X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניצחון ישראל במלחמת ששת הימים נמחק מיידית כאשר היא מסרה את מפתחות לקודש הקודשים, הר הבית, לאויבה הגדול ביותר הערבים -המוסלמים. המצבים והאירועים הגרועים שקרו לישראל, עד כה, ונגרמו על-ידי ישראל עצמה
▪  ▪  ▪
הר הבית. המפחתחות בידי המוסלמים [צילום: פלאש 90]

בימים אלה השיח בכנסת סובב סביב הדאגה הגוברת על הר הבית. שהווקף האסלמי, לו ישראל מסרה, בניחותה, את המפתחות לקודש הקודשים ליהודים, באופן שיטתי הורס את כל הראיות הארכיאולוגיות של בית הקדש הראשון והשני שהם מצאו שם ורוצים להעלימם. זאת כדי שליהודים לא תהיה כל ראיה לגבות את טענתם שהר הבית היה אי פעם יהודי, ובכך גם לתת יותר קרדיט לטענת המוסלמים שהאתר שייך לאיסלאם בלבד.
מיד לאחר הניצחון במלחמת ששת הימים, משה דיין הורה להוריד את דגל ישראל מהר הבית ומסר את מפתחות הר הבית לווקף המוסלמי, וכך, במחווה אידיוטי אחד, הכחיש ליהודים את זכותם להתפלל על הר הבית ונתן לערבים את הזכות להרוס את כל ההיסטוריה המעידה על יהדותו.
במחווה אחד דיין מחק את ניצחון המלחמה; כי כשקודש הקודשים ניתן לאויב אז הניצחון במלחמה הפכף לחסר משמעות.
מסירת מפתחות הר הבית לערבים, אשר, במשך תשע עשרה שנים של שליטה על החלק העתיק של ירושלים, חוללו ו / או שרפו את כל בתי הכנסת ובתי הקברות היהודים, היה החטא האדיר ביותר שיהודי יכול לעשות.
ממשלת ישראל נטשה את המאוזוליאום של יוסף, בפקודתו של אהוד ברק; השעתה תמיכה כספית הדרושה לאחזקת המאוזוליאום של רחל, בפקודתו של נתניהו; השעתה תמיכה כספית למערת המכפלה, מקום קבורתם של האבות והאימהות של העם היהודי, אברהם יעקב יצחק ושרה, רבקה ולאה, בפקודתו של נתניהו. (רחל אימנו נקברה בבית לחם, כשהיא מתה בזמן לידה שם).
ישנם, אך עדיין לא אושרו, דיווחים שמקום הקבורה של המלך דוד והמלך שאול הועברה לבעלות הוותיקן, בפקודת נתניהו. ויתורים על השליטה במקומות הקדושים ליהודים אינם "טעויות" מבודדות שנעשו על-ידי אנשים תמימים; אלו הן פעולות חבלה ובגידה.
כיום, האשמה על כך שלא מאבטחים את הר הבית מפני המוסלמים שפוגעים באתרים הארכיאולוגיים ושלא מאפשרים ליהודים להתפלל על הר הבית, זו אחריותו של ראש הממשלה נתניהו. עם זאת, למרבה הצער, הוא רק ממשיך במדיניות שהחלה על-ידי ראשי הממשלה לשעבר של ישראל.
הציבור בישראל צריך לטעון את ריבונותו בהר הבעת
האשמה חייבת ליפול, באותה מידה, גם על ציבור הבוחרים הישראלי, על כך שלא דורש, בתקיפות, שישראל תיטען את ריבונותה על הר הבית, כדי להבטיח שהשלמות הארכיאולוגית של הר הבית תהיה מוגנת ומשומרת ויהודים יוכלו, שוב, להתפלל בכל מקום שהם רוצים על הר הבית.
כיום בריונים מוסלמים שולטים בהר הבית והם מפחידים את הרשויות הישראליות וגורמים להם לשיתוק. אולי, ניסיון להעלות את הנושא על הפרק הפעם, יתפוש אש בין ציבור הבוחרים, כפי שהוא, בצדק, צריך, ואז ראש הממשלה נתניהו והכנסת יעברו לדרוש ריבונות מלאה על הר הבית. אנחנו מאוד מקווים שכך יהיה.
נכון להיום, הרשויות בישראל עדיין לא ביקשו לקחת חזרה את הסמכות שישראל העניקה לווקף המוסלמי.אף כי ישנן סיבות חוקיות וראיות מדאיגות לפשע שלהם, שחייבות להוביל לשלילה מהווקף לנהל את הר הבית ולקיחת המפתחות שלו ממנו, ישראל לא ניסתה להחזיר לעצמה ריבונות מלאה על האתר. אולי הפעם, עם ישראל ייתעורר ויידרוש ממשלתו לתבוע ריבונות יהודית על הר הבית, שלשם היא שייכת ביותר.
אף ממשלת ישראל תעז לעשות צעד כזה, אלא אם כן היא יודעת שיש לה תמיכה מלאה של העם. גם אז, תתארו לעצמכם את הסיכון הגדול של תגובה אלימה, אינסופית, מהערבים, אם הם ערביי ישראל, ערבים-פלשתינים, וצפוי, מכל המזרח התיכון המוסלמי. אחרי הכל, שליטה על הקדוש ביותר ליהודים הוא ניצחון מדיני עצום למוסלמים, כי למוסלמים, כל מה שקשור לירושלים מובנו אך ורק תמרון פוליטי כנגד היהודים.
אם זה לא יחרט במוחו של העם היהודי, אנחנו נאבד הכל.

תאריך:  19/03/2012   |   עודכן:  19/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אברהם יעקב  אהוד ברק
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי גנב את הר הבית מהעם היהודי?
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
צודקת כל מילה,יישר כוחך. ל"ת
פלא יועץ  |  19/03/12 13:01
2
זה לא הר הבית אלא הר הבעתה ל"ת
קורא ומתפלץ  |  19/03/12 13:54
3
טיפש אחד שזרק המפתחות לבאר
הנביא יחזקאל  |  19/03/12 15:07
4
זה התחמל עם גנב העתיקות משה
אברהם מערב השומרו  |  19/03/12 16:16
5
מי אישר את ההרס? אהוד ברק!
עולה להר  |  19/03/12 17:19
6
חיים וייצמן-קצת היסטוריה....
אלפרד  |  19/03/12 20:20
7
נתניהו סוס טרויאני בליכוד
מסעודה משדרות  |  20/03/12 05:24
8
מנחם בגין הוא זה שגנב את ההר
כמו את ימית  |  14/05/12 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
הכלל "דין פרוטה כדין מאה" אינו כלל ברזל, ואינו חל בכל מקרה; יש מקרים לא מעטים בהם דין פרוטה שונה מדין מאה, בתחום הרישוי, התכנון והבנייה ובתחומים אחרים
עו"ד מרדכי שחם
האם בפנינו הקפדת-יתר, שאיננה במקומה ואשר אבד עליה הכלח? האם קולן של נשים הופך נוכחות כשרה שלהן לפסולה, רק משום השמעתו? משנתעוררה בציבור מחלוקת מרבת-מדנים, פוגעת ומפלגת - נוצרו הצידוק והצורך לתהות על קנקנם של דברים
אברהם פכטר
העיתונאי/פוליטיקאי יאיר לפיד מציע לבטל את כל הבחינות פרט לשלוש (מתמטיקה, אנגלית, הבעה בכתב). בתור תלמיד תיכון הייתי מצטרף בהתלהבות להצעה המעניינת. לפיד, שלא סיים בגרות בעצמו - והחל ללמוד במסלול לדוקטורט, בבר-אילן, חושב שלימוד עצמי יכול להוביל להצלחה, לרכישת ידע והצלחה בחיים. 10 מקבלי פרס נובל, מאז קום המדינה, למדו במסגרות הישנות ובהצלחה רבה
ירון זכאי
תמיד חיזרו ראשי ערים סביב מנהלי מפעל הפיס או ראש הממשלה שממנה את הנהלת המפעל הציבורי הזה כדי לקבל נתח גדול יותר מהכנסותיו. תמיד היו אפשרויות לשחיתות. אילו היו מחלקים את המיליונים שניתנים בפרסים הראשונים לנתחים קטנים של מאות אלפי שקלים, היו מידי שבוע עשרות או מאות ישראלים זוכים בפרס סביר
יורם הר-לב
האם אתה מוכן לקרוא גם מאמרים של בעלי דעות שונות משלך בעיתונים שאתה לא מנוי עליהם? כך אולי יסתננו אליך כמה עובדות שבערוצי התקשורת שאתה צורך, לא הדגישו אותן. האם אתה מוכן לקבל את הרעיון (הבלתי מתקבל על הדעת) שאפשר לראות את הדברים בצורה אחרת? כדאי שתחשוב מחדש, השרידות שלנו בארץ ישראל תלויה לא מעט ביכולת שלנו למצוא בסיס הסכמה משותף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il