתן את הכלים הדרושים לחיי היום יום, בתהליכי קבלת החלטות ויישומן.

והרי התחזית..

טיפ לילידי השבוע: הכוכב מרקורי נכנס אליכם השבוע לבית הכספים, עובדה שמלמדת על כך שבתקופה הקרובה תזדקקו לייעוץ בתחום.
דלי - כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים כך שנראה שבתקופה הקרובה תהיו עסוקים בבחינה מדוקדקת של כל הנושאים הכלכליים שלכם. החיים מלמדים אתכם שייתכן שתצטרכו לעשות שינויים כדי להתאים את עצמכם לנסיבות חייכם המשתנות והמתחלפות. כיוון שכך, מומלץ לכם לבדוק ולהתארגן מבחינה כספית לשינויים העתידים לבוא.
דגים - הכוכב מרקורי המבקר בימים אלה במזל שלכם ייתן לכם את כל האפשרויות להצליח ולבטא את תוכניותיכם בצורה בהירה ורהוטה לאנשים הקרובים לכם. ייתכן שאתם נתקלים לאחרונה באירועים שונים שבהם יש לכם הרבה מה להגיד אך מדי פעם המילים הנכונות נעתקות מפיכם, ואתם מחפשים אחר המילים הנכונות. ביקור כוכב התקשורת ייתן לכם יותר חופש ביטוי.
טלה - הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב כך שנראה שצפויים לכם כמה ימים נחמדים במיוחד בהם תרגישו שאתם יכולים ליהנות ולקבל אהבה ופינוקים בהתאם לצרכים האישיים שלכם. מבחינה כספית אתם נמצאים במצב הרבה יותר טוב מאי פעם וההכנסות הצפויות יעזרו לכם להתגבר על קשיים אפשריים.
שור - מבחינה אישית אתם נמצאים עכשיו בתקופה מצוינת שבה אתם יכולים ליהנות מפרות השקעתכם, הן החברתיות והן הכלכליות. יש לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם בכל תחומי החיים דרך עשייה אינטנסיבית. מבחינה רגשית ייתכן שתצטרכו להסתיר את רגשותיכם האישיים , כיוון שנראה שאנשים קרובים אליכם לא תמיד יאהבו את דרך ההתנהלות שלכם.
תאומים - בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש הקרוב, תהיו עסוקים במימוש הפוטנציאל האישי שלכם דרך לימודים, עבודה ובכל מסגרת אפשרית. יש לכם אפשרות לשווק את עצמכם על-ידי יכולת הדיבור המצוינת שלכם ולכן יהיה זה מאוד נכון עבורכם לנסות להקשיב קצת יותר לאחרים בזמן שמדברים אליכם ורק אח"כ לשכנע אותם בצדקתכם – שהרי בכל מקרה, תצליחו !
סרטן - בחודש הקרוב תוכלו לנצל את הקסם האישי שלכם על-מנת להצליח בקריירה ובעבודה. נראה שיבואו לקראתכם ולא תמיד בגלל העבודה שעשיתם, אלא בגלל יכולת השכנוע שלכם. ייתכנו שינויים לא צפויים בסגנון עבודתכם ולכן במידה ואתם רוצים להצליח – עליכם לשמור היטב היטב על הקיים ולפעול כדי להוכיח את עצמכם בכל פעם מחדש.
אריה - מבחינה מקצועית יש לכם עכשיו אפשרויות חדשות להצליח ולכן מן הראוי שתבדקו, האם אתם מתוגמלים כספית ביחס ישיר להשקעה שלכם. ייתכן שלא תקבלו את מלוא התמיכה לה אתם מצפים מאנשים שהייתם רוצים לקבל את הכרתם, אך יחד עם כך נראה שתצליחו לעמוד בציפיות של עצמכם ותוכיחו לעצמכם שאתם עומדים בכל האתגרים.
בתולה - כוכבים רבים עומדים להיכנס אל בית השותפויות שלכם ולכן נראה שתקופה זו עמוסה עבורכם ואתם תבדקו את עצמכם ביחס לאחרים. יהיה נכון עבורכם לברר האם יש לכם יכולת לעבוד בצוותא ומה הציפיות שלכם מאחרים. תאום ציפיות יהיה נכון עבורכם ברמה האישית ובמיוחד ברמה העסקית. שילוב נכון בין השניים ייתן את התשואה לה אתם מייחלים.
מאזניים - בתקופה הקרובה מומלץ לכם להיות מאוד אסרטיביים בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם המקצועיות. כוכבים רבים עומדים לבקר בבית העבודה שלכם כך שעכשיו זה הזמן לממש את תוכניותיכם. השאירו לעצמכם גם מספיק זמן על-מנת שתוכלו לנוח, ולא לבזבז את האנרגיה שלכם ובמיוחד על מקומות ואנשים שמראש אתם יודעים שכל מטרתם היא לקחת מכם אנרגיה.
עקרב - אתם צפויים לשינויים בכל הקשור לנושאי העבודה שלכם וחוסר יציבות יהיה הדבר היציב הקבוע בחייכם בשנה הקרובה.. נסיבות החיים יהיו כאלה שלעיתים יהיה לכם קשה להתחייב לטווח הארוך ולכן, מומלץ לכם לחשוב כמה פעמים לפני שאתם מתכוונים לעשות שינויים משמעותיים. סדרו לעצמכם תוכניות לטווח הארוך, ובהתאם לכך תוכלו להתנהל בטווח הקצר.
קשת - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מאוד מנסים לקדם את עצמכם ואת מעמדכם המקצועי אך לעיתים אתם מרגישים שהדברים עומדים במקום ולמרות שאתם פועלים על-מנת להתרחב – למעשה, ישנם תחומים שאינם בשליטתכם ואתם מוצאים את עצמכם תלויים באחרים. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חלוקת מטלות ולנסות ללכת צעד אחר צעד.
גדי - כדי להמשיך ולהתקדם ברמה לה אתם מצפים מומלץ לכם לבחון את ההתנהלות האישית שלכם ביחס לסביבה הקרובה שלכם. ייתכן שתרצו לעשות שינויים ומומלץ לכם לוודא שהאנשים הקרובים לכם אכן מסכימים עם כל תוכניותיכם. מבחינה חברתית יש לכם עכשיו הזדמנויות לשדרג את מעמדכם על-ידי הכרויות עם אנשים חדשים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  15/02/2012   |   עודכן:  15/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכירו את הכוחות המניעים את גלגלת המזלות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
צילה מותק, את באה לכנס המכשפות
אשמדאי  |  16/02/12 14:54
2
עבודה זרה מודרנית
mosheabr1  |  16/02/12 16:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
בספר "החיים כמשל" היחיד עומד מול אלוהיו ומדובב לפניו את חידת קיומו. הסופר רואה את שליחותו להתקרב לאלוהים בכל כתיבתו, וגם להביא גאולה לאחרים. בעיניי, החוויה של קיום מתמיד מול האלוהים היא חוויה רליגיוזית. בחודש שבט זכרנו את יום השנה של פ' שדה, ודבריהם של היוצרים הם זכרונם
עליס בליטנטל
רביעיית שחקנים מבריקים - נאור, טפיארו, טל-יה יהלומי ומרים זוהר, שכל הצלחת ההצגה בבימויו של מיטלפונקט עצמו נשענת על כתפיהם
נועם בדין
בביקור האחרון שלי בקנדה, עמדתי מול הכוח המתגבר והתמיכה הציבורית הגוברת ב"שבוע האפרטהייד הישראלי" וחזרתי לארץ עם חברים חדשים הנוקטים עמדה אמיצה כלפי ישראל - הקהילות האינדיאניות בקנדה
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות מראיין נפגעת פיגוע באמצעות שליח    ועד הרכבת זקוק לחברת יח"צ חדשה    "ישראל היום" מציע עסקה טובה יותר מאיקאה
איתמר לוין
השופט גד גדעון מבית משפט השלום בבאר שבע מאזן בדיוני מעצרים בצורה נכונה בין האינטרס הציבורי לבין זכויות החשודים, תוך הפגנת בקיאות שאינה מחזה שגרתי בתיקי מעצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il