X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכירו את דרישות השימש שלכם במחשב מתי כדאי לוודא שיש כונן קשיח בעל קיבולת גדולה? חשוב לבדוק את חיי הסוללה בטרם הקנייה ואילו חיבורים קיימים במחשב הנייד
▪  ▪  ▪
לרכוש את המחשב המתאים לכם [צילום: פלאש 90]

מחשבים ניידים הם כבר לא עניין של מותרות, בשוק מוצעים מחשבים ניידים במגוון דגמים של היצרנים המובילים בעולם ובמחירים נמוכים משמעותית מבעבר. ידוע כי בשנים האחרונות הפופולריות של המחשבים הניידים גדלה במהירות וקצב המכירות עלה על קצב מכירות המחשבים הנייחים בישראל.
עשרה טיפים לרכישת מחשב נייד - טיפים שיכולים להוות נקודת פתיחה מעולה למסע הרכש של המחשב הנייד החדש שלכם:
  • לפני שאתם רוכשים מחשב נייד, אתם חייבים לשקול את דרישות השימוש שלכם במחשב. כלומר, אם אתם חסידים של משחקי מחשב תצטרכו לחפש מאפיינים של משחקים ומולטימדיה ולוודא שלמחשב הנייד יש כרטיס גרפיקה מתאים ויכולת מולטימדיה מספקת.
  • במידה ואתם גיימרים רציניים, מומלץ לרכוש מחשב נייד עם מסך של 15 או 17 אינץ'. מחשבים אלה לעיתים קרובות מתבררים כיקרים מאחר שהסוללות שלהם מתרוקנות במהירות בהשוואה לניידים אחרים.
  • אם המחשב הנייד שלך נועד לשמש אותך למטרת בידור, ווידאו ותמונות, יש לוודא שלמחשב יש כונן קשיח בעל קיבלת גדולה וזיכרון מספק.
  • אם התקציב שלכם מוגבל, ניתן לרכוש מחשב נייד זול. לדוג' סטודנטים שהשימוש שלהם במחשב הוא מינימלי, צריכים לחפש מחשב נייד בעל מאפיינים בסיסיים (גלישה באינטרנט, מעבד תמלילים וכו') זהו גם הפתרון האולטימטיבי עבור משתמשים ביתיים.
  • חשוב מאד לבדוק את חיי הסוללה של המחשב נייד בטרם הרכישה. מומלץ לרכוש מחשב בעל סוללת ליתיום עם מתח גבוה ולהימנע מסוללות ניקל מטאל הידריד מאחר שצריך להחליפם לעיתים תכופות.
  • וודאו כי למחשב הנייד שבחרתם קיימים שניים או יותר יציאות USB. היציאות הללו מאפשרות לחבר מצלמות, מדפסות והתקנים היקפיים אחרים למחשב הנייד.
  • אם אתם מתכננים להשתמש במחשב למטרות מולטימדיה וודא כי המחשב מצוייד בכונן CD ,DVD ובצורב.
  • יש לבדוק אילו חיבורים קיימים במחשב הנייד. רב המחשבים הניידים שנמכרים כיום בשוק כוללים בתוכם מגוון אלמנטים כגון: מצלמה, WIFI, HDMI, Bluetooth. כמו-כן ישנים ניידים הכוללים 3G- מודם סלולארי מובנה המאפשר גלישה מכל רחבי הארץ.
  • בטרם סגירת העסקה הסופית וודאו כי קיבלתם את תעודת האחריות של המחשב הנייד. כל מחשב נייד מגיע עם אחריות של שנה אחת מהיצרן. כמו-כן יכולה להיות לו גם אחריות מורחבת המכסה תאונות שגורמות נזק למחשב הנייד.
  • אם אתם מחפשים מחשב לשימוש ממוצע מומלץ לרכוש מחשב עם כונן קשיח של 40 ג'יגה בייט.

הכותב הוא סמנכ"ל התפעול של אתר גטיט
תאריך:  12/03/2012   |   עודכן:  12/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפים לרכישה חכמה של מחשב נייד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות במיץ עגבניות
איש עם קפה  |  12/03/12 12:59
2
נראה לי שזה נכתב לפני 5 שנים ל"ת
איש מחשבים  |  12/03/12 21:50
3
מחשב עם דיסק 40 גיגה ??
iany22  |  15/03/12 09:10
4
נו טוב, לא נורא. לא קרה כלום
טכנאיש  |  22/03/12 15:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
בדיקת השליפה כבדיקה בלבדית לקביעת חוזק חיפוי האבן, שהיא משאת נפשם של כמה גורמים, אינה מהווה מבחן אמיתי לתקינות, מסתירה את הסיבות לנזק עתידי, מחפה על קיר אבן הבנוי בניגוד לתקן, ואפילו מכשירה קירות אבן שכבר נשרו מהם אבני חיפוי
יצחק מאיר
אי-אפשר לחגוג את היציאה מן הגלות ולזרוע חרדה שהיא נשארה מציאות קוסמית. הטוויסט המנטאלי הזה לא יכול ולא צריך חלילה לעבוד במוחם של צעירי ישראל ובנותיו המגנים "על ארצנו ועל ערי אלוהינו ביבשה באוויר ובים". הם לא יכולים להתחבר ולא מגיע להם חלילה להתחבר לרטוריקה המחדירה לתוך חייהם את החרדה מפני השואה הדטרמיניסטית ואת "הן עם לבדד ישכון" התבוסתני
עו"ד יוסי נקר
בעוד הארץ סוערת בעניין התרופה הפסיכיאטרית ריספרדל שקיבל עו"ד בגיר, סער שיינפיין, שאינו חולה פסיכיאטרי, לשיפור מיומנויותיו החברתיות ולהצלחתו במשימות הריאליטי בתוכנית 'האח הגדול', שותקת היא כאשר מדובר בריספרדלים ובתרופות פסיכיאטריות שניתנות בסיטונות לקטינים חוסים בפנימיות
נטלי וינשטיין
סיפורי דיבוק, שתפסו מקום של כבוד במסורת הספרותית היהודית, מסופרים מחדש בתקופה המודרנית על-ידי יוצרים והוגים העושים בהם שימוש להבעת ביקורת חברתית ותרבותית    על השימוש הביקורתי בסיפורי הדיבוק בשדה הספרות ובהגות הפמינסטית
עמוס דאי
ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, אני אומר את זה בלב כבד, אבל נכשלת במבחן התוצאה שאתה מרבה לדבר עליו. כל עוד עפים טילים לעבר האזרחים-הברווזים בערי ישראל הדרומיות, אתה וברק ה"נפוליאון" נכשלתם!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il