X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בסוריה נטבחים אלפים בירי ארטילרי ובסכינים, האירנים מתכננים ג'נוסייד, הלובים שוחטים את נאמני קדאפי – אבל העולם 'הנאור' מתמסר לתעמולת הזוועה האנטי-ישראלית שיוזמת קואליציית השנאה הבינלאומית
▪  ▪  ▪
אפרטהייד. מחריבים ומהרסים [צילום ארכיון: פלאש 90]
פעילי שמאל: 'מתל אביב לג'נין תשוחרר פלשתין'
יהונתן דחוח-הלוי
פעילי שמאל, שהפגינו מול הקריה בתל אביב, מגנים את רצח הפלשתינים בעזה, קוראים לצה"ל "ללכת לעזאזל", דורשים "לשחרר את פלשתין מתל אביב עד לג'נין" וטוענים שישראל היא מדינת אפרטהייד ופשיסטית הנשלטת בידי אנשי ההון
לרשימה המלאה

הצביעות הבינלאומית, שאותה מובילים חוגי השמאל הנאור בעולם מצד אחד וסתם אנטישמים נאלחים מצד שני, שברה בימים אלה אפילו את השיאים של עצמה:
בשעה שבסוריה נטבחים יום-יום באכזריות בהמית, בירי הארטילרי ובסכינים, עשרות ומאות אזרחים חפים מפשע, ילדים ונשים וקשישים חסרי-מגן; ושלטון המולות באירן מתכנן ג'נוסייד; והעזתיים משלחים גראדים ופצמ"רים לעבר אוכלוסיה אזרחית; והמשטר הלובי החדש שוחט את נאמני קדאפי; ושליטי מצרים החדשה מגבירים את אש השיטנה האנטי-ישראלית, והעולם הערבי כולו טובע בתוך שחיתות ועריצות שלטונית, שבטיות ואלימות - בוחר העולם הנאור להתעלם מכל אלה ולהתמקד באפרטהייד הישראלי שלא היה ולא נברא.
השמש זורחת, השיטה פורחת וידו של אסד טובחת ורוצחת, והעולם ששותק מתמקד ב'מדינת האפרטהייד האמיתית', מדינת ישראל. עולם צבוע במירעו.

היעד - השמדה
דוח גולדסטון [צילום: פלאש 90]

דוח גולדסטון הזכור לרע
שורשיו של שבוע האפרטהייד, נבטו כאן, אצלנו, על-ידי מהרסים ומחריבים מבפנים. זה החל בדוח גולדסטון השקרי (2009), שבא לעולם מתוכנו: 16 ארגוני שמאל ישראלים, שממומנים בעיקר על-ידי הקרן לישראל חדשה, סיפקו לו נתוני כזב או אמיתות חלקיות, ועוד ארגוני שנאה מקומיים – שבסך-הכל תרמו לדוח (שגולדסטון עצמו הסתייג ממנו לימים) לא פחות מ-92% מההכפשות שהוטמעו בו כנגד מדינת ישראל

למען כל מי שלא היה מודע לשבוע האפרטהייד הישראלי, שהוא קרקס אנטישמי נאלח של שנאת ישראל, שקורא לחרם תרבותי, כלכלי ואקדמי על ישראל, הנה כמה פרטים בסיסיים: שבוע האפרטהייד הישראלי מצוין מדי שנה, בתקופת פברואר-מרס, בעשרות מוקדים באירופה ובצפון אמריקה (לרבות באוניברסיטות שבהן צומחת מנהיגות העתיד של העולם!), ביוזמת קואליציית השנאה הבינלאומית: הערבים ובני בריתם מהשמאל הקיצוני ומהימין האנטישמי, במגמה לקעקע את הלגיטימיות של מדינת ישראל. מעניין אגב מדוע הם בחרו דווקא במועד זה. האם יש לכך קשר לעובדה ששבוע השנאה הבינלאומי נקבע דווקא לימי ערב חג הפסח, שבו היהודים זקוקים לדם ילדים נוצרים ומוסלמים לשם אפיית המצות שלהם, כידוע מזה אלף שנה?...
אילו זו לא הייתה הצרה שלנו, זה היה יכול להיות אפילו מצחיק. שהרי שורשיו של שבוע האפרטהייד, נבטו כאן, אצלנו, על-ידי מהרסים ומחריבים מבפנים. זה החל בדוח גולדסטון השקרי (2009), שבא לעולם מתוכנו: 16 ארגוני שמאל ישראלים, שממומנים בעיקר על-ידי הקרן לישראל חדשה, סיפקו לו נתוני כזב או אמיתות חלקיות: 'עדאלה', 'שוברים שתיקה', 'בצלם', 'האגודה לזכויות האזרח', 'המוקד להגנת הפרט', 'הוועד הציבורי נגד עינויים', 'יש דין', 'רופאים לזכויות אדם', 'רבנים למען זכויות אדם', 'מחסום ווטש' ועוד ארגוני שנאה מקומיים – שבסך-הכל תרמו לדוח (שגולדסטון עצמו הסתייג ממנו לימים) לא פחות מ-92% מההכפשות שהוטמעו בו כנגד מדינת ישראל.
הדוח שימש דלק נפיץ בוועידת דרבן השלישית (2011) שבמהלכה הציעו ארגונים אנטישמיים ושמאלנים-קיצונים מן העולם, בתמיכה של מספר ארגוני שנאה ישראלים, לפתוח במסע להחרמתה הכלכלית והתרבותית של ישראל, וזאת בשל היותה לטענתם 'מדינה גזענית'. כך נולדה מתקפת תעמולה אנטישמית מכוערת, שנועדה למתג את ישראל כמדינה המצורעת של העולם, שחובתו המוסרית של האדם הנאור להחרימה ולתרום חלקו לקריסתה, כפי שקרס משטר האפרטהייד הבאמת-גזעני בדרום אפריקה. כל הבלופים כשרים לקדם את רעיון העיוועים של השמדת מדינת ישראל!
מאז 'חוגגים' אויבי ישראל את שבוע האפרטהייד הישראלי, שנמתח בארה"ב ובאירופה על פני ארבעה שבועות של מסע השמצה מכוער וכוזב להריסת מדינת היהודים, באמצעות חרמות, גידופים וכזבים. רוצים לדעת מה הם עקרונות היסוד של שבוע האפרטהייד הישראלי? – מארגניו חסכו לכם מאמץ אינטלקטואלי, ונתנו לחזונם המוטרף, ביטוי גרפי קצר ומאיר עיניים. באתר שבוע האפרטהייד הישראלי הם הציבו תמונת אילוסטרציה למאווייהם: מפת פלשתין השלמה, מן הים עד הירדן. למדינת ישראל אין בה שום זכר.

מחרפים ומגדפים

לא מדינת אפרטהייד
האם המדינה היחידה בעולם (!) שבה אזרחים ערביים נהנים ממנעמי דמוקרטיה בלתי מוגבלת, עד כי רשאים הם להתייצב בכנסת המשלמת משכורתם ולהמיר את חובת הנאמנות שלהם בחרפות ובגידופים ובהזדהות עם האויב, יכולה בכלל להיות מדינת אפרטהייד?

אפרטהייד? במדינה שבה שופט ערבי (ג'ורג' קרא) בערכאה ראשונה שולח את נשיאה לשעבר לשבע שנות כלא, ושופט אחר (סלים ג'ובראן), בערכאת העליון דוחה את ערעור הנשיא לשעבר ושולח אותו לשבע שנות מאסר? במדינה שבה ערבי (יוסף מישלב) הגיע לדרגת אלוף, ועמיתו (חסיין פארס) היה ניצב במשטרה? במדינה שבקומנדו הימי שלה ובסיירת מטכ"ל, משרתים לוחמים ערבים לצד מח"טים ערבים, 10 אל"מים ערבים ו-38 סא"לים ערבים – וכל אלה בשירות פעיל? במדינה שבה יועצו הצבאי (!) של נשיא המדינה הוא ערבי (תא"ל חסון חסון)? רגע רגע, בוודאי תאמרו שמדובר בדרוזים, וזה נכון, אבל ככלות הכל גם הם ערבים.
האם מדינת ישראל, שבה חיים הערבים בתנאי כלכלה ורווחה חסרי-תקדים יחסית לשאר הערבים בעולם (הם נהנים למשל משירותי הבריאות מהטובים בעולם ותוחלת החיים של ערביי ישראל היא הגבוהה בעולם הערבי, וזכאים כמובן לכל שירותי הביטוח הלאומי: ביטוח בריאות, מענקי לידה, קצבאות ילדים, דמי אבטלה, מס הכנסה שלילי, קצבאות זיקנה, קצבאות סיעוד ונכות, הבטחת והשלמת הכנסה, דמי קבורה ועוד תשלומים שאינם משולמים בהיקפים כאלה לשום אוכלוסיה ערבית אחרת בעולם (!), יכולה להיקרא מדינת אפרטהייד? האם המדינה היחידה בעולם (!) שבה אזרחים ערביים נהנים ממנעמי דמוקרטיה בלתי מוגבלת, עד כי רשאים הם להתייצב בכנסת המשלמת משכורתם ולהמיר את חובת הנאמנות שלהם בחרפות ובגידופים ובהזדהות עם האויב, יכולה בכלל להיות מדינת אפרטהייד?
אבל את השמאל הרדיקלי והימין האנטישמי כל זה לא מעניין. למה ללכת רחוק? הנה מה שכתב ד"ר אלון ליאל, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ ושגריר ישראל בדרום אפריקה, על מדינתו באתר אינטרנט בלגי: ישראל הופכת בגלל יוזמות החקיקה למניעת התערבות כסף זר בפוליטיקה הישראלית, למדינת אפרטהייד, כפי שהפרלמנט הדרום אפריקני בתקופת האפרטהייד הגדיר במונח 'ארגונים נגועים' עמותות שהתפרנסו מממשלות זרות. ואת הקשקוש הזה אומר אדם שחי שנים בדרא"פ, כששימש בה שגריר ישראל (אלה שגרירייך, ישראל...), ואמור לכאורה לדעת מהו אפרטהייד אמיתי.
מדינת ישראל, חברים לא יקרים מן השמאל הרדיקלי והימין האנטישמי, אינה ולא הייתה ולא תהיה מדינת אפרטהייד. איש בתוכה לא חולם לחוקק בה את חוקי האפרטהייד שהומצאו בדרא"פ: איסור נישואים בינגזעיים; הפרדה מוחלטת בין לבנים לשחורים בתחבורה הציבורית, בגנים הציבוריים, בחופי רחצה, בבתי קולנוע, בסניפי הדואר ועוד; מניעה חוקית של חינוך ברמה סבירה לשחורים; חיובם של התושבים השחורים באישורי מעבר בין מחוזות המדינה; חקיקה המונעת מאדם שחור לעבוד בתפקיד ניהולי כלשהו; חקיקה לדיכוי כל התארגנות פוליטית ו/או אזרחית מצד השחורים; חוק המגביל את השחורים לאזורי התיישבות מוגדרים; חוק המחייב כל אזרח לציין בתעודותיו את צבע עורו; ועוד.
האפרטהייד באמת נראה רע מאוד. אבל, מה לעשות – אין הוא מצוי במקומותינו. הוא בהחלט כן קיים במרבית המדינות והחברות הערביות (כולל החברה והרשות הפלשתינית) המושחתות, אשר מזינות את אירועי שבוע האפרטהייד הישראלי. המוסלמים למדינותיהם אוכפים, באמצעות אלימות וחקיקה, מצב של אפליה רשמית, פוליטית וחברתית, כנגד כל המיעוטים החיים ביניהם שאינם מוסלמים.
אם היה בכם מעט יושר אינטלקטואלי, חכמי השמאל הסהרורי והימין האנטישמי, הייתם נאבקים נגד האפרטהייד האיסלאמי שהוא חלק מהמציאות המזרח-תיכונית זה אלף שנה, ולא מעלילים כזבים על הדמוקרטיה היחידה שהאפרטהייד זר לה. אבל שנאת ישראל מסנוורת את עיניכם ומערערת את יכולתכם לראות את המציאות המזרח-תיכונית כמות שהיא.
הייתם, הינכם ותהיו - עיוורים ושונאים.

תאריך:  25/03/2012   |   עודכן:  25/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'שבוע האפרטהייד' - שיא הצביעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא התחיל מהיום....
hvush  |  26/03/12 05:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרד כהן-קידר
ירון לונדון משתמש במילים ובפניני לשון שמתו כבר מזמן וחושב שהוא מחייה את השפה העברית. אם היה טורח להתעדכן, אולי היה מונע מעצמו בזיונות מיותרים. אולי אם עברית הייתה מדוברת בתקופת הנרי הרביעי, אפשר היה לדבר בה סגנון ברוקוקו. אבל היום? מי צריך את זה?
אברהם הללי
בקרבנות עסקינן ואלה לא חדלים, שם בנכר הרוצחים אינם מבדילים, בין מאמין אדוק לבין מתבוללים
איתן קלינסקי
סיפור ההגדה, שהוא הנכס היקר בטקס ליל הסדר, פונה אלינו בבקשה, שנזין את הזיכרון ההיסטורי שלנו בכמיהה לחברה, המבוססת על אדנים של שוויון חברתי
יוסף דוריאל
קברניטי ישראל שהזדהו כתלמידי ז'בוטינסקי נושאים באחריות - יותר מאחרים - למחדל הצמחת מפלצת האיסלאמיזם הרצחני, ללא ניסיון למגר את מקורותיו    זה לא היה קורה - לו פעלו בנאמנות לתורת ז'בוטינסקי המקורית
אחמד אלבגדאדי
תכונותיה הייחודיות של האומה המוסלמית מצדיקות לתת לה מקום כבוד ברשימת פלאי תבל
רשימות נוספות
נדחתה תביעה לפיצוי בשל בנייה בפסגת זאב  /  איתמר לוין
משעל וארדואן נפגשו במפתיע  /  עופר וולפסון
סוללה יירטה גראד מעל אשדוד  /  עידן יוסף
הג'יהאד היהודי  /  יובל ברנדשטטר
תיק בקלאווה  /  דוד חרמץ
בלגאן ואנרכיסטים בארץ הקודש?  /  נורית גרינגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il