X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברי המשלחת לבוסטון [צילום: ארגון CAMERA]
הפנים האנושיות של ישראל: קרב ההסברה
נועם בדין שהצטרף למשלחת ההסברה הישראלית לבוסטון מספר על חוויותיו מהשליחות, סיפורו האישי וסיפורם של הצעירים שנבחרו להציג את הפנים האנושיות של ישראל שמאחורי כותרות החדשות
נועם בדין פובליציסט מרכז תקשורת חברתית שדרות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

השתתפתי לאחרונה במשלחת ישראלית מטעם משרד ההסברה והתפוצות הנקראת Faces of Israel בבוסטון למשך 10 ימים. למעלה מ-70 צעירים נבחרו להציג את סיפורם האישי, ב-20 יעדים ובשלוש יבשות.
הצעירים שנבחרו לייצג את ישראל מגיעים מכל קצוות הקשת הפוליטית, החברתית והדתית בישראל, ומהווים מדגם מייצג של המרקם הישראלי לשנת 2012. צעירים אלה שסיפרו את סיפור חייהם, מייצגים את הציונות של שנת 2012, הרצון להציג את אהבה לארץ ישראל ולמדינה.
בחמש השנים האחרונות, לאחר מסעות רבים בהם הצגתי לבד את פניה האנושיות של ישראל שמאחורי כותרות החדשות על טרור ומציאות של ירי ואיומי טילים על שדרות והנגב המערבי, הצטרפתי במסע הנוכחי של Faces of Israel לשלושה צעירים ישראלים נוספים: אלישבע, שירן ורמי יעקוב, שנחברו להציג את סיפורים האישי באזור בוסטון.
הסיפור האישי שלי, מתמקד בהיותי צלם עיתונות והומניסט ישראלי שהתחיל את מסעו במזרח הרחוק, כמו כל ישראלי מן המניין שעושה 3 שנים צבא ומטייל עד קצוות העולם. טיילתי לבד במשך שנה ב-10 ארצות שונות (קישור).
חוויתי את הכיבוש הסיני בטיבט, הגעתי עד להר האוורסט Base Camp, עשיתי טיול במדינות מלזיה ואינדונזיה - המדינות המוסלמיות הכי גדולות בעולם, חייתי בין קופי האורנגאוטן, שהיתי עם משפחות לאחר אסון הצונאמי, ראיתי את שדות הקרב בוויאטנם, מכרתי שעונים וארנקים בבאסטה ישראלית בשפה יפנית באוסקה שביפן, וגם חוויתי מדיטציית שקט (וויפאסאנה) במנזר שבצפון הודו.
כל כך הרבה מה לשתף, לספר ולתאר חוויות וריגושים. צילום בשבילי היה דרך להביע את עצמי ולשתף אחרים. לתפוס רגעים, זמנים מסוימים, זוויות שונות על הסתכלות העולם. כי למי באמת יש כוח להקשיב? שהרי ׳תמונה אחת שווה אלף מילים׳. לאחר הטיול, הגעתי לשדרות ללמוד במכללת ספיר. מהר מאוד הפכתי ל׳סטודנט׳ שדרותי תוך שאני חווה את התפוצצויות הקסאמים ובריחה לתפיסת מחסה תוך 15 שניות ביחד עם התושבים והמשפחות.
מציאות זו מקבלת עד היום כ-5 שניות של רייטינג שיגרתי יומי ישראלי על ״שני קסאמים שנפלו מחוץ לשדרות ואיש לא נפגע ולא נגרם נזק״. מציאות זו גרמה לי להתחיל לצלם ולתעד את ׳הפנים האנושיות שמאחורי הכותרות.׳ בשום מקום אחר בעולם, אין מציאות של ירי ואיום טילים מתמיד מתוך אוכלוסיה אזרחית לעבר אוכלוסיה אזרחית, מציאות שנמשכת כבר למעלה מעשור.
עם סיפורים אישים אי-אפשר להתווכח. זה חוצה את כול גדרות הדיפלומטיה, הממשלה והסמכות. על כן, הצגת פסיפס הסיפור הישראלי הוא הכלי הפוטנציאלי החשוב ביותר בהתמודדות עם הדה-לגיטימציה של ישראל המערערת על זכות קיומינו וזכותנו למדינה יהודית ריבונית. יתר על כן - הצגת מציאות האיום וירי הטילים על תושבי שדרות ודרום מערב ישראל היא הכלי המשפיע ביותר לאיזון התמונה התקשורתית, אשר מהווה את הגורם הבולט ביותר לדמוניזציה והדה-לגיטימציה כלפי ישראל.

אירן בחצר האחורית של שדרות

System.String[]

סיפורם האישי של חברי המשלחת

System.String[]

תאריך:  22/03/2012   |   עודכן:  26/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפנים האנושיות של ישראל: קרב ההסברה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
ההגדה כולה היא דו-שיח מופלא בין "וְהָיָה כִּי יִשְׁאָלְךָ בִנְךָ מָחָר" לבין "וְהִגַּדְתָּ לְבִנְךָ בַּיּוֹם הַהוּא לֵאמֹר". לא לחינם החליטה המסורת לסיים את סדר ליל הפסח בשיר העם הידוע "אחד מי יודע? אחד אני יודע!". שלשלת של שאלות 'מי' נענית בשלשלת של תשובות 'אני'. ה'מָה' שכיכב לכל אורכו של ליל השימורים סלל את הדרך ל'אני יודע'    וינייטה לפסח התשע"ב
יורם אטינגר
כדי להבין את הצפוי במערכת הבחירות בארה"ב, את מדיניות הפנים והחוץ של ארה"ב, ואת היחס המיוחד של ארה"ב כלפי ישראל, יש להכיר את הלך הרוח של אוכלוסיית ארה"ב
עו"ד אביגדור ליבוביץ
הוראות החלטה 979 מכילות בתוכן סתירה מהותית. נשאלת השאלה, איך מיישבים את הסתירה בין סעיף 3.1 הקובע רישום זכויות חלקה א' בטאבו בשלמות כתנאי להיכנס להחלטה מול סעיף 4.9 הקובעות תשלום דמי רכישה בכל מקרה?
אלי אלון
ראוי לבצע מעקב ומחקר מקיף על-מנת לבדוק מה הם הגורמים לשיעור הגבוה של מרכיבי משקפי ראייה במגזר החרדי, וכיצד ניתן לצמצם את מספרם הגבוה של מרכיבי המשקפיים במגזר זה
נרי אבנרי
השורות והסרטון הבאים, תכליתם - עימות עם ערכיך. אם אחרי שתצפה בסרטון כלימה תציף את פניך, סימן שאתה אדם טוב שנפל קורבן לשטיפת מוח של תקשורת אנטי-דמוקרטית, ששונאת את הימין. אם למרות העובדות אינך חש כלימה, תנסה להביט במראה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il