X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אזרחי ישראל, אל תצפו שצה"ל ומשטרת ישראל יילחמו את מלחמת ההתשה המתחדשת על ראשכם. וגם אל תצפו שמערכת המשפט הישראלית תעמוד לצידכם. המדינה גוססת, אין מגן, יש רק "אם אין אני לי - מי לי"
▪  ▪  ▪
מיידים בנו את שנאתם ולנו אין ביטחון בארצנו [צילום: פלאש 90]
"ערבי" הוא "צעיר"
לעולם לא יגידו בתקשורת השמאלנית "ערבי" - תמיד זה "צעיר". כשאתם שומעים את זה, דעו לכם שמדובר במילה שהיא טאבו במערכות החדשות פן מישהו חלילה יחשוד בהן בגזענות אפילו ברמז. "ערבי" - לא בבית ספרן!

זהו, עד כאן המדינה הייתה שלנו, מכאן כבר אפשר להתקפל כי במלחמת העצמאות הנוכחית, שהיא שקטה, זדונית ופוגענית במיוחד, הפסדנו.
אוטובוס שהחזיר עשרות בני משפחה מביקור בר-מצווה בכותל, מותקף בבקבוקי תבערה סמוך לאוניברסיטה העברית. האוטובוס עלה באש. איש תמים בשם סעדו, שהלך לטייל עם כלבו, נורה למוות מטווח קצר על-ידי ערבי. חיילת נדקרה כשנסעה לה בתמימות ברכבת הקל(ל)ה הירושלמית על-ידי ערבי מבית חנינא. חתן שבא לבקר את אימו בבית הקברות בהר הזיתים, הותקף ממארב של ערבים וכמעט שבוצע בו לינץ' ערב חופתו. חיילים הותקפו בעיר חיפה ועל ראשו של אחד מהם נחרטה המילה "אשפ", בנס לא היו נפגעים בנפש, הם נפצעו ואושפזו בבית-חולים רמב"ם. נוסעת ניצלה לאחר שצעירים ערבים ניסו לבצע בה לינץ' כשהייתה בדרכה לביתה שבשומרון. רכבים נרגמים באבנים יום אחרי יום והדברים לא מתפרסמים בכלי התקשורת המרכזיים.
ואלה רק דוגמאות מהשבועיים האחרונים. ישנם עוד עשרות מקרים שלא מגיעים לידיעתכם רק בגלל איזה עורך שמאלני, שמחזיק באג'נדה המצדדת במאבק הערבי ובהתנגדות ל"כיבוש". אתם לעולם לא תדעו על המקרים האלה ואם יוזכרו בכלל, זה יהיה בדרך אגב ויוצנעו בפינה של כמה שניות איזכור במהדורת החדשות.
עם של קוקסינלים נרדפים
הפכנו בחסות הפרקליטות, המשטרה ובעיקר בתי המשפט, לעם של קוקסינלים נרדפים במדינה שלנו, המפחדים מהצל של עצמם. תמיד זה פצוע בינוני, כמעט לינץ', פצועה קל, ניצלה בנס ממוות בטוח. האינתיפאדה החדשה - תרתי משמע - כבר כאן ובגדול.
אנחנו כבר מזמן הלב הפועם של המזרח התיכון החד"ש כדברי הנביא שמעון. לעולם בתקשורת השמאלנית לא יגידו "ערבי" - תמיד זה "צעיר". כשאתם שומעים את זה, דעו לכם שמדובר במילה שהיא טאבו במערכות החדשות פן מישהו חלילה יחשוד בהן בגזענות אפילו ברמז. "ערבי" - לא בבית ספרן.
אין לך ברירה אלא להגן על עצמך
אתם חייבים לעשות משהו נגד הטרור הערבי הכובש אתכם בהליכה עד כדי הגעה רגלית לגדר הגבול ביום האדמה, כמאמר שירו של שלמה ארצי "בשקט-בשקט". אל תצפו שצה"ל יילחם את מלחמת ההתשה המתחדשת על ראשכם, יש לו מספיק עבודה בלי הניג'וסים שלכם. ובוודאי שאין לכם מה לצפות מהמשטרה העסוקה מעל לראש ברישום דוחות חניה ומהירות, שהם חשובים כשלעצמם, אך לא חשובים מהשבת הביטחון שלכם, תושבי המדינה המשקשקים - ולא מקור, בכל פעם שאתם נוסעים ברכב, מטיילים על שפת הים, אוכלים במסעדה, הולכים לקניות, ללימודים, לעבודה - מיחקו את המיותר, או השלימו כאוות נפשכם ויד הדמיון הטובה.
אנחנו רואים יום אחרי יום שהאויב הערבי נוגס בבשרנו החשוף והשרוט עד זוב דם, ואפילו מד"א לא יכול להציל אתכם, כי הוא מכר את נשמתו לסהר האדום, אז תמשיכו לגסוס ואל תפריעו את מנוחת האויב. ערבים כבר מזמן הבינו שהמשטרה ומפקדיה ובתי המשפט ושופטיהם נמצאים לצידם בהתנהגותם הבריונית הבהמית, האלימה והאגרסיבית, והם לעולם יישפטו לקולא על פשעיהם, ומקסימום יזכו לבית הבראה בכלא הקרוב למקום מגוריהם על-חשבונכם, כולל תואר ראשון בלימודי כימיה, כדי שמישהו יידע להכין את הפצצה הבאה שתתפוצץ לכם בפנים, או תהפוך אתכם לנכים במקרה הטוב.
אל תצפו שהמשטרה תהיה לצידכם בשעת צרה ובפעם הבאה שאתם נקלעים לכזאת, מומלץ לכם שתדאגו לעצמכם, כי אין מי שיעשה זאת במקומכם. קנו נשקים באישור וברשות, קנו גז מדמיע שהוא זול ואפקטיבי, הצטיידו בשרשראות ובכלי משחית שישמשו אתכם להגנה, או התקשרו לבן הדוד הבריון שלכם שהשתחרר מהכלא לא מכבר, שיבוא חשבון עם התוקף ולא ישכח להביא איתו את הנונצ'קו.
המדינה הולכת לאיבוד מבין אצבעותינו, והכי גרוע שהמשת"פים השמאלנים, הנמצאים לרוב בראש הפירמידה השלטונית, מגבים ומעודדים את הטרור האיסלאמי-ערבי. אם לא יהיה כאן מהפך כדברי מר טלוויזיה חיים יבין, לא יהיו לנו חיים במדינה שלנו ויהיה מאוחר מדי כשנבין שאיבדנו אותה.

תאריך:  30/03/2012   |   עודכן:  30/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינה בגסיסה מתמדת
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מכונן .
ריקי111  |  30/03/12 14:17
2
אז אתה מציע שכל אחד יתחמש ? ל"ת
יוסי המתרעם  |  30/03/12 15:07
 
- להתחמש ?לא ולא. רק ש"הצעירים"
איש אחד  |  31/03/12 15:23
3
תרד כברמהארץ תבוסתן וחולה נפש  ל"ת
לכותב המאמר  |  30/03/12 19:31
 
- אני מניח שלא חשבת על מה שאתה
אברהם מערב השומרו  |  1/04/12 07:30
 
- תגובתך מטומטמת ומרגיזה
מיכאל ב  |  1/04/12 08:26
4
הכל נובע ממקור אחד - ארה"ב
חשדנית  |  31/03/12 09:07
5
תגובה
צנחן  |  31/03/12 23:50
 
- אהרן ברק ושותפיו בבג'ץ אשמים
אמת לאמיתה  |  29/04/12 05:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר יצחקי
גל של מים עכורים מכסה אותנו כעם, כחברה, כבני אדם    יש לכך סיבות למכביר ותירוצים אף יותר - האומנם?
נסים גבאי
ראש הממשלה, העלה את מחיר הבנזין, הסולר והנפט, בכל וריאציה אוקטנית, ל-50 שקל לליטר    לשם מה אתה שואל? כי אתה יכול, מצבך הפוליטי מאפשר לך ביצוע כל מהלך כרצונך
הרב ד"ר בני לאו
החינוך הדתי מעודד לצייתנות, חוסר ביקורתיות, ביטחון מופרז ותלות ברבנים שיראו את הדרך ויצילו מן הספק. האם לכך אנו צריכים לכוון? יש לחזור ולהעמיק אצל הנוער והמבוגרים את האחריות לבחור לבד
צבי גלברד
לפליטים אין מקום בקיבוצים, גם לא בקיבוץ גבעת השלושה. אין להם מקום גם בערים ת"א, אשדוד, אילת. מן הראוי שתקום ועדת חקירה ממלכתית לחקר הגורמים למחדל המסתננים המתמשך
דן אלון
מיגרון ויום האדמה הם התגלמות הרמה התודעתית הבסיסית, הראשונית, הנמוכה שבמסגרתה ה"פשט" של הסיפור מנהל את רמות התודעה הגבוהות יותר. "האדם עץ השדה", אוכל מפרי "עץ הדעת", מתדלק את מדורות "עץ הדת", מבעיר "פרדסים" וחומד "כרמים", ושר שירי "מי ימלל גבורות ישראל" ומנציח את "בית שמאי" על פני "בית הילל". גרסת המזה"ת: "את ששנוא עליך - תעשה לרעך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il