עיסוק בטלפתיה הוא הלהיט החברתי החדש בארץ. יותר ויותר צצים בה חוגים, שבהם נלמדת ונרכשת תורת התפישה העל-חושית, המשמשת כלי להעברת מחשבות שלא באמצעים המקובלים. החוגים האלה משמשים כמורה-דרך למסרים ולרמזים ונוטלים בהם חלק מ"עמך" ועד לטייקונים.
לדברי שלמה משיח, ממדריכיה הראשיים של תורת הטלפתיה, מאפשר העיסוק בתקשורת העל-טבעית הזאת להעביר מידע בין איש לרעהו, כמו גם לפרש את המידע שנצבר במוח העצמי. אליבא דשלמה משיח טמון החוש הטלפתי בכל אחד ואחד מאיתנו.
בשלב הראשון מתורגלת המודעות לעצם קיומם של מסרים פיזיים. התרגול נעשה בישיבה נינוחה על כיסא, תוך ריכוז תשומת הלב בתחושות השונות המתרחשות אותה שעה בגוף. בדרך זו ניתן לחוש את המשקל והמגע של כל איבר ואיבר עם הכיסא שעליו ישובים. חשוב מאוד להתרכז במגע שיוצר, למשל, בגד הכותנה או הצמר עם העור שבגוף. בשלב הבא מומלץ להתמקד בתנועת האוויר ובתחושות החום והקור שבאיברי הגוף השונים.
קליטת מסרים
בתום התרגול האינטנסיבי הזה מתאמנים משתתפי החוג לטלפתיה בקליטת מסרים גם באמצעות חושים אחרים ועושים זאת בארבעה אופנים: דרך אחת היא להתרכז בקולות וברעשים הנשמעים מסביב, בעוד דרך חלופית היא להקדיש תשומת-לב מיוחדת לריחות הנישאים אותה שעה בחלל האוויר. דרך שלישית היא להתמקד בתחושות החום והקור של אברי הגוף השונים, ואילו בדרך הרביעית ניתן להתרכז ברגשות העצמיים. לדברי משיח, ניתן להגביר, באמצעות התרגילים האלה, את המודעות לקיומן של אונות שונות במוח, שקיומן היה, עד לתרגול, עלום.
בשלב מתקדם יותר מתאמנים בפיתוחה של היכולת הטלפתית, וזאת באמצעות האזנה לתת-ההכרה העצמית. הדברים אמורים באונת המוח הפועלת, ללא הרף, גם בעת השינה. מסתבר שאחת הדרכים לביצוע אימון שכזה היא מעקב אחר אותן מחשבות שעולות וצצות להן ספונטנית. מן המתרגל מצופה לברר מדוע, בעצם, צצה ועלתה המחשבה המסוימת במוחו, כאשר התגובה הראשונית שתבזוק בו תהיה גם, בעצם, המענה לה.
תרגיל פיקנטי
את תרגילי הקשר הטלפתי ממליץ משיח לקיים, בשלב ראשוני, בשעות שבין הערביים, סמוך לשקיעה. חשוב, לדבריו, לדעת, שרק לאחר צבירת מיומנות מסוימת ניתן יהיה לבצע את התרגילים בכל שעה שהיא. לצורך כך הוא ממליץ לברור פינה שקטה ומבודדת מרעש ומתאורה יתרה.
בהזדמנות זו מנדב משיח לקוראי אתר News1 גם תרגיל טלפתי פיקנטי: בשלב ראשון מושיבים בצורה נינוחה את בן או בת הזוג ומרוקנים עד כמה שניתן את המוח מכל מחשבה. בשלב הבא משרטטים על דף-נייר צורות גיאומטריות שונות, בעוד על דף נייר אחר משרבבים מספרים מ-1 עד 9. רק בשלב האחרון מתרגלים את העברתן של כל התחושות המתלוות.