X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האיש הענק הזה, בעל שיגעון הגדלות, שהתברג לאחרונה בצמרת המורשעים של מפלגת קדימה, נהג ועדיין נוהג כמלך ישראל הכל על שלומי לחיאני: היחסים עם יאיר לפיד, ציפי לבני והשופט דנציגר; הפלת אמנון לוי בשבי "קסמו"; השכר הגבוה לאשתו; הסחבת התמוהה בהגשת כתב האישום נגדו והאיומים על אומ"ץ
▪  ▪  ▪
לחיאני. מפחדים ממנו [צילום: פלאש 90]
לחיאני שוקל לרוץ לראשות קדימה
איציק וולף
ראש עיריית בת ים צפוי להודיע עד ליום ראשון האם ישתתף בבחירות המקדימות שיתקיימו במרץ * "אני היחיד שיכול לתת פייט לביבי - מה שלבני ומופז לא יכולים"
לרשימה המלאה

ההמלצה: לחיאני יועמד לדין; ייסגר תיק השופט יורם דנציגר
איציק וולף
המשטרה העבירה את המלצותיה בפרשת החשדות נגד ראש עיריית בת ים ונגד שופט בית המשפט העליון להכרעת היועמ"ש ופרקליט המדינה * הומלץ להעמיד לדין את לחיאני ובכירים נוספים בעיריית בת ים * צוות החקירה ובראשו אבי נוימן המליץ לסגור את תיק דנציגר מחוסר ראיות ואילו ראש אגף החקירות קבע שהתיק ייסגר מחוסר אשמה * ההכרעה בתיק הועברה לידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה
לרשימה המלאה

לחיאני נעצר לחקירה על-ידי המשטרה
יואב יצחק
ראש עיריית בת ים נעצר בחשד שביצע עבירות פשע, בין היתר בקבלת שוחד ובחלוקת טובות הנאה על-חשבון העירייה
לרשימה המלאה

המשטרה: "שלמה לחיאני קשור למשפחות פשע"
יואב יצחק
המשטרה נמנעה ממסירת המידע במסגרת הבקשה שהגישה לבית המשפט להארכת מעצר * על-פי החשד "סידר" לחיאני לגורמי פשע הטבות בנדל"ן בעיר בת ים
לרשימה המלאה

דוח המבקר: בת ים - "החצר של לחיאני"
רותי אברהם
דוח המבקר קובע כי בעירית בת ים עוסק ראש העיר שלמה לחיאני במינוי מקורבים לתפקידים שונים * "מכרזים תפורים" וגם - מינוי של אמא
לרשימה המלאה

ברגע האחרון נמנעה בימים אלה הבושה, והצעקות ההיסטריות: "הוא הא מי זה בא, ראש הממשלה הבא" לא יישמעו כאשר ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני יופיע באירועים פומביים. עד להודעה חדשה שעוד תבוא, נפטרנו מעונשו של הגברתן חסר המעצורים ובעל כמות בלתי נדלית של חוצפה מוניציפלית, שהכריז כמה פעמים בביטחון ראוי להערכה, שהוא יהיה במוקדם יותר מאשר במאוחר ראש ממשלת ישראל.
לחיאני אמר באחרונה גם באוזניהם של כאלה שלא רצו להאזין לו: "נתניהו הרס את המדינה ורק אני האיש היחיד שיכול להתמודד מולו בהצלחה ולהביס אותו. אחר כך אשקם את המדינה כפי ששיקמתי את בת ים". שיגעון הגדלות של האיש שמתפאר בממדי גופו ובמשקלו (150 ק"ג) יכול לפרנס ללא ספק פוליטיקאים טירונים וחסרי ניסיון.
קשרי לפיד-לחיאני
אחד מהם הוא הכוכב הפוליטי הנולד יאיר לפיד, שבמרוצת השנים האחרונות התחבק עם לחיאני ורקם איתו תוכניות פוליטיות משותפות, מבלי שהפריעה לו העובדה שלאורך אותה תקופה נחקר לחיאני בחשד של ביצוע שורה של עבירות פליליות חמורות.
בחודשים האחרונים תפס הדוקטור לשעבר לפיד מרחק מלחיאני מחשש אולי שהוא עלול להינזק מכך. היסוסיו של לפיד לגבי לחיאני לא עולים בקנה אחד עם העובדה שהוא מוקף בשורה של אישים פוליטיים המסווגים כנאשמים וחשודים סדרתיים בביצוע עבירות פליליות, כשבראשם ניצב ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט.
לחיאני הבלתי נלאה כבר לא סופר את לפיד, ואין לי ספק שיום אחד יבוא איתו חשבון ויראה לו מאיפה משתין הכריש מבת ים, למרות שכרישים אינם מבצעים פעולה זו. בקרב האגרופים שצפוי בין השניים, יהיה לפיד על תקן של "קוני למל", שכן לחיאני אינו "פיינשמקר" כמוהו.
סטירה לציפי לבני
בינתיים הצטרף לחיאני לקדימה, התברג בצמרת בין המורשעים של המפלגה - חיים רמון וצחי הנגבי - וזכה כבר לברכת הדרך של מנהיגת המפלגה ציפי לבני, למרות שהצהיר שהוא מתכוון להתחרות איתה על השלטון במפלגה המתפוררת. מן הסתם סברה ציפי שלחיאני ישאב קולות עממיים מהמתחרה השנוא עליה, ח"כ שאול מופז, ואינה מבינה שלחיאני מכוון דווקא לאליטות של קדימה.
רמתו המוסרית המפוקפקת של לחיאני לא הפריעה ללבני, שחיפתה לאורך זמן על מעשים פליליים לכאורה שנעשו על-פי החשד על-ידי בכירים במפלגה, ובמקביל העמידה בראש המטה המבצעי שלה את העבריין עמרי שרון, בן למשפחה מושחתת שתרמה רבות להסתאבותה של המדינה.
אמנון לוי נפל בפח
השבוע הזדמן לי לצפות בערוץ 10 בראיון חושפני שערך איש הטלוויזיה אמנון לוי עם לחיאני, במטרה לחשוף צדדים אפלים שלו. במקום זאת הוצג לחיאני כאדם עתיר נכסים, נהנתן, בעל ביטחון עצמי מופרז, מגלומן בלתי נלאה שמעולם לא עבר, לדבריו, על החוק. את האפשרות שהוא עלול לעמוד לדין פלילי ולהיכלא, דחה לחיאני על הסף וטען שכל החקירות שנערכו בחשד שביצע עבירות פליליות יסתיימו בלא כלום.
מי שהאזין לדבריו של לחיאני, יכול היה לקבל רושם שחוקרי המשטרה שחקרו אותו פחדו ממנו ולא להפך. נראה היה במהלך התוכנית שהמראיין נפל בשבי של לחיאני, החל להתפעל מקסמו האישי ומעושרו הרב, בעיקר ממאות אלפי שקלים במזומן שלחיאני מחביא לדבריו במזוודה מתחת למיטתו ואינו חושש מפורצים ומגנבים. אמנון לוי נהג כמו בלעם שבא לחשוף ונמצא מתפעל במהלך סיור צמוד בעיר.
(גילוי נאות: אני הפסקתי להיות חסיד חכם של התוכנית מאז שרואיינתי בשעתו למשדר חשיפה צמחוני אחר על האוליגרך לאוניד נבזלין, בשל העובדה שתנועת אומ"ץ טיפלה בנושא הסגרתו לרוסיה. דבריי צונזרו והראיון לא שודר.)
השכר הגבוה של גברת לחיאני
שלומי לחיאני הפך ללקוח כבד של תנועת אומ"ץ כבר לפני חצי תריסר שנים, מאז שהגיעו אלינו חומרים על מעלליו השונים. בתחום זה שיתפנו פעולה עם יו"ר ועדת הביקורת של העירייה, עו"ד אלי יריב, שלא היסס להתעמת עם לחיאני למרות שאכל ממנו מרורים.
בשלב ראשון התייחס החומר לתופעה של נפוטיזם בעיריית בת ים ולהעסקתם של קרובי משפחתו של לחיאני, לרבות אמו, כעובדי עירייה בתנאי שכר מועדפים. את רעייתו דורית מינה לחיאני לראש מטה הבחירות שלו בשכר גבוה במיוחד מהקופה הציבורית.
העברנו את החומרים לבחינתו ובדיקתו של משרד מבקר המדינה למורת רוחו של לחיאני, שהתגלה לנו כאדם חסר רגישות בסיסית לטוהר המידות. אשת יחסי הציבור שלו ביקשה שאבוא לבת ים להיפגש עם ראש העירייה שסרח, אבל אני דחיתי את ההצעה - כך החמצתי היכרות אישית קרובה עם המועמד לראשות הממשלה.
הקביעות של מבקר המדינה לגבי העסקתה של גברת לחיאני המועמדת להיות אשת ראש הממשלה בעתיד לא היו מחמיאות במיוחד. בין היתר קבע המבקר: "חשוב להדגיש שמדובר בכספי ציבור שחובה על כולם ובעיקר על נבחרי ציבור להקפיד בהם הקפדה רבה. ראש עיריית בת ים לא נהג כך אלא הוציא כספים רבים החורגים מכל נורמה מקובלת ושאינם מתיישבים עם האינטרס הציבורי ועם החובה לנהוג בהם בריסון ובזהירות על אחת כמה וכמה שאת הכסף שילם לרעייתו".
לחיאני, כדרכו, לא נשאר חייב ומתח ביקורת חריפה על דוח מבקר המדינה שהחטיא לדבריו את המטרה. נהפוך הוא: לחיאני לא הפנים את ממצאי הדוח והחל לקבל לעבודה בעירייה ובשלוחותיה חברים אישיים שלו, שגמלו לו במתן הלוואות אישיות בסכומים של עשרות אלפי שקלים כל אחד.
היחסים עם דנציגר
בהדרגה הגיעו לאומ"ץ חומרים חדשים נגד לחיאני, שהיו קשורים בחשד לביצוע עבירות נוספות של קבלת שוחד, הלבנת הון, העלמות מס בהיקף גדול, ביצוע מעשי מרמה והפרת אמונים ועוד. העברנו את החומרים הללו לחקירת משטרה, רשות המיסים והרשות להלבנת הון והמפקח על הבנקים.
פרק בפני עצמו היו עובדות תמוהות שנגעו למערכת יחסיו של לחיאני עם השופט העליון יורם דנציגר, ששימש בעבר הרחוק פרקליטו ושותפו לעסקי נדל"ן בנתניה ומאוחר יותר קיבל, על-פי החשד, עבודות משפטיות בעירייה. הייתה זו הפעם הראשונה בתולדות המדינה שבה נחקר שופט עליון בחשד לביצוע עבירות פליליות בשיתוף עם לחיאני.
השופט דנציגר השעה את עצמו עד לסיום החקירה. אחרי שהיועץ המשפטי החליט שלא להגיש נגד דנציגר כתב אישום מחוסר אשמה, הוא חזר לתפקידו בבית המשפט העליון. לחיאני התעקש בראיון עם אמנון לוי השבוע, שלא לומר על דנציגר מילה מטוב ועד רע. מן הסתם הוא סבור שגם לו צפוי עתיד ורוד.
הסחבת בהגשת כתב האישום
מעצרו הראוותני המתוקשר של לחיאני לפני ארבע שנים, בשעת בוקר מוקדמת, במבצע שבו נטלו חלק עשרות שוטרים, בישר לכאורה על כוונה למצות את הדין עם ראש עירייה כוחני שהתגלה כמי שבז לשלטון החוק. בפועל התברר שלחיאני ניצל את המהומה שהייתה סביבו כדי להפוך לקורבן, מעין "קוזק גוזל" שהפך לקוזק נגזל. לחיאני תקף את המשטרה ולא היסס להגיש למח"ש (המחלקה לחקירת שוטרים שליד משרד המשפטים) תלונה נגד מפקדי המבצע.
מאז נראה לנו שיש סחבת בלתי מובנת בהגשת כתב אישום נגד לחיאני. אומ"ץ לא הרפתה מנושא זה, מחשש שגורמים מסוימים קיבלו רגליים קרות. כך, למשל, בחודש אוקטובר אשתקד פנינו אל עו"ד אלה רובנציק, פרקליטת מחוז תל אביב כלכלה ומיסוי: "מזה למעלה מארבע שנים נפתחה חקירה בחשד שראש עיריית בת ים שלמה לחיאני עבר שורה של עבירות פליליות חמורות. תנועת אומ"ץ ליוותה את החקירה והעבירה חומרים רבים לגופי אכיפת החוק".
במקביל פנינו כמה פעמים לפרקליטות מחוז ת"א לכלכלה ומיסוי לגבי לוח הזמנים של הגשת כתב האישום נגד לחיאני: "אנו מבקשים לדעת מתי יש בכוונת הפרקליטות להגיש את כתב האישום נגד לחיאני.
"פנייתנו נובעת בין השאר מהעובדה שלחיאני אינו מהסס להשתלח בכלי התקשורת ובגופי אכיפת החוק בנושא הנדון, ואינו נמנע מלזרות חול בעיני הציבור במסירת מידע מגמתי או חלקי על פרשת החשדות נגדו".
בתשובה לכך הודיעה לנו פרקליטת המחוז שתיק החקירה נגד לחיאני וחשודים נוספים בעירייה הועבר לפרקליטות רק לאחרונה. עו"ד רובנציק הוסיפה: "מדובר בפרשה רבת עניינים, דמויות והסתעפויות אשר נחקרה ע"י משטרת ישראל זמן רב. אם ובמידה ויתקבלו החלטות בקשר להגשת כתב אישום, יעשו אלה רק לאחר לימוד חומר החקירה הרב, ניתוחו ושקילת הסוגיות המשפטיות שעולות ממנו".
בשולי תשובתה אמרה פרקליטת המחוז שהפרקליטות עושה מאמץ להשלים את ההליך בהקדם האפשרי, אך לא תוכל לנקוב במועד השלמת ההליך. מאז היו אל פרקליטת המחוז פניות נוספות של אומ"ץ, אך למרבה התמיהה מועד קבלת ההכרעה אינו נראה באופק וזו אולי הסיבה לאופטימיות של לחיאני.
"תרומת" רשות המיסים לעיכוב
גם רשות המיסים לא התאמצה במיוחד בפרשה זו וגרמה לסחבת בחקירת המשטרה מסיבות הטעונות בדיקה לעומק. כבר בחודש ספטמבר 2010 פנתה אומ"ץ אל מנהל הרשות לשעבר, יהודה נסרדישי, במכתב הזועק בעד עצמו: "ממידע שהגיע לתנועת אומ"ץ מעכבת רשות המיסים את העברת תיק החקירה של ראש עיריית בת ים שלמה לחיאני החשוד בביצוע עבירות פליליות חמורות למשטרת ישראל. כתוצאה מעיכוב העברת המסמכים הללו מתעכבת השלמת התיק ע"י המשטרה והעברתו לפרקליטות המדינה.
"תנועת אומ"ץ מלווה בשנים האחרונות את התנהלותו של ראש עיריית בת ים ואף העבירה חומרים רלוונטיים לרשויות המתאימות. אנו מבקשים לדעת מתי תסתיים פעילותה של רשות המיסים בחקירה זו? ומתי יועברו החומרים לידי המשטרה?".
קיבלנו תשובה מתחמקת, אבל בסופו של דבר הועברו החומרים למשטרה באיחור רב.
איומים לא יעבדו על אומ"ץ
אפילוג לסיום: לפני שלוש שנים, במלאת חמש שנים לקיומה של אומ"ץ, ערכנו תערוכה ניידת שנועדה לשקף את היקף הפעילות שלנו לביעור השחיתות הציבורית. במסגרת סקירת הפעילות המוניציפלית, הוקדש מקום נרחב ללחיאני. איך לא? בעקבות זאת קיבלנו איומים מגורמים סמויים שדרשו להסיר את הפרסומים והצילומים שהיו קשורים ללחיאני. דחינו את הבקשה בלי אדיבות.
יש לי חדשות וישנות לכל המאיימים:
אומ"ץ לא תניח ולא תשקוט עד שתיפול ההכרעה בפרשת לחיאני.
אם יתברר לנו, חלילה, שיש כלפי לחיאני מידה של איפה ואיפה, לא נהסס לנהל מערכה ציבורית ומשפטית. ייקוב הדין את ההר מבת ים.

תאריך:  24/02/2012   |   עודכן:  24/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אבי לחיאני  אבנר  קריאף  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורון שוורץ  אורי קינן / Uri Keynan, Law Office  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן אדרת / Oren Aderet  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איריס ניב-סבאג  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אלעד פנחס  אמנון לוי  אסף דעבול / Assaf Daaboul  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בני שגיא / Beni Sagi  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גיורא אדרת /  Aderet Giora"  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דורית לחיאני  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דנציגר, קלגסבלד ושות' , משרד עורכי דין / Danziger, Klagsbald &Co.  דרור זייגרמן  הלבנת הון  הרצל שפיר  ויצמן שירי  ורד אפלבוים-גרוזמן  ורד שפילמן  חיים אמסלם  חיים רמון  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה נסרדישי  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוגב נרקיס  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף ניצני / Yossef Nitzani  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם דנציגר / Yoram Danziger  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעל קרן  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לאוניד נבזלין  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  לירון אוליאל  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עזרא דוש  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלומי לחיאני / Shlomo Lahiani  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון כהנא / Sharon Chana  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לחיאני מלך ישראל
תגובות  [ 33 ] מוצגות  [ 33 ]  כתוב תגובה 
1
פרשת אשל וחושפי שחיתות אמיתים
היכן היומי ?  |  24/02/12 16:02
 
- תיקון צ"ל : להתעלמותו של רה"מ. ל"ת
לעניין האקוטי  |  24/02/12 17:12
 
- שלומי ודומיו מתנהגים כאילו ל"ת
אין להם אלוהים.  |  24/02/12 18:20
 
- אם פרס נשיא,לחיאני ראש ממשלה.
אליהו חיים  |  25/02/12 08:26
 
- אם דנציגר שופט לחיאני צדיקהדור ל"ת
חיים? מתים!  |  8/03/12 14:52
2
השחיתות המתפשטת
ע' בן-יוסף  |  24/02/12 16:26
 
- גל הכבוד לך
איש תקשורת  |  24/02/12 16:56
 
- ייתכן : 'יהללך זר ולא פיך' ! ל"ת
ל'מתקשר'  |  24/02/12 17:26
 
- מסכים.
ע.ב.י.  |  24/02/12 19:42
 
- אריה נלחם בשחיתות באומץ
שושפרי   |  27/02/12 14:37
3
הלפדיזים שורשיו מהזבל הלבן
עובדה  |  24/02/12 16:37
4
מה בקשר לאחים של לחיאני\ ל"ת
משקיף מן הצד  |  24/02/12 17:03
 
- המשקיף = מהתקשורת. תגובה לעיל ל"ת
למשקיף  |  24/02/12 21:11
5
מה עם האחים של לחיאני?
בעל מידע  |  24/02/12 17:15
 
- בעל = משקיף = מתקשר ל"ת
ל'מכונה'  |  24/02/12 23:42
6
לחיאני הוא מלך ישראל
אטב  |  24/02/12 18:49
 
- לחיאני הוא מוכר חמוצים בשוק
אמת לאמיתה  |  28/02/12 10:30
7
יש כותרות גם על אלחיאני
עובדי מאוחדת  |  24/02/12 19:32
8
למרות שרוב העובדות ידועות,חבל
שיש סחבת בתיק  |  24/02/12 19:53
9
תגיד, אתה אהבל?
ישראל ישראלי  |  24/02/12 22:46
 
- אתה גזעני כמו רוב אזרחי ישראל
אפריים בר קמצא  |  25/02/12 16:30
10
תודה למר אריה אבנרי ל"ת
לילו  |  25/02/12 08:13
11
שילטון המס
ryryryry  |  25/02/12 10:44
 
- רשות המיסים
שלמה6  |  25/02/12 18:30
12
פייט של 150 טון/ק"ג.....
58  |  25/02/12 17:44
13
חוצפה יהודית
אליעזר  |  25/02/12 18:58
14
לא מלך ולא מה לו לומר.  ל"ת
אורי עמר   |  26/02/12 18:19
15
לא נשכח ולא נסלח על גזל נכסי
המבין  |  27/02/12 06:51
16
כול הכבוד לך איך כנסו
מאהל בת ים  |  17/03/12 06:32
17
מאיפה היפיוף הזה נפל עלינו??? ל"ת
efis  |  12/04/12 18:30
18
לילדים יש להם ירושי לחינאי
זקנים הרירים שאן  |  17/03/13 08:58
19
כמה מזל יש להם גונבו את הנדלן
אשתו מנהלת עומתה  |  17/03/13 09:13
20
מוכרים בכסף שלטים של נכים
כל העיר חניה נכים  |  17/03/13 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
זהו הפתרון המוצע ליציאה מהסבך שאליו נקלע צה"ל בעקבות ביטולו של חוק טל. יש בו כדי לשנות, מהר ככל האפשר, את הנתונים המדאיגים על מצב השירות הנוכחי
יעקב בן אפרת
התמיכה במהפכה הסורית ובקריאה להפיל את הרודן הסורי, והדרישה להפסיק לאלתר את הטבח בחומס, אינן רק מעשה אנושי ממדרגה ראשונה, אלא מעשה פוליטי מהפכני, המופנה כנגד האימפריאליזם הרוסי, ובאותה מידה גם נגד האימפריאליזם האמריקני
ציפי לידר
הנותן צדקה מרוויח יותר מן המקבל    מה למֵדים מסיפור מונבז המלך, ממחצית השקל ומהבנות הלובשות כלי לבן ב-טוּ באב? על נוסחת הצדקה    לגזור ולשמור    לפרשת תרומה
גיל נתן
התמודדות קלה באמצעות הרחקה, דחיקה או סילוק    מערכת החינוך אינה מחנכת    אירית, דורית וצוות בית הספר אוסישקין בכפר סבא    וטוב שחוק טל בא לקיצו
נסים ישעיהו
מסר חד-משמעי בפרשת השבוע: תכלית קיומנו בארץ הזאת היא: וְעָשׂוּ לִי, מִקְדָּשׁ; וְשָׁכַנְתִּי, בְּתוֹכָם    זאת ועוד - כאשר האגו מצומצם, מתפנה בלבנו מקום להכיל את האור האלוקי, כך שיתקיים וְשָׁכַנְתִּי, בְּתוֹכָם, בתוך הלבבות של היהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il