X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"קפה נואר" התל אביבי הוא ביסטרו צרפתי מעולה, ששמו הולך לפניו כבר שנים רבות, ואני יכול רק להצר על שרק עכשיו גיליתי אותו
▪  ▪  ▪
מסעדת "קפה נואר" [צילום: rest]

את חטאי אני מזכיר היום: במירוץ האובססיבי שלי אחר גורמה משובח, העליתי בסוף השבוע בחכתי דג ממש שמן, רק שמן הסתם מעט מאוחר מדי. אחרי ככלות הכל, שמה של מסעדת "קפה נואר" התל אביבית (רחוב אחד העם 43) הולך לפניה כבר שנים, ובעוונותי הרבים נחשפתי אליה רק עכשיו.
המסעדה ממוקמת בלב ליבה של הסיטי, סמוך מאוד לבורסה לניירות-ערך ולשדרות רוטשילד, ובתור שכזו נוהרים אליה, מטבע הדברים, אנשי-עסקים רבים העובדים באזור. מסתבר שלא נגרע בה אף חלקם של הסלבריטיס, הבוהמה, ואוכלוסיה צעירה שסוגדת למעדניה. וכך, במשך מרבית שעות היום, צובא לפתחה קהל רבגוני, המבקש לתפוס בה מקום מבעוד מועד, ולא בכדי. מסעדת "קפה נואר" מצטיינת באווירה הצרפתית הייחודית שלה ומזכירה בכך מאוד את זו של בתי הקפה המיתולוגיים ברובע הלטיני של פריז, עם השיק והחן הרב שלהם.
הכל 10
המסעדה בנויה בשני מפלסים ומעוצבת בסגנון קלאסי של טוב-טעם סולידי. היא מרוהטת בעץ כהה ומשרה על סועדיה שלווה מוחלטת. את פני הסועדים מקדמים בסבר-פנים יפות מלצרים ומלצריות עטויים בלבן וניכר עליהם שהם אמונים היטב על מלאכת השירות.
פתחנו בפיתה דרוזית, ממולאת בבשר טלה-עגל וכבושם הזה לא בא אל פינו זה זמן רב. אחריה הגיעו העיקריות: ניוקי-פטריות וערמונים, ברוטב ציר ירקות-שורש ואפונת-גינה. הפסטה הייתה מעודנת והרוטב רק השביח את טעמה. לא נפל ממנה צלי הבקר ביין עם הניוקי והשעועית הירוקה העבה שהתלוו אליו. הייתה זו מנה שממש התעלתה על עצמה ושספגה בקרבה את מיטב הטעמים.
הקינוחים היו גם הם על הגובה: טארט-בננה אפוי וספוג בקרמל - דוגמה ומופת לקינוח מושלם. כמוהו היה גם טארט האגסים החלומי, עם כדור של גלידת-וניל. את מלאכת העיכול שלנו השלים אספרסו כפול, מהביל וריחני, בליווי של סודה מבעבעת.
היינו בשניים ושילמנו 256 שקל, כולל תשר של 15% לשירות מעולה וזיכינו את "קפה נואר" במלוא 10 הנקודות של הסולם הקולינרי.

תאריך:  19/03/2012   |   עודכן:  19/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן לייב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
משרדי החברה הממשלתית החדשה להקמת השוק הסיטונאי מוקמו במלון יוקרתי. הקמת החברה שתעלה למשלם המיסים הישראלי עשרות רבות של מיליוני שקלים מיותרת, לא מוצדקת ותגרום לבזבוז מיותר של כספי ציבור כאשר ניתן להקים את השוק הסיטונאי בלא פחות יעילות באמצעות כוח-האדם והמנגנון הקיים של משרד החקלאות
מכון ויצמן למדע
מחקר חדש של מדעני מכון ויצמן גילה כי משאבות "הזמנים הטובים" פועלות כנראה כמנגנון איתות, אשר מזהיר את תא השמרים מפני הרעב המתקרב. התא, שמקבל התראה מראש, יכול לאגור את החומר החסר. ההכנה הזאת מסייעת לו גם לחזור לצמוח מחדש מהר יותר, עם תום תקופת הרע
עליס בליטנטל
ממש תענוג צרוף לחזות במחזה "גנבים" בביצוע ה"דויטשה תיאטר מברלין", אותו הביא התיאטרון הקאמרי לישראל. משחק כה מרתק, טבעי, מושלם של כל צוות השחקנים, מעורר תהיות באשר כמה יש לחלק מהשחקנים הישראלים ללמוד, כדי להגיע לרמת היתוך כזו
אורי ערן
המסר המוצפן לגבי "פרשת הכדורים" איים לפגום בסטריליות של המשחק, אבל סער, בצעד לא אופייני, שיתף פעולה ומסר את החומרים האסורים להפקה. האם בכך נפל מעוז ההתנגדות האחרון לציניות שלא יודעת גבול?
עידן יוסף
תנועת ישראלים להצלת הדמוקרטיה ואגודת העיתונאים ת"א קיימו כינוס בנושא מערכת היחסים שבין הזירה הפוליטית והזירה התקשורתית, בהשתתפות חברי כנסת, עיתונאים בכירים, יועצי תקשורת ופעילים חברתיים. היה מעניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il