X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם להגיע ביחד עם הילד לחנות? האם כדאי לרכוש אביזרים נלווים? והאם כדאי לחכות לרגע האחרון לפני פורים? - כל הטיפים לתחפושת המושלמת לילד
▪  ▪  ▪
חשוב להקפיד על תו תקן [צילום: יח"צ]
מומלץ לרכוש אביזרים נלווים [צילום: טלי גרנות]

טיפים לבחירת תחפושת לילד:
  • בעת רכישת התחפושת, מומלץ להגיע לחנות יחד עם הילדים ולוודא שהתחפושת אכן מתאימה להם, יש לאפשר לילדים לחוש ולראות את התחפושת בעצמם, משום שקיימות מספר דוגמאות לכל תחפושת שלעיתים מאוד שונות האחת מן השנייה. וכך תוכלו למנוע אכזבה במידה ורכשתם תחפושת מדוגמה שהילד לא מחבב.
  • כידוע, מזג אוויר חורפי וגשום עשוי לאפיין את ימי החג, לכן רצוי לבחור תחפושת, שניתן ללבוש מתחתיה ביגוד מחמם כגופיה או סווטשרט וכן, גרבונים או רגליות ואפילו מכנסיים.
  • אביזרים נלווים מאוד חשובים ויוצרים מחשק יצירתי עם התחפושת, אך יחד עם זאת לא כדאי לבסס את כל התחפושת על אביזר מסוים משום שלילדים יש נטייה לאבד אביזרים והצורך להיצמד לאביזר מסוים ולשמור עליו ביום החג, יכול ליצור תחושה של מוגבלות וקושי, שיפגמו בשמחה הפורימית.
  • ילדים אוהבים לשוב ולהתחפש לאורך כל ימות השנה, לכן כדאי לרכוש תחפושת בעלת ערך משחקי (Play Value) גבוה, שתלווה את הילדים גם לאחר החג. למשל: חץ וקשת, כלי בנייה, גלימות, פאות, שרביטים, כלים של רופא וכיו"ב, אלה יכולים לשמש את הילד במשחק תפקידים לאורך כל ימות השנה.
  • כדאי להצטייד מראש בכל הפריטים הרלוונטיים לתחפושת ולא לדחות רכישתם לרגע האחרון - אם קיים אביזר חיוני לתחפושת, לא כדאי לקחת סיכון, שיחסר ברגע האחרון.
כללי בטיחות שיש להקפיד עליהם:
  • חשוב מאוד להקפיד על תו תקן, המציין מפורשות, שהתחפושת עשויה מחומרים חסיני אש!!. במידה ויוצרים תחפושת באופן עצמאי בבית, כדאי להימנע משימוש בחומרים כמו פוליאסטר או נייר, המתלקחים בקלות.
  • עדיף להימנע מתחפושות הכוללות עודפי בדים כמו שובלים ארוכים לשמלות או שרוולים רחבים מאוד. הבדים הללו עלולים להיתפס בחפצים ולגרום למעידה, או גרוע מכך, להתלקח במידה והם באים במגע עם אש גלויה. אם התחפושת מורכבת גם ממכנסיים, יש להימנע ממכנסיים ארוכים מדי, העלולים לגרום למעידות של הילד.
  • במידה והתחפושת מורכבת גם ממסכה, חשוב לוודא ששדה הראייה של הילד אינו מוגבל ו לוודא שהמסכה אינה צמודה מדי ומאפשרת מעבר חופשי של אוויר.
  • במידה ומשתמשים באיפור פנים וגוף, חשוב מאוד להקפיד ולוודא, שהמוצר אינו מכיל חומרים רעילים. כדאי לנסות תחילה את האיפור על שטח קטן באזור נסתר, כדי לוודא שאין רגישות או נטייה לאלרגיה לחומר ורק אחרי שברור כי החומר בטוח לשימוש, להתאפר כיד הדמיון..

הכותב הוא סמנכ"ל סחר – רשת "כפר השעשועים"
תאריך:  15/02/2012   |   עודכן:  15/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
לצערי, באיחור של יובל שנים אני מגיב על הסתה חסרת תקדים של עיתון "דבר" ז"ל נגד כפריים ערבים ילידי המקום. המאמר נכתב על-ידי הכתב לעניני ערבים, המודאג מההסתה הפרועה, הקיימת לדבריו, בכפרים הערביים נגד הקמת העיר כרמיאל
עידו כרמל
למרות שחלף זמן רב מאז הנסיגה מלבנון, לא השכילה ישראל לסייע ולתמוך באנשי צד"ל החיים בתחומה. ישראל חוזרת על טעויותיה ואינה יודעת איך לקרב אליה את מי שרוצה לחיות בקרבה ולהיות אזרח נאמן ויוצר
ד"ר יעקב קורי
מחזהו הנצחי של פרידריך דירנמט "ביקור הגברת הזקנה" שנכתב בשנת 1956 אקטואלי כיום כמו אז, בהעלותו דילמות אתיות כגון: לכל אחד יש מחיר, הסכנות הטמונות בחיים באשראי, הכסף הוא ערך עליון, הון ושלטון וקנית הפקידים ועוד. יש לעשות כל מאמץ ללמד באוניברסיטאות, בחברות ובבנקים, מחזות כמו ביקור הגברת הזקנה שיחשפו אותנו לביקורתיות ולדילמות אתיות וידירו אותנו מהחלופות המטמטמות של הריאליטי, אם אנו חפצי חיים
מנחם רהט
המצאת ה'אמת לשעתה', שחילצה את אילנה דיין מלתת את הדין על הכפשת קצין צה"ל, לא עמדה לזכות מתיישבי מיגרון, שזכותם להגנת 'אמת לשעתה' גדולה ומוסרית פי כמה וכמה מזו של דיין
רועי אורן
סיפורה הטראגי של הזמרת לימור שרוני, אשר תאונה אחת מחקה קריירה שלמה שלה, צריכה לשמש כתמרור אזהרה כאשר אנו נוהגים שיכורים או נוסעים במהירות מופרזת
רשימות נוספות
TNT אקספרס, מציעה תחפושות ברכישה אונליין  /  שרית גבאי
פסטיבל הצגות הילדים הבינלאומי בחיפה  /  רחל וילנר
חוזרים לשורשים  /  משה מאירסדורף משה
צנחנים נוטעים  /  עירית לדרברג
אדם בעל צלם אלוהים הוא אדם הדואג לסביבה  /  הרב יובל שרלו
מנהג הבשישה בליל ט"ו בשבט   /  מרים גז-אביגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il